home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1295 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 42 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1731 1732 [1733] 1734 1735 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216677 gange)
Andersen
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25980: 07 Jul 2009, 16:36 »

At bryde spillet er jo vigtigt at kunne som back da man tit ender i undertal, så forudseenhed er alfa omega for en god en af slagsen Smiley.. Men at gøre det på´midten skal jeg ikke kunne sige, vi får se Wink..
Ja det har du ret i. Hvad jeg mente var hovedsageligt, hvordan han fungere som spilbryder på midtbanen. Men Kent sætter ham næppe der uden grund. Om ikke andet, er det jo godt at få det prøvet af. I nødstilfælde. Gislason er (og bør) formentlig færdig på 1. holdet.
Holmen er en god boks til boks-spiller. Han presser godt og arbejder altid kanon. Men som du også nævner, er han ingen Platini Smiley Spørgsmålet er nu, om han skifter væk, som han jo ønsker. Vi får uden tvivl en fin skilling for ham. Og skifter han væk, må en spilfordelende midtbane spiller være et krav.

Hvad ang. Duncan er jeg enig. Han har ikke fundet sit topspil overhovedet.. Og når hans hovedspil/fysik ikke engang fungerer, så er han en klods om benet på holdet, da hans teknik har meget tilbage at ønske.

Jan K. ser jeg heller ikke det store lys i. Han har et hårdt spark, men han er langsom og selv de mest simple inderside afleveringer smider han af helvedes til. Han er en af dem, som i mine øjne, ikke er godt nok med i organiseringen og presspillet, når vi ikke har bolden. Han er alt for stationær. Desværre ser interessen fra de tyske klubber ud til at have været forduftet.

En angriber med topscorer potentiale og en midtbane der kan styrer spillet. Så er jeg en meget glad BIF-fan. Men mon ikke AB snart trækker et eller andet op af hatten?

verdenskrig
Manager

« Svar #25981: 07 Jul 2009, 16:42 »

Dit indlæg er som talt ud af min mund Wink..

Så vil nøjes med at kommentere på det sidste.. Jeg har nu været brøndby fan siden 2001 og jeg har alt for ofte oplevet vores ledelse stå passivt til selvom holdet virkelig mangler forstærkninger..

Det ligner for mig at ledelsen har en blind tro på at dunken og Farnerud er dem der skal føre os til prædikatet"skandinaviens bedste klub"..

Mission impossible hvis man spørger mig Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Altid FCK
Manager

« Svar #25982: 07 Jul 2009, 16:50 »

Dit indlæg er som talt ud af min mund Wink..

Så vil nøjes med at kommentere på det sidste.. Jeg har nu været brøndby fan siden 2001 og jeg har alt for ofte oplevet vores ledelse stå passivt til selvom holdet virkelig mangler forstærkninger..

Det ligner for mig at ledelsen har en blind tro på at dunken og Farnerud er dem der skal føre os til prædikatet"skandinaviens bedste klub"..

Mission impossible hvis man spørger mig Skuffet

Hvem var du så fan af før Huh

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

verdenskrig
Manager

« Svar #25983: 07 Jul 2009, 16:52 »

Først brøndby i 99 så fck i 00, og så brøndby igen i 01  crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #25984: 07 Jul 2009, 16:56 »

Tror du ikke der er en del der har ferie og derfor ikke er så aktive som de tidligere har været og derfor også det lave aktivitets niveau  Peace

Plus der ikke skrives det store i medierne, som kan diskuteres..

Holmen er en god boks til boks-spiller. Han presser godt og arbejder altid kanon. Men som du også nævner, er han ingen Platini Smiley Spørgsmålet er nu, om han skifter væk, som han jo ønsker.

Han skulle vidst være udnævnt til vice anfører, og da han har fået eroberet en plads på det svenske landshold, ser jeg god grund til, at han bliver mindst endnu en sæson hos os, hvor han er sikker på maks. spilletid, så kan han få en plads til VM10, hvis Sverige kommer til, og vinder, play off.

Først brøndby i 99 så fck i 00, og så brøndby igen i 01 crazy

Plastik.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #25985: 07 Jul 2009, 16:59 »

Bah zone man kan ikke dømme folk på fortiden Smiley..

Cool

Altid FCK
Manager

« Svar #25986: 07 Jul 2009, 17:04 »

Så kan dig og Altid Brøndby starte en klub Grin

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

absalonsen
Gæst

« Svar #25987: 07 Jul 2009, 17:16 »

HAHAHAH!! Har du seriøst været fan af fck, vk? Opstemt Opstemt

Det skal huskes og bruges mod dog. Peace

JKJ
Gæst

« Svar #25988: 07 Jul 2009, 17:17 »

Jeg er rystet, ikke mindre end dybt rystet  Shockeret Shockeret

Det havde jeg ikke lige set nogle steder... jamen... ja ved ikke hvad jeg lige skal sige ud over det.

Nu mangler det bare at du i en enkelt sæson også var Man U fan!!

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #25989: 07 Jul 2009, 17:18 »

Jeg er virkelig skuffet VK ! .. tænkt at du har holdt med FCK .. nej nej nej Græder

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #25990: 07 Jul 2009, 17:20 »

Han skulle vidst være udnævnt til vice anfører, og da han har fået eroberet en plads på det svenske landshold, ser jeg god grund til, at han bliver mindst endnu en sæson hos os, hvor han er sikker på maks. spilletid, så kan han få en plads til VM10, hvis Sverige kommer til, og vinder, play off.

Viceanfører? Lyder underligt, at man skulle have taget den post fra Stephan Andersen. Men teorien omkring spilletid kan du nok have ret i. Spørgsmålet er også, hvor konkret interessen fra Frankrig har været. Om han hos dem var tiltænkt en startplads. Han er jo en fornuftig fyr og vægter naturligt nok landsholdet højt.

PS. Man burde ikke kunne skrive i Brøndby Tråden, før man har holdt med BIF i 10 år. Uden pause, naturligvis. Oh de glade 90'ere...

absalonsen
Gæst

« Svar #25991: 07 Jul 2009, 17:26 »

Jeg er rystet, ikke mindre end dybt rystet  Shockeret Shockeret

Det havde jeg ikke lige set nogle steder... jamen... ja ved ikke hvad jeg lige skal sige ud over det.

Nu mangler det bare at du i en enkelt sæson også var Man U fan!!

Min nabos hund fortalte mig, at vk har spillet, at United vinder PL i den kommende sæson. Shockeret

Dit mareridt bliver vidst til virkelighed...

JKJ
Gæst

« Svar #25992: 07 Jul 2009, 17:28 »

Min nabos hund fortalte mig, at vk har spillet, at United vinder PL i den kommende sæson. Shockeret

Dit mareridt bliver vidst til virkelighed...

Hehe, Vk kan ikke ryste mig mere efter det han netop har sagt  Ubeslutsom

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #25993: 07 Jul 2009, 18:35 »

bliver Bif´es kamp vist i dag... ?? og eventuelle link

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Zone 43
Manager

« Svar #25994: 07 Jul 2009, 18:38 »

Live opdatering på den hemmelige: http://brondby.com/article.asp?aid=51453&id=145

@ Andersen: Læste det på SSO forleden, ved ikke, hvor meget der skal lægges i det.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1731 1732 [1733] 1734 1735 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010