home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 84 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1562 1563 [1564] 1565 1566 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004715 gange)
MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23445: 12 Apr 2009, 12:05 »

Tror også vi vinder 0-2

Duncan 0-1
Duncan 0-2
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23446: 12 Apr 2009, 12:08 »

Man har et standpunkt, indtil man tager et nyt, ik' verdenskrig? Wink

Jan K har aldrig været sin løn værd, men det er også meget svært at leve op til 400.000+ pr. måned, medmindre man rammer toppen hver eneste kamp, og det kan vi nok hurtigt blive enige om at Jan K ikke har gjort. Herligt at dårligt spil på banen får konsekvenser, og nu må vi håbe at Krohn-Delhi kan få lidt plads på kanten, og lade Farnerud bruge fysik og snævre driblinger som offensiv midt.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23447: 12 Apr 2009, 12:09 »

Tror også vi vinder 0-2

Duncan 0-1
Duncan 0-2

Med de store sejre i fodboldverden de seneste dage in mente tror jeg vi vinder ganske stort i dag:

0-1 Holmén
0-2 Duncan
0-3 Farnerud
0-4 Krohn-Dehli
0-5 Jan K
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23448: 12 Apr 2009, 12:10 »

Tror på en 1-3 sejr og fantastisk spil i dag. Også var den her bane HH's "debut-bane" for lidt over et år siden! Opstemt der endte den også 3-1 til os på to gange katongo og en retov så vidt jeg husker?:

Willow (Han bliver man of the match)
Jallow
Duncan
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23449: 12 Apr 2009, 12:12 »

Gætter også på en 3-1 sejr.. 

Farnerud
Jallow
Gisla
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23450: 12 Apr 2009, 12:13 »

Tror på en 1-3 sejr og fantastisk spil i dag. Også var den her bane HH's "debut-bane" for lidt over et år siden! Opstemt der endte den også 3-1 til os på to gange katongo og en retov så vidt jeg husker?:

Willow (Han bliver man of the match)
Jallow
Duncan

Mener Ericsson scorede, er dog for doven til at tjekke Wink ..... så gjorde jeg det alligevel, og ja han scorede til 0-2 Opstemt
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23451: 12 Apr 2009, 12:17 »

Nå ja kan godt huske det nu! det var fra kanten af feltet så vidt jeg husker ikk?
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23452: 12 Apr 2009, 12:29 »

Man har et standpunkt, indtil man tager et nyt, ik' verdenskrig? Wink

Jan K har aldrig været sin løn værd, men det er også meget svært at leve op til 400.000+ pr. måned, medmindre man rammer toppen hver eneste kamp, og det kan vi nok hurtigt blive enige om at Jan K ikke har gjort. Herligt at dårligt spil på banen får konsekvenser, og nu må vi håbe at Krohn-Delhi kan få lidt plads på kanten, og lade Farnerud bruge fysik og snævre driblinger som offensiv midt.

Det har du så evigt ret i Wink

Men er helt enig i det du siger om Jan K, og man kan vl efterhånden ikke være andet.. Håber ikke der længere er nogle der gider retfærdiggøre det køb, for spørger man mig er det et fejlkøb også taget hans løn i betragtning.. En løn som i den grad opvejer de manglende transferpenge Peace

Men angående det sidste du siger... Nu er jeg af den holdning at Farnerud ikke er god nok i sin beslutsomhed samt beslutninger til at spille centralt på banen (Fm i know Rullende Øjne ) men når man ser Farnerud derinde syntes jeg ofte han fedter rundt med bolden, i stedet for at spille hurtigt og simpelt, hvorimod at MKD er typen der ofte gør det nemme hvilket tit har ført til en chance til os... I dag har han enda to angribere at ramme efter Opstemt

Men tilbage til Farnerud.. Jeg mener i den grad at farnerud skal på kanten.. Jeg så ham et par gange gå derud mod aab og her lykkedes det ham faktisk at sætte sin mand af og lave nogle yderst kvalificerede indlæg.. Man må jo ikke forklejne hans tekniske kunnen som er på et højt niveau.. Men derude kommer hans dårlige beslutninger ikke til at se dumme ud, da han ofte står over for en mand, som han SELV skal sætte af..

