home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 660 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 299 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1617 1618 [1619] 1620 1621 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4011350 gange)
Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24270: 29 Apr 2009, 20:10 »

Inden jeg sviner Michael Svendsen til, skal det lige gå ud over Jallow først.... Mage til dårligere afslutninger skal man lede længe efter. 2,5 hundrede-procents chancer.... Og så i sådan en vigtig kamp.... Shame on you Jallow, shame on you!


Og Michael Svendsen er og har aldrig været god nok til at dømme Sas-liga bold. Han er af den type person der er har brug for at have noget magt i livet, og desværre går det så udover dansk fodbold. Trist, men det er der jo ikke noget at gøre ved.


Men alt i alt er det helt sikkert vores egen skyld at vi ikke kommer i finalen. Vi spiller en gang jammerlig fodbold. Lad os dog i det mindste håbe at det var startskuddet til Dunken.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24271: 29 Apr 2009, 20:11 »

Nok ikke den smarteste kommentar at smide i Brøndby tråden lige nu.. Tænk dig om!
Hvad er der i vejen med den? Jeg nedgør jo ikke jer Brøndby fans, jeg er bare glad for, at de klarede frisag mod et inferno af Brøndbyskud.

Nej, for jeres målsætning var vel "Top 4" ? Elendig kamp af Aab, I burde være skuffende over jeres nye kedelige træner.
Tjaa, jeg klager ikke. I anden knockout runde i UEFA Cuppen er vel acceptabelt ovenpå et mesterskab. Og jeg er egentlig ret ligeglad med top 4, bare så længe at vi kommer i Europa næste år.

Og over to kampe er det vel meget fortjent. I kunne let have tabt med 2-3 mål hjemme.

Hvem havde indflydelse på spillet, der ikke rørte bolden, udover Duncan der scorede i en onside position?
Duncan var i offsideposition. Og han har indflydelse på spillet, så det er korrekt dømt.
Logged


KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24272: 29 Apr 2009, 20:12 »

Hvem havde indflydelse på spillet, der ikke rørte bolden, udover Duncan der scorede i en onside position?

Som Hatt skriver var det vist Jönsson der scorede. Wink
Det er bare sådan, som dommerne dømmer, at de mener at Duncan stod i en offside position, da indlægget laves, ergo skal der jo fløjtes.
Jeg skal ikke sige at jeg er enig i beslutningen, for jeg så ikke en gengivelse, som viste at der var offside.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24273: 29 Apr 2009, 20:13 »

Hvad er der i vejen med den? Jeg nedgør jo ikke jer Brøndby fans, jeg er bare glad for, at de klarede frisag mod et inferno af Brøndbyskud.

Hvis du havde fulgt med for et par uger siden her på siden, ville du vide, at det ikke er skide smart at skrive sådan noget i modstanderens tråd lige efter en kamp. Skriv det dog i den voldsomt aktive AaB tråd, hvis du mener, du har lyst til at skrive sådan en kommentar!
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24274: 29 Apr 2009, 20:13 »

Hvad er der i vejen med den? Jeg nedgør jo ikke jer Brøndby fans, jeg er bare glad for, at de klarede frisag mod et inferno af Brøndbyskud.
Tjaa, jeg klager ikke. I anden knockout runde i UEFA Cuppen er vel acceptabelt ovenpå et mesterskab. Og jeg er egentlig ret ligeglad med top 4, bare så længe at vi kommer i Europa næste år.

Og over to kampe er det vel meget fortjent. I kunne let have tabt med 2-3 mål hjemme.
Duncan var i offsideposition. Og han har indflydelse på spillet, så det er korrekt dømt.

Ja og i kunne nemt have tabt med 4-5 mål i dag, men det gjorde i ikke, så lad være med at lukke sådan noget lort ud!
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24275: 29 Apr 2009, 20:16 »


Og over to kampe er det vel meget fortjent. I kunne let have tabt med 2-3 mål hjemme.

Duncan var i offsideposition. Og han har indflydelse på spillet, så det er korrekt dømt.

.. Og omvendt idag. Det var ikke fortjent at I gik videre, og det skulle ikke undre mig om der kommer en tam indstilling i PARKEN i weekenden.

Skal lige se den igen, men de to gange jeg har set den, skal målet godkendes.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24276: 29 Apr 2009, 20:16 »

Jeg synes fandeme at Brøndby skulle have vundet den kamp... Jallow, wow... Kom nu lige igang ikke...
Linjedommer... Din twat...
Dårlig afslutning på kampen... Havde virkelig set BIF vinde igen i år... Pis
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24277: 29 Apr 2009, 20:27 »

Nu må vi rejse os imod Vejle, og der skal drengene have en stærk støtte fra tribunerne igen. Alle mand til Vejle!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24278: 29 Apr 2009, 20:30 »

Hvis du havde fulgt med for et par uger siden her på siden, ville du vide, at det ikke er skide smart at skrive sådan noget i modstanderens tråd lige efter en kamp. Skriv det dog i den voldsomt aktive AaB tråd, hvis du mener, du har lyst til at skrive sådan en kommentar!

Problemet er bare at derinde kommer der ingen respons. Wink

Skizofreni ftw!
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24279: 29 Apr 2009, 20:32 »

Nu må vi rejse os imod Vejle, og der skal drengene have en stærk støtte fra tribunerne igen. Alle mand til Vejle!
Jep...
Vi SKAL bare vinde mesterskabet!
Og så vinder vi med 2 mål over FCK i næste uge Wink
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24280: 29 Apr 2009, 20:33 »

Næste uge? Træningskamp? Tunge
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24281: 29 Apr 2009, 20:39 »

DOH! Mener den 17. ...
Logged

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24282: 29 Apr 2009, 20:41 »

Efter raseriet er ved at have bundfældet sig, er det vel på tide at kigge indad, når man i den grad bliver bortdømt. Men det kan man ikke bruge som undskyldning. Hvis vi havde vundet 1-2 alligevel, havde vi nok ikke diskuteret hændelsen med JJ's mål.
(Jeg mener dog stadig dommen er skandaløs.......)

Men vi burde have afgjort den kamp inden. 1. halveg var vi ikke gode nok, og igen virker det som om vores midtbane ikke deltager aktivt nok i forsvarsspillet, hvor vores forsvarslinie ligger for langt tilbage. Hvor er Gisla? Der er hul mellem forsvar og midtbane og den eneste der arbejder seriøst derinde er Holmén.

Jallow skulle selvfølgelig har scoret på sine chancer. Jeg vil vove den påstånd, at en mere kamptrænet Jallow havde sat den ind. Han er ikke typen som kan være joker. Han er desuden vores klart farligste angriber - hvorfor han starter ude er mig en gåde. Duncan var ok i dag, men skylder endnu en kasse i mine øjne. Hvad Farnerud laver er et mysterie af de helt store. Jeg har overvejet at skrive til mythbusters... mit gæt er dog, at han pt. kun er med for at retfærdiggøre hans kæmpe løn. Tobias Mikkelsen har i mine øjne gjort det ligeså godt som ham - han får alligevel ingen chancer.. Vi bør æde tabet med Farnerud. Først som sidst kan vi ligeså godt erkende det.

Dejligt at se Lorentzen inden i dag. Han gjorde det godt og fortjener klart flere chancer her i efteråret. Håber vi forlænger med ham...
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24283: 29 Apr 2009, 20:44 »

Hvad er der i vejen med den? Jeg nedgør jo ikke jer Brøndby fans.
Nej men du kommer med en provokerende kommentar, som du kun smider i tråden for at provokere?
Medmindre du selvfølgelig har læst forkert og skulle have haft smidt den i AaB tråden og ikke Brøndby tråden, det er vel det eneste der gør at den ikke provokerende.
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24284: 29 Apr 2009, 20:45 »

Efter raseriet er ved at have bundfældet sig, er det vel på tide at kigge indad, når man i den grad bliver bortdømt. Men det kan man ikke bruge som undskyldning. Hvis vi havde vundet 1-2 alligevel, havde vi nok ikke diskuteret hændelsen med JJ's mål.
(Jeg mener dog stadig dommen er skandaløs.......)

Men vi burde have afgjort den kamp inden. 1. halveg var vi ikke gode nok, og igen virker det som om vores midtbane ikke deltager aktivt nok i forsvarsspillet, hvor vores forsvarslinie ligger for langt tilbage. Hvor er Gisla? Der er hul mellem forsvar og midtbane og den eneste der arbejder seriøst derinde er Holmén.

Jallow skulle selvfølgelig har scoret på sine chancer. Jeg vil vove den påstånd, at en mere kamptrænet Jallow havde sat den ind. Han er ikke typen som kan være joker. Han er desuden vores klart farligste angriber - hvorfor han starter ude er mig en gåde. Duncan var ok i dag, men skylder endnu en kasse i mine øjne. Hvad Farnerud laver er et mysterie af de helt store. Jeg har overvejet at skrive til mythbusters... mit gæt er dog, at han pt. kun er med for at retfærdiggøre hans kæmpe løn. Tobias Mikkelsen har i mine øjne gjort det ligeså godt som ham - han får alligevel ingen chancer.. Vi bør æde tabet med Farnerud. Først som sidst kan vi ligeså godt erkende det.

Dejligt at se Lorentzen inden i dag. Han gjorde det godt og fortjener klart flere chancer her i efteråret. Håber vi forlænger med ham...

Synes nu ikke Lorentzen var særlig imponerende idag, men en spiller der imponerede mig var Mike Jensen, han lavet jo stort set ikke fejl og han havde mange gode ideér i sit spil, og var meget bevægelig, dejligt at se! Håber han får chancen i vejle kampen i stedet for Lorentzen og Jan K.
Logged

Sider: 1 ... 1617 1618 [1619] 1620 1621 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010