home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1799 1800 [1801] 1802 1803 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4775812 gange)
cjensen94
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #27000: 05 Aug 2009, 14:07 »

Dumt at han først kommer til vinter. Men er egentlig bare glad for at han kommer Opstemt

Don AA
Manager

« Svar #27001: 05 Aug 2009, 14:08 »

Rolig nu, i kan stadig hente ham før tid, det var jo det samme da FCK hentet TK sidste år, da har vi jo også skrevet med ham, så vi fik ham gratis den 1/1 09, men klubberne blev enig så han kom før tid. Det vigtigste er vel, at i nu har fået papir på ham, så der ikke lige pludselig kommer en anden klub.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #27002: 05 Aug 2009, 14:10 »

Man må jo sige at Peter Madsen gjorde det fint forleden, og Duncan er lige kommet tilbage fra sin skade. Jallow skal nok også komme igang og så er Agger jo også lige på nippet til at få sit gennembrud. Der er altså angribere i truppen og selvom jeg håber da man får ham med det samme, så ville det være tåbeligt at smide 4-5 mill. efter en som man kan få gratis om 5 mdr. Lad os glæde os over vi slog de andre der bød på ham og at vi får en kvalitetspiller hertil Januar. Når det er sagt, tror jeg bestemt ikke at det sidste ord er sagt i denne transfersaga. FCN ser nu at BIF ikke er desperate og så falder prisen forhåbentligt. Der er vel heller ikke nogen som er interesseret i at have en spille ri truppen, som bare glæder sig til at han skal væk.

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #27003: 05 Aug 2009, 14:12 »

Så har vi ham i hvert fald. Det er meget positivt. Så kan den jo forhandles hjem indtil vinduet lukker. Jeg tror næppe, at de vil slippe ham uden at få nogle penge oveni, så jeg er positiv omkring det. Vi har ham i Brøndby inden den 31. august.

EDIT: Det er rigtigt willads. Når vi "sagtens" kan vente, er det dem, der sidder med presset. Vi får ham snart. Desuden kan vi i mellemtiden finde ud af, hvem der skal spille ved siden af ham. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 14:14 af gumle » Logged

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #27004: 05 Aug 2009, 14:16 »

Man må jo sige at Peter Madsen gjorde det fint forleden, og Duncan er lige kommet tilbage fra sin skade. Jallow skal nok også komme igang og så er Agger jo også lige på nippet til at få sit gennembrud. Der er altså angribere i truppen og selvom jeg håber da man får ham med det samme, så ville det være tåbeligt at smide 4-5 mill. efter en som man kan få gratis om 5 mdr. Lad os glæde os over vi slog de andre der bød på ham og at vi får en kvalitetspiller hertil Januar. Når det er sagt, tror jeg bestemt ikke at det sidste ord er sagt i denne transfersaga. FCN ser nu at BIF ikke er desperate og så falder prisen forhåbentligt. Der er vel heller ikke nogen som er interesseret i at have en spille ri truppen, som bare glæder sig til at han skal væk.

Nej nej nej nej det syntes jeg lige vi skal have på det klare.. Det mener jeg nemlig IKKE han gjorde.. Han gjorde det som han har gjort i hele hans tid hos os.. Fightede godt og stod aldrig stille, men fik INTET ud af det når han havde bolden.. han keglede stadig forvirret rundt med den, præcis som han har gjort i de sidste to år..

Det er fint at han knokler og det skal man også forvente, men han skabte absolut nada på egen hånd og det er simpelthen ikke godt nok når man er angriber og har den spillestil som vi ved at Madsen har!

Og ja det ville i den grad være tåbeligt at smide 4-5 mio nu, når de 4-5 mio i sidste ende kan betyde at vi ender med det ene point ekstra der gør at vi bliver mestre og gør at vi kan komme i cl og tjene over 100 mio Wink..

Men som du selv nævner til sidst håber jeg heller ikke at denne sag er lukket, for vi har i den grad brug for en angriber.. det vi har i truppen nu er kvantitet, men den rigtige kvalitetsangriber mangler vi, og den får vi i ham.

HOST OP ANDERS!!!!!! Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #27005: 05 Aug 2009, 14:18 »

Kan Brøndby ikke bare smide David Williams den anden vej eller Elanga så vi kan få ham med det samme . Smiley

Vi skal alle være her.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #27006: 05 Aug 2009, 14:21 »

Det sker jo hele tiden, at klubber køber spillere med kontraktudløb til vinter, og DERNÆST forhandler en pris hjem med den respektive klub om at købe spilleren fri pr. dags dato. Smiley Jeg vil godt sætte min hat på, at Bernburg spiller i Brøndby meget snart. Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #27007: 05 Aug 2009, 14:22 »

