home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 971 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1877 1878 [1879] 1880 1881 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4214353 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28170: 19 Jul 2010, 19:29 »

Læste det også lige på SSO, og det bliver også diskuteret på AGF's support forum.

Lovende spiller: http://www.youtube.com/v/gN_HO9Lv6n4

Sindssygt med de fire mål mod Malmø! En spiller som kan lide og udfordre og har noget at have det i.

Jakob Poulsen & Mostapha El Kabir, jo tak!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28171: 19 Jul 2010, 19:32 »

Bedre hvis vi så på vores forsvar i stedet for, vi kan smide 75% væk, hjælper ikke at angriberne skal lave 3-4 mål hver kamp for at vi skal vinde en kamp, fordi vi sover i det defensive.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #28172: 19 Jul 2010, 19:33 »

Bedre hvis vi så på vores forsvar i stedet for, vi kan smide 75% væk, hjælper ikke at angriberne skal lave 3-4 mål hver kamp for at vi skal vinde en kamp, fordi vi sover i det defensive.
Nej, det er rigtig nok, men det virker ikke til at ledelsen kigger efter defensive spillere..

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28173: 19 Jul 2010, 20:05 »

Enig.. Det hjælper intet at vi køber alle mulige spillere fremad banen, når defensiven er for dårlig.. Og vi vinder ikke guld med den her defensiv.
vil mene at man MAX må lukke 25 mål ind på en sæson hvis man skal gøre sig nogle forhåbninger om guld.
Og det kan den vi har nu ikke klare, langt fra!

Så kig bagude please Hr. Bjerregaard.

Zone 43
Manager

« Svar #28174: 19 Jul 2010, 20:11 »

http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=278388

Endnu en grund til, allerede nu, at lede - og gerne hente - nye kræfter til defensiven. I øvrigt er det spot on, TMazz.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #28175: 19 Jul 2010, 20:12 »

Så kig bagude please Hr. Bjerregaard.

Nu er det jo ikke kun Bjerregaard, men hele det 'hemmelige' sportsudvalg. De skal lige hjem fra ferie først, og ved næste møde den 31. august, kan det være de vil overveje bagkæden.

Så kender vi Brøndby...

blomvikings
Manager

« Svar #28176: 19 Jul 2010, 20:13 »

Kan heller ikk se grunden til at de konstant kigger / snakker angriber.

verdenskrig
Manager

« Svar #28177: 19 Jul 2010, 21:38 »

Nu sad jeg lige og så Lyngby-AaB, en spændende kamp med masser af chancer og godt spil fra Lyngby..

Men jeg bliver igen nødt til at fremhæve deres venstreback Brian Hamalainen.. Jeg synes simpelthen den mand er fuldkommen fantastisk god, og han er helt klart en fremtidig landsholdsspiller.. Dygtig defensivt, og hamrende god offensivt.. Han er konstant med fremme, har utrolig god teknik, er hurtig, har en rigtig god spilforståelse, slår gode indlæg, slår gang på gang kvalificerede dødbolde hvad enten det er frispark eller Hjørne..

Med tanke på hvor rusten og "over the hill" TR er, så synes jeg det ville være et yderst klogt træk at hente denne mand, der som jeg ser det fra start ville kunne gå ind og præstere på et højt niveau, og som kan presse TR til måske at hæve sit niveau.. Og som senere vil være en guldklump i form af en transfer til en udenlandsk klub!

Der har desværre ikke været nogle rygter om ham.. Men jeg kan kun opfodre til at den mand hentes, før en eller anden anden sas ligaklub får øjnene op for ham!
---

Derudover mødte vi jo Randers i går, hvilket gav et utroligt skuffende nederlag.. Jeg synes virkelig ikke vores ledelse kan være bekendt ikke at tænke mere på defensive forstærkninger.. Synes slet ikke der er nogle rygter om at vi skulle hente til bagkæden, og vi mangler UBESKRIVELIGT meget i den centrale del af forsvaret for at vi kan konkurrere om mesterskabet.. Remco og Bischoff leger Bambi på glatis og bliver gang på gang overløbet, og nedspillet af simpelt opspil..

Randers var i hele kampen uhyggeligt destruktive og de ville absolut intet, men det kompenserede vi fint for det ved at forære dem chancerne.. Uhyggeligt at man som prof fodboldspiller i Brøndby kan have en så elendig defensiv forståelse.. TR var også en skandale.. Grunden til at han i sin tid blev venstre back var at han så skulle meget med frem og komme i overlap, for defensivt har han aldrig været en ørn.. Men han står bare dernede hele kampen og bidrager med absolut INTET brugbart..

