home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1067 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 82 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1880 1881 [1882] 1883 1884 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4212896 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28215: 22 Jul 2010, 15:02 »

Jeg brækker mig af grin, hvis vi henter ham. Jeg har aldrig været den store fan af Augustinusen og det er udelukkende fordi han er en boldmongol af rang, men som VK siger ovenfor så kan han være okay på dødbolde og så er han verdensmester i at stå i vejen på en fodboldbane. Men jeg ville nu hellere at der blev hentet en spiller der har en god bold omgang og kan spille sig ud af situationer og en spiller der kan være mere fremtidens mand, det ser jeg nemlig ikke Augustinusen som værende.
Det kan godt lyde lidt hårdt, men jeg kan virkelig ikke døje den mand på en fodboldbane og slet ikke i vores blå/gule trøje Græder   

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

verdenskrig
Manager

« Svar #28216: 22 Jul 2010, 15:21 »

Jeg brækker mig af grin, hvis vi henter ham. Jeg har aldrig været den store fan af Augustinusen og det er udelukkende fordi han er en boldmongol af rang, men som VK siger ovenfor så kan han være okay på dødbolde og så er han verdensmester i at stå i vejen på en fodboldbane. Men jeg ville nu hellere at der blev hentet en spiller der har en god bold omgang og kan spille sig ud af situationer og en spiller der kan være mere fremtidens mand, det ser jeg nemlig ikke Augustinusen som værende.
Det kan godt lyde lidt hårdt, men jeg kan virkelig ikke døje den mand på en fodboldbane og slet ikke i vores blå/gule trøje Græder   

Ej det er jo ganske enkelt ikke rigtigt Grin

Han spillede en utrolig central rolle på AaB's hold da de blev mestre og du bliver altså ikke mester og gør en god figur i europa(bla CL) hvis du har en midtbanespiller der kun kan stå i vejen og som er farlig på dødbolde ( Se bare os med GIslason, som eksempel crazy )..

Han er en leder der går forrest og som er god til at sætte sig på midtbaneslaget, og som skiller sig ganske fint af med bolden... Lige præcis den type vi mangler.. At han OGSÅ er god til at stå i vejen er sandt.. Og det er netop det vi søger.. En der kan tage presset af forsvaret med både fysisk styrke, fight, og placeringsevne.. Alle de ting mestrer Augu og derfor synes jeg vi bør hente ham Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #28217: 22 Jul 2010, 15:35 »

Ej det er jo ganske enkelt ikke rigtigt Grin

Han spillede en utrolig central rolle på AaB's hold da de blev mestre og du bliver altså ikke mester og gør en god figur i europa(bla CL) hvis du har en midtbanespiller der kun kan stå i vejen og som er farlig på dødbolde ( Se bare os med GIslason, som eksempel crazy )..

Han er en leder der går forrest og som er god til at sætte sig på midtbaneslaget, og som skiller sig ganske fint af med bolden... Lige præcis den type vi mangler.. At han OGSÅ er god til at stå i vejen er sandt.. Og det er netop det vi søger.. En der kan tage presset af forsvaret med både fysisk styrke, fight, og placeringsevne.. Alle de ting mestrer Augu og derfor synes jeg vi bør hente ham Smiley

Jeg vil vove påstanden at vi begge har ret på flere punkter. Han kan være en leder, en der kan presse med sin fysisk, fight, og placeringsevne og vi søger en type som ham, men jeg ser ham bare ikke som en mand der kan spille bolden godt rundt og derfor jeg ville bare så gerne at det ikke blev ham Smiley
Da AaB blev mester blev han jo også støtte op af et hold der præsterede rigtig godt, om han kan gøre det samme for os tvivler jeg på, men det kan jo altid komme an på en prøve.
Men det er nogle gode argumenter du kommer med og det er dejligt. Thumbs Up

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28218: 22 Jul 2010, 15:37 »

Nogle der har et link til hvor man kan se kampen iaften?

verdenskrig
Manager

« Svar #28219: 22 Jul 2010, 15:57 »

Da AaB blev mester blev han jo også støtte op af et hold der præsterede rigtig godt, om han kan gøre det samme for os tvivler jeg på, men det kan jo altid komme an på en prøve.
Men det er nogle gode argumenter du kommer med og det er dejligt. Thumbs Up

Men det mener jeg også han ville hos os Smiley.. Ser vi bort fra midterforsvaret så synes jeg faktisk vi har en masse gode spillere der når de rammer deres bedste dage kan rive hvilket som helst hold i superligaen rundt.. Bare se i slutningen af foråret Smiley

Augu skal hvis han bliver hentet ikke stå for det kreative, eller for guldboldene, men i stedet fordele boldene sikkert og roligt rundt, samt hjælpe forsvaret.. For mig at se er han faktisk en Gislason type bare langt hurtigere i tanke og handling.. Og som er langt bedre til at bruge sin fysik rigtigt Smiley

