home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1902 1903 [1904] 1905 1906 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3563978 gange)
John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28545: 12 Aug 2010, 09:52 »

og det er netop det, der vores succes i øjeblikket  Thumbs Up  at vi fighter røven ud af bukserne.... så derfor et nej, og dels også fordi, han ikke ville være tilfreds med en rotations rolle.... Cool

Netop, hvis Poulsen skulle til, skulle det være som erstatning for Farnerud imo.
Logged

Naah.

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28546: 12 Aug 2010, 10:05 »

Der er da ingen rygter om at Farnerud er på vej ud er der? Kan godt forstå man gerne vil af med en meget løntung spiller, som ikke er sikker i startopstillingen, men han viste da noget potentiale i sidste halvdel af sidste sæson. Men på dan anden side når man har et kæmpetalent som Strygeren kan jeg godt forstå HJ.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28547: 12 Aug 2010, 10:09 »

Der er da ingen rygter om at Farnerud er på vej ud er der? Kan godt forstå man gerne vil af med en meget løntung spiller, som ikke er sikker i startopstillingen, men han viste da noget potentiale i sidste halvdel af sidste sæson. Men på dan anden side når man har et kæmpetalent som Strygeren kan jeg godt forstå HJ.
Farnerud er så vidt jeg ved, heller ikke på vej væk. Tror bare folk hellere vil have Jakob Poulsen end Farnerud.Personligt synes jeg vi skal holde Farnerud.
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28548: 12 Aug 2010, 10:17 »

Der er da ingen rygter om at Farnerud er på vej ud er der? Kan godt forstå man gerne vil af med en meget løntung spiller, som ikke er sikker i startopstillingen, men han viste da noget potentiale i sidste halvdel af sidste sæson. Men på dan anden side når man har et kæmpetalent som Strygeren kan jeg godt forstå HJ.

Ikke så vidt jeg ved. Og jeg ved ikke hvem jeg helst vil have, min mening er bare, at his vi SKAL have Poulsen, bliver vi nødt til at skille os af med Farnerud, men jeg ved ikke hvor meget vinding der er ved det.
Logged

Naah.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28549: 12 Aug 2010, 10:24 »

Kan sagtens undvære Jakob Poulsen, men altså Farnerud, ham kunne jeg også godt undvære.
Jakob Poulsen: En spiller total blottet for selvtillid, tydeligst udtrykt i weekendens kamp mod Vejle. Han ikke blot brænder et straffe, nej, ham losser gudhjælpende bolden langt ved siden af. Kan ikke rigtig se fidusen i ham, da han aldrig rigtig har præsteret i AGF, og så er jeg ligeglad med om han måske har sparket et vigtigt mål ind for landsholdet. Det er klubholds-præstationerne man skal kigge på, ikke så meget landsholdet, da han kun er der en gang imellem. Spild af penge, og vil hellere have tiltro til de spillere vi har nu kan præstere og så vise dem lidt tillid. Det fortjener de!
Farnerud: Ja, hvad er der at sige om ham. Superligaens mest løntunge spiller, og han lever på ingen måde op til det. Han har haft en lille god periode for Brøndby og ellers har han været monstersvingende, uden rigtig at ramme et højt niveau. Han skal bare ud, så Brøndby ikke smider flere unødvendige penge ned i kloakken.
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28550: 12 Aug 2010, 10:31 »

vil personligt meget hellere beholde farnerud fremfor at få poulsen men det bare min mening...Smiley Poulsen er en meget overvurderet spiller og slet slet ikke den spiller vi har brug for på nuværende tidspunkt, han vil blive en løntung bænkevarmer ....
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28551: 12 Aug 2010, 10:38 »

Kan sagtens undvære Jakob Poulsen, men altså Farnerud, ham kunne jeg også godt undvære.
Jakob Poulsen: En spiller total blottet for selvtillid, tydeligst udtrykt i weekendens kamp mod Vejle. Han ikke blot brænder et straffe, nej, ham losser gudhjælpende bolden langt ved siden af. Kan ikke rigtig se fidusen i ham, da han aldrig rigtig har præsteret i AGF, og så er jeg ligeglad med om han måske har sparket et vigtigt mål ind for landsholdet. Det er klubholds-præstationerne man skal kigge på, ikke så meget landsholdet, da han kun er der en gang imellem. Spild af penge, og vil hellere have tiltro til de spillere vi har nu kan præstere og så vise dem lidt tillid. Det fortjener de!
Farnerud: Ja, hvad er der at sige om ham. Superligaens mest løntunge spiller, og han lever på ingen måde op til det. Han har haft en lille god periode for Brøndby og ellers har han været monstersvingende, uden rigtig at ramme et højt niveau. Han skal bare ud, så Brøndby ikke smider flere unødvendige penge ned i kloakken.

Er ikke helt enig, og det tror jeg nu heller ikke vores kære landstræner er  Wink

Jeg vil stadig mene at hvis man kan få Jakob Poulsen til en rimelig penge er det et godt køb for enhver superliga-klub. Kan godt forstå der er lidt tvivl om hvem han skal gå ind og erstatte, men jeg synes lige præcis én af hans styrker er at han kan spille rigtig mange pladser på midten.

