|
Hamza_BIF
|
|
Moskva.
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Hvor har du det fra? Link?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Nu vil jeg endnu afvente noget officielt fra UEFA, men hvis den gruppe holder stik, ville jeg klart foretrække at møde Litex. På papiret det dårligste hold. Lad os for alt i verden undgå de Moskva hold. Ville gerne møde AZ, det er kun en rask lille køretur væk. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Man kan ikke stole på den gruppe der da den er lavet efter at alle de seedede hold skulle gå videre hvilket de ikke er. Derfor er det formentlig forskubbet en del.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Man kan ikke stole på den gruppe der da den er lavet efter at alle de seedede hold skulle gå videre hvilket de ikke er. Derfor er det formentlig forskubbet en del.
Det håber jeg satme! Vi skal ikke risikere en tur til Moskva..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
ksaper_and
|
|
håber helt klart vi enten får Brugge eller Kharkiv....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. Def
|
|
Ja hvis i skal videre så skal i trække enten Brügge eller Metalist, de 3 andre hold har jeg meget meget svært ved at se i kan slå over 2 kampe.
|
|
|
|
|
|
Chelseafan siden 1999! Chelsea till I die!
|
|
|
|
|
ksaper_and
|
|
Vi kan ikke slå de andre hold.... ved ikke en gang om vi kan slå de to men det er ihvertfald der vi har den største chance....
Vil bare gerne i det gruppespil!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. Def
|
|
Brügge er slet ikke lige så stærke som de har været, FCK slog dem i puljespillet for et år eller to siden, så dem har i bestemt muligheder imod. Og i Ukraine er de andre hold et niveau eller to under Kiev og Shaktar.
|
|
|
|
|
|
Chelseafan siden 1999! Chelsea till I die!
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
60% chance for at det kan gå helt galt.. lad os så få Brügge eller Kharkiv!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gumle
|
|
Fuck! Det var knap så godt  Så skal vi tage os sammen, når vi skal spille... EDIT: Jeg hader at være pessimistisk, men jeg tror sgu ikke. vi går videre til gruppespillet :p
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Aug 2010, 13:47 af gumle »
|
|
To shred, or not to shred Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! 
|
|
|
|