Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23581
0 Brugere, 640 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
diannawiggins
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1823
1824
[
1825
]
1826
1827
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4740090 gange)
Andersen
Reserveholdsspiller
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #27360:
14 Aug 2009, 19:41 »
Prøv at sætte jer i PER B's sted. Han har været med helt fra starten. Han har været i klubben dobbelt så lang tid, som de fleste herinde har levet. Han ved hvad han har, han ved hvad han selv står for. Hvis PER går, så har han ikke indflydelse længere. Det skræmmer ham. Brøndby IF er på godt og ondt hans livsværk. Ville I selv have ageret anderledes? Jeg ved ikke, om jeg selv ville. Jeg kan i hvert fald sagtens forstå, hvis han ikke ønsker at slippe tøjlerne.
Jeg er dog enig i, at han skal være bedre til at afgive magt. Men han er trods alt også en af de personer, som har skabt dansk fodbold, som vi kender det. Han har masser af know-how og et kæmpe netværk. Man skal ikke smide guld på gaden.
Desuden er der ikke mange af os, der præcis ved hvad der forgår i Brøndby. Positivt med den ny direktør. Hans planer minder om Hermanns, så det lyder fint. Bl.a. at fodbold stadig (og altid..) skal være hovedforretningen. Han er ikke samme type, men som stats. revisor med stor erfaring inde for den front, er jeg fortrøstningsfuld.
Desuden har vi ingen sportsdirektør i Brøndby. Anders Bjerregaard er sportschef (med en alt for uklar opgave... offentlig set i hvert fald). Om vi så burde have en sportsdirektør? Ja det mener jeg faktisk, at vi burde. En der kan være et bedre mellemled mellem direktionsgang og den sportslige afdeling.
Desuden.. det er ikke normalt, at man har hele 3 personer, der er direkte kontakt til medierne. Før Hermann blev fyret, var AB ikke ud og snakke med medierne. Der var det Hermann og Kent/Køhlert. Nu skal det være Frank Buch-Andersen og Kent. Kan ikke se hvorfor Anders Bjerregaard skal gå ud i medierne. Det er sgu ikke der, at man vinder mesterskaber. Det er i omklædningsrummet, på træningsbanen og frem for alt.. på selve banen
Hvor tit ser man også andre end Flemming Østergaard eller Ståle Solbakken udtale sig omkring FCK? Det er forholdsvis sjældent.
Andersen
Reserveholdsspiller
«
Svar #27361:
14 Aug 2009, 19:43 »
Citat af: verdenskrig 14 Aug 2009, 19:41
Rigtig svært når man har en blind tro på den trup vi allerede har..
Skidt med en ledelse der ingen fodboldintelligens har
Hvis vi fik 100 % ud af vores nuværende trup, ville vi havde vundet sølv/guld sidste år. Det er sgu det vigtigste. Jallow, Duncan og Farnerud er på papiret godt.
Lad os koncentrerer os om at få det til at virke på banen. (Vil dog stadig gerne have Bernburg nu)
Mener dog at vi BØR hente en forsvarsspiler NU. Holder ikke med Bissen.. nu hvor JJ er ude så længe.
Evt. en lejeaftale.
El Kun
Landsholdsspiller
«
Svar #27362:
14 Aug 2009, 19:50 »
Jeg håber nogle kyndige kan give mig et svar. Hvordan kan BIF præstere et så dårligt regnskab? Jovist raserede finanskrisen, men direktionen forklarer jo regnskabet med udgifter til spillerkøb. Men hvilke spillerkøb? Bernburg kostede intet, Jatta kostede vel meget lidt, hvis han kostede noget, og Nilsson kostede nok heller ikke de 16 mio, som underskudet er på. Så kan man jo også spørge om klubben overhovedet skal bruge så mange penge på transfers, hvis det giver et så massivt underskud. Hvis underskudet alligevel ikke kommer fra spillertransfers, hvad kommer det så fra?
Andersen
Reserveholdsspiller
«
Svar #27363:
14 Aug 2009, 19:52 »
Citat af: El Kun 14 Aug 2009, 19:50
Jeg håber nogle kyndige kan give mig et svar. Hvordan kan BIF præstere et så dårligt regnskab? Jovist raserede finanskrisen, men direktionen forklarer jo regnskabet med udgifter til spillerkøb. Men hvilke spillerkøb? Bernburg kostede intet, Jatta kostede vel meget lidt, hvis han kostede noget, og Nilsson kostede nok heller ikke de 16 mio, som underskudet er på. Så kan man jo også spørge om klubben overhovedet skal bruge så mange penge på transfers, hvis det giver et så massivt underskud. Hvis underskudet alligevel ikke kommer fra spillertransfers, hvad kommer det så fra?
Alle indkøb afskrives over første kontraktperiode. Jeg tror også, at sign-on fees indgår under transferudgifterne. Her har Brøndby nok uddelt et par millioner. Derudover, er der ikke lavet nogle salg siden Katongo skiftede, men der er siden kommet et par spillere til. Så det er i sig selv ikke så mystisk. Jeg er dog også overrasket over beløbbets størrelse.
