home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1247 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 99 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1885 1886 [1887] 1888 1889 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4210392 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28290: 25 Jul 2010, 11:58 »

Syntes sq ikke kun det er Bischoff der er elendig.. Er enig han er dårlig, rigtig dårlig.
Men både Remco, Randrup og T.Rasmussen er elendige.. de er langsomme og dækker ikke ordenligt op.. Randrup kostede os det ene mål i Randers da han slap sin markering, hvilket er sket mange gange før... og vores forsvar har det med at bakke alt for meget og lade mod spillerne løbe hele vejen ned til vores eget felt før der sker noget, hvilket og kostede os målet i Randers, hvor det var Bischoff...

Den eneste spiller jeg føler mig nogenlunde tryg ved i forsvaret er Daniel Wass, syntes han gør det udemærket når han spiller.
Nu er Schlebrugge med idag, så må vi se om det hjælper noget som helst.. de kommer nok til at stå over for ronnie Schwartz som jo løber rigtig hurtigt..

Det er sikkert lige guf for Schwartz at løbe om kamp med vores forsvar.. så der skal man måske stå lavt på banen og lade ham have bolden i fødderne.. hvis vi stiller forsvarslinjen højt og presser ham, kan han til hver en tid løbe fra vores forsvar med en dyb stikning...

verdenskrig
Manager

« Svar #28291: 25 Jul 2010, 17:02 »

MKD og Max er netop blevet testet op til dagens kamp, og MKD dumpede desværre og spiller ikke med i dag Skuffet

Et Brøndbyhold uden MKD er som pandekager uden sukker  Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28292: 25 Jul 2010, 19:03 »

MKD og Max er netop blevet testet op til dagens kamp, og MKD dumpede desværre og spiller ikke med i dag Skuffet

Et Brøndbyhold uden MKD er som pandekager uden sukker  Ubeslutsom

Kan godt være Brøndby uden Michael Krohn dehli er som at spise pandekager uden sukker..
Men Jens Larsen er isen der gør det er lækkert at spise pandekagen alligevel... Klasse mål til 1-0..

Og fuld fortjent vi føre 0-2..
endnu mere positivt er at AAB ikke har haft en chance... positivt i defensiven indtil videre!

Go Go BIF.

verdenskrig
Manager

« Svar #28293: 25 Jul 2010, 19:05 »

Kan godt være Brøndby uden Michael Krohn dehli er som at spise pandekager uden sukker..
Men Jens Larsen er isen der gør det er lækkert at spise pandekagen alligevel... Klasse mål til 1-0..

Og fuld fortjent vi føre 0-2..
endnu mere positivt er at AAB ikke har haft en chance... positivt i defensiven indtil videre!

Go Go BIF.

Jeg kan kun give dig ret Grin.. Fantastisk første halvleg.. VI holder AaB's langt fra skræmmende offensiv væk, og slår til på kontraer.. Perfekt taktik, og nu skal sejren i hus Thumbs Up

Edit. Spiste forøvrigt pandekagere tidligere  Hævet Øjenbryn De smagte lige så godt, som Stryger og mikes mål gjorde mig glad  Kys

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

rasmussidelmann
Gæst

« Svar #28294: 25 Jul 2010, 19:24 »

Uden at være specielt Brøndby fan syntes jeg at det er vildt at Max von Schlebrugge gør en så stor forskel for jeres defensiv. Sammenlignet med Randers kampen er det jo en verdensklassedefens iv i har gang i. ;-)

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28295: 25 Jul 2010, 20:03 »

Enig.
Max spillede helt fantastisk idag! Nu skal han bare holde sig skadesfri.
Men stadigvæk skal der forstærkes i det defensive, selvom vi lige spiller godt idag..
« Seneste Redigering: 25 Jul 2010, 20:09 af TMazz » Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #28296: 25 Jul 2010, 20:24 »

Med tanke på Morten Olsens forkærlighed for Brøndby-spillere og hans fine spil indtil videre, så kunne Mike Jensen været et godt bud på en mand i landsholdstruppen mod Tyskland. Pladsen ved siden af C. Poulsen er ledig og der er ikke så fandens mange alternativer. MJ er vel stoppet, JP spiller 1.divison og jagter formen. Desuden er Daniel Jensen vist stadig et stykke fra topformen og så er der efterhånden ikke så mange tilbage foran i køren. Med mindre MO vil til at prøve Silber eller Kvist derinde, men det tror jeg nu ikke.

It's gonna be legendary

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #28297: 25 Jul 2010, 20:27 »

Uha, hvor var det lækkert med en sejr, det var satme vigtigt også holdt vi nullet :O

Nu så jeg ikke kampen i Randers, da jeg var på ferie, men hørte at det mildest talt lignede en børnehave i forsvaret med alle de børnefejl.., men altså med Max tilbage gør altså vores defensiv så meget stærkere, han er hurtigere en remco og meget mere agressiv i tacklingerne, DEJLIGT at se!

JL og MJ spillede også en rigtig rigtig god kamp i dag, de er sku nogle der har brøndby ånden med sig og kæmper røven ud af bukserne uanset hvad Smiley

Men vi skal altså snart til at have en angriber der kan scorer, vi bliver ikke mestre uden en angriber der scorer +10 mål MINDST.
I øvrigt skal vi også have en til midtbanen og forsvaret, da det ikke er holdbart at spille godt i defensiven hver 2. kamp eller mere.

og til midtbanen skal vi IKKE have Jakob Poulsen, da han ikke er den balance spiller vi mangler og hvis vi får Jakob Poulsen, så kommer han til at neutralisere Mikes spil, da de to minder meget om hinanden, så derfor skal vi have en lindgren type til midtbanen. Smiley

Men dejligt med en sejr og fortsat god søndag!
FORZA BRØNDBY! <3

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28298: 25 Jul 2010, 20:32 »

Mike Jensen fortjener snart en chance på landsholdet, helt enig.

