home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 969 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1911 1912 [1913] 1914 1915 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4209198 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28680: 17 Aug 2010, 21:52 »

Det vil nok kun være her og nu, han ville have været back-up, indtil han kan i form, ligesom med Bruno. Men han er blevet i det mørke Jylland, hvilket må give det sidste punktum om ham i denne omgang.. Smiley

Dog skuffende doktoren vil ikke ofre de penge, der skal til for, at hente nogen kvalitetsspillere.

Jeg forstår så absolut godt Per i denne omgang. Hvem køber en spiller der er skadet det meste af efteråret (udover FCM). Vi skal have folk der kan være klar og forstærke fra day 1, i mine transferplaner Smiley.

Echoes, Silence, Patience and Grace

absalonsen
Gæst

« Svar #28681: 17 Aug 2010, 22:03 »

Hvilket også bringer noget i spil som der blev nævnt i Fodbold Uden Filter igår.
Fernando Olsen sagde at det var mærkeligt at Kasi-Jesper kom ud og sagde han ville købe sig ind i Brøndby i 2015, hvorfor han melder det ud nu ?

Og at der måske er større økonomiske problemer i Brøndby end vi kender til.

Og kan måske også være derfor der er stille med spillere ind i dette transfer vindue.

Håber det dog ikke.

Fernando Olsen ligner for mig en mand, der har brug for opmærksomhed. Det virker desuden underligt, at han som kommunikationsekspe rt (eller hvad det er), skal prøve at lege fodboldekspert. Han har intet belæg for det, at vores økonomi vi skulle være værre end, vi tror, så underligt, at han prøver at stille spørgsmålstegn ved det.

Men ja, Jespers udmelding er måske lidt mærkelig...

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28682: 17 Aug 2010, 22:40 »

Jep, alle de der fine ord han brugte da han skulle præsentere sig selv havde ikke meget med fodbold at gøre.
Han begrunder sin udtagelse pga. det Kasi-Jesper sagde med han ville købe sig ind i Brøndby i 2015.

Ved ikke hvor meget man skal lægge i det med økonomien, tror heller ikke den er så slem igen...
Og hvis der er lidt problemer er jeg egentlig glad for det ikke kommer frem i medierne, der har vi været nok de sidste par år.
Det vigtigt der bare er ro på, som der er lige pt.

absalonsen
Gæst

« Svar #28683: 17 Aug 2010, 23:05 »

Havde vi været i økonomiske vanskeligheder, havde diverse regnskabseksperter og medierne nok skrevet om det.. Smiley

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #28684: 18 Aug 2010, 08:37 »

Hvad siger I så til ham her?
http://www.bold.dk/nyt/Mikkel-Thygesen-kan-staa-foran-FCM-afgang

Synes jeg kan huske der på et tidspunkt var noget snak om at han havde købt en lejlighed i Brøndby Smiley

Der var meget blandede meninger omkring JP, så det bliver der sikkert oss her, men jeg vil mene han sagtens kan bruges. Eneste problem er bare om han vil være tilfreds som rotationsspiller...

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #28685: 18 Aug 2010, 08:51 »

tidligere brøndby dreng, kan bedre lide ham end Poulsen, men stadig synes jeg ikke det helt den plads, vi skal forstærkes på.. men god til bredden, og sikkert ikke så dyr i løn som Poulsen ville have været.. Opstemt

Gosser
Manager

« Svar #28686: 18 Aug 2010, 09:37 »

Har altid godt kunne lide Mikkel Thygesen. Ham så jeg gerne i klubben, omend det er samme problem, som med Jakob Poulsen: Hvor skal han bruges?

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #28687: 18 Aug 2010, 09:43 »

På midtbanen, jeg ved ikke lige hvem han skulle sætte af, men er næsten 100 % sikker på at han ikke bliver købt til bænken. Hvis vi vil være danske mestre, skal vi stærke på alle pladser - tror det bliver Jan K eller Stryger som må gve pladsen til Mikkel Thygesen.
« Seneste Redigering: 18 Aug 2010, 09:45 af -Benja- » Logged

Gosser
Manager

« Svar #28688: 18 Aug 2010, 10:38 »

På midtbanen, jeg ved ikke lige hvem han skulle sætte af, men er næsten 100 % sikker på at han ikke bliver købt til bænken. Hvis vi vil være danske mestre, skal vi stærke på alle pladser - tror det bliver Jan K eller Stryger som må gve pladsen til Mikkel Thygesen.

Nooooo shit! crazy Cool

Men hvis det kunne være til fordel for Jan K, så er jeg ganske tilfreds.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #28689: 18 Aug 2010, 12:50 »

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28690: 18 Aug 2010, 14:10 »

Vil MEGET hellere have Thygesen i Brøndby, end Jakob Poulsen (som heldigvis holder sig væk).

Aldrig alene!

patrick J
Manager

« Svar #28691: 18 Aug 2010, 14:18 »

Så også meget hellere Thygesen i den gule trøje! Ville være alt for lækkert, hvis Brøndbys ledelse endelig gjorde noget fornuftigt!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28692: 18 Aug 2010, 14:54 »

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

tofte1995
Lilleputspiller
*

« Svar #28693: 18 Aug 2010, 15:06 »

Stryger på bænken Shockeret
Du jo helt væk, dreng. Mike, Jens og Michael er sikre.

Brøndby 5-0 FCK
Daniel Agger 3'
Thomas Kahlenberg 11'
Johan Elmander 71'
Thomas Kahlenberg 84'
Morten Skoubo 90'

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28694: 18 Aug 2010, 15:11 »

Enig med Toft. Og for den sags skyld også Jan K i min bog med den indstilling han viser i kampene og til træning. Han råber sgu som en sindssyg. Der er ikke plads til Thygesen heller som formentlig også er rimelig dyr selvom hans kontrakt udløber om et år. Dyre rotationsspillere, nej tak. Skal vi købe dyrt ind så skal det være til start 11.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 1911 1912 [1913] 1914 1915 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010