Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23581
0 Brugere, 561 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
diannawiggins
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1818
1819
[
1820
]
1821
1822
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4744054 gange)
Fm-Olsen
Lilleputspiller
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #27285:
11 Aug 2009, 14:19 »
Citat af: BenMusalho 11 Aug 2009, 14:07
Hvorfor tror du det? Hvilke erfaringer med at styre en klub har Schmeichel?
Kent Nielsen fik da AC Horsens op i SAS-ligaen fra 1. division, så der var de ikke en bundklub.. I Horsens kllarede de sig fra af nedrykning og begyndte derefter at spille god fodbold, og endte på en 5.-plads! Hvorfor er det dumt af ledelsen at ansætte ham? Han var da en fantastisk træner i Horsens..¨ At ansætte kent virkede da som en af de bedste beslutninger i lang tid!
Det er så nemt at sidde og være bagklog nu.. Hvis jeg havde været i Anders' sted på det tidspunkt var KEnt da også en af de første, jeg ville have tænkt på!
Tror alligevel at han ville kunne bruges og ville styre klubben en del bedre end Bjerregaard, viser jo også meget om at han ansætter sin egen søn som sportschef. Hvilke erfaringer havde han med det ? Vil også mene at han ville kunne få både bedre spillere og få en bedre bestyrelse op på grund af interresen fra andre.
Vil nu stadig mene der er stor forskel på Horsens og Brøndby. De skulle jo helst anskaffe sig en der har samme idéer på banen hvilket KN tydeligvis ikke har hvilket man jo bare kan se når han bruger Farnerud som angriber ?
«
Seneste Redigering: 11 Aug 2009, 14:21 af Fm-Olsen
»
FCV
Barca-boy
Landsholdsspiller
«
Svar #27286:
11 Aug 2009, 14:19 »
Hvis OB kan, kan Brøndby også... Kom nu i gang bestyrelse!:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-24268364.html
Kezman
Landsholdsspiller
«
Svar #27287:
11 Aug 2009, 14:31 »
Er du sindssyg de rykker ob!! Havde du sagt til mig 2 år siden de ville bare overveje at kigge på ham havde jeg nok givet en dummeflad
Ærgeligt Bif ikke er frisk på at rykke med
maaahhh-h-h-h
BenMusalho
Gæst
«
Svar #27288:
11 Aug 2009, 15:07 »
Citat af: Fm-Olsen 11 Aug 2009, 14:19
Tror alligevel at han ville kunne bruges og ville styre klubben en del bedre end Bjerregaard, viser jo også meget om at han ansætter sin egen søn som sportschef. Hvilke erfaringer havde han med det ? Vil også mene at han ville kunne få både bedre spillere og få en bedre bestyrelse op på grund af interresen fra andre.
Vil nu stadig mene der er stor forskel på Horsens og Brøndby. De skulle jo helst anskaffe sig en der har samme idéer på banen hvilket KN tydeligvis ikke har hvilket man jo bare kan se når han bruger Farnerud som angriber ?
Det hjælper ikke synderligt meget at man har været en god fodboldspiller, når man skal styre en forretning og en fodboldklub tror jeg! Anders B. havde kigget med igennem længere tid, men ellers ingen erfaring.. Forsvarer ikke valget af ham, men det er ikke sikkert, at Schmeichel vil kunne gøre det bedre.. Desuden gør AB IMO ikke et særlig godt job, og han har mere erfaring end Schmeichel.. Hvorfor skal PS så kunne gøre det bedre?
Ja, der er stor forskel.. Og hvad så? Man bør da kunne forvente af en så professionel mand som ham at han kan omstille sig fra at være i Horsens (som faktisk endte over os forrige sæson) til at være i Brøndby! Der var INTET galt i ansættelsen, Kent N. viste jo super trænerkvaliteter i Horsens, men han har ikke fået dem ført igennem her.. Hvem vil ikke gerne have en mand med de resultater i ryggen som træner?
verdenskrig
Manager
«
Svar #27289:
11 Aug 2009, 15:53 »
Citat af: BenMusalho 11 Aug 2009, 15:07
Det hjælper ikke synderligt meget at man har været en god fodboldspiller, når man skal styre en forretning og en fodboldklub tror jeg! Anders B. havde kigget med igennem længere tid, men ellers ingen erfaring.. Forsvarer ikke valget af ham, men det er ikke sikkert, at Schmeichel vil kunne gøre det bedre.. Desuden gør AB IMO ikke et særlig godt job, og han har mere erfaring end Schmeichel.. Hvorfor skal PS så kunne gøre det bedre?