BenMusalho
Gæst
«
Svar #27364:
14 Aug 2009, 21:18 »
Citat af: Andersen 14 Aug 2009, 19:41
Prøv at sætte jer i PER B's sted. Han har været med helt fra starten. Han har været i klubben dobbelt så lang tid, som de fleste herinde har levet. Han ved hvad han har, han ved hvad han selv står for. Hvis PER går, så har han ikke indflydelse længere. Det skræmmer ham. Brøndby IF er på godt og ondt hans livsværk. Ville I selv have ageret anderledes? Jeg ved ikke, om jeg selv ville. Jeg kan i hvert fald sagtens forstå, hvis han ikke ønsker at slippe tøjlerne.
Jeg er dog enig i, at han skal være bedre til at afgive magt. Men han er trods alt også en af de personer, som har skabt dansk fodbold, som vi kender det. Han har masser af know-how og et kæmpe netværk. Man skal ikke smide guld på gaden.
Desuden er der ikke mange af os, der præcis ved hvad der forgår i Brøndby. Positivt med den ny direktør. Hans planer minder om Hermanns, så det lyder fint. Bl.a. at fodbold stadig (og altid..) skal være hovedforretningen. Han er ikke samme type, men som stats. revisor med stor erfaring inde for den front, er jeg fortrøstningsfuld.
Desuden har vi ingen sportsdirektør i Brøndby. Anders Bjerregaard er sportschef (med en alt for uklar opgave... offentlig set i hvert fald). Om vi så burde have en sportsdirektør? Ja det mener jeg faktisk, at vi burde. En der kan være et bedre mellemled mellem direktionsgang og den sportslige afdeling.
Desuden.. det er ikke normalt, at man har hele 3 personer, der er direkte kontakt til medierne. Før Hermann blev fyret, var AB ikke ud og snakke med medierne. Der var det Hermann og Kent/Køhlert. Nu skal det være Frank Buch-Andersen og Kent. Kan ikke se hvorfor Anders Bjerregaard skal gå ud i medierne. Det er sgu ikke der, at man vinder mesterskaber. Det er i omklædningsrummet, på træningsbanen og frem for alt.. på selve banen
Hvor tit ser man også andre end Flemming Østergaard eller Ståle Solbakken udtale sig omkring FCK? Det er forholdsvis sjældent.
Succes på fodboldbanen starter med succes i ledelsen! Anders B har ikke præsteret godt nok, og han bør IMO også gå ud og tage sin del af skraldet..
Forholdsvis ofte vil jeg mene!
fck100
Lilleputspiller
«
Svar #27365:
14 Aug 2009, 21:32 »
Hej...
Jeg er ny herinde..Er der nogen som ved hvor man kan finde den nyeste uofficielle opdatering.
absalonsen
Gæst
«
Svar #27366:
14 Aug 2009, 22:23 »
Citat af: fck100 14 Aug 2009, 21:32
Hej...
Jeg er ny herinde..Er der nogen som ved hvor man kan finde den nyeste uofficielle opdatering.
I hvert fald ikke i denne tråd.
Kig i FM2009 forummet.
Fernando
Gæst
«
Svar #27367:
14 Aug 2009, 22:32 »
En tabt kamp til og KN skal fyres han fokusére kun på forsvaret !
verdenskrig
Manager
«
Svar #27368:
14 Aug 2009, 22:41 »
Andersen@
al ære og respekt for det Per har opnået.. Jeg er meget imponeret over hvor han har ført Brøndby hen gennem tiden, og at vi i dag kan holde med Brøndby er primært hans skyld..
Og om jeg ville gøre på samme måde ved jeg ikke.. Jeg ved bare at jeg altid syntes man skal stoppe på toppen.. Hvis det stod til mig skulle Per have forladt os dengang han kiksede med Laudrup forhandlingen... Det var der han begyndte at få ridser i lakken, og der hvor folk langsomt stilte spørgsmålstegn ved ham.
Og helt ærligt.. Hvad må være bedst.. At gå fra sit livsværk mens det stadig består som man vil have det, og så overlade det til kompetente folk, eller at blive der i al evighed og køre det man startede i sænk, fordi man ikke magter at følge med tiden..
Jeg ved i hvertfald hva jeg ville foretrække..
familien Bjerregaard RAUS!
«
Seneste Redigering: 14 Aug 2009, 22:46 af verdenskrig
»
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Andersen
Reserveholdsspiller
«
Svar #27369:
14 Aug 2009, 23:08 »
Citat af: Fernando 14 Aug 2009, 22:32
En tabt kamp til og KN skal fyres han fokusére kun på forsvaret !
Er det derfor, at det der så fungerer værst pt. er forsvaret? ... Kæpheste. Holdet præsterer ikke. Jeg er ikke tilfreds med Kent. Men det er ikke pga. en al for defensiv indstilling.
Citat af: verdenskrig 14 Aug 2009, 22:41
Andersen@
al ære og respekt for det Per har opnået.. Jeg er meget imponeret over hvor han har ført Brøndby hen gennem tiden, og at vi i dag kan holde med Brøndby er primært hans skyld..