Først, så vil jeg sige, at det fandme er dejligt, at han kommer til klubben. Bernburg er for mig drømmeangriberen. Han er både hurtig og fysisk stærkt og er dermed en stor trussel på både stikninger i dybden, samt indlæg. Udfra hvad jeg har set med ham i Nordsjælland, så er han også teknisk udemærket, og har et godt blik for medspillerne, hvilket vi kan få meget stor gavn af. For det andet, så synes jeg sgu, at vi burde lægge den ekstra minimale sum for at få ham hevet i land med det samme. Vi har efter min egen klare overbevisning, meget stor brug for en angriber til at lægge den i mål, og det kan få konsekvenser for resultataterne, hvis vi ikke får ham nu.

verdenskrig
Manager

« Svar #27008: 05 Aug 2009, 14:22 »

Det sker jo hele tiden, at klubber køber spillere med kontraktudløb til vinter, og DERNÆST forhandler en pris hjem med den respektive klub om at købe spilleren fri pr. dags dato. Smiley Jeg vil godt sætte min hat på, at Bernburg spiller i Brøndby meget snart. Smiley
Jeg beder til at du får ret Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #27009: 05 Aug 2009, 14:23 »

Kan Brøndby ikke bare smide David Williams den anden vej eller Elanga så vi kan få ham med det samme . Smiley

David Williams er lejet ud til marts 2010, så ham kan FCN ikke være interesseret i. Tror heller ikke de vil have Elanga - det er der jo ingen der vil. Skuffet

verdenskrig
Manager

« Svar #27010: 05 Aug 2009, 14:25 »

David Williams er lejet ud til marts 2010, så ham kan FCN ikke være interesseret i. Tror heller ikke de vil have Elanga - det er der jo ingen der vil. Skuffet

Men for min syld kunne vi godt smide Peter Madsen oveni.. han gør alligevel ingen gavn på holdet, og hæver kun sin løn, og tror samtidigt at spillet i FCN ville passe bedre til ham, hvor han nok også ville få en smule mere tillid Smiley

Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #27011: 05 Aug 2009, 14:27 »

Jeg tror Kasi-Jesper går ind og siger de skal hente ham Smiley

Altså jeg tænker på hvor mange penge de lige har på kontoen og hvor hurtigt kan de ikke lige tjene de penge ind .. og i sidste ende gavner det både Brøndby og Kasi Peace

Edit : Det håber jeg da også i tænker på når i henter ham , det er vel ikke noget nyt : http://www.onside.dk/node/39021
« Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 14:29 af Slikkel » Logged

Vi skal alle være her.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #27012: 05 Aug 2009, 14:32 »

Nej nej nej nej det syntes jeg lige vi skal have på det klare.. Det mener jeg nemlig IKKE han gjorde.. Han gjorde det som han har gjort i hele hans tid hos os.. Fightede godt og stod aldrig stille, men fik INTET ud af det når han havde bolden.. han keglede stadig forvirret rundt med den, præcis som han har gjort i de sidste to år..

Det er fint at han knokler og det skal man også forvente, men han skabte absolut nada på egen hånd og det er simpelthen ikke godt nok når man er angriber og har den spillestil som vi ved at Madsen har!

Jeg er i den grad enig med dig VK, Peter Madsen er færdig og de har han været lige siden han kom til klubben!
Jeg blev også mere og mere frusteret over at han hele tiden skal gøre det svære! Er træt af det der Peter Madsen nipseri!
Og at Kent siger at han vil få masser af spilletid, er for mig endnu et tegn på Kent måske ikke er den rigtige træner!

Men at vi nu har papir på Bernburg, er jeg meget glad for, men jeg ser nu også, bare at AB smider de 3-4-5 mio. der kræves!
« Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 14:35 af DavideSanton » Logged

Don AA
Manager

« Svar #27013: 05 Aug 2009, 14:33 »

Et forsigtigt gæt, kunne også være i lige ventede, indtil i var videre til næste runde i europa league, hvor i helt sikkert ville få brug for ham. Tror ikke det er altafgørende og i skal jo også lige videre først, man gør i det tror jeg der kommer skub i forhandlingerne, da i jo også skal registrere ham inden en bestem dato som jeg ikke lige kan huske.  

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #27014: 05 Aug 2009, 14:34 »

Jeg er i den grad enig med dig VK, Peter Madsen er færdig og de har han været lige siden han kom til klubben!
Jeg blev også mere og mere frusteret over at han hele tiden skal gøre det svære! Er træt af det der Peter Madsen nipseri!
Og at Kent siger at han vil få masser af spilletid, er for mig endnu et tegn på Kent måske ikke er den rigtige træner!

Men at vi nu har papir på Bernbug, er jeg meget glad for, men jeg ser nu også, bare at AB smider de 3-4-5 mio. der kræves!

tror i at Brøndby lurer på endnu et køb ? måske en Defensiv midtbane ? eller er der stor tiltro til : Mike Jensen , JJ og Gislason ?

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 1799 1800 [1801] 1802 1803 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010