Ja, der er stor forskel.. Og hvad så? Man bør da kunne forvente af en så professionel mand som ham at han kan omstille sig fra at være i Horsens (som faktisk endte over os forrige sæson) til at være i Brøndby! Der var INTET galt i ansættelsen, Kent N. viste jo super trænerkvaliteter i Horsens, men han har ikke fået dem ført igennem her.. Hvem vil ikke gerne have en mand med de resultater i ryggen som træner?
Men den detalje som jeg syntes du glemmer, er at vi med peter schmeichel ville have en kæmpe tiltrækningskraft, nøjagtigt som vi havde det med Laudrup..
Samtidigt vil jeg sige det sådan. Schmeichel kunne UMULIGT have gjort det dårligere og mere uinspirerende end AB!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Wonder Jones
Førsteholdsspiller
«
Svar #27290:
11 Aug 2009, 15:53 »
Citat af: BenMusalho 11 Aug 2009, 14:07
Hvorfor tror du det? Hvilke erfaringer med at styre en klub har Schmeichel?
Kent Nielsen fik da AC Horsens op i SAS-ligaen fra 1. division, så der var de ikke en bundklub.. I Horsens kllarede de sig fra af nedrykning og begyndte derefter at spille god fodbold, og endte på en 5.-plads! Hvorfor er det dumt af ledelsen at ansætte ham? Han var da en fantastisk træner i Horsens..¨ At ansætte kent virkede da som en af de bedste beslutninger i lang tid!
Det er så nemt at sidde og være bagklog nu.. Hvis jeg havde været i Anders' sted på det tidspunkt var KEnt da også en af de første, jeg ville have tænkt på!
Jeg er ret sikker på han har haft en finger med i spillet i Hvidovre...? Men han var ikke just en succes i forhold til deres økonomi var håbløs da han forlod klubben. Men jeg er ikke helt sikker på det, synes bare jeg har hørt noget omkring det...
I Starten synes det var fint at Kasi-Jesper viste fanen lidt og udtalte sig til pressen, men jeg synes efterhånden det er blevet for meget. Er enig i hans udtalelser men jeg kan ikke se hvordan hans udtalelser gavner BIF....
Brøndby fan til jeg dør!
Citat af: United-styrer 19 Apr 2008, 09:38
Haha! Det dér, det er nice
Blankesten
Førsteholdsspiller
«
Svar #27291:
11 Aug 2009, 15:56 »
Hvis vi havde sagt ja til Schmeichel's tilbud osv. Så var vi gået konkurs, da de andre investore som Schmeichel ville have med, er gået konkurs idag pga krisen.
!! Supra Societatem Nemo !!
verdenskrig
Manager
«
Svar #27292:
11 Aug 2009, 15:57 »
Citat af: Wonder Jones 11 Aug 2009, 15:53
Jeg er ret sikker på han har haft en finger med i spillet i Hvidovre...? Men han var ikke just en succes i forhold til deres økonomi var håbløs da han forlod klubben. Men jeg er ikke helt sikker på det, synes bare jeg har hørt noget omkring det...
I Starten synes det var fint at Kasi-Jesper viste fanen lidt og udtalte sig til pressen, men jeg synes efterhånden det er blevet for meget. Er enig i hans udtalelser men jeg kan ikke se hvordan hans udtalelser gavner BIF....
Men hva hjælper det omvendt bare at lade stå til!.. Kasi er simpelthen den eneste inde omkring BIF der ikke er ramt af "kan ikke se skoven for bar træer" syndromet..
Vores ledelse er PINLIG, og INGEN af dem ku finde på at fyre kent Nielsen det garanterer jeg.. jesper er bare for meget Brøndby fan til at glo på det..
Hans udtalelser er sku mere værd end den stilhed der konstant hersker fra alle andre!
patrick J
Manager
«
Svar #27293:
11 Aug 2009, 15:59 »
Citat af: Barca-boy 11 Aug 2009, 14:19
Hvis OB kan, kan Brøndby også... Kom nu i gang bestyrelse!:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-24268364.html
Ja det er fandeme for dårligt!
Enig med VK omkring Kasi-Jesper
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
Wonder Jones
Førsteholdsspiller
«
Svar #27294:
11 Aug 2009, 16:21 »
Citat af: verdenskrig 11 Aug 2009, 15:57
Men hva hjælper det omvendt bare at lade stå til!.. Kasi er simpelthen den eneste inde omkring BIF der ikke er ramt af "kan ikke se skoven for bar træer" syndromet..
