home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1613 1614 [1615] 1616 1617 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4006297 gange)
claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24210: 29 Apr 2009, 10:16 »

uhhh Abdul Sule han kunne nogle tricks den sorte Duncan Wink
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24211: 29 Apr 2009, 10:43 »

Både Brøndby og AaB skal bare fortsætte det spil de har vist i de sidste par spillerunder i ligaen, så ligner det en sikker sejr til de gule idag Smiley
Logged


Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24212: 29 Apr 2009, 11:05 »

Både Brøndby og AaB skal bare fortsætte det spil de har vist i de sidste par spillerunder i ligaen, så ligner det en sikker sejr til de gule idag Smiley

Desværre for Brøndby, så er AaB bare et helt andet hold i knald eller fald kampe... Smiley
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24213: 29 Apr 2009, 11:06 »

enig men sys nu ikke zuma var det.. bevares han lavede et godt mål men synes altså også stort set var hvad man så til ham, han scorede ikke nok og syntes tit han faldt ud af kampene mens en elmander hele tiden var på så de to bedste udenlandske angribere nogensinde i dansk fodbold = Zidan og Elmander

Tænkte faktisk det samme, synes heller ikke Zuma var så god igen....
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24214: 29 Apr 2009, 12:26 »

Abdul Sule var AB's sorte guld Grin Han havde i hvert fald NÆSE for mål Tunge (hold kæft en gynter)

Jeg må tilslutte mig dem der mener at zidan og Elmander er de bedste Thumbs Up...
Synes dog også at Djiby Fall var uhyggelig gifitig i OB... han var en decideret en-mands hær til tider...

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24215: 29 Apr 2009, 12:29 »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/kents-onskeseddel-er-klar

Helt enig i BT's/Sporten's rækkefølge.. Der mangler virkelig kvalitet oppe foran, hvor Jallow imo er vores bedste mand, med Fætter Agger lige efter sig på baggrund af de, ganske vidst noget få, minutter i foråret. Tror virkelig, at han kan blive en vigtig mand for os i fremtiden. Dunken og Farnerud laver nada på banen, undtagen den ene fejl efter den anden.

Jan F., Nilsson, Jatta (kunne jeg godt forestille mig bliver signet), Wellington, 1-2 yderligere offensivt indstillet spillere. Så er truppen der, hvor den skal være. Thumbs Up

EDIT: Og naturligvis en permanent kontrakt til Remco!
« Seneste Redigering: 29 Apr 2009, 12:33 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24216: 29 Apr 2009, 16:50 »

Nå så lad os komme lidt på afstand fra transfers i et kort øjeblik og fokusere på dagens kamp Wink Vil meget gerne i finalen. Men hvis det betyder at vi kan fokusere mere på ligaen og ville gå hen og vinde den vil jeg med glæde gerne ud af pokalen Thumbs Up Men INGEN tvivl om at jeg vil i finalen! og det kommer vi selvom det er synd for aab de ikke kommer i uefa efter denne sæson Skuffet

2-3

Holmén
Jallow
Jallow
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24217: 29 Apr 2009, 16:51 »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/kents-onskeseddel-er-klar

Helt enig i BT's/Sporten's rækkefølge.. Der mangler virkelig kvalitet oppe foran, hvor Jallow imo er vores bedste mand, med Fætter Agger lige efter sig på baggrund af de, ganske vidst noget få, minutter i foråret. Tror virkelig, at han kan blive en vigtig mand for os i fremtiden. Dunken og Farnerud laver nada på banen, undtagen den ene fejl efter den anden.

Jan F., Nilsson, Jatta (kunne jeg godt forestille mig bliver signet), Wellington, 1-2 yderligere offensivt indstillet spillere. Så er truppen der, hvor den skal være. Thumbs Up

EDIT: Og naturligvis en permanent kontrakt til Remco!

Kan du fortælle lidt om ham wellington evt. link? Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24218: 29 Apr 2009, 18:01 »

Stephan Andersen

Daniel Wass - Jon Jönsson - Max von Schlebrügge - Anders Randrup

Michael Krohn-Dehli - Samuel Holmen - Stefan Gislason - Kasper Lorentzen

Duncan - Alexander Farnerud
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24219: 29 Apr 2009, 18:01 »

Dagens startopstilling:

                              Stephan
                   Wass-Max-JayJay-Anders
                   Willow-Holmén-Homén-K:Lo
                       Fedeberg-Farnerud

Skandale. Det er det første jeg tænker Skuffet REN SKANDALE at fede spiller. Jallow er vores pt. bedste men ja det er kents beslutning. Synes det er gost at giver Lorentzen chancen i Jans fravær Smiley Gæder mig til at se hvad han kan byde på Thumbs Up

EDIT: U-4-E var hurtigst Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24220: 29 Apr 2009, 18:03 »

Jallow er bedst som indskiftningsspille r, så er ganske tilfreds med Duncan & Farnerud som startere. Og brug en ordentlig tone - fede spiller - det hører ikke hjemme her.

Kom så drenge!
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24221: 29 Apr 2009, 18:08 »

Dagens startopstilling:

                               Stephan
                    Wass-Max-JayJay-Anders
                    Willow-Holmén-Homén-K:Lo
                        Fedeberg-Farnerud

Skandale. Det er det første jeg tænker Skuffet REN SKANDALE at fede spiller. Jallow er vores pt. bedste men ja det er kents beslutning. Synes det er gost at giver Lorentzen chancen i Jans fravær Smiley Gæder mig til at se hvad han kan byde på Thumbs Up

EDIT: U-4-E var hurtigst Smiley

Du er sguda dummere end femten meter vådt bølgepap. Følg lidt med i fodbold før du overhovedet overvejer at åbne internettet og skrive sådan noget pis.

Det virker klogt at starte med Duncan inde, hvis Lorenzen og Krohn-Delhi kan komme til baglinien og slå nogle indlæg, og det samme med Wass og Randrup. Imod OB var Duncan tæt på et par gange, og med Lasse Nielsen i midterforsvaret, så burde Duncan vinde de fleste dueller.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24222: 29 Apr 2009, 18:08 »

okay theo det iorden at kalde folk dumme men ikke fede??   Huh

håber sku dunken kommer igang idag mit bud på resultat er 2-1 til os... målscorere Dunken og J-Lo Wink
« Seneste Redigering: 29 Apr 2009, 18:11 af claus-vest » Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24223: 29 Apr 2009, 18:30 »

Du er sguda dummere end femten meter vådt bølgepap. Følg lidt med i fodbold før du overhovedet overvejer at åbne internettet og skrive sådan noget pis.

Det virker klogt at starte med Duncan inde, hvis Lorenzen og Krohn-Delhi kan komme til baglinien og slå nogle indlæg, og det samme med Wass og Randrup. Imod OB var Duncan tæt på et par gange, og med Lasse Nielsen i midterforsvaret, så burde Duncan vinde de fleste dueller.

Ja og jeg kan da se det virker Wink Duncan har ikke rørt bolden efter 28 minutter. Lad os da se hvad der sker. Håber han kommer i gang.. han er vigtig når han er i topform.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24224: 29 Apr 2009, 18:38 »

okay theo det iorden at kalde folk dumme men ikke fede??   Huh

håber sku dunken kommer igang idag mit bud på resultat er 2-1 til os... målscorere Dunken og J-Lo Wink
Mit er ikke rettet personligt - modsat Altid Brøndby.
Logged

Sider: 1 ... 1613 1614 [1615] 1616 1617 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010