home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 795 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1876 1877 [1878] 1879 1880 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4214396 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28155: 18 Jul 2010, 18:11 »

Lindgren og Bjelland tak!
Men vores spil ligner lidt forårets, med en dårlig første halvleg og så kommer vi buldrende i anden, men forsvaret er stadig sygt ustabilt.

absalonsen
Gæst

« Svar #28156: 18 Jul 2010, 18:19 »

Ak ja. Præcis som jeg frygtede, sejler vores forsvar ligeså meget som sidste år. Hvis der ikke bliver hentet to spillere til forsvaret, der har kvalitet og kan gå direkte i start-11'eren, så bliver det et meget langt efterår!
Det er vores helt egen skyld, vi taber denne kamp. Rent offensivt er der specielt i anden halvleg noget positivt at spore, mens defensiven fortsatte hvor den slap foråret. Jesus Kristus! Max eller ej, så skal der hentet forstærkninger, og det kan kun for langsomt.

Zone 43
Manager

« Svar #28157: 18 Jul 2010, 18:49 »

Alt er som det plejer at være.. Hvorfor dog også ændrer på dette? Smiley

Der skal ske noget nu; en midterforsvar, en back, en centralemidtbane og en fuldgod reserve til Jallow, mangler vi. Det er tydeligt, at der mangler noget fart i nede bag i, og når de så ikke engang udligner dette med taktiksk kloghed, så er det dømt til at gå galt. Derfor skal der hurtigst muligt ændres på dette, så må offensiven komme i anden række.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28158: 18 Jul 2010, 19:00 »

Enig med jer der kritisere defensiven! Den er ligeså skandaløs som sidste sæson. Men som man kan forvente jo...

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28159: 18 Jul 2010, 19:37 »

En der vil give et referat af kampen? Har ikke haft mulighed for at se den...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #28160: 18 Jul 2010, 20:00 »

Første halvleg var den som den første halvleg mod Vaduz, anden halvleg sker der lidt mere, fordi vi har stilles os lidt længere frem. Det betød vi kom frem til et par chancer, som der burde have været scoret på, hvis vi havde haft en kompetent angriber. Der udover blev vi ofte fanget i en masse kontraer, fordi de gad ikke løbe med hjem, og så var en duel mellem et farligt, hurtigt offensiv mod vores langsomme defensiv..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28161: 18 Jul 2010, 20:12 »

Der udover blev vi ofte fanget i en masse kontraer, fordi de gad ikke løbe med hjem, og så var en duel mellem et farligt, hurtigt offensiv mod vores langsomme defensiv..

Specielt det 3 mål og som blev sejrsmålet var værd og fremhæve med udråbstegn, fed skrift og hvad der ellers hører til. Michael Krohn-Dehli tror han er "Messi" og vil drible forbi 3 mand og mister den til den tredje, og der burde han være den første der viser brøndby ånd og give alt for at få bolden tilbage, men han stopper bare op sammen med 8 andre spillere der var løbet med frem også kommer der 1 aflevering op til Søren Berg som stille og roligt løber ned mod vores mål uden det store pres fra vores forsvar også skyder bolden imellem stephans ben... Det mål der brækkede jeg mig virkelig over spillernes attitude.. og specielt Krohn Dehli som på trods af sine to mål også koster os det ene point.

cjensen94
Gæst

« Svar #28162: 18 Jul 2010, 20:22 »

Nogen der ved noget om hvornår den nye trøje kommer - Nu da den blev udsat fra d. 10?

Zone 43
Manager

« Svar #28163: 19 Jul 2010, 17:31 »

Mon ikke den bliver præsenteret ifm. en af hjemmekampene?

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/mjaellbys-stjerneskud-broendby-er-en-storklub

Et skifte på vej?

- Daniel Agger.

Fernando
Gæst

« Svar #28164: 19 Jul 2010, 18:00 »

Han ser fantastisk ud han an jo både skyde til en bold og drible med den Smiley

Men hvis jeg kender bestyrelsen ret henter de ham nok ikke, eller også kommer de for sent pga. transfer vinduet lukker inden de henter ham Skuffet

Fernando
Gæst

« Svar #28165: 19 Jul 2010, 18:16 »

Desværre ingen erstatning for Holmén, men så skal da købes en forsvarspiller!

Men så gad jeg godt se Jatta og Mike spille sammen på midten.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/broendby-ingen-afloeser-holmen

Zone 43
Manager

« Svar #28166: 19 Jul 2010, 18:30 »

Der går rygter om, Jacob Poulsen skulle være på vej.. Rullende Øjne Forhåbenlig vil et evt. skifte ikke betyde, Mike så vil ryge på bænken. Det vil være direkte spild af talent..

Uanset hvad, så må og skal det være første prioitet, at forstærke defensiven asap.

- Daniel Agger.

Fernando
Gæst

« Svar #28167: 19 Jul 2010, 18:36 »

Mener du Jakob Poulsen? Rullende Øjne

og hvor har du de rygter fra?

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28168: 19 Jul 2010, 18:38 »

Ser også at defensiven bliver forstærket markant.
- Men er også nysgerri hvor du har de rygter fra?

Zone 43
Manager

« Svar #28169: 19 Jul 2010, 18:44 »

Læste det inde på SSO.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1876 1877 [1878] 1879 1880 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010