Vores ledelse er PINLIG, og INGEN af dem ku finde på at fyre kent Nielsen det garanterer jeg.. jesper er bare for meget Brøndby fan til at glo på det..
Hans udtalelser er sku mere værd end den stilhed der konstant hersker fra alle andre!
Nu ved jeg ikke hvad der foregår inde i klubben, men så må han da sige det til dem ansigt til ansigt! Stille et ultimatum eller et eller andet! Han er trods alt manden med pengene. PB vil nok skide på ham når det kommer til stykket...
En sponsor har vel ikke særligt meget at sige? Han leverer penge og har dermed krav på at få visse oplysninger, men han er jo "kun" sponsor. Han sidder ikke i bestyrelsen, så han har ikke krav på at kunne træffe beslutninger. Hans eneste talerør er måske gennem pressen. Men selvom jeg er enig i hans udtalelser kan jeg ikke se hvorfor en sponsor skal skabe endnu mere panik i klubben, OGSÅ SELVOM JEG ER ENIG!
Jeg kan godt lide at han gør oprør!! Han har ambitioner, han ønsker BIF tilbage til toppen!, men så må han finder andre metode end hele tiden at udtale sig til pressen til højre og venstre---
«
Seneste Redigering: 11 Aug 2009, 16:23 af Wonder Jones
»
Brøndby fan til jeg dør!
Citat af: United-styrer 19 Apr 2008, 09:38
Haha! Det dér, det er nice
verdenskrig
Manager
«
Svar #27295:
11 Aug 2009, 16:29 »
Citat af: Wonder Jones 11 Aug 2009, 16:21
Nu ved jeg ikke hvad der foregår inde i klubben, men så må han da sige det til dem ansigt til ansigt! Stille et ultimatum eller et eller andet! Han er trods alt manden med pengene. PB vil nok skide på ham når det kommer til stykket...
En sponsor har vel ikke særligt meget at sige? Han leverer penge og har dermed krav på at få visse oplysninger, men han er jo "kun" sponsor. Han sidder ikke i bestyrelsen, så han har ikke krav på at kunne træffe beslutninger. Hans eneste talerør er måske gennem pressen. Men selvom jeg er enig i hans udtalelser kan jeg ikke se hvorfor en sponsor skal skabe endnu mere panik i klubben, OGSÅ SELVOM JEG ER ENIG!
Jeg kan godt lide at han gør oprør!! Han har ambitioner, han ønsker BIF tilbage til toppen!, men så må han finder andre metode end hele tiden at udtale sig til pressen til højre og venstre---
Jeg spørger igen.. Tror du selv per b og anders gider lytte?.. Hvis de virkelig gad, tror du så han ville gå til pressen?.. Hva ville han i så fald få ud af det..
Kasi er skyld i at vi er hvor vi er, og han er hovedsponsor.. Han har ytringsfrihed som alle andre, og hvis han vil sige noget så kan han uden problemer gøre det.. Er ledelse trætte af ham så kan de jo bare opsige med ham, men så mister vi alle hans penge, og har dermed intet økonomisk grundlag for at være med i toppen...
Det er muligt at en sponsor normalt ikke gør det, men når ledelsen helt åbenlyst ikke består af andet end en flok hovedløse høns, så man han med det Brøndby hjerte han har jo tage over..
Specielt når de ting han rent faktisk siger er sande nok.. Jeg har endnu ikke en gang tænkt " hva snakker manden om".
Men så er 1000 kr spørgsmålet vel.. Hvis han ikke får en skid igennem hos ledelsen fordi de er så blinde, og ikke må gå til pressen, hva skal han så?..
Kasi Jesper er imo den eneste med lidt hjerne, vilje og ambitioner i vores klub, hvilket giver ham rettigheden til at udtale sig! Han er for mig at se den eneste kompetente mand!
United-styrer
Gæst
«
Svar #27296:
11 Aug 2009, 16:43 »
Citat af: verdenskrig 11 Aug 2009, 16:29
Kasi Jesper er imo den eneste med lidt hjerne, vilje og ambitioner i vores klub, hvilket giver ham rettigheden til at udtale sig! Han er for mig at se den eneste kompetente mand!