For mig står valget mellem ham eller Lindgren.. Jeg kan ikke se hvem vi ellers kan hente til den plads  Peace ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #28220: 22 Jul 2010, 16:02 »

Men det mener jeg også han ville hos os Smiley.. Ser vi bort fra midterforsvaret så synes jeg faktisk vi har en masse gode spillere der når de rammer deres bedste dage kan rive hvilket som helst hold i superligaen rundt.. Bare se i slutningen af foråret Smiley

Augu skal hvis han bliver hentet ikke stå for det kreative, eller for guldboldene, men i stedet fordele boldene sikkert og roligt rundt, samt hjælpe forsvaret.. For mig at se er han faktisk en Gislason type bare langt hurtigere i tanke og handling.. Og som er langt bedre til at bruge sin fysik rigtigt Smiley

For mig står valget mellem ham eller Lindgren.. Jeg kan ikke se hvem vi ellers kan hente til den plads  Peace ?

Jamen du har helt ret med hensyn til vores hold, jeg er enig med dig. Det meste er holder er jo konge og vi mangler bestemt typen, men jeg er mere til Lindgren som spiller. Jeg tror han kan gøre mere gavn Smiley

Månedens blog Juli 2010.

verdenskrig
Manager

« Svar #28221: 22 Jul 2010, 16:20 »

Tror bare ikke Lindgren vil til os.. Det er efterhånden det billede jeg har af den sag Skuffet

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #28222: 22 Jul 2010, 17:57 »

"Meanwhile defender Patrick Phungwayo, goalkeeper Darren Keet and under-17 duo Letsie Koapeng and Hendrico Alolf will jet off to Denmark in the next few days in a bid to try their luck with Swedish side Brondby."

Phungwayo og Keet, tror jeg, kunne være rigtig spændende, at se i klubben. Phungwayo er rigtig dygtig i det fremadrettede spil, læser spillet ganske fornuftigt og har lidt frækhed i sit spil. Keet er vidst fast målmand på U21-landsholdet, og har været til enkelte træningspas på A-landsholdet dernede, så noget må han kunne. Tilmed er de begge 20-22 år, så der er masser af fremtid i de to.

Hvad angår Augu, så kan han kun forstærke holdet, som det ser ud nu. De ting han, som VK har nævnt, er de ting vi mangler på midtbanen, i og med, der pt. kun er Jatta til rådighed, som lige er kommet tilbage fra sin skade, og som stadig er 'grøn'. Gisla og Nilsson holder ikke over en længere periode. Lindgren ville være mest optimalt, da han tilmed vil være et ganske glimrende salgsopjekt, modsat Augu. Jeg tror dog bare ikke, desværre, er nogen af dem hentes til. Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kie
Landsholdsspiller

« Svar #28223: 22 Jul 2010, 18:17 »

Hvor kan man se aftens kamp henne gutter?

Zone 43
Manager

« Svar #28224: 22 Jul 2010, 18:24 »

Ingen steder, sandsynligvis heller ikke stream. Tekst-opdateringen på 'Den hemmelige' er eneste løsning, med mindre man er til livescore.com.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #28225: 22 Jul 2010, 18:31 »

ORker ikke og læse jeres tråd, men har fra ret troværdige kilder fra Vestegenen af der bliver præsenteret en spiller fredag, lørdag eller søndag ved jer . . Forhåbentlig ikke Augu eller Risgaard som begge to rygtes væk.

[Min signatur er for stor]

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28226: 22 Jul 2010, 18:41 »

Der er da live-opdatering på Brøndbys hjemmeside!
Og kampen bliver ikke vist nogen steder... desværre Skuffet
« Seneste Redigering: 22 Jul 2010, 18:56 af Brøndby_4ever » Logged

Aldrig alene!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #28227: 22 Jul 2010, 18:50 »

http://channelsports.co.cc/channel.php?id=539 <-- ved ikke med sikkerhed om dette virker, da kampen jo ikke skal starte før om en time og 10 minutter så vidt jeg kan forstå Smiley, men det er da et forsøg værd, ik?

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28228: 22 Jul 2010, 18:54 »

http://channelsports.co.cc/channel.php?id=539 <-- ved ikke med sikkerhed om dette virker, da kampen jo ikke skal starte før om en time og 10 minutter så vidt jeg kan forstå Smiley, men det er da et forsøg værd, ik?

Helt sikkert det skal da prøves.... Thx Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #28229: 22 Jul 2010, 19:44 »

Eftersom der ikke er nogen TV-hold, der står og filmer kampen, er chancerne for, at finde et stream lig nul.

I øvrigt ser det meget kraftigt ud til, vi skal til Montenegro i næste runde. Baki har åbenbart brugt en ulovlig spiller i det første opgør og er taberdømt i den kamp med 3-0. Smiley
« Seneste Redigering: 22 Jul 2010, 19:50 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1880 1881 [1882] 1883 1884 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010