home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1586 1587 [1588] 1589 1590 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004644 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23805: 15 Apr 2009, 20:50 »

Nå så fik medierne/EB nys om sagen, før tid... http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1154655.ece
Men så kan vi jo prøve at samle debatten op igen, nu hvor der er mediebevågenhed på, som åbenbart er en nødvendighed herinde, for at folk gider tro på hvad der sker rundt omkring på de danske stadions...

Det er da bare alt for nemt at skyde skylden på de kontrollører. De udfører bare deres arbejde, mens flere hundrede småstive mennesker kigger på og har en mening om det. I mine øjne skulle de have langt flere beføjelser - ikke at det skulle udvikle sig til en voldsspiral, men kontrollører må da føle sig dumme, når de står over for rasende fans, som tilsyneladende kender den evige sandhed

Mener du stadig de bare udfører deres arbejde?

Det vi så var en flok kontrollører, der forsøgte at slukke en brand antændt af Brøndby-supporterne, men derefter bliver skydeskiver for romerlys. De fører så én væk, hvorefter en flok tosser står og hamrer dem i hovedet med deres flag. Det er muligt, at der er sket mere, end vi har set, men ud fra tv-billederne er der vist ingen tvivl om, hvor aben sidder. Om jeg begriber, hvordan du kan tage Brøndby-supporterne i forsvar her.

Begriber du det stadig ikke?

I forhold til hvilket pres de er under, så udfører de deres job godt, og hvis der så skulle opstå den mindste batalje så er det jo også logisk med et så stort pres de er under. Vold avler vold og det er simpelthen forrykt den holdning visse fans har til kontrollanter, de er jo en autoritet på stedet!

Udfører de stadig deres job godt?



Fatter ikke du kan sympatisere med så lave eksistensformer.

<3

Fatter ikke I kan sympatisere med lave eksistensformer.
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23806: 15 Apr 2009, 21:00 »

Begynder at forstå, de folk som får lyst til at skære i sig selv. Kæft det er frustrerende at se BIF "spille". Vi er heldige, at vi får et par mål, for vi spiller kun godt i maks. et kvarter ud af de 90 minutter. Vi kunne let have fået en ordentlig en på hovedet, hvis ikke Stephan havde stået en klasse kamp.

Farnerud skal væk.. Så må vi æde det finansielle tab. Han kan hverken tæmme eller lægge en aflevering. Jeg skal gerne tage hans plads, det kan kun gå fremad...

Når selv MvS begynder at bakke baglæns, så bliver jeg fandme nervøs. Godt det er SønderjyskE vi har i weekenden!

Tja.. Jeg begynder faktisk at blive lidt uroligt forud for kampen mod SøE. Wink

Føj, for en bæ kamp. Vores forsvar er helt væk. De første 15 minutter af anden halvleg, står vi bare i eget felt og ser på AaB spille de rundt. Vi var meget heldige, at de i bare den periode ikke scorer to eller flere mål.
Jeg tvivler sku på, at vi kommer i finalen. Har svært ved at se, hvordan vi skulle kunne vinde i Aalborg. Suk!

 Sur
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23807: 15 Apr 2009, 21:15 »

Øverst på tribunen fordi folk blev sprøjtet på med skumslukkere og fik kastet ting i hovedet...
Nederst på tribunen fordi folk blev sprøjtet i hovedet med vand, i stedet for at give ilden det...
Der er sket flere ting, men i og med folk herinde har svært ved at tro på der sker mere end det der lige bliver fanget af kamera, er det nytteløst at remse det op...

Plus det faktum at Aros har spillet op kampen igennem, og generelt de sidste par år. For bare at nævne et par kampe i den seneste tid - Horsens, Vejle, agf og så Horsens igen i weekenden.



Beviser vel meget godt min påstand om at Aros kommer for en ting, lidt hyggevold i weekenden. Hvis du ikke kan se hvad der er i vejen med billedet, så kig en ekstra gang. Øjnene er selvfølgelig sløret, for ikke at forarge nogen herinde.

Jo tror på der er mere end en side af den sag, for det virker også underligt at folk gik sådan amok, det betyder også de blevet provokeret til det..  Ubeslutsom
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23808: 15 Apr 2009, 23:28 »

What the fuck is going on..

