home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  1 Bruger, 564 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1803 1804 [1805] 1806 1807 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4779523 gange)
Don AA
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #27060: 07 Aug 2009, 10:17 »

Jeres mulige modstander http://www.bold.dk/nyt/Broendby-kan-moede-forsvarende-mestre ikke de nemmeste, men det er jo ikke nogen overraskelse, når i ikke er seedet.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

absalonsen
Gæst

« Svar #27061: 07 Aug 2009, 10:19 »

http://brondby.com/article.asp?aid=51798&id=145

Frank Buch-Andersen er ny adm. direktør. Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #27062: 07 Aug 2009, 11:06 »

Det holdt hårdt i går, men alt i alt var det vel 50-50. Vi var bedst i Brøndby, de var bedst i Polen. Mandfolkeindsats af Max, der var en af få, som kunne være sin indsats bekendt. Stephan Andersen var en anden, selvom han er usikker i alle andre facetter end shot-stopping.

Ajax, Bilbao og Cluj må være de foretrukne modstandere. Mod dem vil vi ikke være chanceløse.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #27063: 07 Aug 2009, 11:09 »

Her er hvem vi kan trække idag :

FC Shakhtar Donetsk (UKR)
AFC Ajax (NED)
Hertha BSC Berlin (GER)
Athletic Club Bilbao (ESP)
CFR 1907 Cluj (ROU)

Vi skal alle være her.

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #27064: 07 Aug 2009, 11:27 »

Den nemmeste må da være Hertha?

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #27065: 07 Aug 2009, 11:35 »

Det holdt hårdt i går, men alt i alt var det vel 50-50. Vi var bedst i Brøndby, de var bedst i Polen. Mandfolkeindsats af Max, der var en af få, som kunne være sin indsats bekendt. Stephan Andersen var en anden, selvom han er usikker i alle andre facetter end shot-stopping.

Ajax, Bilbao og Cluj må være de foretrukne modstandere. Mod dem vil vi ikke være chanceløse.

Cluj klarede sig ret godt i sidste års CL. Vil meget nødigt møde dem, det ville blive en away i helvede. De er så vidt jeg har hørt stærke på hjemmebane.

Jeg håber lidt på Hertha Berlin.
1. Vi har en historie mod tyske hold
2. Deres hold er markant ringere end det hold der spillede dem til tops i sidste års Bundesliga.

Bilbao burde vi også have muligheder mod. Så vidt jeg har forstået, så starter vi med away-kampen i denne runde. Det er nok ikke helt uden indflydelse. Men mon ikke de vil hente en revanche efter deres fadæse mod Aab?

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #27066: 07 Aug 2009, 11:37 »

Cluj klarede sig ret godt i sidste års CL. Vil meget nødigt møde dem, det ville blive en away i helvede. De er så vidt jeg har hørt stærke på hjemmebane.

Jeg håber lidt på Hertha Berlin.
1. Vi har en historie mod tyske hold
2. Deres hold er markant ringere end det hold der spillede dem til tops i sidste års Bundesliga.

Bilbao burde vi også have muligheder mod. Så vidt jeg har forstået, så starter vi med away-kampen i denne runde. Det er nok ikke helt uden indflydelse. Men mon ikke de vil hente en revanche efter deres fadæse mod Aab?

Mener du ikke Deportivo???

LOVE UNITED - HATE GLAZER

United-styrer
Gæst

« Svar #27067: 07 Aug 2009, 11:41 »

Ja, de klarede sig hæderligt, men ikke bedre end AaB og FCK har gjort de seneste par gange. Ser man på trup alene, må Cluj være det svageste hold. Shakhtar er vel skrækmodstanderen.

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #27068: 07 Aug 2009, 11:47 »

Mener du ikke Deportivo???

Jo.. Jeg må lade være med at drikke så tidligt på morgenen.

Ja, de klarede sig hæderligt, men ikke bedre end AaB og FCK har gjort de seneste par gange. Ser man på trup alene, må Cluj være det svageste hold. Shakhtar er vel skrækmodstanderen.

Ja møder vi Shakhtar kan vi godt pakke sammen.

Zumsar
Reserveholdsspiller

« Svar #27069: 07 Aug 2009, 12:36 »

Nogle der ved om der kommer en livestream ved lodtrækningen?

Mikkellas
Gæst

« Svar #27070: 07 Aug 2009, 12:40 »

Du kan se lodtrækningen direkte på Eurosport, mens jeg også mener, at onside streamer fra lodtrækningen.

grand666
Juniorspiller
**

« Svar #27071: 07 Aug 2009, 12:40 »

ja kl1330 på www.bold.dk

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #27072: 07 Aug 2009, 12:47 »

Da vi kan møde de her hold i dag vil jeg give mit bud på hvem der er bedst at møde :

FC Shakhtar Donetsk (UKR) Den kan både blive svær og den kan blive en okay modstander i sidste ende , de tabte i CL kval til et hold man aldrig har hørt om. ( jeg havde ihvertfald ikke ) så det ikke sikkert de er i topklasse men på den anden side skal de vise noget nu og forsvare titlen.

AFC Ajax (NED) Dem håber jeg ikke vi møder da jeg mener vi ville få klø til hver en tid ..

Hertha BSC Berlin (GER) Må sige at være et rigtig godt hold som vi under ingen omstændigheder ville have en jordisk chance imod med det spil der er blevet vist pt.

Athletic Club Bilbao (ESP) Når nu det skal være et spansk hold må sige det er en god lodtrækning at få . Godt nok har de et godt angreb i Llortente tror jeg han hedder . Men et hold vi nok kan spille op med .

CFR 1907 Cluj (ROU) De har lavet store resultater og udekampen mod dem ville blive svær men de må nok være det hold man skal sigte efter for at vi har en rigtig god chance . Personligt håber jeg selv på dem .

Vi skal alle være her.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #27073: 07 Aug 2009, 13:17 »

Du har altså ikke hørt om det hold der vandt UEFA Cuppen sidste år hvor har du været på månen

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #27074: 07 Aug 2009, 13:19 »

Du har altså ikke hørt om det hold der vandt UEFA Cuppen sidste år hvor har du været på månen

Har du sovet i dansk timen ? der står de RØG UD AF CL KVAL TIL ET HOLD JEG IKKE KENDER .

Edit : Der står jo også i mit indlæg at de skal forsvare titlen så jeg ved nok ligesom godt de har vundet Uefa cup sidste år ... DU burde bare læse tingene igennem inden du så smart ..
« Seneste Redigering: 07 Aug 2009, 13:22 af Slikkel » Logged

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 1803 1804 [1805] 1806 1807 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010