home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 204 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1627 1628 [1629] 1630 1631 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4027176 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24420: 03 Maj 2009, 11:44 »

Nu har jeg været ret aktiv inde på denne tråd, trods jeg ikke er BIF-fan på nogen måde..

Jeg var dog så heldig, at opleve kampen mod Vejle sammen med Brøndby fansne.. En af mine islandske kammerater har Stefan Gislason som Onkel, så vi fik gratis billetter, og så skulle vi self. stå ved BIF fansne. Jeg må indrømme, at det er første gang jeg nogensinde har fået kuldegysninger grundet den fede stemning blandt fansne.. Selvom vi ikke var mange, så kunne man sku ikke lade vær' med at blive revet med. Det var simpelthen så fedt, og til sidst skrålede jeg da også med.. :b Indre flamme eller hvad sangen bliver kaldt er intet mindre end genial, og giver en så fed stemning hehe..

Da kampen blev fløjtet af håbede man jo så selvfølgelig, at denne gode oplevelse ville blive ved på vej ud af stadionet, men nej. 15min efter kampen kunne vi stadig ikke komme ud, fordi der var en masse idioter som ville op at slås med vagterne, hvilket i mine øjnene ingen meninger giver. Det sku ærgeligt det skal enden sådan, når det ellers har været så fed en oplevelse at stå blandt tilhængere jeg normalt ikke står ved. Alle folk er så venlige, men så snart kampen er ovre går det over i vold, og jeg forstår det mildest talt ikke..

Efter kampen havde vi aftalt at mødes med Gislason.. Vi fik taget et par billeder, og snakkede derefter om fanse.. Derefter sagde Stefan.

"Jaa, nogen af vores fans er fandme idioter" < Han sagde det self. med et smil på læben... (:

Jeg havde bare så fed en oplevelse, og så ødelægges det fuldstændig pga. en flok idioter.. Det var altså et stykke tid efter kampen, og derfor kom det self. ikke på tv.. Det var en fed og skræmmende oplevelse på samme tid..

Må indrømme, at BIF har de fedeste fans når det gælder venskab, slagsange osv. osv.. Men når det kommer til vold, så er jeg ude af billedet.

EDIT: At se Alexander Farnerud igår var en oplevelse. Kæft en god spiller i har i ham  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 03 Maj 2009, 11:47 af superpew » Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24421: 03 Maj 2009, 11:59 »

I kan efter min mening takke Kent, for Farnerud er kommet igang - Han gav ham pladsen.
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24422: 03 Maj 2009, 12:05 »

Nu har jeg været ret aktiv inde på denne tråd, trods jeg ikke er BIF-fan på nogen måde..

Jeg var dog så heldig, at opleve kampen mod Vejle sammen med Brøndby fansne.. En af mine islandske kammerater har Stefan Gislason som Onkel, så vi fik gratis billetter, og så skulle vi self. stå ved BIF fansne. Jeg må indrømme, at det er første gang jeg nogensinde har fået kuldegysninger grundet den fede stemning blandt fansne.. Selvom vi ikke var mange, så kunne man sku ikke lade vær' med at blive revet med. Det var simpelthen så fedt, og til sidst skrålede jeg da også med.. :b Indre flamme eller hvad sangen bliver kaldt er intet mindre end genial, og giver en så fed stemning hehe..

Da kampen blev fløjtet af håbede man jo så selvfølgelig, at denne gode oplevelse ville blive ved på vej ud af stadionet, men nej. 15min efter kampen kunne vi stadig ikke komme ud, fordi der var en masse idioter som ville op at slås med vagterne, hvilket i mine øjnene ingen meninger giver. Det sku ærgeligt det skal enden sådan, når det ellers har været så fed en oplevelse at stå blandt tilhængere jeg normalt ikke står ved. Alle folk er så venlige, men så snart kampen er ovre går det over i vold, og jeg forstår det mildest talt ikke..

Efter kampen havde vi aftalt at mødes med Gislason.. Vi fik taget et par billeder, og snakkede derefter om fanse.. Derefter sagde Stefan.

"Jaa, nogen af vores fans er fandme idioter" < Han sagde det self. med et smil på læben... (:

Jeg havde bare så fed en oplevelse, og så ødelægges det fuldstændig pga. en flok idioter.. Det var altså et stykke tid efter kampen, og derfor kom det self. ikke på tv.. Det var en fed og skræmmende oplevelse på samme tid..

Må indrømme, at BIF har de fedeste fans når det gælder venskab, slagsange osv. osv.. Men når det kommer til vold, så er jeg ude af billedet.

EDIT: At se Alexander Farnerud igår var en oplevelse. Kæft en god spiller i har i ham  Thumbs Up

Overvejer du at "konvertere" til Brøndby? Djævel Hævet Øjenbryn
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24423: 03 Maj 2009, 12:19 »

Overvejer du at "konvertere" til Brøndby? Djævel Hævet Øjenbryn

Hehe.. Så skulle det kun være pga. stemningen, men nej..

