home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1701 1702 [1703] 1704 1705 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4752899 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25530: 08 Jun 2009, 12:08 »

Helt enig.

BRØNDBY ER TILBAGE PÅ TOPPEN BABY! Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Szczesny
Manager

« Svar #25531: 08 Jun 2009, 12:18 »

Et Villareal hold er selv om Valencia skulle miste de 3 profiler at foretrække. Valencia har trods alt en bedre økonomi, hvorfor et tab af disse spillere ikke nødvendigivis resulterer i en ringere spillertrup.

Valencia en bedre økonomi? De er jo tvunget til at sælge for ikke at dreje nøglen om. Et salg af de tre spillere er ikke lige med fuldgode erstatninger, hvis nogen overhovedet. Valencia vil klart være at foretrække medmindre et eller andet går helt galt for Villarreal over sommeren.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25532: 08 Jun 2009, 12:33 »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/bjerregaard-selvcentrerede-fans

Nøj hvor jeg dog gerne ville have en kølle lige nu så jeg kunne slå kent til horsens! AB gør det jo ikke! ticked off

verdenskrig
Manager

« Svar #25533: 08 Jun 2009, 12:59 »

Jeg er rasende ticked off

Hvad i alverden er det for en slap indstilling til tingene!?.. Forventer han at vi skal klappe holdet af banen når vi lige er blevet kørt på røv og albuer samt den helt store vridemaskine af selveste fcm på HJEMMEBANE!! Mod et hold der intet har at spille for mens vi kan vinde sølv..

Spillet har hele foråret været krampagtigt og direkte til at smide ud.. Vi får kæmpe røvfuld af Horsens, fck, og fcm.. Vores træner spiller bare videre med de samme spillere gang på gang selvom det jo helt åbenlyst ikke virker.. Jan K, Duncan sku have været losset ud af den startopstilling og ned på andetholdet for længst...

Kents udtelaleser til pressen er som " nå ja det går vel meget godt i gues".. GU GØR DET EJ!!

Vi lå nr 1 ved vinterpausen, og nej vi havde ikke overpræsteret vi havde præsteret som man kan forvente et Brøndby hold gøre.. Nemlig med vilje, engagement, og flot offensivt spil, samt et kæmpe pres..

Da Kent kommer til smadrer han vores front duo og sætter farnerud derop som aldrig har været angriber og aldrig bliver det, sammen med evigt langsomme og mr "ingen teknik" duncan.. Han formår at gøre MKD til en anonym boldflytter, og han køber en hollænder sådan at vores succesfulde midterforsvar fra efteråret blivet splittet.. Han får indført en spillestil ingen kan være tjent med..

Hva ligner det at have en træer hvis taktik helt åbenlyst er at gøre hele banen til et stort slagsmål og så håbe på et par tilfældigheder der gør at vi kan få sejren hjem...

Alle og enhver kan se alt det her, og enhver tosse kan se at kent nielsen er HAMRENDE indkompetent. Han ejer ikke skyggen af det der skal til, og hvis vi ikke skal havne i en ny krise pga hans indkompetence så skal han fyres snarest muligt..

Men nej sådan noget gør vi ikke i Brøndby.. Vi beholder ham da længst muligt tid, sådan at han kan lave mest mulig skade ved holdet/klubben, og gøre sådan at vi igen ikke ser skyggen af et mesterskab.. Hvorefter vi så kan starte forefra, og rydde op efter alt det møg han har budt os..

Virkelig flot at AB så i stedet går ud og kritisere os fans.. Dem der har været med hele vejen igennem krisen og støttet spillerne i sværeste tider...

Bare fordi vi igen igen igen igen udstiller hans pinlige uvidenhed.. Og skal jeg være helt ærlig..

Jeg syntes vi var alt for flinke mod fcm!

Edit: det var så per b men det gør det ikke bedre..
« Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 13:23 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #25534: 08 Jun 2009, 13:24 »

Vores opbakning igennem de hårde tider er lige blevet misbrugt værre end en 14-årig pige i selskab med Jeppe Kofoed og hans ligeværdige.

Fy for helvede, ingen kunne være tilfreds med hvordan vi sluttede sæsonen af, og ingen kan være tilfreds med vores vores spil er blevet patetiskt siden Kent Nielsen trådte til.

Meget enig med verdenskrig.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #25535: 08 Jun 2009, 13:35 »

Nej hvor er jeg sur!

Det er PINLIGT at han kalder os egoistiske og selviscenesættende! Hold kæft hvor skyder han langt over! Hvis jeg var egoistisk så ville jeg nok ikke komme på stadion i de sidste 2-3 år hvor spillerne har PISSET os op og ned af ryggen! Når vi så endelig kan vinde noget, vælger spillerne selv at være egoistiske! Lad mig tage farnerud fx. den irriterende svensker sætter sig selv over holdet og sparker kun det straffe mod fcm, så han kan få et mål mere på sit cv og derved sælges hurtigere.!!!!!!!!!!

tal om egoisme ! Han ansætter sin egen søn til et job, det kan man da kalde egoisme og det er da at tilside sætte det der er bedst for klubben, for egne interesser!!

