home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1156 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1908 1909 [1910] 1911 1912 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4208838 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28635: 15 Aug 2010, 16:29 »

En boldmongol kan jo sagtens være klog på fodbold. Wink

Så en blind boldmongol Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Gosser
Manager

« Svar #28636: 15 Aug 2010, 16:31 »

Så en blind boldmongol Opstemt

Som velsagtens også kan være klog på fodbold Wink

Fernando
Gæst

« Svar #28637: 15 Aug 2010, 16:32 »

Sjovt du siger det, du var da ret hurtig til at skifte mening om en video med Balotelli, efter en anden var uenig i det du først mente. Wink

En boldmongol kan jo sagtens være klog på fodbold. Wink

Ja der tog jeg fejl! han sagde han nærmest ikke rørte ham jeg mente noget andet, men efter at have set samme video fra en anden vinkel måtte jeg jo give ham ret. Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28638: 15 Aug 2010, 16:34 »

Som velsagtens også kan være klog på fodbold Wink

Jeg skrev at en blind boldmongol ville kunne SE det. Og en blind boldmongol vil ikke kunne sige sin mening om JSL da han aldrig kan have set ham spille crazy

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28639: 15 Aug 2010, 17:05 »

Ingen overraskelser i startopstillingen. Den normale 4-5-1 med Nilsson og Mike på midten, stryger på kanten og Jallow på toppen.

N17
Manager

« Svar #28640: 15 Aug 2010, 17:07 »

Men er du sikker på, at det er Stryger på kanten. Han spillede jo bag Jallow sidst.

Jan K - Stryger - MKD

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28641: 15 Aug 2010, 17:09 »

Tror de ligger og roterer lidt.. Men den jeg har fået der er Stryger på kanten.

Gosser
Manager

« Svar #28642: 15 Aug 2010, 18:06 »

Hold da kæft en start!! EfB er SAT!

1-0, Bischoff. Genialt!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28643: 15 Aug 2010, 18:54 »

Yes, yes, yes. Som jeg også skrev på SSO i går så er det vigtigt md et hurtigt mål i denne kamp da det kan knække et efb hold der i forvejen er i krise - og det fik vi sgu! Så længe dn står 1-0 er intet afgjort. Lad os håbe på et til mål lige i starten af 2. halvleg - så tror jeg de knækker midt over! Vi sidder på det men så gerne vi spillede os frem til lidt flere chancer og udnyttede dem. Indstillingen den er sgu i orden!

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #28644: 15 Aug 2010, 19:43 »

Van Der Schaaf laver jo ikke andet end fejl, det er ærgeligt at se på og det er tydeligt at hans dårlige spil har spredt sig til resten af spillerne...

Gosser
Manager

« Svar #28645: 15 Aug 2010, 19:48 »

Van Der Schaaf laver jo ikke andet end fejl, det er ærgeligt at se på og det er tydeligt at hans dårlige spil har spredt sig til resten af spillerne...

Jeg fatter virkelig heller ikke, hvorfor det gang på gang, er ham vi bruger. Så hellere Randrup, Stenderup, måske Dumic.

Edit: Score kan han heller ikke! Raus.

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #28646: 15 Aug 2010, 19:59 »

det er fanme en trist afslutning på 60 super minutter for os :l vds for kom ind i kampen !

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28647: 15 Aug 2010, 20:02 »

Kan godt være den blev 1-1 men for mig er det her et nederlag.
Det er tungt sidde og vi kun har fået 1 point, der er så meget nedtur i den her kamp.

Målet taler for sig selv, kan beskrives med 3 ord....... ! Oh My God ! - At det kan ske. Remco er falet sygt i niveau, slet ikke til at begribe.

Efter det indslag i optakten hvor Henrik Jensen er efter Ove Pedersen pga. de trækker tid på alt hvad de kan, så prøvede jeg at lægge mærke til det idag og hvor har han ret !

Esbjerg er da bare alt hvad fodbold ikke burde være! Ved hjørnespark skifter de spiller så der går tid på det.
Indkast tager lang tid.
Målspark flytter målmanden bolden rundt i hver side af feltet.
De lægger sig ned i ALLE dueller i håb om at få frispark.