Mike Jensen og Jens Stryger er nogle af fremtidens spillere på landsholdet...

Zone 43
Manager

« Svar #28299: 25 Jul 2010, 21:09 »

Tredje kamp ud af de fire, vi har spillet, hvor vi holdet nullet. Straight crazy Shockeret

Vi spiller en rigtig god kamp, og det er fuldt fortjent vi henter de tre point med hjem. Jeg ser dog ikke helt Mike som landsholdsaktuel lige pt., der er nok 3-4, måske endda 5, der er foran ham. Men på længere sigt kan han sagtens blive aktuel, hvis han fortsætter sin fantatiske udvikling.

Elsker en vild fankultur. Hader dommere der vil forhindrer det. Svendsen raus!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #28300: 25 Jul 2010, 21:27 »

Er helt enig med dig DS, så vil i stedet koncentrere mig om vores lille fan episode i første halvleg.. Læste lige på sso og Kjegge rammer med dette indlæg fuldkommen spot on

"http://onside.dk/nyheder/superligaen/henrik-j-generede-fansene-nogen

Jeg deler til fulde Henrik Jensens mening om situation.

Der var end ikke optræk til så meget som antydning af ballade, indtil Svendsen absolut skulle give prøver på sit opmærksomhedssøgend e jeg og vise omverdenen, hvor små sko han egentlig bærer. Såfremt Brøndby havde fået lov til at udføre hjørnesparket og kampen fortsatte, ville vi have været problemerne foruden.

Det var en fuldstændig unødvendig konfrontation fra Svendsens side og viser med al tydelighed mandens komplette mangel på situationsfornemmel se.

I Aalborg har fansene gang på gang stået på banderne uden de øvrige dommere har set sig nødsaget til at skride ind. Og uden det har været til fare for spillernes sikkerhed. Jeg giver, iøvrigt, intet for den forklaring. Det har ingen betydning, om man står på banden eller et andet sted på tribunen - det skulles nok kunne lade sig gøre uanset, Såfremt man endelig havde intentioner om at forcere hegnet og udøve skade på spillerne.

.. Og endnu mere pinlig er Lynges udtalelser. Først og fremmest burde han, hvis han er så utilfreds, gå til bestyrelsen med et ønske om, at man ombyggede stadion således det ikke var muligt at stå på banderne. Derudover synes jeg han skulle udleve sin idé om at udelukke Brøndbys fans og dermed gå glip af anseelige indtægter fra entré og bod-salg."

Sødt at høre hvor bitter Lynge er Grin.. Manden udstiller sig selv, og jeg tvivler faktisk på at han overhoved har set situationen.. Han er nok bare bitter over nederlaget, men jeg synes vi skal nøjes med at trække på smilebåndet af den stakkels mand, som virker magtesløs over at se sit imperium smuldre Grin

Elsker en vild fankultur. Hader dommere der vil forhindrer det. Svendsen raus!
Enig enig enig  Thumbs Up

Dejlig dag at være Brøndby fan  Thumbs Up

Cool

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28301: 25 Jul 2010, 21:28 »

Dejligt man ikk havde så langt hjem fra Brøndby-kampen!!! Opstemt Der var fandme god stemning!!!!!! Opstemt

Aldrig alene!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28302: 25 Jul 2010, 22:42 »

Hvordan spillede vi i dag? Havde ikke mulighed for at se den. Har dog set målene og Stryger ligner en der er ligeså glad som en der lige har født et barn i 19. måned (indeni - udenpå ville jeg sgu nødig se den dame der lige havde født xD) Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28303: 25 Jul 2010, 23:01 »

Hvordan spillede vi i dag? Havde ikke mulighed for at se den. Har dog set målene og Stryger ligner en der er ligeså glad som en der lige har født et barn i 19. måned (indeni - udenpå ville jeg sgu nødig se den dame der lige havde født xD) Opstemt

Vi spillede kanont i dag, specielt første halvleg var rigtig godt. Max Von Schlebrúgge gjorde virkelig en forskel i dag i defensiven, vi holdte stortset AAB fra de store chancer takket være forsvaret (for en gangs skyld).
Og vi score også vores to mål i første halvleg, specielt det første mål var rigtig lækkert, Mikael Nilsson lægger en perfekt bold i dybden til Jens Larsen, som frækt trækker udenom Zaza som er på vej ud i ham og lægger den så stille og roligt i nettet til 0-1.
Det andet mål kom på et hjørnespark hvor Mike Jensen står det rigtige sted og kan sparke bolden ind til 0-2.

Anden halvleg kommer AAB ud til kampen i et helt andet tempo og presser os helt i bund i de første ca. 15-20 minutter og har et par store chancer, ellers ikke rigtig noget.
Skal dog også siges vores midtbane i dag, fuldstændig lukkede Chanko & Wúrtz ned så AAB fik aldrig deres spil igang, også ganske positivt at se  Thumbs Up

Jallow sikre sig et rødt kort på en dum måde.. kommer for sent to gange da han forsøger tage bolden fra Marschall og senere Zaza, hvor han så får det røde.

Men det var bare en kanon spillet kamp af BIF i dag og fuld fortjent vi vinder....
Og ja vi holder 0'et !!

« Seneste Redigering: 25 Jul 2010, 23:04 af TMazz » Logged

Fernando
Gæst

« Svar #28304: 26 Jul 2010, 00:22 »

Hvad er der sket med hensyn til rygterene om Batata skulle præsenteres idag? Rullende Øjne

Sider: 1 ... 1885 1886 [1887] 1888 1889 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010