Nu er alting klart for mig, og har ikke engagn set dagens kamp Grin.. Alle de kommentare, og de highlights jeg har set, ovenpå det jeg ellers har set i foråret bekræfter det..

Kent nielsen er den ultimativt dårligste løsning af alle de trænere vi ku have fået..

Jeg har omsider erkendt det, og manden får ikke mere tråd/indkøringsperiode/tid af mig nu.. Nu skal der leveres spil og resultater hver evig eneste gang.. Jeg gider simpelthen ikke glo på det her længere.. det er pinligt at man ikke længere kan se forskel på os og horsens(nej horsens er klasser over os spillemæssigt) når vi i efteråret kørte alle ud af banen..

Det er simpelthen tragikomisk at kent Nielsen ikke forstår at man i Brøndby ikke kan angibe tingene sådan.. Alt det der defensive fis kommer vi INGEN vegne med..

Som jeg nu har skrevet 5 gange efterhånden så har Kent Nielsen formået at pille samtlige offensive mekanismer ud af vores hold.. Ingen ved hvor de skal løbe hen, der er ingen indbyrdes forståelse længere, folk virker DYBT forvirret, de kan ik slå en aflevering, ik tæmme en bold..

Kent Nielsen har formået at omskole vores kreative omdrejningspunkt MKD, fra spilfordeler til ARBEJDSHEST Huh!!!

Vi sidder ikke tæt i markeringenre, står på flade fødder, har ingen følelse for at holde linierne i kæderne, og har ingen koncentration= og han siger han vil starte med defensiven..
Vores defensiv har aldrig stunket så meget som de seneste to kampe.. I hvertfald ikke side krisen..

Jeg kan afsløre nu: Vi vinder nul og niks med den indkompetente træner på bænken.. Derudover har han INGEN b plan når vi kommer bagud og skal jagte et resultat.. Så ser spillerne på hinanden og tænker: Hvad fanden skal vi nu Ubeslutsom

Kald det her et tude indlæg, kald det hvad i vil.. Jeg kalder det 100 % sandhed omkring vores nuværende situation..

Min tålmodighed er officielt opbrugt!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23809: 16 Apr 2009, 00:21 »

What the fuck is going on..

Nu er alting klart for mig, og har ikke engagn set dagens kamp Grin.. Alle de kommentare, og de highlights jeg har set, ovenpå det jeg ellers har set i foråret bekræfter det..

Kent nielsen er den ultimativt dårligste løsning af alle de trænere vi ku have fået..

Jeg har omsider erkendt det, og manden får ikke mere tråd/indkøringsperiode/tid af mig nu.. Nu skal der leveres spil og resultater hver evig eneste gang.. Jeg gider simpelthen ikke glo på det her længere.. det er pinligt at man ikke længere kan se forskel på os og horsens(nej horsens er klasser over os spillemæssigt) når vi i efteråret kørte alle ud af banen..

Det er simpelthen tragikomisk at kent Nielsen ikke forstår at man i Brøndby ikke kan angibe tingene sådan.. Alt det der defensive fis kommer vi INGEN vegne med..

Som jeg nu har skrevet 5 gange efterhånden så har Kent Nielsen formået at pille samtlige offensive mekanismer ud af vores hold.. Ingen ved hvor de skal løbe hen, der er ingen indbyrdes forståelse længere, folk virker DYBT forvirret, de kan ik slå en aflevering, ik tæmme en bold..

Kent Nielsen har formået at omskole vores kreative omdrejningspunkt MKD, fra spilfordeler til ARBEJDSHEST Huh!!!

Vi sidder ikke tæt i markeringenre, står på flade fødder, har ingen følelse for at holde linierne i kæderne, og har ingen koncentration= og han siger han vil starte med defensiven..
Vores defensiv har aldrig stunket så meget som de seneste to kampe.. I hvertfald ikke side krisen..