Det var bare noget af det... ad ad ad

Jeg håber de ryger i 1. division det ville pynte i Superligaen.
Selv oprykkerhold som Lyngby spiller mere underholdne og fremadrettet.

Lad os håbe på bedre held til vores side mod Sporting også OB næste weekend..

Go Go BIF

Remco Huh Bye Bye

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #28648: 15 Aug 2010, 20:05 »

Fucking nederen med det ene point! Remco sejler jo rundt dernede..

Jeg tror dog at Jakob Poulsen snart bliver præsenteret, ikke med i truppen idag pga et kommende skifte. Vores tilbud skulle eftersignende være blevet accepteret - fedt, fedt, fedt!

Kasi-Jesper som mulig medejer af Brøndby, husk at se onside!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28649: 15 Aug 2010, 20:34 »

Først og fremmest vil jeg gerne sige at deter møg hamrende klamt at et hold i krise typisk nok skal have et vendepunkt imod os - igen. Derudover er det elendigt og mangel på rutine at vi ikke lukker den kamp allerede i første halvleg. Uskarpt og urutineret er det der gør at vi 'taber' i dag. Det føles bestemt som et nederlag. Et stort pinende nederlag. Nederlag fordi jeg føler at hvis vi havde været vågne og ikke havde sovet i 87 minutter af kampen så havde vi vundet stort. Det er som om at spillerne bare tænker "Nå hva fanden. En brændt chance betyder intet. Vi scorer senere". Især i første halvleg. Lidt efter de scorer til 1-1 da jeg sidder og tænker på mulige indskiftninger så tænkte jeg at man kunne sætte Agger ind i stedet for Krohn hvis knæ heller ikke er på toppen og gå hen til at spille 4-4-2. Så samtidig med at man skifter en ung og sulten spiller ind der har noget at bevise så kunne man spare ham lidt til Sporting på Torsdag. Bruno kommer så ind og gør et fint indhop. Det er for mig tydeligt at se at han gerne vil være helten og fanfavorit her i starten. Derfor han også finter og kaster sig for at få straffe og dit og dat. tænker så da Bruno er kommet ind at man stadig skal skifte Agger ind i stedet for Dehli og gå over til 4-4-2. Bruno og Agger var en yderst farlig duo mod Djurgården. Men nææh nej man skifter Jan K som spiller med liv og sjæl ud istedet for Al£k$ander Farn£rud. Manden er IKKE den rette at sætte ind når vi skal satse og er så håbløs at se på en fodboldbane 9/10 gange at det ikke kan forklares. Han spiller som en lampe uden lys, et mål uden net, en bold uden luft, en lagkage uden lys, En fodboldspiller uden vilje. Det er for mig tydeligt efter i dag at:

1) Max udgår efter 20 minutter i 9/10 kampe selvom han spiller efter min mening fremragende. Det er syndt. Så kommer Remco på banen og laver fejl som Justin Bieber kunne lave damer. Helt fornærmende mange. Ind med en ung forsvarsspiller med gå-på-mod som helst også kan spille venstre back hvis det skulle blive nødvendigt da vi også er tyndt besat på den position. Bare for breddens skyld så der kan blive mere konkurrence om pladserne (Bjelland? kan han ikke spille venstre back også?)

2) Vi har brug for en der hiver de andre op og lige gør opmærksom på at en kamp varer 90+ minutter. Den mand behøver vi ikke udefra. Stephan, Max, Remco, TR, Nilsson bør tage mere ansvar her i særdeleshed.

3) Vi har brug for en der kan stå det rette sted på det rette tidspunkt. En der bomber løs som en talebankriger. Det kan måske være Bruno. Synes han leverer et positivt indtryk i dag. Udover det har han dog intet bevist til træning og de minutter han har fået. Måske Osas Idehen nu må vi se.

Vi var uheldige med ikke at vinde i dag men vi er selv udenom det. Jeg er møghamrende skuffet. Så tager vi Sporting! Wink

EDIT: Dejligt... Mike viser meget godt hvordan jeg har det ved at smadre det glas!
« Seneste Redigering: 15 Aug 2010, 20:41 af Altid Brøndby » Logged

Sider: 1 ... 1908 1909 [1910] 1911 1912 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010