home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 961 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1888 1889 [1890] 1891 1892 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4209216 gange)
Fernando
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28335: 26 Jul 2010, 18:46 »

Ærgeligt han ikke kan Engelsk så skal han lære det eller dansk i en huldens fart! :-)

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-sender-Bruno-paa-skolebaenken

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #28336: 26 Jul 2010, 19:16 »

Haha, Svendsen er en joke. Smiley
Da han skulle give Jallow det første gule kort blev han fuldstændig skeløjet eller beløjet, han lignede fandme Søren Pilmark som Tordenskjold eller måske den skeløjede Henrik Kofoed...måske er han deres barn...skræmmende.. .de begge er fra Ørkenens Sønner: En storm i et glas vand - http://www.youtube.com/v/FIFJgC4r9VM  funny
EDIT: Bare giv Svendsen et lille sort overskæg og WUPTI...
« Seneste Redigering: 26 Jul 2010, 19:18 af Mr Benjoe26 » Logged

Don AA
Manager

« Svar #28337: 26 Jul 2010, 19:50 »

Haha, Svendsen er en joke. Smiley
Da han skulle give Jallow det første gule kort blev han fuldstændig skeløjet eller beløjet, han lignede fandme Søren Pilmark som Tordenskjold eller måske den skeløjede Henrik Kofoed...måske er han deres barn...skræmmende.. .de begge er fra Ørkenens Sønner: En storm i et glas vand - http://www.youtube.com/v/FIFJgC4r9VM  funny
EDIT: Bare giv Svendsen et lille sort overskæg og WUPTI...
Måske Michael Svendsen har en mindre øjensygdom, så synes det er meget umodent at gøre grin med ham pga. af det, også selvom han ikke skulle have en øjensygdom. Fokuserer heller på hans dommer evner i stedet for.   

Men det er da en meget sjov scene med Ørkenens Sønner, men synes ikke man behøver, at blande Michael Svendsen ind i det.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Gosser
Manager

« Svar #28338: 26 Jul 2010, 19:53 »

Måske Michael Svendsen har en mindre øjensygdom, så synes det er meget umodent at gøre grin med ham pga. af det, også selvom han ikke skulle have en øjensygdom. Fokuserer heller på hans dommer evner i stedet for.   

Men det er da en meget sjov scene med Ørkenens Sønner, men synes ikke man behøver, at blande Michael Svendsen ind i det.

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #28339: 26 Jul 2010, 20:10 »

Nu var det jo en joke, fordi han nærmest nedstirrede Jallow og var skeløjet på samme tid, og siden han to sekunder senere ikke var det så virkede det lidt morsomt, men så mobbede Tv3+ ham måske også da de viste klippet i slow-motion lige bagefter. Og kan ikke se hvorfor det er så galt, hvis han har en sygdom så er det da synd for ham, men at være dommer og så have noget øjensygdom lyder ikke helt godt, kan selvf. godt være det ikke påvirker synet men, ville lyde spøjst.
Skrev jo også noget om hans dommer evner da jeg skrev. "Haha, Svendsen er en joke. Smiley" hentydede jeg til at jeg synes at han er en dårlig dommer, blot min mening...

Og hvis det er så forkert at blande folk ind i andre ting, som f.eks. ØS sketchs osv. så må man jo næsten ikke sige noget til folk, fordi det kan jo være de har det sådan og sådan... Men fair nok du mener at det var umodent, det mener jeg dog ikke, men hver sin mening.  Peace

Wink

Don AA
Manager

« Svar #28340: 26 Jul 2010, 20:16 »

Nu var det jo en joke, fordi han nærmest nedstirrede Jallow og var skeløjet på samme tid, og siden han to sekunder senere ikke var det så virkede det lidt morsomt, men så mobbede Tv3+ ham måske også da de viste klippet i slow-motion lige bagefter. Og kan ikke se hvorfor det er så galt, hvis han har en sygdom så er det da synd for ham, men at være dommer og så have noget øjensygdom lyder ikke helt godt, kan selvf. godt være det ikke påvirker synet men, ville lyde spøjst.
Skrev jo også noget om hans dommer evner da jeg skrev. "Haha, Svendsen er en joke. Smiley" hentydede jeg til at jeg synes at han er en dårlig dommer, blot min mening...

Og hvis det er så forkert at blande folk ind i andre ting, som f.eks. ØS sketchs osv. så må man jo næsten ikke sige noget til folk, fordi det kan jo være de har det sådan og sådan... Men fair nok du mener at det var umodent, det mener jeg dog ikke, men hver sin mening.  Peace Wink

Synes bare der er nogen grund til at gøre grin med folks "handicap", med der er vi nok forskelligge, som du også selv siger

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #28341: 26 Jul 2010, 20:21 »

Synes bare der er nogen grund til at gøre grin med folks "handicap", med der er vi nok forskelligge, som du også selv siger
Hvem siger der overhovedet er et 'handicap', han fejler muligvis intet og det var bare tilfældigt han så sådan ud, i et enkelt øjeblik, men at du tager det så tungt forstår jeg nu ikke, synes det er en rimelig harmløs joke, jeg synes der er mange andre ting der bliver skrevet som er værre hvor det ikke blive brokket over.
Men sådan er det jo, man ser på det med hver sin mening, og hvis jeg vidste han havde en sygdom hvilket jo ikke er sikkert at han overhovedet har, så ville jeg jo ikke lave sådan sjov med det...

