home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1679 1680 [1681] 1682 1683 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4760279 gange)
Cencur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25200: 28 Maj 2009, 18:14 »

Det eneste tilbage man kan være stolt af, er kulturen.

Blue ace army, always away.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #25201: 28 Maj 2009, 18:18 »

Jeg må erklære mig uenig mfsjovhat Peace

Godt nok har remco haft sine udfald, men det er som forsvarsspiller ingen skam at lave frispark, da det stopper modstandernes angreb samt rytme, og hvis man kan dække op for dødbolden er der intet problem.. Hans problem er som zone at han losser alt for meget..

Men rent forsvarsmæssigt kan jeg altså ikke sætte andre fingre på ham.. han er kontant, placeringsstærk, ok hurtig, og hamrende rutineret.. At han bliver skadet i mod fck syntes jeg også er et tamt argument for det kan alle og enhver blive... Jeg har ingen panik ved at have remco dernede, selvom jeg må erkende at bischoff stadig tiltaler mig mere da han har evnen til at spille bolden frem Smiley.. Men en remco i truppen kan kun blive en gevinst..

Zone@

Du vil have rommedahl men ikke Bernburg Rullende Øjne?.. Er det bare mig der syntes det virker underligt, og rommedahl vil da absolut ikke være en gevinst.. Han kan jo ik andet end at løbe, og medmindre vi spiller 4-2-3-1 er han komplet ubrugelig imo Peace.. Så hellere satse på toby!

Og Mfsjovhat?.. Hvem er det som har snakket om købeklub Rullende Øjne?.. Jeg mindes det ikk da enhver idiot ved at alle hold nu om dage er købeklubber!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #25202: 28 Maj 2009, 18:22 »

Eneste minus ved Remco, er, at han losser bolden fremad, a la kick and rush. Han er ægte kriger nede i defensiven.

Læste lige på SSO, at Rommedahl kunne være et emne, da han vil passe ind i Kents system.. Et eller andet sted kunne han være genial, at hente, selvom jeg ikke er fortaler for ham. Rullende Øjne

Jeg synes ikke det er minus! Det er bedre end fx Bischoff som hele tiden taber bolden, så modstanderen får en fårlig situation. Synes vi skal beholde Remco, han har da bevist at han er niveauer over vores anden reserve - Bissen..

I øvrigt synes jeg Mikkel B skal ud! Kan virkelig ikke se det gode i den mand! Defensivt er han simpelthen for dårlig. Kan godt være han kan føre bolden frem, men det kan da være ligegyldigt, når han ikke magter den opgave han skal løse!

Nej nej nej Zone! Du kan ikke mene at vi skal snakke Rommedahl igen! Den man er simpelthen så dårlig. Han har ingen teknik, intet overblik og laver altid skod indlæg! Rommedahl er en lidt bedre udgave af kamper, selvom Kamper kunne slå et indlæg - det kan Rommedahl ikke.

Håber lidt på opbakning fra VK her.

Haha hvorfor dog det?? xD

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #25203: 28 Maj 2009, 18:22 »

Og Mfsjovhat?.. Hvem er det som har snakket om købeklub Rullende Øjne?.. Jeg mindes det ikk da enhver idiot ved at alle hold nu om dage er købeklubber!

Det jeg sagde var at jeres kommentare om, at Fc er en købeklub er dalet meget siden i (bif) er begyndt at købe endnu mere ind, end vi fx. er.
Så var jeg bare så flabet/stupid at kalde jer for suppens største købeklub. Smiley

Thaurat al Shabab

Zone 43
Manager

« Svar #25204: 28 Maj 2009, 18:25 »

Zone@

Du vil have rommedahl men ikke Bernburg Rullende Øjne?.. Er det bare mig der syntes det virker underligt, og rommedahl vil da absolut ikke være en gevinst.. Han kan jo ik andet end at løbe, og medmindre vi spiller 4-2-3-1 er han komplet ubrugelig imo Peace.. Så hellere satse på toby!

Eneste minus ved Remco, er, at han losser bolden fremad, a la kick and rush. Han er ægte kriger nede i defensiven.

