|
psykoew
|
|
Bolden er jo allerede oppe i luften på første billed, så du kan ikke bruge det til noget. '
EDIT: Om Duncan så har indflydelse på spillet eller ej, så burde JJ slet ikke havde været på banen på det tidspunkt til at heade den ind.
Drop nu den diskussion om JJ... MS har jo også kommenteret der, at han ikke fratog en åben målchance!!! http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=99746
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
psykoew
|
|
Er det noget officielt rygte det med Wellington, eller er det bare snak her på forum?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Kom lige til at tænke på... Sidste år gik FCK glip af en titel. Aab tog mesterskabet og vi snuppede pokalen. I år ser det ud til at blive omvendt: Vi snupper mesterskabet og Aab napper pokalen 
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Psykoew: Zone snakkede om at det ville være en god idé med ham  Angående søren larsen er der også ifølge transfermarkt.de 11% chance for han skifter til freiburg og 20% til hannover. Og vi er den sidste klub der er inde i billedet men der står bare "?" ved procent-chance 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Er det noget officielt rygte det med Wellington, eller er det bare snak her på forum?
Vi havde sendt et bud afsted efter ham i vinters, men han valgte at blive i Hoffenheim. Jeg kunne sagtens forestille mig, at AB og Kent fortsat holder øje med ham.
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
psykoew
|
|
AB: Okay.. for synes ikke jeg havde læst det på andre rygtesider :-)
Tvivler desværre også på om Søren Larsen kan lokkes... Kun hvis vi er blevet mestre tror jeg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Vi havde sendt et bud afsted efter ham i vinters, men han valgte at blive i Hoffenheim. Jeg kunne sagtens forestille mig, at AB og Kent fortsat holder øje med ham.
Link? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
AB: Okay.. for synes ikke jeg havde læst det på andre rygtesider :-)
Tvivler desværre også på om Søren Larsen kan lokkes... Kun hvis vi er blevet mestre tror jeg
ARGH! Det er igen så vigtigt det mesterskab kommer hjem! Både penge fra chl og spillere der kan lokkes til. Med det nye system i europa tror jeg det hold der vinder suppen i år bliver en magtfaktor i dansk fodbold. Måske et lidt for stort ord men så bare danmarks klart bedste hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
psykoew
|
|
ARGH! Det er igen så vigtigt det mesterskab kommer hjem! Både penge fra chl og spillere der kan lokkes til. Med det nye system i europa tror jeg det hold der vinder suppen i år bliver en magtfaktor i dansk fodbold. Måske et lidt for stort ord men så bare danmarks klart bedste hold  Har ikke fået sat mig så meget ind i de nye regler.. Har du evt. et link
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Han forklarer også hvorfor at jeres mål i overtiden blev underkent, hvorfor bliver den så diskuteret ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
psykoew
|
|
Tak... det ser ud til, at vi med en god europæisk sæson igen, kan indhente og overhale flere af de ovenstående lande, så vi kan få den ekstra chl plads...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
psykoew
|
|
Han forklarer også hvorfor at jeres mål i overtiden blev underkent, hvorfor bliver den så diskuteret ?
Fordi alle optagelser understøtter Biffernes mening om at være bortdømt... Derudover kan startes yderligere en diskussion om kring Aab's mål.. Wass mener der er frispark... Vi kan nok bare opsummere den kamp, og sige at MS har været dagens største idiot, og aldrig bør dømme topfodbold igen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|