home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1699 1700 [1701] 1702 1703 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4754086 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25500: 02 Jun 2009, 17:36 »

Har tidligere i dag hørt Marc Nygaard har en klausul der siger 9-10 mio. Han kunne da være den +20 målscorer? Han blev topscorer i suppen i randers! kan man score 16 mål i ligaen på trods af nogle skader kan man hvis man har en god sæson sagtens score 20 i Brøndby..

AB: Det er kun udenlandske klubber der kan benytte den klausul. Desværre for jer, for han er sgu god men tror han, ligesom SL ikke ville passe ind i jeres system

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25501: 02 Jun 2009, 17:39 »

AB: Det er kun udenlandske klubber der kan benytte den klausul. Desværre for jer, for han er sgu god men tror han, ligesom SL ikke ville passe ind i jeres system

Nå.. Skuffet
Hent ham alligevel crazy

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #25502: 02 Jun 2009, 17:40 »

Dave er jo klart en bedre spiller end Madsen. Jovist, han scorede ikke meget, men det kan jo have ændret på. Jeg ville gerne se ham og Jallow/Agger. Det ville være en utrolig spændene kombination. Jeg er sikker på, at han ville kunne klare sig i SAS-Ligaen.
Nej nej og NEJ!!! Nu må jeg simpelthen stoppe op og slå i bordet crazy

Hvordan kan du på nogen måde mene at en duo med jallow-agger er god nok.. Det er ikke en legeplads i Brøndby, og jeg tør godt væde mine hænder på at vi pt ikke kommer i NÆRHEDEN af noget med de to som frontduo.. Dertil er de stadig hver for sig og sammen ikke gode nok..

I Brøndby SKAL vi bruge klassespillere, og spillere der har prøvet noget i deres karriere, i hvertfald på hovedparten af pladserne.. at stille en hel kæde med så urutinerede spillere ser jeg som rent selvmord!.. Her vil JEG virkelig snakke om at hæve overliggeren.. For det er de to ikke, der skal vi simpelthen have noget nyt blod ind .. det er set flere gange i foråret,..

Vores angreb har kort sagt være TANDLØST!! Sur

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #25503: 02 Jun 2009, 17:45 »

Skal vi også hente Jeppe Curth, fordi han scorede mange mål sidste sæson? Han sparker straffe for Randers, og scorer de sidste to mål imod et FC København hold som havde champagne og guldmedaljer i hovedet.

Williams er lidt ligesom Jean-Phillipe Peugero. Man er begyndt at synes om en spiller som ikke har fået vist noget, udover den første kamp. Williams har åbenbart ikke mentaliteten og skarpheden, og sammen med Agger/Jallow ville vores angreb være så forudsigeligt, at det halve ku' være nok!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #25504: 02 Jun 2009, 17:47 »

Nej det ville simpelthen være en falliterklæring.. Se det her

Fck: Santin-ailton
OB: Demba nyren-Utaka

Håber du selv kan se at vi ville være håbløst overmatchet der  crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25505: 02 Jun 2009, 17:48 »

Skal vi også hente Jeppe Curth, fordi han scorede mange mål sidste sæson? Han sparker straffe for Randers, og scorer de sidste to mål imod et FC København hold som havde champagne og guldmedaljer i hovedet.

Williams er lidt ligesom Jean-Phillipe Peugero. Man er begyndt at synes om en spiller som ikke har fået vist noget, udover den første kamp. Williams har åbenbart ikke mentaliteten og skarpheden, og sammen med Agger/Jallow ville vores angreb være så forudsigeligt, at det halve ku' være nok!

Hvordan i al verden kan man bedømme en 19-20 årig der har været skadet i 49 år så godt og ikke har fået chancen alligevel? Han har sgu scoret nogle mål i første kriseår og efter det har han været stortset hele tiden skadet indtil kent kom og ikke vil give ham chancen.

verdenskrig
Manager

« Svar #25506: 02 Jun 2009, 17:51 »

Skadet hele tiden?

Jamen dog, jeg syntes bare alene det er grund nok til at vi ikke skal satse på ham Rullende Øjne ?

Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25507: 02 Jun 2009, 17:52 »

Skadet hele tiden?

Jamen dog, jeg syntes bare alene det er grund nok til at vi ikke skal satse på ham Rullende Øjne ?

Ikke det jeg mener min skat Kys <3
HAr han ikke haft EN lantidsskade over sommer og efterår? Rullende Øjne

Cencur
Manager

« Svar #25508: 02 Jun 2009, 17:56 »

50 kampe, 4 mål. Det taler vel for sig selv. Hvad kunne vi nogensinde stille op med et angreb der tilsammen vejer omkring 130 kg, og skal op imod Peter Larsson, Anders-Møller Christesen, Winston Reid og Wæhler?

David Williams scorede i sin første kamp, og har siden da fået mange chancer, men han har ikke udviklet sig så meget som både Australien og Brøndby regnede med.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #25509: 02 Jun 2009, 18:10 »

Jeg mener bare, at han scorer rimelig godt for anden holdet. Ja, JEG VED GODT, at der er langt fra 2. division til SAS-Ligaen, men kan det blive værre end nu? Nej det tror jeg ikke. Ikke desto mindre kan vi få en spiller som er hurtigere end den resterende angriberskare tilsammen. Jeg ville bare gerne se et par gange. Men jeg er selvfølgelig tilhænger af, at man henter en ny (super?)angriber. Det er jo indlysende, for effektive er vi ikke. Men jeg satte ham bare sammen med Jallow/Agger, fordi de er vores bedste(mindst dårlige) angribere.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

GudenEricsson
Gæst

« Svar #25510: 02 Jun 2009, 21:19 »

og så fatter jeg ikke at man har svinet spillere til under kampen, for så til sidst at råbe "vi vil have brødby på banen"!!!!?! Det giver da INGEN mening.. Forstår det slet ikke. Latterligt.

Nogle der var til stede i søndags, som klappede, der kan forklarer mig hvorfor man hyldede spillerne? Smiley

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #25511: 02 Jun 2009, 21:25 »

Jeg hyldede Lorentzen...

Den eneste der kunne være sin indsats bekendt :|

Dvs. jeg klappede ham af banen, da han blev udskiftet, og så smuttede jeg ved slutfløjtet.

EDIT: Men jeg snakkede med nogle i går om, det med at klappe af dem. Og det var pga. deres "flotte" tredjeplads.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2009, 21:30 af gumle » Logged

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25512: 02 Jun 2009, 21:46 »

Nogle der var til stede i søndags, som klappede, der kan forklarer mig hvorfor man hyldede spillerne? Smiley

Da jeg gik ned på FAXE var det ihf. pga. medaljerne. Men kæft jeg var sgu også skuffet af mange årsager!

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #25513: 02 Jun 2009, 22:27 »

Det her må desværre lukke Gudjohnson rygterne: http://fcbarcelona.dk/nyheder062009/020620094.htm

Zone 43
Manager

« Svar #25514: 02 Jun 2009, 22:30 »

Har Gudjohnsen rygterne overhovedet eksiteret? Så vidt jeg ved, spurgte Herminator kun en enkelt gang, for sjovs skyld(?), sidste sommer.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1699 1700 [1701] 1702 1703 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010