Jeg ville heller ikke græde snot hvis vi mistede Farnerud, men hvis han kan nå niveauet fra sidste halvdel sidste sæson kan han blive en vigtig profil på vores hold.
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28552: 12 Aug 2010, 10:47 »

Er ikke helt enig, og det tror jeg nu heller ikke vores kære landstræner er  Wink

Jeg vil stadig mene at hvis man kan få Jakob Poulsen til en rimelig penge er det et godt køb for enhver superliga-klub. Kan godt forstå der er lidt tvivl om hvem han skal gå ind og erstatte, men jeg synes lige præcis én af hans styrker er at han kan spille rigtig mange pladser på midten.

Jeg ville heller ikke græde snot hvis vi mistede Farnerud, men hvis han kan nå niveauet fra sidste halvdel sidste sæson kan han blive en vigtig profil på vores hold.

Er det delen med AGF, du ikke er enig i? Det gør nu heller ikke så meget at Olsen nok ikke er enig med mig, jeg er skam heller ikke enig med ham i en masse ting (: Synes ikke bare Brøndby skal købe, for at købe. Man skal bruge pengene fornuftigt og hvis du ikke engang selv kan se hvem Jakob skulle slå af, så kan jeg ikke forstå du synes vi skal købe ham? Det kan godt være at Jakob Poulsen kan dække de fleste midtbanepladser, samt en højreback vil nogen sige (Skidt eksperiment da han blev prøvet der), men det er ikke breddespillere Brøndby har brug for i øjeblikket. Dem har vi rigeligt af i forvejen.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28553: 12 Aug 2010, 10:50 »

Poulsen ville heller ikke blive breddespillere. MKD er den eneste af vores midtbanespillere på samme niveau som Jakob Poulsen, og så lige Mike Jensen baseret på nuværende form. Jeg er dog enig i, at vores nuværende midtbane ser rigtig solid ud, og jeg ser hellere en forstærkning til forsvaret, men hvis JP blev hentet, ville han uden tvivl gå ind i startopstillingen.
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28554: 12 Aug 2010, 10:55 »

Ikke svine Krohnen til og sige han er på samme niveau som Jakob Poulsen. Han er længder bedre i øjeblikket!! Efter Jakobs skade, har han været skidt kørende, og sådan en spiller skal Brøndby ikke have, også selvom han er på tilbudspris. Synes også at Brøndby skulle bruge pengene på andre steder end midtbanen, da det er der vi er bedst besat.
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28555: 12 Aug 2010, 11:49 »

Nu har jeg ikke set så mange AGF kampe, men jeg vil da mene han må have vist sine kvaliteter eftersom han blev udtaget til landsholdet.

Det jeg mente med at jeg ikke vidste hvem han skulle slå af var blot at jeg ikke ville sætte ham på en bestemt plads, men pt vil jeg mene at JP er bedre end Nilsson på midten, bedre end Jan K og bedre end Strygeren (når ikke strygeren er i super duper topform som i øjeblikket Smiley), og derfor vil jeg mene han ville være et godt køb. Du har helt ret i at han ikke er i nærheden af et ordentligt niveau i øjeblikket, men man kunne da gætte på at et skifte til et hold, der sprudler af selvtillid kunne løfte ham op hurtigt Wink
Tror nemlig ikke ligefrem selvtilliden er på sit højeste hos de hvi'e  Tunge
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28556: 12 Aug 2010, 13:13 »

Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28557: 12 Aug 2010, 13:18 »

Top lækkert! Bliver fedt at få ham tilbage, så begynder den centrale midtbane at se rigtig farlig ud.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28558: 12 Aug 2010, 13:23 »

Nu har jeg ikke set så mange AGF kampe, men jeg vil da mene han må have vist sine kvaliteter eftersom han blev udtaget til landsholdet.

Det jeg mente med at jeg ikke vidste hvem han skulle slå af var blot at jeg ikke ville sætte ham på en bestemt plads, men pt vil jeg mene at JP er bedre end Nilsson på midten, bedre end Jan K og bedre end Strygeren (når ikke strygeren er i super duper topform som i øjeblikket Smiley), og derfor vil jeg mene han ville være et godt køb. Du har helt ret i at han ikke er i nærheden af et ordentligt niveau i øjeblikket, men man kunne da gætte på at et skifte til et hold, der sprudler af selvtillid kunne løfte ham op hurtigt Wink
Tror nemlig ikke ligefrem selvtilliden er på sit højeste hos de hvi'e  Tunge
Hvis vi skiftede ham ud med Nillson, tror jeg ikke vores midtbane ville blive god nok i det defensive. Og hvorfor skifte ham ud med Stryger eller Jan K? Nu er Jan K begyndt at gøre det godt, og gå ud og købe en spille og smide Jan K på bænken, ville være at pisse ham op og ned af ryggen. Og det samme med Stryger. Nu har vi en spiller fra klubben, som vi alle der gerne vil have flere af, også smide ham ud til fordel for Jakob Poulsen(som imo er overvuderet) ville være spild af penge og Strygers talent.

Jakob Poulsen, nej tak! Hellere brug pengene på en forsvare eller en venstreback.
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28559: 12 Aug 2010, 13:26 »

Jakob Poulsen, nej tak! Hellere brug pengene på en forsvare eller en venstreback.

Enig med det du skriver, og så vil jeg lige tage hævn (: Er en venstreback ikke også en forsvarsspiller? Cool
Logged

Sider: 1 ... 1902 1903 [1904] 1905 1906 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010