Læste lige på SSO, at Rommedahl kunne være et emne, da han vil passe ind i Kents system.. Et eller andet sted kunne han være genial, at hente, selvom jeg ikke er fortaler for ham. Rullende Øjne

Husk at læs det hele, det hjælper altid. Wink

Så var jeg bare så flabet/stupid at kalde jer for suppens største købeklub. Smiley

.. Lige indtil alle de andre hold køber ind.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #25205: 28 Maj 2009, 18:26 »

Havde bare på fornemmeren, at VK og jeg delte lidt samme mening. Troede virkelig at han helst så en anden en Van Der Schaaf nede i den boks. Han er en fighter og han er rutineret.... Det er vidst det?
Nu er det altså 2 kampe imod fck han ikke har ramt dagen. Synes bare ikke han er det brøndby har manglet rent teknisk. Han fighterinstinkt og nådesløshed gør ham til en rigtig ledertype, hvilket hvad brøndby os har manglet.
Synes dog alligevel, at han mangler en så meget teknisk at han skal ud .

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #25206: 28 Maj 2009, 18:27 »

Jeg synes ikke det er minus! Det er bedre end fx Bischoff som hele tiden taber bolden, så modstanderen får en fårlig situation. Synes vi skal beholde Remco, han har da bevist at han er niveauer over vores anden reserve - Bissen..

I øvrigt synes jeg Mikkel B skal ud! Kan virkelig ikke se det gode i den mand! Defensivt er han simpelthen for dårlig. Kan godt være han kan føre bolden frem, men det kan da være ligegyldigt, når han ikke magter den opgave han skal løse!

Nej nej nej Zone! Du kan ikke mene at vi skal snakke Rommedahl igen! Den man er simpelthen så dårlig. Han har ingen teknik, intet overblik og laver altid skod indlæg! Rommedahl er en lidt bedre udgave af kamper, selvom Kamper kunne slå et indlæg - det kan Rommedahl ikke.

Hvis bissen ifølge dig er så ringe vil jeg gerne vide hvorfor at hans makkerskab i efteråret med Max var uovertruffent godt, og vi holdt nullet masser af gange, og ellers bare lukkede af bagude Smiley?

Erkender at remco har ført den stil videre, men Bissen spillede jo kanon i efteråret med resten af holdet.. Igen en af kents idiotier.. Hvorfor egentlig hente en forsvarsspiller når man allerede har en velfungerende duo i midten?.. Lidt det samme med angrebet.. Hold nu for fanden fast i duncan-jallow når det fungerer i stedet for at skifte med farneflop der ødelægger 2 ud af 3 angreb..

Så IGEN syntes jeg kent har formået at gøre en af vores spillere dårligere end han rent faktisk er, ved at ødelægge et godt makkerpar på holdet..

Forstår ikke helt din kritik af bischoff Peace ..

Havde bare på fornemmeren, at VK og jeg delte lidt samme mening. Troede virkelig at han helst så en anden en Van Der Schaaf nede i den boks. Han er en fighter og han er rutineret.... Det er vidst det?
Nu er det altså 2 kampe imod fck han ikke har ramt dagen. Synes bare ikke han er det brøndby har manglet rent teknisk. Han fighterinstinkt og nådesløshed gør ham til en rigtig ledertype, hvilket hvad brøndby os har manglet.
Synes dog alligevel, at han mangler en så meget teknisk at han skal ud .

Enig hans teknik burde være bedre, men det er altså vigtigt at kunne forsvare og det kan han, så på den baggrund kan man ikke sige at han ikke er god nok.. Hvem har btw ramt dagen mod fck i de to kampe?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #25207: 28 Maj 2009, 18:29 »

Holmen og randrup (tror det var ham) var to der imponerede mig sådan rimeligt i det første opgør

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #25208: 28 Maj 2009, 18:30 »

Holmen og randrup (tror det var ham) var to der imponerede mig sådan rimeligt i det første opgør

Holmen har spillet som en sæk i begge kampe Rullende Øjne

Og randrup var ikke med i brøndby, men var den der spillede mindst dårligt i forsvaret ja.. Men det siger sku mere om forsvaret end randrup xD

Svaret er= ALLE underpræsterede i de to kampe! ingen går fri

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #25209: 28 Maj 2009, 18:31 »

Husk at læs det hele, det hjælper altid. Wink

Men hvordan kan du først skrive at det ville være genialt, og så at du ikke er fortaler for ham xD?

Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #25210: 28 Maj 2009, 18:36 »

Holmen har spillet som en sæk i begge kampe Rullende Øjne

Og randrup var ikke med i brøndby, men var den der spillede mindst dårligt i forsvaret ja.. Men det siger sku mere om forsvaret end randrup xD

Svaret er= ALLE underpræsterede i de to kampe! ingen går fri

så er spørgsmålet bare: hvorfor underpræsterede bif i begge kampene? Opstemt

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #25211: 28 Maj 2009, 18:40 »

Pga at vi har en træner på bænken der ikke tør spiller fodbold mod jer.. Jeg er af den holdning at i SAGTENS kan presses totalt i bund, og man kan uden problemer ryste jer hvis man tør at spille fodbold, og skærme jer af højt oppe på banen, for så gode er i sku heller ikke  Peace..

Men i de to kampe har vi spillet alibi fodbold.. Vi har losset efter duncan gang på gang og manden har endnu ikke lavet et mål mod fck i suppen.. Ved hans side render farnerud forvirret rundt..

Kent har ikke turde stille i en formation der har givet os mulighed for at presse jer ned, hvilket jeg ved vi kan. For når OB kan så kan vi dælme også Shockeret..

Havde vi haft en træner (laudrup) der turde spille fodbold i de to kampe havde meget set anderledes ud.. Jeg krediterer 100 % de to nederlag til Kent.. og samtidigt siger jeg at jeg savner nogle spillere i Brøndby der spiller for klubben og ikke deres penge, men omvendt er det fandme et utaknemmeligt job at spille i kents system.. Jeg kan tit og ofte ikke se hvor vores målchancer skal komme fra crazy

Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #25212: 28 Maj 2009, 18:41 »

Hvis bissen ifølge dig er så ringe vil jeg gerne vide hvorfor at hans makkerskab i efteråret med Max var uovertruffent godt, og vi holdt nullet masser af gange, og ellers bare lukkede af bagude Smiley?

Erkender at remco har ført den stil videre, men Bissen spillede jo kanon i efteråret med resten af holdet.. Igen en af kents idiotier.. Hvorfor egentlig hente en forsvarsspiller når man allerede har en velfungerende duo i midten?.. Lidt det samme med angrebet.. Hold nu for fanden fast i duncan-jallow når det fungerer i stedet for at skifte med farneflop der ødelægger 2 ud af 3 angreb..

Så IGEN syntes jeg kent har formået at gøre en af vores spillere dårligere end han rent faktisk er, ved at ødelægge et godt makkerpar på holdet..

Forstår ikke helt din kritik af bischoff Peace ..

Fordi det kørte for hele holdet. Når det kører for hele holdet så bliver man automatisk selv bedre.. Midtbanen var virkelig stærk og de tre andre forsvarsspillere var overlegne.
Jeg har hele tiden ment at Bischoff har overpræsteret i efteråret, det er nu vi ser hans egentlige niveau! Han har gang på gang lavet mange fejl i foråret så nu må han ud! Han er 4. valg i det centrale forsvar så mener det er på tide at han skal videre. Han kan vel heller ikke selv være tilfreds med at være backup for reserven Wink

Zone 43
Manager

« Svar #25213: 28 Maj 2009, 18:41 »

Men hvordan kan du først skrive at det ville være genialt, og så at du ikke er fortaler for ham xD?

Jeg er og bliver aldrig fortaler for ham, men dette indlæg, og jeg citerer, fra SSO kan jeg kun være enig i.

"Lige præcis til Kent Nielsens spillestil mener jeg at Rommedahl ville være en genial spiller. Kent er stor fortaler for at spille med hurtigt omstillingsspil og mange bolde i dybden. Har vi en mand som Rommedahl kan vi spille den dybt på kanten og lade ham løbe boldene op. Tror ikke der er mange superligaspillere, som kan følge med ham.

Når han først er løbet i dybden har vi jo flere gange set på landsholdet hvor giftig han er både med afslutninger og indlæg, som jeg ikke mener er så dårlige, som folk gør dem til."

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #25214: 28 Maj 2009, 18:44 »

når man ser på holdkortet ser det jo fornemt ud...som sagt.
Men når man ser nogle af jeres kampe, ligner det i spiller lidt på tilfældighederne, hvilket jeg synes er knaldærgeligt. vi har fået 4 af dks bedste hold klar til Europa og så kræves der et klart og mere eller mindre fast koncept, især i det offensive.... den med dunken holder sku ikke... en værre boldmongol :d heh

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 1679 1680 [1681] 1682 1683 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010