home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 1096 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1860 1861 [1862] 1863 1864 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4215760 gange)
Andreas93
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #27915: 20 Jun 2010, 22:44 »

Bare fordi de økonomiske vismænd inde på blok4 siger at Fck går konkurs i morgen, så er det ikke ensbetydende med at det er sandt Wink

Jeg ved ikke hvad der sker på de indre linjer i Parken og det lyder heller ikke som om i gør.

At snakke om Fck allerede er mestre er totalt latterligt. Transfer vinduet er ikke engang åbnet endnu og der kan nå at ske meget. Jeg tror på vi ser Brøndby i toppen i næste sæson i skarp konkurrence med Fck om mesterskabet. OB er jo aldrig meget værd når det bliver alvor Wink

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #27916: 20 Jun 2010, 22:59 »

Bare fordi de økonomiske vismænd inde på blok4 siger at Fck går konkurs i morgen, så er det ikke ensbetydende med at det er sandt Wink

Jeg ved ikke hvad der sker på de indre linjer i Parken og det lyder heller ikke som om i gør.

At snakke om Fck allerede er mestre er totalt latterligt. Transfer vinduet er ikke engang åbnet endnu og der kan nå at ske meget. Jeg tror på vi ser Brøndby i toppen i næste sæson i skarp konkurrence med Fck om mesterskabet. OB er jo aldrig meget værd når det bliver alvor Wink

Det tror jeg desværre ikke Skuffet
Der går nok lige en sæson eller to mere.

Thaurat al Shabab

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #27917: 21 Jun 2010, 10:08 »

ja hvis og hvis! det kan man jo ikke bruge til en fis. Vi er heldigvis så kloge i Brøndby at vi ikke gider at betale en kæmpe løn til en som er garanteret bænken og som er 31 snart. Desuden hænger pengene ikke i træerne i Brøndby, som de åbenbart gør inde i København...

Nu skal vi lige passe på hvad vi siger...

Jan K og Farnerud er 2 af de bedst betalte spillere i ligaen, og de så heller ikke for godt ud i starten Forlegen

N17
Manager

« Svar #27918: 21 Jun 2010, 10:35 »

Lausus: Ja, men de er ikke garanteret en plads på bænken. FCK skal jo betale en stor løn til både Kim C og Johan Wiland, men der er én af dem som SKAL sidde på bænken.

Med Jan K og Farnerud er der jo ingen der forventede, at de skulle sidde på bænken, men deres berettigede bare ikke til andet i starten, men at de begge så er kommet efter det, det er jo bare skønt Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #27919: 21 Jun 2010, 10:36 »

Nu skal vi lige passe på hvad vi siger...

Jan K og Farnerud er 2 af de bedst betalte spillere i ligaen, og de så heller ikke for godt ud i starten Forlegen
. Uanset hvad, så var de to købt som store profiler til holdet og var tiltænkt start 11, og ikke ret mange havde troet at de først ville præstere nu. Så du kan ikke sammenligne de to ting med hinanden, da wiland er det klare førstevalg inde i FCK, og Kim c er reserve.                                                                                                                                               

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27920: 21 Jun 2010, 13:31 »

Der har netop været lodtrækning til 1. kvalrunde. Randers trak Dudelange fra Luxembourg. Kl. 14.15 begynder lodtrækningen til 2. runde hvor vi er i bowlen:

http://video.uefa.com/video/Competitions/UefaCup/Season=2011/liveDraw_videoFlash.html Stream

http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/draws/index.html Tekst

Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

absalonsen
Gæst

« Svar #27921: 21 Jun 2010, 14:24 »

Vi fik Vaduz fra Liechtenstein. Smiley

Edit:
Det er hjemme i første kamp den 15. juli og returkamp den 22. juli på udebane.
« Seneste Redigering: 21 Jun 2010, 14:32 af absalonsen » Logged

U-4-E
Manager

« Svar #27922: 21 Jun 2010, 14:25 »

Det blev FC Vaduz fra Liechtenstein, som sidste sæson rykkede ned fra den bedste Schweiziske række. Vi starter hjemme, og skal selvfølgelig gå videre uden problemer.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #27923: 22 Jun 2010, 14:45 »

http://brondby.com/ article.asp?aid=628 08&id=145

Spændende initiativ af klubben Wink

Desuden træner kamper med i øjeblikket, for at holde formen ved lige, ser ikke ud til der er mere i det. Det kan også læses på den hemmelige Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27924: 22 Jun 2010, 21:47 »

Vi vandt 15-0 i en træningskamp

Surt de ikke lige fik puttet en enkelt mere ind så vi kunne slå klubrekorden Tunge

Derudover har jeg netop været ude og se U19 blive pokalmestre i Bagsværd. Sikker sejr på 4-2 Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

absalonsen
Gæst

« Svar #27925: 23 Jun 2010, 16:36 »

http://www.bold.dk/nyt/Viking-vil-koebe-Gislason

Viking ønsker at beholde Gislason. Ville være fint, hvis vi også kunne komme af med ham. Løntung og har desværre aldrig fået sit rigtige gennembrug i Brøndby.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #27926: 23 Jun 2010, 17:09 »

årets nyhed Wink sælg ham for satan Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #27927: 23 Jun 2010, 17:58 »

Kunne være konge, hvis han inden længe skriver under med Viking. Ifl. dagens BT skulle Gladbach og endnu ukendte franske hold (Rennes?) være ude efter Holmén.
Ud med de to, ind med Bjelland og Eguren. Jo tak. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #27928: 25 Jun 2010, 18:33 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga/michael-jakobsen-paa-tide-komme-videre
Det ville ikke være dårligt, hvis PER slog til her. Især hvis Nilsson, som i de hidtige træningskampe, skal agere defensiv midtbane-mand, TR og Jan F er ikke gode nok startere.

Jeg holder stadig fast i, Bjelland og Eguren også. Det kunne være en ren klasse trio, som kan hæve overlæggeren og holdets niveau - på både den korte og lange bane. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cjensen94
Gæst

« Svar #27929: 25 Jun 2010, 19:09 »

Zone 43; Nu siger han jo han vil til udlandet - Ellers kunne han ligeså godt blive i Aab. Men jo, han ville da være god at få!

Sider: 1 ... 1860 1861 [1862] 1863 1864 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010