home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 955 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1886 1887 [1888] 1889 1890 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4209191 gange)
26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28305: 26 Jul 2010, 00:58 »

Hvad er der sket med hensyn til rygterene om Batata skulle præsenteres idag? Rullende Øjne

hmm han blev sendt hjem for nogle dage siden:D

Fernando
Gæst

« Svar #28306: 26 Jul 2010, 01:05 »

hmm han blev sendt hjem for nogle dage siden:D

Det ved jeg godt men hvis du går på forrige side og læser det vi har skrevet om, så sagde nogen inde på SSO at Batata måske skulle ha været præsenteret idag Smiley

Men det sker bare Ikk! Græder

absalonsen
Gæst

« Svar #28307: 26 Jul 2010, 03:32 »

Netop kommet hjem fra Aalborg. Hvilken dejlig tur, selvom den er ret lang. Opstemt Kom virkeligt bagpå mig, at vores defensiv rent faktisk fungerede i dag - havde jeg ikke forventet.
Michael Svendsen er da en lille tudeprinsesse, men okay, så kender vi ham igen. Han er så mærkelig..

I øvrigt lækkert med både Stryger og Mike på tavlen. Det er sku fortjent. Dem kan jeg godt lide. Smiley Og at Jallow får rødt... Fuck det. Så kan Zaza lære at lade være med at lege cirkusklovn.
« Seneste Redigering: 26 Jul 2010, 03:37 af absalonsen » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #28308: 26 Jul 2010, 09:58 »

Netop kommet hjem fra Aalborg. Hvilken dejlig tur, selvom den er ret lang. Opstemt Kom virkeligt bagpå mig, at vores defensiv rent faktisk fungerede i dag - havde jeg ikke forventet.
Michael Svendsen er da en lille tudeprinsesse, men okay, så kender vi ham igen. Han er så mærkelig..

I øvrigt lækkert med både Stryger og Mike på tavlen. Det er sku fortjent. Dem kan jeg godt lide. Smiley Og at Jallow får rødt... Fuck det. Så kan Zaza lære at lade være med at lege cirkusklovn.

hmmmm jeg sad nu og blev irriteret over disse fjolser der absolut skulle stå på banderne..... kom sgu til at tænke på at jeg sidst så en sådan adfærd i KBH Zoo... det har intet med fodbold at gøre det handler om magt og noget så tåbeligt som at lave pauser i spillet når ens eget hold faktisk er ved at spille AaB ud af banen.

YNWA

Brodtgaard
Manager

« Svar #28309: 26 Jul 2010, 10:27 »

Nu har vi sgu lejet en angriber:

http://brondby.com/article.asp?aid=63338&id=145

Kender intet til ham, men håber det bedste...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28310: 26 Jul 2010, 10:34 »

Nu har vi sgu lejet en angriber:

http://brondby.com/article.asp?aid=63338&id=145

Kender intet til ham, men håber det bedste...

Det er Bruno Batata, som i har haft til prøvetræning, og som også spillede imod Djurgården, hvor han scorede et enkelt mål. Bliver spændende at se hvad han kan byde ind med.

Godt nok står der ikke Batata i artiklen så vidt jeg kan læse, men det er ham: http://pt.wikipedia.org/wiki/Bruno_Fressato_Cardoso

Og at Jallow får rødt... Fuck det. Så kan Zaza lære at lade være med at lege cirkusklovn.

Og hvorfor så det? Opstemt Mon ikke det bare gør ham endnu mere opsat på at lave numre, når han kan trække nogen kort? Opstemt
« Seneste Redigering: 26 Jul 2010, 10:48 af Ghertesteas » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #28311: 26 Jul 2010, 10:38 »

Han spillede bl.a. i træningskampen mod Djurgården, han imponerede ikke mig synderligt, til trods for en scoring.
Han minder meget om Bernburg i statur.

DeBuur
Manager

« Svar #28312: 26 Jul 2010, 11:09 »

Jeg håber denne Batata viser sig at være målfarlig.... BIF trænger altså til en angriber der også kan score mål.

YNWA

absalonsen
Gæst

« Svar #28313: 26 Jul 2010, 11:43 »

Hvis man ønsker at se eller gense, hvordan man slår AaB 2-0 på udebane, så kan man zappe over på Tv2Sport 16.30. Wink

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #28314: 26 Jul 2010, 11:59 »

Vi skal alle være her.

blomvikings
Manager

« Svar #28315: 26 Jul 2010, 12:03 »

De er helt væk derovre, er du sindssyg nogle latterlige mennesker...
Ska folk ikke også have halsbånd med chip i på, så kontrollørene kan se hvem der står de "forbudte" steder?

Fernando
Gæst

« Svar #28316: 26 Jul 2010, 12:22 »

Ej nu må de sgu lige prøve at tage sig sammen derovre altså hvem kommer til skade af at nogle fans står på et rækværk, så længe de ikke går ind på banen eller laver andre uroligheder, så kan det da være okay! Smiley

Dejligt med en sejr på udebane, havde kun forventet en uafgjort kamp, men Brøndby spillede fantastisk i første halvleg
og Jens Styger Larsens mål må da bare blive kåret som årest mål! Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #28317: 26 Jul 2010, 12:28 »

Haha det tror jeg aldrig bliver et tema.. Det ville være et fuldkommen sindssygt tiltag overfor sådan en lille bagatel, som ikke kun skyldes Brøndbys fans, men lige så meget dommeren og kontrollørenes manglende situationsfornemmel se..
Overalt i europa står fansene på rækværk, og sidder i hegn osv.. Jeg kan ærlig talt ikke se det store problem..

Fedt at vi har fået Batata Smiley.. Af de få højdepunkter jeg så med ham fra Djurgården kampen, der lignede han bestemt en mand vi kan bruge som enlig angriber i front.. Tætbygget, teknisk stærk, og med et rigtig godt spark.. Glæder mig til at se ham i en rigtig kamp Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #28318: 26 Jul 2010, 12:38 »

Haha det tror jeg aldrig bliver et tema.. Det ville være et fuldkommen sindssygt tiltag overfor sådan en lille bagatel, som ikke kun skyldes Brøndbys fans, men lige så meget dommeren og kontrollørenes manglende situationsfornemmel se..
Overalt i europa står fansene på rækværk, og sidder i hegn osv.. Jeg kan ærlig talt ikke se det store problem..

Fedt at vi har fået Batata Smiley.. Af de få højdepunkter jeg så med ham fra Djurgården kampen, der lignede han bestemt en mand vi kan bruge som enlig angriber i front.. Tætbygget, teknisk stærk, og med et rigtig godt spark.. Glæder mig til at se ham i en rigtig kamp Thumbs Up

Hvor får du det med et rigtig godt spark fra?
Jeg var på stadion den dag, og han virkede da okay, men det var begrænset hvor meget man så til ham. Og målet var vel mere eller mindre tilfældigt, det var Aggers mål, 100 %
Men helt sikkert lækkert med endnu en spiller, selvom jeg stadig mener at angrebet er det sidste sted udover målmandsposten der skal forstærkes....

Fernando
Gæst

« Svar #28319: 26 Jul 2010, 12:42 »

målmandsposten der skal forstærkes....

Mener du en ny backup-målmand? Smiley

Sider: 1 ... 1886 1887 [1888] 1889 1890 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010