home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1806 1807 [1808] 1809 1810 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4780994 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #27105: 07 Aug 2009, 17:56 »

Måske er det bare et udtryk for hvor ligegyldig dansk fodbold er i tyskland Grin.. De burde respektere os lidt mere Cool

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #27106: 07 Aug 2009, 18:01 »

Nu lader det til, at Kasi-Jesper er blevet sur, fordi han ikke var blevet informeret om ansættelsen af Buch-Andersen. Se Nyhederne på TV2 nu...

cjensen94
Gæst

« Svar #27107: 07 Aug 2009, 18:12 »

Buch-Andersen "Jeg kender Jesper og det skal nok blive godt"
Kasi-Jesper "Jeg kender ikke manden, men vi må se hvordan det går"

omfg -.-'

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #27108: 07 Aug 2009, 18:13 »

Nu så jeg lige tv2sporten og Brøndby har ansat den nye direktør udenom Kasi-Jesper ..  Han virkede rigtig sur og kaldte også de sidste 3 uger som om de var bombet tilbage ...

trist trist ..

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #27109: 07 Aug 2009, 18:21 »

http://www.leksikon.org/art.php?n=3268

Tror vores kære klub ville have godt af at læse det stykke! Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #27110: 08 Aug 2009, 00:06 »

At vi er bombet tilbage til stenalderen, som Kasi-Jesper siger, er jeg ikke enig i. Det er et skridt nedad stigen, at Doktoren har ansat en, der har gået rundt i klubben gennem længere tid, modsat at have en udefra som Herminator. Manden skal naturligvis have en værdig chance, for at vise, han har de rette idéer på både den korte og lange bane.

At han er sur over, ikke at have fået noget af vide, er jeg til gengæld ikke enig i ham i. Han er sponsor, ikke en del af ledelsen. Og af den grund har Doktoren ikke gjort noget forkert dér.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #27111: 08 Aug 2009, 00:26 »

Hmmm jeg vil dog mene at han som sponsor har krav på at kende til fremtidsudsigterne i klubben.. Hvis han ikke er blevet informeret om dette syntes jeg det er skidt af klubben..

de kan ikke forvente at en mand skyder så og så mange millioner i klubben i tide og utide og så bare forvente at han ingenting skal have at vide, og ellers bare skal holde sin kæft!.. er han utilfreds er det derimod hans problem.. Han bestemmer selv om han vil sponsorere os, og at sige at dette bomber os så langt tilbage er jo noget pis.. Jeg vil væde en kop kaffe på at kasi INTET aner om ham der er ansat!

Jeg savner bare kommunikation mellem de forskellige parter i denne sag.. Snakker man sammen løser det mange problemer!

Cool

plutonium
Manager

« Svar #27112: 08 Aug 2009, 00:52 »

Herman er savnet. Selv af mig som FCK-fan. Jeg har altid ment (som don Ø jo også siger det) at FCK har behov for et stærkt Brøndby. Det skaber noget mere spænding i de indbyrdes kampe, og hele atmosfærren står og falder med klubbernes succes. Jeg mente faktisk at Herman kunne få BIF tilbage. Men når han så ikke er der, så vælger de (ledelsen) at ignorere hovedsponsoren. Så vidt jeg ved har en sponsor lov til at trække sig, hvis den ikke mener at der er tilstrækkelig adgang til oplysninger om fremtidsplanerne.

Nu er Kasi-Jesper jo bare brøndbyfan langt ind i hjertet, og derfor trækker han sig ikke (tror jeg). Det er bare noget lort af ledelsen, hvis de forsøger at udnytte hans loyalitet på den måde.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager

« Svar #27113: 08 Aug 2009, 01:35 »

Nu fik Kasi-Jesper heller ikke noget af vide med Hermanns fyring, før dagen efter, så vidt jeg lige husker. Men Doktoren kunne evt. havde givet en opringning eller noget i den stil, sværere er det vel ikke.. Med mindre telefonerne derude også er fra 90'erne Tunge Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #27114: 08 Aug 2009, 10:53 »

Hmmm jeg vil dog mene at han som sponsor har krav på at kende til fremtidsudsigterne i klubben.. Hvis han ikke er blevet informeret om dette syntes jeg det er skidt af klubben..

de kan ikke forvente at en mand skyder så og så mange millioner i klubben i tide og utide og så bare forvente at han ingenting skal have at vide, og ellers bare skal holde sin kæft!.. er han utilfreds er det derimod hans problem.. Han bestemmer selv om han vil sponsorere os, og at sige at dette bomber os så langt tilbage er jo noget pis.. Jeg vil væde en kop kaffe på at kasi INTET aner om ham der er ansat!

Jeg savner bare kommunikation mellem de forskellige parter i denne sag.. Snakker man sammen løser det mange problemer!

Jeg kan ikke forestille mig, at en sponsor har ret til at blive informeret om ansættelse af en ny direktør. Kasi-Jesper er alt for åbenmundet og den største bidragyder til billedet af Brøndby som galehus, og man skal måske snart overveje, om hans mange millioner virkelig er dette værd.

Zone 43
Manager

« Svar #27115: 08 Aug 2009, 16:12 »

Truppen mod åb - Magic ude med feber. Ubeslutsom

16 Stephan Andersen
01 Michael Tørnes
02 Anders Randrup
03 Max von Schlebrügge
05 Jan Frederiksen
06 Samuel Holmén
08 Mikael Nilsson
09 Alexander Farnerud
11 Morten D. Rasmussen
15 Jon Jönsson
20 Stefan Gislason
21 Thomas Rasmussen
22 Ousman Jallow
23 Michael Krohn-Dehli
26 Mike Jensen
27 Jan Kristiansen
29 Daniel Wass
34 Pierre Kanstrup

Stephan
Nilsson - Randrup - Schlebrügge - TR/Jan F
Krohn-Delhi - Holmén - Jönsson - Fisse Mike
Farnerud - Duncan

2-0!

- Daniel Agger.

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #27116: 08 Aug 2009, 16:24 »

Nej hvor jeg dog håber KN kunne se at Mike fungerede 10 gange bedre inde i centralen! Så må Jönsson blive ofret. Ærgeligt med Magic. Skuffet

BenMusalho
Gæst

« Svar #27117: 08 Aug 2009, 16:33 »

Dejligt Madsen er ude, så slipper vi for ham.. Han bidrager jo ikke med en skid.. crazy Jallow og Dunncan må gerne få chancen sammen igen imo, og så håber jeg på samme midtbane som mod FC Muh.. Så er sejren hjemme Thumbs Up

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #27118: 08 Aug 2009, 16:37 »

Mon ikke JJ kommer til at spille i midterforsvaret fremfor Randrup?

Zone 43
Manager

« Svar #27119: 08 Aug 2009, 16:42 »

Dejligt Madsen er ude, så slipper vi for ham.. Han bidrager jo ikke med en skid.. crazy

Du har næppe de sidste to kampe, hvor han virkelig har knolket røven ud af bukserne. Han er den perfekte spiller, at sende ind med 15-20 min. igen, når en føring skal forsvares. Thumbs Up

Håber midtbanen bliver, som jeg gætter på, ellers skal Jan K. ind, og det vil være at skyde sig selv i foden big time. Skuffet

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1806 1807 [1808] 1809 1810 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010