Jeg kan afsløre nu: Vi vinder nul og niks med den indkompetente træner på bænken.. Derudover har han INGEN b plan når vi kommer bagud og skal jagte et resultat.. Så ser spillerne på hinanden og tænker: Hvad fanden skal vi nu Ubeslutsom

Kald det her et tude indlæg, kald det hvad i vil.. Jeg kalder det 100 % sandhed omkring vores nuværende situation..

Min tålmodighed er officielt opbrugt!!!

Nu er jeg ikke BIF fan, tværtimod, men jeg er grundlæggende enig i hvad du skriver. Jeg var selv på Brøndby stadion i dag og sad sammen med et par venner som er Brøndby fans.

Jeg var på forhånd nervøs, da pokalen jo betyder meget for AaB, med hensyn til at komme i Europa næste sæson og da Brøndby kom foran 1-0 frygtede jeg det værste. Men fra det øjeblik AaB fik udlignet, der sad de egentlig tykt på resten af kampen og jeg begriber stadig ikke hvordan den kamp kunne ende 3-3 og ikke med en solid AaB sejr.

Men nok om AaB, når man så Brøndby i dag, så forstår jeg simpelthen ikke hvad Kent Nielsen laver taktisk... Både Krohn-Dehli, Farnerud og Jan K løb rundt og lignede nogen der absolut ikke vidste hvad de skulle lave og Farnerud blev buhet ud af egne fans.

Var jeg Kent Nielsen, så spillede jeg med Holmen og Gislason som midtbaneslidere og så Jan K, Farnerud og Dehli som de offensive kreatører bag Jallow. Den 4-4-2 i dag, den stank langt væk.

Men på en måde kan jeg da glæde mig over at jeg fik ret med ansættelsen af Kent Nielsen, at han simpelthen ikke egner sig eller er klar til en klub af Brøndbys format, jeg tror at Wieghorst havde været et meget bedre valg f.eks.

Kent Nielsen skal i hvert falde til og i gang, ellers må man formode hans Brøndby karriere bliver ret kort, i dag var i hvert falde pinligt...
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23810: 16 Apr 2009, 00:46 »

Hvor er Brøndby, hvor er Brøndby, hvor er BRØNDBY blevet af?!!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23811: 16 Apr 2009, 00:50 »

Det er som om, at Kent giver brøndbyspillerne for meget at tænke over ude på banen... Han gør det sværere end det er.... Hvorimod Tom Køhlert mere var den type, som sagde: "Det her er en bold og der er et mål. Man skal få bolden i modstanderens mål flest gange for at vinde".
Tom gik op i simpelt fodbold, med simple aflevering, simple løb og simple boldberøringer. Kent propper dem med taktik, til de får hovedpine man! KOM NU BIF
Logged

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23812: 16 Apr 2009, 08:13 »

Newcastle@

Præcis samme opfattelse har jeg siddet med i næsten alle kampe.. Vi kan fucke det op når som helst, skaber kort sagt intet selv, og selvom vi er rykket 10 meter længere tilbage på banen så har modstanderne fået for nemt ved at komme til chancer  crazy

Det er som om, at Kent giver brøndbyspillerne for meget at tænke over ude på banen... Han gør det sværere end det er.... Hvorimod Tom Køhlert mere var den type, som sagde: "Det her er en bold og der er et mål. Man skal få bolden i modstanderens mål flest gange for at vinde".
Tom gik op i simpelt fodbold, med simple aflevering, simple løb og simple boldberøringer. Kent propper dem med taktik, til de får hovedpine man! KOM NU BIF

Helt enig her.. Syntes dog også Køhlert havde sine underlige ideer rent taktisk, men han ville i det mindste spille offensiv fodbold, og det ku men se hele vejen igennem.. Selv da det gik aller værst..

Nu har Kent Nielsen haft hele vinterpausen plus en håndfuld superligakampe til at få sine spillere til at fatte hans ideer... Og alle vores spillere render stadig rundt med hovedet under armen i det offensive, og nu er det også ved at forplante sig til det defensive..

Er det ikke bare et udtryk for at Kents taktiske visioner har slået fejl ?

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23813: 16 Apr 2009, 11:02 »


Er det ikke bare et udtryk for at Kents taktiske visioner har slået fejl ?

De er ihvterfald ikke slået igennem endnu. Spørgsmålet er så hvor lang tid der skal bruges til det. Jeg har personligt rigeligt med tålmodighed, og han skal helt sikkert have muligheden for at starte på en frisk i næste sæson.

Dog lader det også til, at der er sket noget med spillerne. Om det er overmod ovenpå den fine efterårssæson ved jeg ikke, men der er noget helt galt. Pasningsspillet er i store perioder helt elendigt og selv helt banale afleveringer slår fejl. En del af det skyldes formodentlig Kents tilrettelæggelse af træning, men det kan ikke bære hele skylden. Jeg forstår det ikke.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23814: 16 Apr 2009, 11:18 »

De er ihvterfald ikke slået igennem endnu. Spørgsmålet er så hvor lang tid der skal bruges til det. Jeg har personligt rigeligt med tålmodighed, og han skal helt sikkert have muligheden for at starte på en frisk i næste sæson.

Dog lader det også til, at der er sket noget med spillerne. Om det er overmod ovenpå den fine efterårssæson ved jeg ikke, men der er noget helt galt. Pasningsspillet er i store perioder helt elendigt og selv helt banale afleveringer slår fejl. En del af det skyldes formodentlig Kents tilrettelæggelse af træning, men det kan ikke bære hele skylden. Jeg forstår det ikke.

Nej det er måske en bedre måde at sige det på.. Jeg er bare ikke villig til at give ham mere indkøringstid nu.. Han har haft RIGELIGT, og spillet bliver dårligere og dårligere... Hvis man ku spore en solid fremgang fra kamp til kamp ville jeg intet sige..

Men med det in mente at hans spil er alt for destruktivt, samt at spillerne bare ikke virker til at kunne lide hans form for fodbold, og derfor ikke føler glæden ved spillet, hvilket ender med at spillet bliver ringere og ringere, ja så må jeg erkende at min tålmodighed er opbrugt..

Men igen.. Måske er vi overmodige efter efteråret hvor alt kørte ret så fint, men det kan bare ikke være rigtigt at Kent Nielsen fra start skal begynde at ændre på den stamme som fungerede så godt.. Det er for mig helt tydeligt at max-bischoff og duncan-jallows forståelse for hinanden har lidt et knæk fordi at Remco har været foretrukket(det køb kan forsvares han gør det fint) eller Kents Farnerud opfindelse hvor han vil have ham til at være en central spiller på holdet..
Noget Farnerud helt åbenlyst ikke har de mentale kvaliteter til! Skuffet

Hold kæft hvor ser det sort ud Ubeslutsom
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23815: 16 Apr 2009, 12:09 »

Nej det er måske en bedre måde at sige det på.. Jeg er bare ikke villig til at give ham mere indkøringstid nu.. Han har haft RIGELIGT, og spillet bliver dårligere og dårligere... Hvis man ku spore en solid fremgang fra kamp til kamp ville jeg intet sige..

Men med det in mente at hans spil er alt for destruktivt, samt at spillerne bare ikke virker til at kunne lide hans form for fodbold, og derfor ikke føler glæden ved spillet, hvilket ender med at spillet bliver ringere og ringere, ja så må jeg erkende at min tålmodighed er opbrugt..

Men igen.. Måske er vi overmodige efter efteråret hvor alt kørte ret så fint, men det kan bare ikke være rigtigt at Kent Nielsen fra start skal begynde at ændre på den stamme som fungerede så godt.. Det er for mig helt tydeligt at max-bischoff og duncan-jallows forståelse for hinanden har lidt et knæk fordi at Remco har været foretrukket(det køb kan forsvares han gør det fint) eller Kents Farnerud opfindelse hvor han vil have ham til at være en central spiller på holdet..
Noget Farnerud helt åbenlyst ikke har de mentale kvaliteter til! Skuffet

Hold kæft hvor ser det sort ud Ubeslutsom

Umiddelbart kan vi slå fast, at Kent Nielsens tilgang til tingene er langt mere taktisk præget end Køhlerts, hvilket umiddelbart også taler for en forholdsvis lang indkøringstid før alle automatismerne (som vor kære landstræner så fint kalder det) sidder i skabet.

Jeg har ikke nogen fornemmelse af, hvor lang tid det tager, men så længe vi er i stand til at snuppe en UEFA-cup-plads i denne sæson, så har jeg ikke noget problem med at sælge det her forår, hvis det betyder, at Kent kommer rigtigt på plads. Til næste sæson vil jeg dog forvente langt bedre spil.

Man bliver nødt til at væbne sig med tålmodighed, hvilket der formodentlig er ganske få BIF-fans der har i det her henseende.
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23816: 16 Apr 2009, 12:24 »

Problemet er jo heller ikke at Kent Nielsen skal bruge tid på at få taktikken kørt ordenligt ind, men at spillet virkelig ikke viser nogen som helst form for fremgang, tværtimod ligner spillerne nogle som spiller for at undgå nedrykning, og laver simple fejl som man ikke engang ser på serieniveau.

Det er ikke andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed, men efter 4 års nedgang med et enkelt højdepunkt eller to, så må det snart være på tide at betale tilbage til os fans.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23817: 16 Apr 2009, 13:05 »

Nu er det efterhånden længe siden jeg har været på FMF, og nu er det vist min tur til at komme med min mening om BIF.

Kent Nielsens ide med at fokusere på defensiven synes jeg er fin, men ikke når man nærmest kan se at vil have spillerne til at tænke defensivt når vi har bolden. Jan K, Gisla og MKD har nærmest ik lavet et dybde løb i hele foråret, og næsten ligesådan med Farnerud fordi Kent har gjort ham til en BIF version af Riquelme der skal føre bolden frem, lave assist og være farlig fra kanten af feltet, men det er han simpelthen ikke i gear til. Når BIF har bolden er der ikke megen frihed til at lave noget. Når BIF ikke lave nogle dybdeløb eller bevæger sig nok kommer der INTET pres på modstandernes forsvar og så er det altså svært at lave mål.

Når de siger de har arbejdet mest med det defensive i foråret er det meget tydligt at se på pasningsspillet. Alt for mange afleveringer lægger "bag manden" eller også modtager han bolden med ryggen til mål. Det tager tempoet ud af spillet og det var ofte det der gav os mål i efteråret.

Så Kent; brug 2 deciderede angribere i stedet for "1,5" og lad os nu se Jan K udfordre sin modstander i stedet for at spille bolden på tværs eller give Thomas R. håbløse bolde at arbejde med....
Logged


DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23818: 16 Apr 2009, 13:13 »

Nu er det efterhånden længe siden jeg har været på FMF, og nu er det vist min tur til at komme med min mening om BIF.

Kent Nielsens ide med at fokusere på defensiven synes jeg er fin, men ikke når man nærmest kan se at vil have spillerne til at tænke defensivt når vi har bolden. Jan K, Gisla og MKD har nærmest ik lavet et dybde løb i hele foråret, og næsten ligesådan med Farnerud fordi Kent har gjort ham til en BIF version af Riquelme der skal føre bolden frem, lave assist og være farlig fra kanten af feltet, men det er han simpelthen ikke i gear til. Når BIF har bolden er der ikke megen frihed til at lave noget. Når BIF ikke lave nogle dybdeløb eller bevæger sig nok kommer der INTET pres på modstandernes forsvar og så er det altså svært at lave mål.

Når de siger de har arbejdet mest med det defensive i foråret er det meget tydligt at se på pasningsspillet. Alt for mange afleveringer lægger "bag manden" eller også modtager han bolden med ryggen til mål. Det tager tempoet ud af spillet og det var ofte det der gav os mål i efteråret.

Så Kent; brug 2 deciderede angribere i stedet for "1,5" og lad os nu se Jan K udfordre sin modstander i stedet for at spille bolden på tværs eller give Thomas R. håbløse bolde at arbejde med....

Forstå det nu Jan K. kan ikke udfordre en modstander, det er jo lige før han er langsommere end dunken!
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23819: 16 Apr 2009, 13:58 »

Jeg så Dunken runde en mand mod AGF! Og er det muligt, jaaaa.... Så er ALT muligt!
Logged


Sider: 1 ... 1586 1587 [1588] 1589 1590 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010