absalonsen
Gæst

« Svar #28342: 26 Jul 2010, 21:32 »

Og hvorfor så det? Opstemt Mon ikke det bare gør ham endnu mere opsat på at lave numre, når han kan trække nogen kort? Opstemt

Det jeg tænker på er, at Zaza's små klovnerier før er gået galt. Så når han nu igen står og leger cirkusklovn lige foran eget mål, hvorfor så ikke tage chancen? Misser Zaza bolden, er der en flue der flyver ind i øjet på ham... Et eller andet, ja, så tackler Jallow bolden i mål.. Som sagt, har cirkusklovnen jo misset den før. Smiley

http://www.youtube.com/v/pH0bRqx46Gs
Alligevel utroligt, Michael Svendsen skulle bruge så lang tid på, at få øget lidt opmærksomhed omkring sig. Wink Jeg kan fortsat ikke se, hvordan det skulle kunne blive et problem, så længe ingen er kommet til skade?

Hele den sag/episode er en storm i et glas vand. En bagatel, der har fået al for meget opmærksomhed og blæses op af medierne. F.eks. Onside og BTs billedserie under overskriften "Brøndby fans amok".
Folk stod på hegnet, som så ofte før, og var absolut ikke til fare for nogen overhovedet. I mine øjne skal dommeren ikke blande sig i det, medmindre de er til fare for spillerne eller er inde på banen. Det er kontrollørenes opgave at holde folk nede fra hegnet... Ellers kan dommeren vel også tage en fyr i Brøndby-trøje på neutral afsnit og sende ham over i BIF-afsnittet?

Edit: Og ang. den fyr, der pludseligt var på banen, så startede det vidst med, at han flagede, hvorefter en kontrollør hiver i flaget, så drengene ryger ind på banen...

Edit2: Kampen mellem EfB og fck blev flere gange stoppet pga. fans, der løb over banen. Hvorfor er disse ikke blevet kaldt bøller eller lømler og har skabt sensationsoverskrif ter?
« Seneste Redigering: 26 Jul 2010, 21:40 af absalonsen » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #28343: 27 Jul 2010, 18:10 »

Præcis, absa. Synes dog det er sødt/sjovt, når det skal blæses så voldsomt op, som det bl.a. er tilfældet i dagens debatsider i EB. Smiley

Med tilgangen af Bruno Cardoso, tror jeg, at vi skifter system til 4-4-2 mere eller mindre permanent. Cardoso virker for mig som en fysisk stærk type, sådan en som vi har manglet siden Duncan tog til Glasgow. Det kan nok godt betyde en angrebsduo med Cardoso og Jallow, som jeg tror vil matche hinanden rigtig godt oppe foran.

Defensivt giver den sig selv, på midtbanen skal Krohn-Delhi og Jan K. tage sig af fløjene, mens Mike og Nilsson bare skal fortsætte det stærke, solide arbejde i motorrummet. Jeg håber dog, at Farnerud og Bischoff ryger til fordel Jakob Poulsen og Andreas Bjelland, selvom jeg ikke vil sætte næsen op efter det. De to ændringer kan forstærke os markant, på både den korte og lange bane. Thumbs Up

Edit.
Cardoso er i øvrigt udtaget til kampen på torsdag mod Buducnost. Spændende at se ham i aktion, hvis det skulle ske.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Chakana
Manager

« Svar #28344: 27 Jul 2010, 18:17 »

Hvorfor er "Batata" nu ikke godt nok? crazy

Håber godt nok at han får spilletid imod Buducnost. Og lad os for en gangs skyld få succes med en ny angriber! Savner en seriøs bomber i Brøndby. Håber at vi får det i form af Hr. Bruno.

Arsenal Football Club

Zone 43
Manager

« Svar #28345: 27 Jul 2010, 22:02 »

Så hellere hans rigtige navn, i dette tilfælde. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #28346: 27 Jul 2010, 22:05 »

Hvorfor er "Batata" nu ikke godt nok? crazy

Zone prøver jo at virke seriøs ved at skrive hans rigtige navn... Uden held dog. Wink

N17
Manager

« Svar #28347: 27 Jul 2010, 22:28 »

Er jeg den eneste, som godt kunne tænke mig at se følgende opstilling

Stephan Andersen
Daniel Wass - Remco/Bischoff - Max von Schlebrügge - Thomas Rasmussen
Jan Kristiansen - Mikael Nilsson - Mike Jensen - Michael Krohn-Dehli
Jens Stryger Larsen
Bruno Batata

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

absalonsen
Gæst

« Svar #28348: 27 Jul 2010, 22:40 »

Jeg kunne ikke tænke mig den - lige foreløbigt. Så længe Bruno ikke er spillet ind og ikke kan hverken engelsk eller dansk, synes jeg ikke han bør starte inde. Ville foretrække en anden angriber, og så kunne Bruno måske komme ind lidt senere, hvis muligheden bød sig. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #28349: 28 Jul 2010, 17:45 »

Jan K. på venstrekanten, Stryger på højrekanten og MKD som 10'eren, så er vi enige, JS. Kunne være spændende, at prøve den af på et tidspunkt. Smiley

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/norsk-broendby-emne-klar-til-udlejning
Jeg håber stadig han står noteret på den blok. En lejeaftale med købsoption a la den med Bruno vil så absolut være, at foretrække.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1888 1889 [1890] 1891 1892 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010