Forsvaret der derudover ikke de eneste jeg vil nedlægge i min kritik.. Mike Jensen var HÆSLIG i går både offensivt og defensivt.. Han har en god indstilling men mistede alt for mange simple bolde, og han fylder absolut intet i det defensive arbejde Skuffet For at han skal fungere, så skal han have en skraldemand ved sin side der kan agere "bølgebryder" på forsvaret.. Der kan Jatta måske være svaret  Smiley

Offensivt var vi i første halvleg tandløse, og jeg må indrømme at jeg har svært ved at forstå den indstilling vi er begyndt at starte ud med igen.. Det er saftsuseme utroligt at man ikke er klar fra start, og hele første halvleg bare triller bolden rundt, uden bevægelse, tempo eller noget der kan virke farligt på Randers's defensiv.. Henrik Jensen bliver nødt til at få spillerne op i gear fra første halvleg.. Det er en falliterklæring det holdet viste i første halvleg..

Anden halvleg kan jeg ikke sætte en finger på rent offensivt.. Vi skaber TALRIGE chancer, scorer to mål, spiller med den fart og bevægelse vi manglede i første halvleg... Vi skilte jo Randers ad efter behag i perioder, og det var opløftende at se at vi kan spille på den måde..

Desværre kan vores angreb ikke producere nok mål til at det kompenserer for vores røvelendige defensiv..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28178: 19 Jul 2010, 22:58 »

http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=278388

Endnu en grund til, allerede nu, at lede - og gerne hente - nye kræfter til defensiven. I øvrigt er det spot on, TMazz.

Så om et år er næsten hele forsvret væk.... Så skal vi da heldigvis, medmindre vi forlænger med dem, have et helt nyt forsvar senest til sommer! Smiley

Læste det også lige på SSO, og det bliver også diskuteret på AGF's support forum.

Lovende spiller: http://www.youtube.com/v/gN_HO9Lv6n4

Sindssygt med de fire mål mod Malmø! En spiller som kan lide og udfordre og har noget at have det i.

Jakob Poulsen & Mostapha El Kabir, jo tak!

Jakob Poulsen!?  Shockeret ALDRIG I LIVET!!! Han er da fuldstændig og aldeles elendig!!!
« Seneste Redigering: 19 Jul 2010, 23:02 af Brøndby_4ever » Logged

Aldrig alene!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #28179: 20 Jul 2010, 10:59 »

Spændende indlæg, Vk, må dog sige at jeg ikke kender meget til Brian Hamalainen.

Det er altså ikke kun angrebet, der bringer medaljer til klubben:

http://onside.dk/nyheder/superligaen/lekic-afviser-ikke-brondby

Ariana Grande
Manager

« Svar #28180: 20 Jul 2010, 11:27 »

Spændende indlæg, Vk, må dog sige at jeg ikke kender meget til Brian Hamalainen.

Det er altså ikke kun angrebet, der bringer medaljer til klubben:

http://onside.dk/nyheder/superligaen/lekic-afviser-ikke-brondby

Synes det vil være totalt forkert af ham at skifte til en anden klub i Danmark. Hvis han vil til udlandet, så værsgo, men jeg vil satme ikke se ham i en Brøndby trøje.

United-styrer
Gæst

« Svar #28181: 20 Jul 2010, 11:35 »

Jakob Poulsen!?  Shockeret ALDRIG I LIVET!!! Han er da fuldstændig og aldeles elendig!!!

Elendig? Han er markant bedre end alle andre midtbanespillere vi har og vil stadig være top-5 på sin plads i Superligaen.

absalonsen
Gæst

« Svar #28182: 20 Jul 2010, 11:50 »

Synes det vil være totalt forkert af ham at skifte til en anden klub i Danmark. Hvis han vil til udlandet, så værsgo, men jeg vil satme ikke se ham i en Brøndby trøje.

Og personligt vil jeg helst slippe for at se ham i en Brøndby trøje, så skal vi ikke bare aftale, han bliver i det jyske? Wink

Gosser
Manager

« Svar #28183: 20 Jul 2010, 11:58 »

Begrundelse på nej til Lekic?

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #28184: 20 Jul 2010, 11:59 »

Jeg ville ikke sige nej til Lekic, men ser hellere at vi får kigget på nogle forsvarsspillere.

Sider: 1 ... 1877 1878 [1879] 1880 1881 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010