home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1012 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1922 1923 [1924] 1925 1926 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4214461 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28845: 24 Aug 2010, 21:00 »

4-0 i advarsler, så jeg lige den hed. Tunge
Jeg kan ikke huske den situation med Traoré, men jeg vil ikke afvise der sagtens kunne have været straffe i den situation. Men han har vel næppe haft mange plusser i Hermansens bog, hvorfor det måske ikke blev dømt?
Det er da fuldtstændig liggyldigt, hvorvidt han har haft plusser eller minusser i Hermansens bog, hvis det er straffe så er der straffe, og så er den ikke længere.

En god dommer lader ikke sådan noget som hvordan den enkelte har opført sig gennem kampen have indflydelse på hvorvidt den skal dømmes eller ej!

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #28846: 24 Aug 2010, 21:10 »

Det er da fuldtstændig liggyldigt, hvorvidt han har haft plusser eller minusser i Hermansens bog, hvis det er straffe så er der straffe, og så er den ikke længere.

En god dommer lader ikke sådan noget som hvordan den enkelte har opført sig gennem kampen have indflydelse på hvorvidt den skal dømmes eller ej!

jo har det/ og gør de da bestemt, har en spiller smidt sig bevidst ned, op til 6 gange, og lagt og trukket tiden, ved at tude, så har dommeren måske sværere, ved at se et reelt frispark/straffe mod spilleren, da han muligvis mener han smider sig for nemt...

absalonsen
Gæst

« Svar #28847: 24 Aug 2010, 21:22 »

Jeg kan ikke huske den situation med Traoré, men jeg vil ikke afvise der sagtens kunne have været straffe i den situation. Men han har vel næppe haft mange plusser i Hermansens bog, hvorfor det måske ikke blev dømt?

Ikke helt korrekt. 4-2. Både Traore og C. Sørensen fik et gult hver.

Kilde: http://livescore.com/default.dll/game?comp=denmark1&game=413602

Zone 43
Manager

« Svar #28848: 24 Aug 2010, 21:24 »

Den hemmelige raus!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Fernando
Gæst

« Svar #28849: 24 Aug 2010, 21:36 »

så lige fib-tv om brøndby mod OB og så nogle ting med Bruno efter hans mål hvor han bliver skubbet af Chris Sørensen og bagefter for det gule af anders hermansen - Hva faen skete der lige for det???

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28850: 24 Aug 2010, 21:46 »

Det var vidst fordi Bruno kom med en dum/hånende kommentar...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #28851: 24 Aug 2010, 21:48 »

kan han ikke kun portugisisk?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28852: 24 Aug 2010, 21:50 »

kan han ikke kun portugisisk?

Man kan jo sagtens sige enkelte ting på engelsk, eller komme med provokerende kropssprog. Det tror jeg er en stor del af gamet i Brasilien, det med at bruge kropssproget, og tirre hinanden.

Legenden
Manager

« Svar #28853: 24 Aug 2010, 21:51 »

Kan huske den stod 2-2 på et tidspunkt, men så fik Stryger vist et (ved ikke, om man tæller to gule kort eller 1 gult og et rødt ved ham), mens Bruno også fik et. Jeg ved ikke helt, hvad Bruno fik det for. Ved ikke, om han siger noget til Chris S, men det kan dommeren vel næppe høre. Så skubber han bolden ud af hans hænder (og muligvis lidt til Chris). Jeg kunne dog ikke forstå, hvorfor han ikke også fik et gult kort der.

Jeg vil mene, at en dommer burde være så prof., at han ikke tager hensyn til spilleren, men situation. At han så måske ikke er det, fortæller lidt om hans præstation. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Fernando
Gæst

« Svar #28854: 24 Aug 2010, 21:57 »

Det var vidst fordi Bruno kom med en dum/hånende kommentar...

Hvad sagde han da? men forstod det bare ikke ikke da jeg så det.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28855: 24 Aug 2010, 21:58 »

Det ved jeg ikke. Har ikke sat en mikrofon på ham.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

fc-hansen
Manager

« Svar #28856: 25 Aug 2010, 09:39 »

jo har det/ og gør de da bestemt, har en spiller smidt sig bevidst ned, op til 6 gange, og lagt og trukket tiden, ved at tude, så har dommeren måske sværere, ved at se et reelt frispark/straffe mod spilleren, da han muligvis mener han smider sig for nemt...
Det kan have haft indflydelse ja, men det bør det ikke, hvis det er en god dommer, så forholder han sig ikke til hvem forseelsen bliver begået mod men om det er til Frispark/straffe.

Så hvis Anders H. har taget det med i overvejelsen, så er det ikke godt nok....

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Gosser
Manager

« Svar #28857: 25 Aug 2010, 09:47 »

Hvad sagde han da? men forstod det bare ikke ikke da jeg så det.

Jeg tror folk har misforstået det. Jeg tror ikke han sagde noget, men blot var opsat på at få fat i bolden. Han gjorde dog ikke noget, der imo fortjener et gult kort.

Når folk gisner om, at han sagde noget upassende, er det fordi Werge eller Frimann (kan ikke lige huske hvem af dem), med det samme begyndte at gætte på, at dette var sket. Dog uden noget belæg.

Zone 43
Manager

« Svar #28858: 25 Aug 2010, 17:53 »

http://www.bold.dk/nyt/Transferrygter-bekymrer-ikke-Jan-K
That's the spirit! Thumbs Up

Ingen overraskelser i den udtagne trup, til morgendagens kamp. Vi vinder det lort!!1 Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #28859: 25 Aug 2010, 17:57 »

Det kan have haft indflydelse ja, men det bør det ikke, hvis det er en god dommer, så forholder han sig ikke til hvem forseelsen bliver begået mod men om det er til Frispark/straffe.

Så hvis Anders H. har taget det med i overvejelsen, så er det ikke godt nok....
nu er det jo sådan, at dommerne i Spanien, har fået besked på at holde ekstra øje med, C ronaldo fordi han tit filmer, altså tager gode dommere hensyn til, hvilken spiller det er de dømmer på, hvilket de også skal hvis de skal være gode dommere....

Sider: 1 ... 1922 1923 [1924] 1925 1926 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010