Jeg mener i den grad at farnerud skal derud mens MKD skal ind som 10'ern Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23453: 12 Apr 2009, 12:36 »

Det kan du så ha' ret i, og Krohn-Delhi kan nok fungere når han har to rigtige angribere foran sig.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23454: 12 Apr 2009, 12:52 »

Behøver vi absolut fastsætte rollerne? De kan vel rotere.

Jeg synes personligt, Farnerud gjorde det glimrende mod AaB. Han var meget kreativ og den eneste, der forsøgte at tage initiativ til kombinationer. Jeg mener bestemt heller ikke, han forsøgte at gøre det sværere end nødvendigt. Som folk nok efterhånden har fundet ud af, så jeg egentlig helst, at de fik en kant hver og så havde fuld frihed med Holmén og Gisla til at udgøre den centrale akse bagved.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23455: 12 Apr 2009, 12:59 »

Behøver vi absolut fastsætte rollerne? De kan vel rotere.

Jeg synes personligt, Farnerud gjorde det glimrende mod AaB. Han var meget kreativ og den eneste, der forsøgte at tage initiativ til kombinationer. Jeg mener bestemt heller ikke, han forsøgte at gøre det sværere end nødvendigt. Som folk nok efterhånden har fundet ud af, så jeg egentlig helst, at de fik en kant hver og så havde fuld frihed med Holmén og Gisla til at udgøre den centrale akse bagved.

Delvist enig..  Farnerud gjorde det OK mod AaB men både du og jeg ved at hans niveau skal stige markant hvis han gerne vil have en central rolle på holdet..

Mange kaldte ham en ny Elmander.. Jeg syntes personligt han er KLASSER under elmander Peace..

Tror i øvrigt en kant position ville give ham langt mere plads, sådan at han godt ku tillade sig at holde lidt på bolden for at forsøge nogle ting.. Det er alt andet lige sværere på midten hvor der gerne er overbefolket.. Her mener jeg MKD's spil kommer mere til sin ret da han tæmmer og spiller, tæmmer og spiller, tæmmer og spiller osv...

Derudover ville jeg gerne se din formation irl... Tror en midterakse med holmen og gisla ville fungere godt og så to rigtig kreative kanter i MKD og Farnerud... Så kan vi også endnu bedre tillade os at smide Jan K af h tl Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23456: 12 Apr 2009, 13:05 »

Delvist enig..  Farnerud gjorde det OK mod AaB men både du og jeg ved at hans niveau skal stige markant hvis han gerne vil have en central rolle på holdet..

Mange kaldte ham en ny Elmander.. Jeg syntes personligt han er KLASSER under elmander Peace..

Vi kaldte ham vel alle en ny Elmander. Forventningerne var kolossale, men han har bestemt ikke indfriet dem (og når vi snakker løn i forhold til præstationer, så lever Farnerud i øvrigt heller ikke op til sin gage). Hvad angår boldomgang og bevægelsesmønstre synes jeg, der er mange lighedspunkter mellem Farnerud og Elmander. Men Elmander er selvfølgelig mange klasser over.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23457: 12 Apr 2009, 13:07 »

Hvis Farnerud lærer at det simple spil ofte er det der fører til en chance, ku han blive vild nok..

Så længe han bliver ved med at sænke vores tempo pga hans manglende evne til at slippe bolden, bliver han aldrig andet end en middelmådig spiller..

Farnerud har sin skæbne i egne hænder Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23458: 12 Apr 2009, 13:30 »

Vi kaldte ham vel alle en ny Elmander. Forventningerne var kolossale, men han har bestemt ikke indfriet dem (og når vi snakker løn i forhold til præstationer, så lever Farnerud i øvrigt heller ikke op til sin gage). Hvad angår boldomgang og bevægelsesmønstre synes jeg, der er mange lighedspunkter mellem Farnerud og Elmander. Men Elmander er selvfølgelig mange klasser over.

Nu skal vi lige også huske at Elmander heller ikke slog igennem med det samme. Farnerud spillede godt mod FCM, og scorede. Han har været igennem et skadeshelvede, så vi må lige give ham en chance. Men det er rigtigt nok at hvis man kigger på hans løn har han ikke levet op til den.
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23459: 12 Apr 2009, 13:34 »

Det er jeg meget uenig i..

Elmander kunne ikke score i starten, men spillemæssigt var han en af de aller aller bedste på vores hold i hans første halve år.. Eller generelt i al den tid han var i klubben...

Men score, kunne han sku ik i starten, den ros skal han ik have Shockeret
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1562 1563 [1564] 1565 1566 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010