Jeg er så sur over at han kalder os medgangsfans! For det gør han. Citat: " Jeg synes, det er trist. Dem der står og råber, at de vil have Tom tilbage, tror de ved alt. De er selvcentrerede, og det er en kedelig form for egoisme, når det kommer til stykket. Jeg ønsker fans, der bakker op omkring holdet, både når der er modgang og medgang, påpeger Bjerregaard"

Så bakker man op i medgang og modgang.. bla bla bla. Han er sgu da en idiot. hvad vil du så kalde de sidste 2-3 år hr bjerregaard! Det var ikke modgang? Der bakkede vi ikke op? Nej hvor er han langt ude og skide!

Hiver lige endnu et citat fra den fan kloge bjerregaard frem: "- Jeg kan huske dengang, vi slog Liverpool på Anfield. Den næststørste oplevelse ved den kamp var, at The Kop klappede af vores spillere og ikke buhede af deres egne. Det glemmer jeg aldrig. De svigtede ikke Liverpool, for de bibeholdt respekten for alle, siger formanden"

Det er én kamp hr bjerregaard!!!!? Du kan ikke huske at vi har bakket jer op i 2 år uden at få noget igen udover en prisstigning på sæsonkort/billetter. Det er så dumt sagt det der! Jeg kan da også hive en kamp frem... øhm, hvad med da vi tabte 0-1 hjemme mod FCK i 2007 under vores krise. Det var den kamp hvor vi var ramt af skader og havde randrup i midterforsvaret. Der klappede vi også efter kampen og især under kampen!!! Så man kan ikke konkludere stemning og opbakning generelt ud fra én kamp!

Der er forskel på medgang/modgang, som vi i den grad har bevist vi kan, og så at blive latterliggjort af spillerne, som i den grad er ligeglad med klubben.

Tror ikke Bjerregaard forstår at vi kritiserer klubben, fordi vi elsker den og vil det bedste for vores klub. Han tror vel at de rigtige fans er dem, der er jubelidioter og klapper i deres hænder efter at vi har tabt guldet til aller aller sidst!"

Endnu et guldkorn fra Bjerregaard: "for det kan ikke være rigtigt, at de skal opføre sig sådan. Det er ikke i orden, konstaterer Per Bjerregaard."
Nej må give ham ret.... Det er ikke i orden at forholde sig kritisk til noget som helst!!! ALLE og ALLE skal hylde spillere, der skader klubben og pisser på fansene. Det er da klart. For hvis man ikke gør det, er man medgangsfan ifølge den kloge Bjerregaard. Tumpe.

PINLIG udmelding fra Bjerregaard.

Ps. vil gerne undskylde for den dårlige grammatik, er for rasende til at rette det.
« Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 13:41 af GudenEricsson » Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #25536: 08 Jun 2009, 13:44 »

Valencia en bedre økonomi? De er jo tvunget til at sælge for ikke at dreje nøglen om. Et salg af de tre spillere er ikke lige med fuldgode erstatninger, hvis nogen overhovedet. Valencia vil klart være at foretrække medmindre et eller andet går helt galt for Villarreal over sommeren.

Du ved åbenbart mere om de to klubber end jeg gør Wink.

Men stadigvæk, salg af de 3 profiler indbringer uden tvivl adskillige 100 millioner kroner på kontoen, den slags penge har jeg ikke oplevet af Villareal har leget med Smiley

Echoes, Silence, Patience and Grace

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #25537: 08 Jun 2009, 14:20 »

Du ved åbenbart mere om de to klubber end jeg gør Wink.

Men stadigvæk, salg af de 3 profiler indbringer uden tvivl adskillige 100 millioner kroner på kontoen, den slags penge har jeg ikke oplevet af Villareal har leget med Smiley

Valencia har så dyb gæld og generelle finansielle problemer,a t så godt som samtlige at de penge de for ind på salg formentlig går til at lukke det store sorte hul, de har i økonomien.

"Valencia er kommet i problemer finansielt, da klubben er ved at bygge nyt stadion og samtidig er brændt inde med den grund, hvor den nuværende hjemmebane Mestella ligger. Gælden menes at være på den forkerte side af tre milliarder kroner." citat fra Bold.dk

It's gonna be legendary

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #25538: 08 Jun 2009, 14:44 »

Valencia har så dyb gæld og generelle finansielle problemer,a t så godt som samtlige at de penge de for ind på salg formentlig går til at lukke det store sorte hul, de har i økonomien.

"Valencia er kommet i problemer finansielt, da klubben er ved at bygge nyt stadion og samtidig er brændt inde med den grund, hvor den nuværende hjemmebane Mestella ligger. Gælden menes at være på den forkerte side af tre milliarder kroner." citat fra Bold.dk

Se det var jeg ikke klar over. Jeg følger heller ikke så meget med i Valencias aktiviteter som sådan.