Og om jeg ville gøre på samme måde ved jeg ikke.. Jeg ved bare at jeg altid syntes man skal stoppe på toppen.. Hvis det stod til mig skulle Per have forladt os dengang han kiksede med Laudrup forhandlingen... Det var der han begyndte at få ridser i lakken, og der hvor folk langsomt stilte spørgsmålstegn ved ham.
Og helt ærligt.. Hvad må være bedst.. At gå fra sit livsværk mens det stadig består som man vil have det, og så overlade det til kompetente folk, eller at blive der i al evighed og køre det man startede i sænk, fordi man ikke magter at følge med tiden..
Jeg ved i hvertfald hva jeg ville foretrække..
familien Bjerregaard RAUS!
PER burde nok være smuttet allerede ved Interbank-sagen, hvor BIF var ved at gå konkurs. Allerede der forsøgte PER at udvide forretningensområde
t til andet end fodbold. Og det var før PS&E blev et tophold.
Problemet med ham, er ikke manglende succes eller dårlig ledelse. Det er hans mangel på evne til at uddele ansvar. Men det er også vigtigt at prøve at forstå Per Bjerregaard som menneske. Man kan råbe herinde fra nu af og til jul. På godt og ondt, er BIF på mange måder en familie virksomhed.
Jeg er som sådan tilfreds med Per Bjerregaard som adm. direktør. Men han skal prøve at uddele lidt mere ansvar. En normal bestyrelsesformand er ikke så meget involveret i den daglige drift, som Bjerregaard senior er.
Anders Bjerregaard har i de seneste sæsoner gjort et udmærket job. Man skal også tænke på de muligheder han havde. Vi solgte grundstammen, træneren smutter og tog chefscouten (Erik Larsen) med sig. Det er næsten en start fra scratch. Siden er han kommet efter det. Dog har han ikke været god nok til at sælge/luge ud i truppen. Men indkøbsmæssigt synes jeg, at han har gjort et godt stykke job. Som jeg forstår det, er han en slags indkøbschef.
Problemet med AB er, at han er Papa Docs søn. Og derfor bliver der hele tiden sat spørgsmålstegn ved hans kompetence. Han er vel også nærmest umulig at fyre?
Jeg håber ikke at familien Bjerregaard smutter, men jeg håber at de forstår at skifte kurs. Mere tro på en organisation, der skal ændres.
Noget helt andet:
Hvad mener folk om Buch-Andersens udmeldinger om grundstammen af egne spillere? Gør vi nok for det? Altså vi har jo en række udmærkede ungdomshold. Og nu også gymnasie og efterskole. Jeg mener, at vi bør satse mere. F.eks. udvide rækken af samarbejdsklubber. F.eks. kunne det være interessant med et samarbejde med en klub i Østeuropa. Jeg tror ikke, at det er realistisk, at man kan hive nok gode danske spillere op gennem u-trupper. Ikke med den konkurrence der er i DK.
korzika
Gæst
«
Svar #27370:
15 Aug 2009, 10:49 »
http://www.bold.dk/nyt/Bernburg-skifter-foerst-til-vinter
Fuck det tegner ikke godt.
Farvel succes.
United-styrer
Gæst
«
Svar #27371:
15 Aug 2009, 13:18 »
Det ser sgu sløjt ud, hvis han udgør forskellen på succes og fiasko. I givet fald er fundamentet for skrøbeligt i forvejen. Bernburg er en god angriber, og jeg er overbevist om, at han bliver en god investering, men han er ingen Messias, og det er jo ikke sådan, at alle vores håb hviler på ham. Vi får sgu ikke noget mesterskab alligevel.
«
Seneste Redigering: 15 Aug 2009, 13:23 af United-styrer
»
korzika
Gæst
«
Svar #27372:
15 Aug 2009, 13:21 »
Ja, måske fik jeg formuleret mig forkert.
Det er mest princippet i det. Hvis ledelsen ikke udviser mere handlekraft, så ser det altså rigtig sort ud. For vi mangler virkelig en angriber, og det tror jeg selv Kent N. er enig i.
Andersen
Reserveholdsspiller
«
Svar #27373:
15 Aug 2009, 13:31 »
Citat af: korzika 15 Aug 2009, 13:21
Ja, måske fik jeg formuleret mig forkert.
Det er mest princippet i det. Hvis ledelsen ikke udviser mere handlekraft, så ser det altså rigtig sort ud. For vi mangler virkelig en angriber, og det tror jeg selv Kent N. er enig i.
Jeg tror alle i Brøndby gerne vil have Bernburg nu. Men tror desværre der er virkelig kold luft mellem FCN og BIF. Og en masse mindgames.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #27374:
15 Aug 2009, 14:04 »
http://onside.dk/node/39816
Her er et link til det med at vi har 450.000 fans. Nu er det så faldet til 400.000
Der var vidst en der spurgte for et par dage siden
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
Sider:
1
...
1823
1824
[
1825
]
1826
1827
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »