home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1291 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1646 1647 [1648] 1649 1650 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4051750 gange)
maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24705: 17 Maj 2009, 19:49 »

lorte kamp......

Vi har ikke spillet en god kamp under kent.

FARVEL KENT
Logged

bak18
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24706: 17 Maj 2009, 19:51 »

Max forærer dem 2 mål, og TR forærer dem 1 til at starte med. Det er simpelthen for ringe at så rutinerede spillere ikk kan holde niveau i årets vigtigste kamp!
FCK spillede godt! Det ska de ha, men det var sq ligeså meget vores egen skyld. Vi havde muligheder til at komme ind i kampen igen, men offensivt var vi væk, og hvad laver linjedommeren!!!??? jeg talte 3 gange hvor der blev dømt decideret forkerte offsides! PINLIGT i så en vigtig kamp.
Og hvad laver DUncan i første halvvej, han er så tung i røven, og sætter vel nærmest ikke en fod rigtig i hele kampen... For mig at se ska minimum 2 spillere forlade holdet til næste sæson, hvis vi ska ha et mesterskab; Gisla og Duncan. De har simpethen bar ikke niveauet til at spille de store kampe.

Det var mine tanker ovenpå den største skuffelse længe!
Logged

Forza Brøndby IF - We are with you all the god damn way!

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24707: 17 Maj 2009, 19:51 »

Jeg begriber virkelig ikke at vi kan gå til sådan en kamp, med en så dårlig indstilling! Jeg mener, vi ved at de spillere der var på banen kan spille godt fodbold. Vi har set det før - omend sjældent under Kent Nielsen. Det er mig en gåde hvorfor spillerne ikke er mere intelligente og ikke kan sætte sig op til sådan en kamp. Vi kunne selv have afgjort det mesterskab!

Hvor er det skuffende, hvor er det pinligt, og hvor håber jeg at det snart får konsekvenser, hvis vores spil forbliver så dårligt. Det er sgu ikke Brøndby værdigt.

Cadeu til Fætter Agger dog. Utroligt at banens yngste og mindst erfarne skal agere rollemodel for alle de andre.
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24708: 17 Maj 2009, 19:51 »

Hvad fuck laver de?!! Er de fucking dumme i hovedet!! Hvor dårlige har man lov til at være, man skulle fandeme tro at hele holdet er blevet bestukket!!! Hold kæft en skandale. Kent RAUS!!!!!!!! Det sidste jeg vil sige er tillykke til fuckerne!! jeg har intet tilovers ! BRØNDBY TIL GRIN!!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24709: 17 Maj 2009, 19:56 »

Jeg begriber virkelig ikke at vi kan gå til sådan en kamp, med en så dårlig indstilling! Jeg mener, vi ved at de spillere der var på banen kan spille godt fodbold. Vi har set det før - omend sjældent under Kent Nielsen. Det er mig en gåde hvorfor spillerne ikke er mere intelligente og ikke kan sætte sig op til sådan en kamp. Vi kunne selv have afgjort det mesterskab!

Hvor er det skuffende, hvor er det pinligt, og hvor håber jeg at det snart får konsekvenser, hvis vores spil forbliver så dårligt. Det er sgu ikke Brøndby værdigt.

Cadeu til Fætter Agger dog. Utroligt at banens yngste og mindst erfarne skal agere rollemodel for alle de andre.

Dejligt at se en meget skuffet fan, der dog til trods for kampen og resultatet kan debatere og udtrykke sine følelser på en måde, der ikke nedgør alle andre hold. Det er lækkert. Jeg synes dog, som en af de få måske, at det var helt retfærdigt at FCK vandt, og på den baggrund er jeg da også ked af at få det over mine læber, men FCK er på baggrund af dagens kamp de fortjente mestre Skuffet
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24710: 17 Maj 2009, 19:59 »

Ganske godt set...
Ja.. Tror jeg holder munden lukket næste gang..
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24711: 17 Maj 2009, 20:00 »

FCK har hele tiden været de fortjente mestre, og dernæst OB. FCK er uden tvivl det bedste hold i SAS-Ligaen, men hold da op, hvor ville det være fedt hvis vi kunne have taget guldet.
Logged


bak18
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24712: 17 Maj 2009, 20:00 »

Dejligt at se en meget skuffet fan, der dog til trods for kampen og resultatet kan debatere og udtrykke sine følelser på en måde, der ikke nedgør alle andre hold. Det er lækkert. Jeg synes dog, som en af de få måske, at det var helt retfærdigt at FCK vandt, og på den baggrund er jeg da også ked af at få det over mine læber, men FCK er på baggrund af dagens kamp de fortjente mestre Skuffet

Helt enig! Der er ikke nogen tvivl om at FCK samlet set har spillet det bedste fodbold. Det må vi bar respektere. Men det er tankevækkende at vi ikk kan yde større modstand. Har sq ondt af Max ovenpå sådan en elendig præstation. Vores måske bedste mand i hele sæsonen, koster oss dyrt i dag! Håber hurtigt han ka rejse sig, ellers ku vi sagtens få problemer i de sidste 2 kampe.
Logged

Forza Brøndby IF - We are with you all the god damn way!

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24713: 17 Maj 2009, 20:05 »

AAAAAARGRGGGGGGRRRR RRRRR!!!!!! HVAD FUCK SKER DER?HuhHuhHuhHuh!!!!!!!!!?HuhHuhHuh? JEG ER MÅLFUCKINGLØS!!!! SÆlg nu duncan til fucking zoo de mangler sikkert nogen til at plukke bananer eller fylde elefantburet ud!!! F****** L***!!!!!
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24714: 17 Maj 2009, 20:06 »

Jeg har hørt der er nogle som tager ud til stadion når Brøndby spillerne kommer hjem? nogle herinde fra der gør det?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24715: 17 Maj 2009, 20:06 »

på den baggrund er jeg da også ked af at få det over mine læber, men FCK er på baggrund af dagens kamp de fortjente mestre Skuffet

Ja, det positive for alle os er at der ikke er mange der kan sige at de troede på BIF guld. Selvom det havde været nice. Hvis man kigger på spillet er det FC der er de fortjente mestrer, også over de vores tre indbyrdes kampe har FC haft kampen i deres hule hænder. Men det havde været nemmere at tage et nederlag hvis spillerne i det mindste havde prøvet.  ticked off
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24716: 17 Maj 2009, 20:06 »

Det kan efter min mening blive en lussing til en af holdene

Ja.. Men må sgu være ærlig og sige jeg slet ikke regnede med det her..

Jeg er i chok. Jeg sidder bare og stirrer ind i den hvide væg overfor mig og kan ikke tænke på andet end at alt er væk nu. Vores forsvar gider jeg ikke kommentere på. 3 ud af 4 mål er store forsvarsfejl. Om vi så taber 1-0, 4-0 eller 10-0 ændrer det ikke på at de vandt og er 2 point foran. Mesterskabet er ligeså langt væk som sydafrika. De skal tabe en kamp og vi skal vinde begge. nu må vi se jeg skal lige stirre lidt mere.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24717: 17 Maj 2009, 20:10 »

Kent raus
Det er da noget dumt at sige.

Det er da ikke hans skyld at spillerne laver så mange fejl!
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24718: 17 Maj 2009, 20:11 »

De kunne sgu da godt spille fodbold under Tom K!!! Siden Kent ankomst har vi slet ikke kunne spille fodbold, pånær mod Randers!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

bak18
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24719: 17 Maj 2009, 20:14 »

De kunne sgu da godt spille fodbold under Tom K!!! Siden Kent ankomst har vi slet ikke kunne spille fodbold, pånær mod Randers!

Jeg stemmer for at få Kent væk, og så smide alle Kasi-Jespers penge efter Michael Laudrup!
Logged

Forza Brøndby IF - We are with you all the god damn way!

Sider: 1 ... 1646 1647 [1648] 1649 1650 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010