Jeg tror altid jeg vil være den person der bare håber det bedste for alt dansk fodbold internationalt.. Så er det ligemeget hvem der vinder  Peace
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24424: 03 Maj 2009, 13:43 »

I må da indrømme nu at Farnerud er manden der skal skaffe jer guldet, eller ihvf. en af spillerne som skal det, efter den præstation igår. Han var en fornøjelse at følge igår og et super mål han lavede. Flot af ham Thumbs Up

Men synes der er to ting som der skal rettes på, ellers holder guldet ikke hjem tror jeg.

1) Daniel Wass skal af holdet. Så synes jeg i skal sætte Randrup derover og Elanga eller en TR når han vender tilbage. Wass har nu i de seneste kampe vist rigtig dårlige præstationer og igår var han indblandt i Vejles mål. Det er en stor fejl og kan koste.

2) Jeres fløje igår gjorde det heller ikke specielt godt. De kunne ikke engang tæmme en lang bold over imod dem. På sådan et niveau, skal de sgu sidde der!
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24425: 03 Maj 2009, 14:00 »

Daniel Wass skal ikke starte inde, han har kun sine kvaliteter i det offensive..
Ville meget heller have at vi bruger Anders Randrup på højre back indtil vi får ham den nye Mikael Nilsson... Smiley
Vores problem er vores højre back lige pt syntes jeg Skuffet
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24426: 03 Maj 2009, 15:29 »

I må da indrømme nu at Farnerud er manden der skal skaffe jer guldet, eller ihvf. en af spillerne som skal det, efter den præstation igår. Han var en fornøjelse at følge igår og et super mål han lavede. Flot af ham Thumbs Up

Farnerud er siden dag et været en af dem, der skulle bringe guldet hjem, hvor det hører til. Men det er først nu, at han for alvor viser sit værd, men der er stadig langt mellem snapsene. Men han skal have ros for sin indsats, og de to flotte mål, i går. Ingen tvivl om det.

Hvad opstillingen angår synes jeg, at vi bør prøve denne:
Andersen
Randrup - Remco - Max - Kristiansen*
Krohn-Delhi - Holmén - JayJay - Farnerud
Jallow - Dunken


* = indtil Thomas er tilbage.

Og for silvan da, hvor jeg håber åb og ågf vinder i denne runde. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JOACHIM
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24427: 03 Maj 2009, 15:36 »

wass er dårlig
Logged

JOACHIM
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24428: 03 Maj 2009, 15:37 »

hvem er jayjay
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24429: 03 Maj 2009, 15:38 »

wass er dårlig

Meget flot, og vel argumenteret indlæg må jeg sige, sjælden har jeg set en der argumentere så godt Peace
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24430: 03 Maj 2009, 15:40 »

Jeg er 100 % enig i den opstilling, Zone 43. Wass er simpelthen for farlig at have inde, i så vigtig en fase som den vi er i nu. Selvom Randrup gør det godt på den venstreback, er han nu engang højrebenet, derfor kommer han til meget få indlæg. Derfor er jeg enig i han skal over på højrebacken, hvor han har gjort det godt i næsten samtlige kampe i denne sæson. Kristiansen på venstrebacken ville være et godt alternativ, indtil Rasmussen er klar igen.

1. Han er står godt på banen
2. Han kan tackle med venstrebenet, ligesom Randrup
3. Og nok det vigtigste... Han kan slå indlæg ind til vores fysisk stærke angribere.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24431: 03 Maj 2009, 15:42 »

hvem er jayjay

Jon Jönsson.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JOACHIM
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24432: 03 Maj 2009, 15:55 »

okay zone Wink
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24433: 03 Maj 2009, 16:25 »

wass er dårlig

Meget flot, og vel argumenteret indlæg må jeg sige, sjælden har jeg set en der argumentere så godt Peace

Ikke desto mindre har han jo ret. Wass kan jo ingenting overhovedet. Han er ren pubes. Hans markeringer er håbløse og han er heller ikke god offensivt - det er en myte. Ni ud af ti af hans indlæg er ubrugelige og hans afleveringer er ikke præcise. Randrup er klasser bedre begge veje.
Logged


DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24434: 03 Maj 2009, 16:29 »

Ikke desto mindre har han jo ret. Wass kan jo ingenting overhovedet. Han er ren pubes. Hans markeringer er håbløse og han er heller ikke god offensivt - det er en myte. Ni ud af ti af hans indlæg er ubrugelige og hans afleveringer er ikke præcise. Randrup er klasser bedre begge veje.

Det kan godt være han har ret, men så kan han i det mindste argumentere for, hvorfor han synes at wass er dårlig Smiley
Logged

Sider: 1 ... 1627 1628 [1629] 1630 1631 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010