Men tak for inputtet Smiley

Echoes, Silence, Patience and Grace

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25539: 08 Jun 2009, 15:24 »

JEG ER LIGEGLAD! Nu sender jeg en mail til hermann h. Han gider self. ikke lytte til mig men så får jeg da afreageret! ticked off

cjensen94
Gæst

« Svar #25540: 08 Jun 2009, 15:41 »

Han er simpelthen for latterlig.
Troede sgu han var lige så vild som alle andre, for at få flot fodbold tilbage. Som i alle har nævnt så har der stået flere tusind på Faxe i de 2 sidste år. Hvor man ikke kan sige det er gået godt. Køhlert formåede dog at få os op på en flot 1 plads, med flot spil. Kent derimod har ødelagt det hele, og AB har gjort det for dårligt da han ansatte ham. Han må da have et lille indblik i hvad folk forventer. Ikke røvsygt fodbold som Kent har vist os. Køhlert skal tilbage, eller i det mindste en der vil spille fodbold. En Erik Rasmussen ville IMO være perfekt.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25541: 08 Jun 2009, 15:47 »

Så har jeg sendt en mail til HH:

"Hej Hermann.

Jeg vil sætte pris på hvis du ville sætte dig ned med en kop kaffe og tage dig tid til at læse det her Smiley
Dette er min opfatning af fansenes reaktion. Det skal dog først lige siges at jeg er en dreng der støtter brøndby i medgang og modgang uanset hvad! Jeg er faktisk tilfreds med sæsonen ligesom mange andre fans. At ende 5 pladser højere end sidst er helt fantastisk. Du har gjort et fantastisk stykke arbejde siden du kom til. Vi har været utrolig tilfredse med efteråret under Tom hvor spillet, viljen, engagementet osv. var der. I foråret er det gået knap så godt. Pokal-exit og tabt guld i de 3 vigtigste kampe til sidst hvor vores mening er at spillet har været direkte elendigt. Den eneste kamp man overhovedet kunne stille sig glad efter var kampen mod Randers lige inden vi uheldigvis blev kørt midt over i parken og dårlig nok kom til nogle chancer. Kent har altså simpelthen med al respekt for ham ikke hvad der skal til at være træner på vestegnen. Hvis vi skal være nordens flagskib nytter simpelthen ikke med den mand ved roret. Fansene hader ikke bare manden men afskyr ham helt vildt. Vi har brug for en træner der leverer noget spil som man i det mindste kan holde ud at se på og har et sandt hjerte for klubben. Buddet er helt klart John "Faxe" Jensen. Kan man vinde DM med Herfølge kan man i den grad også få Brøndby uf og få succes i europa. Vi har i øvrigt brug for at få forbedret nogle positioner på banen. Vores forslag er at i sælger Stefan Gislason, lejer Wass ud og gør hvad i vil med Duncan. Vi ved jo hvor god han er når han er på toppen.Alexander Tettey, Marek Sapara, Martin Bernburg osv. er spillere der uden tvivl vil løfte holdet. Forsøg for guds skyld også at få nogle brøndby-drenge hjem. De andre fatter ikke hvor vigtigt det er for os at komme op på toppen igen. Og til sidst skal det lige siges at vi støtter jer i med og modgang. Dem der buher af egne spillere er ikke ægte fans. Så det vigtigste i sommerpausen: FYR KENT! Folk begynder at afsky ham. Jeg ser frem til at se hvad der sker til sommer.
BRØNDBY TIL JEG DØR!
M.V.H
Hamza.

PS: PLEASE! svar mig. Ellers går jeg bare rundt og tænker på det hele tiden. Bare sådan at jeg ved du har fået den Smiley "

Blev sgu nødt til at lyve lidt Grin

cjensen94
Gæst

« Svar #25542: 08 Jun 2009, 15:51 »

Du får sgu nok bare et auto-svar Opstemt

Ej, du kunne da have linket til denne tråd så han kunne se du ikke er alene, og lidt flere begrundelser Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #25543: 08 Jun 2009, 15:51 »

Tror han er lige glad med dit brev, hvis jeg skal være ærlig. Der er så mange der har mening om hans job og hvad han skal gøre, og tror i sidste ende at han lytter til sig selv, og ikke mange andre.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25544: 08 Jun 2009, 15:53 »

Tror han er lige glad med dit brev, hvis jeg skal være ærlig. Der er så mange der har mening om hans job og hvad han skal gøre, og tror i sidste ende at han lytter til sig selv, og ikke mange andre.
JEG ER LIGEGLAD! Nu sender jeg en mail til hermann h. Han gider self. ikke lytte til mig men så får jeg da afreageret! ticked off

Svar nok?

Sider: 1 ... 1701 1702 [1703] 1704 1705 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010