Kompetente? Nu må du stoppe. Det er netop hamrende uprofessionelt at blive ved med at give næring til rygterne om intern splid og uro i inderkredsen med disse bombastiske udtalelser. Kasi-Jesper er ikke inde omkring klubben, han har ingen indflydelse. Brøndby får gavn af hans millioner, og han får gavn af sin publicity. Der er da først tale om et galehus, når sponsorerne dikterer arbejdet.
verdenskrig
Manager
«
Svar #27297:
11 Aug 2009, 16:48 »
http://onside.dk/node/39589
Så hæv niveauet din telentløse svensker
.. Jeg vedkender gerne at han har svære vilkår som angriber, men han formår absolut ikke at få noget som helst konstruktivt ud af de ting han foretager sig !
Citat af: United-styrer 11 Aug 2009, 16:43
Kompetente? Nu må du stoppe. Det er netop hamrende uprofessionelt at blive ved med at give næring til rygterne om intern splid og uro i inderkredsen med disse bombastiske udtalelser. Kasi-Jesper er ikke inde omkring klubben, han har ingen indflydelse. Brøndby får gavn af hans millioner, og han får gavn af sin publicity. Der er da først tale om et galehus, når sponsorerne dikterer arbejdet.
Manden er sku den eneste der har set lyset.. Mens resten af klubben holder stilleleg om alt(hvorfor i øvrigt) er han den eneste der tør udtale sig om de problemer der er..
Jeg kan godt forstå han også føler sig lidt trådt på.. Hva ligner det at vores hovedsponsor ikke får at vide hvem vores direktør er.. Det har han sku krav på med alle de penge..
der er ALT galt i Brøndby for tiden, og ledelsen gør INTET for at forklare hvordan man kommer ud af problemerne..
Jeg begynder mere og mere at mene at Kasi burde være i vores ledelse..
Jeg holder ikke til den her tavshed, og bliver glad når en mand tør udtale sig kritisk om Brøndby selvom han er en del af klubben..
Og hvorfor skaber det uro?.. Jeg kunne forstå hvis de ting han sagde var totalt ude af trit med virkeligheden.. Men det er det jo ikke.. Han ridser klare konkrette problemstillinger op i klubben..
Hvis det kan skabe uro må det vel være fordi der er noget om snakken?
Hvis du syntes at kasi er så belastende, må du da finde ledelsens stilleleg lige så belastende?
United-styrer
Gæst
«
Svar #27298:
11 Aug 2009, 17:05 »
Citat af: verdenskrig 11 Aug 2009, 16:48
Hvis du syntes at kasi er så belastende, må du da finde ledelsens stilleleg lige så belastende?
Nej. Selvfølgelig er der ingen i Brøndby, der er tilfredse med, at vi har tabt fem af de seneste syv SAS Liga-kampe. Men hvad gavner det, at klubben fremsætter dommedagsteorier i pressen. Skal Kent Nielsen eller Per Bjerregaard gå ud og udtale, at vi er helt til rotterne? Hvad skulle det hjælpe? Selvfølgelig bliver der arbejdet benhårdt til træning hver eneste dag for at vende skuden. Det bliver ikke nemmere af, at en eller anden rig fantast jamrer i pressen, fordi han ikke fik en oplysning, han ikke har krav på. At du gerne så Kasi-Jesper i ledelsen ... ja, jeg ved ikke engang, hvad jeg skal sige.
Zone 43
Manager
«
Svar #27299:
11 Aug 2009, 17:18 »
Citat af: verdenskrig 11 Aug 2009, 13:41
http://www.bold.dk/nyt/Kent-Nielsen-rasede-mod-reserverne
Siger det ikke noget nær alt om, hvor stor respekt spillerne har for kent ?
Synes jeg ikke, er i øvrigt på linie med US i dén sag her. Reserverne skal løbe, skudtræne e.l. i pausen, ikke spille røv. Det kan de gøre i fritiden, ikke i pausen.
Ang. KASI-Jesper, så er det næppe nu han skal sige alt for meget til pressen. Vi har masser af intern uro og en trup, der sikkert har glemt
sejrssangen
, efter én sølle sejr i de sidste syv kampe (forrige sæson talt med).
Det behøver man ikke være medlem af Mensa, for at regne ud. Indtil den intern krise er ovre, bør han holde sin mund lukket overfor pressen, så må han få aftalt et møde med Doktoren og søn, og få lettet hjertet.
Hvad Schmeichel angår, så skal han holde sig langt fra bestyrelsesgangene. Han har allerede fucket Hvidovre, og vidst nok også en anden klub, op. Dét må være rigeligt.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
1818
1819
[
1820
]
1821
1822
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »