home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1761 1762 [1763] 1764 1765 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4753128 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26430: 20 Jul 2009, 12:11 »

Ang. kampen igår så har mingo heldigvis optaget stemningen igår til OB kampen...

http://mingo.dk/downloads.php?download_id=118

Der kan man se "lidt" af da hele langsiden hopper, sker hen mod slutningen af filmen.. Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #26431: 20 Jul 2009, 12:27 »

Undskyld men du lyder ret naiv.. Og som om du ikke har set kampen til fulde hvilket du så heller ikke har Peace

Hver og en spiller leverer det vedkommende kan i dag!.. Alle kæmper, det offensive kører "ok" i dag hvilket ikke er nok, men tror ikke det bliver anderledes under Kent!

Vi møder en utrolig god modstander som jeg faktisk syntes er os overlegen i mange af spillets facetter.. Vi kommer enda bagud!.. Hvis man på den baggrund ikke kan nøjes med x, mod et hold der bliver kaldt første udfordrer til fck, jamen så bør man imo vågne op!

Alle leverede hvad de kunne, og det taktiske oplæg var korrekt.. Ingen kan lastes for noget i dag, og dermed kan man ikke bebrejde det ene point.. Vi fik det minimale vi kunne tåle i dag, samtidigt med at faxe igen viste flaget og bakkede op hele vejen igennem(fuck min hals Grin )

Alt i alt en god dag Smiley
Måske Wink Er stadig aldrig tilfreds med at tabe to point, lige meget hvem modstanderen er, og det bør man imo. heller aldrig være som sagt.. Ja, vi kom bagud, men vi kom også foran Rullende Øjne

JKJ
Gæst

« Svar #26432: 20 Jul 2009, 12:49 »

Jeg håber for guds skyld ikke, at Kasi-Jesper bliver formand. Han kan virke forfriskende bombastisk og visionær i kontrast til Brøndby-ledelsen, men han har det hele i munden, og jeg ville ikke være tryg ved, at Brøndbys fremtid hvilte i hans hænder.

Det rager mig en hvis ting hvem der ejer jer...

Men er helt enig her. Kasi-Jesper har brug for et stykke dansk legetøj og det er så blevet jer.

Se hvordan det gik det håndboldhold han vile gøre til verdens bedste. Det gad han så pludselig ikke aligevel, selv om der var købt ind og lavet aftaler med feks han den gamle islænding, som han så bare hev ud af klubben igen for at tage ham med til Tyskland.

Det kan godt være han har givet jer nogle mio at gøre godt med, men lad for guds skyld være med at række ham hele armen, så kan det ende helt galt...

Gosser
Manager

« Svar #26433: 20 Jul 2009, 12:53 »

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #26434: 20 Jul 2009, 12:59 »

God kamp i går. Jeg synes Brøndby spillede rigtigt godt, og jeg er virkelig glad for at se at vi endelig har fået en god højre back i Nilsson. Mike Jensen, der altid er sindssygt ringe, har ovenikøbet også spillet godt to kampe i træk.

Synes 1 point er okay mod et hold som OB, (der fandeme er blevet vilde!!), og godt at se af BIF rent faktisk godt kan hive et fint resultat hjem uden at være heldige....

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #26435: 20 Jul 2009, 13:06 »

Problemet er vel, at Per Bjerregaard ikke er klar til at slippe sit hjertebarn. At han ikke er klar til at omstille sig til moderne fodbold, men lever i et fodboldromantisk drømmesyn, hvor han også helst ser Brøndby bevaret.

Det er meget bekymrende, det her. Per Bjerregaard har det meste af æren for, at Brøndby i dag er det største (eller næststørste) fodboldbrand i Danmark. Men jeg er bange for, at han også har en anselig del af æren for vores nylige krise, og for at vi ikke rykker os, hverken kommercielt eller sportsligt. Brøndby er ved at udvikle sig til en lukket, indspist loge, og jeg er nervøs for, hvordan Per Bjerregaards hustru, hund eller barnebarn vil bestride posten som adm. direktør.

Zone 43
Manager

« Svar #26436: 20 Jul 2009, 13:44 »

Er stadig aldrig tilfreds med at tabe to point, lige meget hvem modstanderen er, og det bør man imo. heller aldrig være som sagt..

Helt enig, men som kampen forløb var det fair med pointdeling. Jeg ser i øvrigt gerne, at de elleve startende i går blev fast starende, med den ene ændring, at Farnerud sendes ud fra banen og erstattes med en anden mand. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #26437: 20 Jul 2009, 13:45 »

Problemet er vel, at Per Bjerregaard ikke er klar til at slippe sit hjertebarn. At han ikke er klar til at omstille sig til moderne fodbold, men lever i et fodboldromantisk drømmesyn, hvor han også helst ser Brøndby bevaret.

Det er meget bekymrende, det her. Per Bjerregaard har det meste af æren for, at Brøndby i dag er det største (eller næststørste) fodboldbrand i Danmark. Men jeg er bange for, at han også har en anselig del af æren for vores nylige krise, og for at vi ikke rykker os, hverken kommercielt eller sportsligt. Brøndby er ved at udvikle sig til en lukket, indspist loge, og jeg er nervøs for, hvordan Per Bjerregaards hustru, hund eller barnebarn vil bestride posten som adm. direktør.

Men kort og godt aner vi jo ikke hvad problemet reelt er Peace.. Da det ikke står omtalt i artiklen.. Jeg vil så langtfra afvise at det du siger her også er sandheden, men jeg syntes vi skal vente med at drage forhastede konklusioner, til vi får en pressemeddelelse hvori fyringsgrunden bliver klarlagt Thumbs Up

Helt enig, men som kampen forløb var det fair med pointdeling. Jeg ser i øvrigt gerne, at de elleve startende i går blev fast starende, med den ene ændring, at Farnerud sendes ud fra banen og erstattes med en anden mand. Peace

Spot on, og Bernburg kan netop være ham der erstatter vores ubrugelige svensker..
Jeg har fundet ud af at der er to ting Farnerud er rigtig god til

1. At drible rundt om sig selv
2. At holde på bolden TILPAS længe til at alle offensive løb bliver lukket

Hent Bernburg ind tak Smiley

edit: I øvrigt sjovt hvad ham buschaufføren jeg kørte med i går sagde om Farnerud " Det største flop vi ever har hentet til prisen"
Gud jeg var enig crazy
« Seneste Redigering: 20 Jul 2009, 13:53 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #26438: 20 Jul 2009, 13:53 »

Krisetegn? Smiley

Zone: Muligvis fair, men det betyder ikke, at jeg stiller mig tilfreds med det Wink

GudenEricsson
Gæst

« Svar #26439: 20 Jul 2009, 14:02 »

Så er han officielt fyret .. http://brondby.com/article.asp?aid=51570&id=145

Virker meget underligt!! Den nyhed havde jeg abselut ikke set komme! Glæder mig til at høre forklaringen bag.

BenMusalho
Gæst

« Svar #26440: 20 Jul 2009, 14:04 »

Per B allez allez!!! ARGR! Vil gerne sætte en ti'er på, at han udnævner sig selv til samtlige stillinger i klubben inden længe.. SKRID NU!

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26441: 20 Jul 2009, 14:06 »

Kæft det her er en skandale af dimensioner... Glæder mig godt nok til at høre en forklaring. Pt. er jeg mildest talt chokeret.

Jeg fortrækker dog klart at Hermann blev, og at PER Bjerregaard forlod posten. Han har været med fra start af og kæmpe respekt for det. Men hans tid er kommet. Hermann er en del af de nye veje BIF skal gå, for at blive skandinaviens bedste klub. Det er dog klart at Hermann bliver fyret, hvis han er gået bag bestyrelsesformande ns ryg.

Det er uacceptabelt at forsøge at kuppe klubben. Men lad os nu se hvad der sker.. men håber godt nok ikke, at Kasi-Jesper forsøger at få bestyrelsesformand posten. Dertil er han sgu for meget en fantast til min smag...

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #26442: 20 Jul 2009, 14:09 »

Det er da den mest latterlige og mest dummeste beslutning Per B. nogensinde har taget (på nær at ansætte sin søn som sportsdirektør). Hvordan kan man fyre en mand, der lige siden han er kommet i klubben, har hjulpet os ud af den krise vi var i.
og hvorfor skal denne beslutning komme på det mest latterlige tidspunkt? Ikke nok med at det ikke køre særlig godt i det sportslige, men det køre kraftedme heller ikke i direktionen, nogle der kan stave til krise i brøndby?

Per B og AB RAUS!

Chakana
Manager

« Svar #26443: 20 Jul 2009, 14:10 »

Jeg vågner op og straks læser jeg en sms hvor der står at Herman er fyret. Men kan se at ingen af jer heller ved hvad det skyldes, selvom U-S kommer med et godt bud. Det er fandme noget pis, for vi spillede en fin kamp i går og viste at kampen mod Tallinn bare var en svipser og så sker det her. Det kan umuligt gøre det bedre. Dybt latterligt af Per B. (medmindre at der er sket noget vi ikke ved noget om).

Arsenal Football Club

GudenEricsson
Gæst

« Svar #26444: 20 Jul 2009, 14:12 »

Kæft det her er en skandale af dimensioner... Glæder mig godt nok til at høre en forklaring. Pt. er jeg mildest talt chokeret.

Jeg fortrækker dog klart at Hermann blev, og at PER Bjerregaard forlod posten. Han har været med fra start af og kæmpe respekt for det. Men hans tid er kommet. Hermann er en del af de nye veje BIF skal gå, for at blive skandinaviens bedste klub. Det er dog klart at Hermann bliver fyret, hvis han er gået bag bestyrelsesformande ns ryg.

Det er uacceptabelt at forsøge at kuppe klubben. Men lad os nu se hvad der sker.. men håber godt nok ikke, at Kasi-Jesper forsøger at få bestyrelsesformand posten. Dertil er han sgu for meget en fantast til min smag...

Synes virkelig det er underligt vi ikke har fået en forklaring! Hvis vi ansætter en indefra så går jeg ned.. Orker ikke mere nepotisme.

Sgu ærgeligt kunne ellers godt lide Herman.

Det er da den mest latterlige og mest dummeste beslutning Per B. nogensinde har taget (på nær at ansætte sin søn som sportsdirektør). Hvordan kan man fyre en mand, der lige siden han er kommet i klubben, har hjulpet os ud af den krise vi var i.
og hvorfor skal denne beslutning komme på det mest latterlige tidspunkt? Ikke nok med at det ikke køre særlig godt i det sportslige, men det køre kraftedme heller ikke i direktionen, nogle der kan stave til krise i brøndby?

Per B og AB RAUS!

Per Bjerregaard plejer ikke at fyre for at fyre (ellers havde han vel fyret både Køhlert og Kent), der må havde været nogle problemer mellem Herman og bestyrelsen - kan slet ikke forestille mig andet.

Sider: 1 ... 1761 1762 [1763] 1764 1765 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010