home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 977 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1870 1871 [1872] 1873 1874 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4214842 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28065: 13 Jul 2010, 17:23 »

Nilsson. Så må TR agere som back-up.

Ifl. HJ er han nu midtbane spiller. Der udover fighter han hårdt, som du nævner, han er god til at holde på bolden, og kan lave en gylden aflevering, der kan resulterer i en chance. Lønposen er måske for stor, men synes ikke han skal væk.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/broendby-forhandler-om-holmen-salg Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Jul 2010, 17:25 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Fernando
Gæst

« Svar #28066: 13 Jul 2010, 18:03 »

Ja Magic gør det sgu godt nok Grin

Men Nillson er højrebenet er han ik?

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28067: 13 Jul 2010, 19:28 »

Jo Nilsson er højrebenet Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #28068: 14 Jul 2010, 12:06 »

Ham Mostapha El Kabir ser meget lovende ud.. bold og tipsbladet har skrevet en artikel om at Brøndby kigger på El Kabir..

Han ser ud til at lave nogle kasser Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28069: 14 Jul 2010, 12:13 »

Noget af et problembarn... men jo som fodboldspiller er han ok. Især teknisk Smiley

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28070: 14 Jul 2010, 12:42 »

Ville bare ønske man henter forstærkninger der går direkte ind i startopstillingen.. . ikke alle de lotokuponer, man aldrig har hørt om.

verdenskrig
Manager

« Svar #28071: 14 Jul 2010, 13:05 »

Ja FCK og OB er nok også ret kede af at de i sin tid har hentede Utaka, Hangeland, Hutchinson, Rurik Gislason, og Zuma.. Alle spillere som alle vidste hvem var.. Eller noget Wink

Det kan da være ligegyldigt hvor kendt spilleren er.. Hvis han viser sig at have kvaliteterne så betyder ry intet i min bog..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #28072: 14 Jul 2010, 13:08 »

Nu er en Youtube-video et ret sølle grundlag, men i den jeg har set, virker han da ganske spændende. En spiller der dukker op i feltet og scorer på riposten, god teknisk og kan også skyde udefra.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #28073: 14 Jul 2010, 13:20 »

Ja, han virker sgu rigtig god. Men der skal ses meget mere til ham!

maaahhh-h-h-h

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #28074: 14 Jul 2010, 13:22 »

Hej drenge!

Jeg har et kæmpe problem, som jeg håber i kan løse for mig! Jeg rejser til Tyrkiet i nat, i 2 uger og gtår dermed glip af en el Brøndby kampe!!!! Skuffet
Kender i et lovligt sted, hvor det er gratis (eller billigt) at se kampene, og det skal ikke være muligheder som "jeg tror måske du kan se den her..." nej i skal være helt sikre! Smiley
hehe den bliver vist overalt i Tyrkiet, de er vilde med dansk fodbold.

Thaurat al Shabab

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28075: 14 Jul 2010, 15:18 »

Ja FCK og OB er nok også ret kede af at de i sin tid har hentede Utaka, Hangeland, Hutchinson, Rurik Gislason, og Zuma.. Alle spillere som alle vidste hvem var.. Eller noget Wink

Det kan da være ligegyldigt hvor kendt spilleren er.. Hvis han viser sig at have kvaliteterne så betyder ry intet i min bog..

Jamen så kan vi da "juble" over alle de køb BIF har lavet de seneste par år... hannes sigurdsson, Geovanni Rector, Mark Howard, Adam Esckerley, Peguero, David Williams.....

Nuvel.. forskellen er bare at FCK og OB som du nævner, rent faktisk rammer rigtigt når de henter de spillere som bliver superliga profiler..

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28076: 14 Jul 2010, 16:27 »

Mhm.. Eller måske har AB en del af 'æren'? Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #28077: 14 Jul 2010, 16:51 »

Selvfølgelig er det din skyld det hele, AB. Wink

De indkøb skyldes nok mest af alt, Møllestenen, som ville have dem på holdkortet.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/anders-bjerregaard-stadig-i-broendby-if

Jeg kender ikke denne El Bakir, men er han et problembarn, som det er nævnt, er det et no-go. Tiden med disse spillere er ovre, og tak for det.

@VK: Af de spillere er det vel Utaka og Zuma, der kan gå ind i den kategori? Tunge
« Seneste Redigering: 14 Jul 2010, 16:55 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #28078: 14 Jul 2010, 16:54 »

Jamen så kan vi da "juble" over alle de køb BIF har lavet de seneste par år... hannes sigurdsson, Geovanni Rector, Mark Howard, Adam Esckerley, Peguero, David Williams.....

Nuvel.. forskellen er bare at FCK og OB som du nævner, rent faktisk rammer rigtigt når de henter de spillere som bliver superliga profiler..

Hold da kæft hvor er du dog negativ over ALT!!!!

Vi har sgu'da også hentet profiler, men det er da ikke hver gang de har slået igennem. Tænker bare på Magic, Jan K, Nilsson, Bernburg og Farnerud, som alle tidligere havde vist noget. Nu ved jeg godt, at de to førstenævnte er begyndt at vise noget efterhånden, men det har sgu taget sin tid - og det virker også til, at Farnerud begynder at komme igang, meeen det har taget sin tid, og alle spillere falder ikke til lige hurtigt.

Vi har da også hentet en ukendt Elmander, som vel blev noget af det bedste der har været herhjemme. Synes da bestemt der var masser af godt i Howard, som jeg aldrig forstod røg ud, selvom jeg ikke syntes, at han har været så god i AGF på det sidste, men alligevel så synes jeg sgu, at han spillede meget godt for os.

Peguero gjorde det sgu også godt i den periode han nåede, desværre blev han jo hurtigt invalid! Og Super Dave kunne jeg også godt se potentialet i, men han fik vel aldrig tid til at finde sig til rette på holdet for alvor?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

absalonsen
Gæst

« Svar #28079: 14 Jul 2010, 17:31 »

Enig omkring Mark Howard. I mine øjne gjorde han et godt stykke arbejde, og endte så med at blive behandlet meget uretfærdigt.

Desuden får vi (og alle andre danske klubber) muligvis noget af et handicap. Skatteministeren vil måske fjerne forskerordningen, hvilket betyder, at udenlandske spillere skal betale A-skat af deres løn. Det ville i den grad betyde, at Danmark bliver mindre attraktivt at spille i. Lad os håbe, man dropper det (altså forslaget). :/

Sider: 1 ... 1870 1871 [1872] 1873 1874 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010