home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 661 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 175 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1539 1540 [1541] 1542 1543 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4024540 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23100: 16 Mar 2009, 09:07 »

Du må da vidst være bagstiv.

Overhovedet ikke. :-)

At han kan lave nogen gode stikninger bør han kunne, især med den position han har. Manden kan jo ikke slå et ordenligt indlæg, hvilket han burde kunne når man tænker på, at han er fløj. Der har Kent noget at arbejde med. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23101: 16 Mar 2009, 09:28 »

Jeg synes nu nok vi har nydt af Jans indlæg i efteråret. At Venstresiden så ikke har fungeret 100% i foråret endnu, er jo en kombination af manglende offensiv tilgang og en god VB. Det har vi nu, derfor ser vi Jan K i fuld vigør mod Randers på Lørdag Wink.


Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23102: 16 Mar 2009, 09:37 »

Jeg synes nu nok vi har nydt af Jans indlæg i efteråret. At Venstresiden så ikke har fungeret 100% i foråret endnu, er jo en kombination af manglende offensiv tilgang og en god VB. Det har vi nu, derfor ser vi Jan K i fuld vigør mod Randers på Lørdag Wink.

Ja i efteråret kunne Jan finde ud af at lave et ordenligt indlæg.. Men tror ikke jeg har set mere en 3 ordenlige indlæg fra hans side i forårets tre kampe.. Hvis så mange... Ser heller Farnerud på fløjen og Jallow i angribet sammen med Duncan på lørdag mod Randers..
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23103: 16 Mar 2009, 09:38 »

Forstår ikke rigtig kritikken af Jan Kristiansen. Synes han kommer rigtig godt over kanten, sammenspillet, med fx Thomas Rasmussen er godt, indlæggene er som regel meget farlige, og så er han også en trussel foran målet.
Logged


-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23104: 16 Mar 2009, 09:47 »

Jeg så kun 2. halvleg, så jeg fik kun alt det gode med. Helt klart positivt at vi splitter AGFs opspil fuldstændigt ad. Vi sidder på det hele. Desværre manglede der i mange situationer skarphed på den forreste del af banen. Der var alt for mange fejlafleveringer. En del af dette kan forhåbentlig tilskrives banens elendige tilstand. Vi burde have lukket den kamp langt tidligere.

Angående Jan Kristiansen, så har han generelt været meget svingende. Han kan lave nogle rigtig gode ting, og minuttet efter kikser han så en aflevering over få meter. Forhåbentlig kommer skarpheden tilbage inden alt for længe. Det samme gør sig egentlig gældende med Holmén. Hvis spillet skal flyde ordentligt, så skal vi have elimineret alle de fejlafleveringer, der sker ved de nemme bolde. Det er særdeles frustrerende at se på. Men lækkert resultat, som puster liv i mesterskabskampen.
Logged


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23105: 16 Mar 2009, 10:04 »

Forstår ikke rigtig kritikken af Jan Kristiansen. Synes han kommer rigtig godt over kanten, sammenspillet, med fx Thomas Rasmussen er godt, indlæggene er som regel meget farlige, og så er han også en trussel foran målet.

Helt enig. Grunden til at vores venstreside ikke var ligeså stor en trussel som i efteråret må være TR's fravær. Jeg er sikker på at det kun kommer til at gå fremad for holdet fra nu af.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23106: 16 Mar 2009, 10:06 »

Hvordan kan I sidde og forsvare Jan Kristiansen, han har spillet tre rigtig dårlige kampe i foråret! Han kan ikke engang finde ud af at lave en simpel aflevering/indlæg. Jeg oplevede godt nok mange som sad og kritiserede Jan K, altså der hvor jeg sad.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23107: 16 Mar 2009, 10:10 »

Angående Jan Kristiansen, så har han generelt været meget svingende. Han kan lave nogle rigtig gode ting, og minuttet efter kikser han så en aflevering over få meter. Forhåbentlig kommer skarpheden tilbage inden alt for længe. Det samme gør sig egentlig gældende med Holmén. Hvis spillet skal flyde ordentligt, så skal vi have elimineret alle de fejlafleveringer, der sker ved de nemme bolde. Det er særdeles frustrerende at se på.

Lige det jeg mener. Dertil er hans indlæg langt fra i den positive ende. Desværre. Ingen tvivl om, at han er en god og vigtig mand for os, men de fejl han laver er godt nok irriterende. Sæt ham på bænken en kamp eller to og lad os se hvordan det så forløber for os. Thumbs Up

Bortset fra det så er der da visse mennesker der bare burde overveje hvad de overhovede laver på faxe... Så er der en der flager foran os som man nu gør på en STEMNINGSTRIBUNE, hvorefter folk bag os i kor råber " FÅ SÅ DET FLAG NED"... Han flager bare videre hvilket er genialt, hvorefter en eller anden padehat går ned til han og personligt beder ham og at få det lorte flag ned...

Når man så prøver at tale denne sinsforstyrede person til fornuft får man bare at vide at man skal "lukke arret" funny crazy.. Utroligt at nogle mennesker er så indkompetent fattesvage Opstemt

Lol ja.. Yd eller over på langsiden. Så kort kan det siges.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 16 Mar 2009, 11:26 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23108: 16 Mar 2009, 20:38 »

Nu hvor i diskuterer Jan K vil jeg da også være med Smiley

Jeg mener at Jan K har et rigtigt formål på vores hold, hvilket er at score mål.. Jeg mener ikke han har hverken teknik, flair, eller hurtighed til at kunne få succes på andre måder i det offensive.. Tom Køhlert sagde i den anledning noget interessant på onside i efteråret

"Jan K er købt for at score mål".. Og jeg er helt enig.. Manden kan med al respekt ikke sætte en mand af, hans indlæg rammer 5 ud af 8 gange forreste mand, hvilket man lærer som lilleput at den ikke skal... Han er ikke typen der skaber det uventetede når det ikke drejer sig om skud af en art, og jeg syntes ofte han mister koncentrationen når han skal slå en helt simpel aflevering..

Mentalt kan man dog ikke klage over Jan K.. Han arbejder knaldhårdt i alle 90 min, løber ALTID med tilbage og bakker op, og udviser en positiv attitude på banen.. Det er et stort plus ved ham..
Jeg hæfter mig dog ofte ved at han ikke er den kant spiller der løfter vores spil, da hans kreative evner simpelthen ikke rækker dertil.. Jeg har længe ment at han lever på TR i det offensive, fordi han netop tager et løb som gør at Jan K ikke behøver rode sig ud i en dribling.. Hvilket måske er en af forklaringerne på hans dårlige spil her i starten.. Han har simpelthen manglet TR til at "hjælpe" ham!

Så længe at Jan Kristianse scorer kasser som han gjorde i efteråret, så siger jeg intet om hans berettigelse til at være på holdet, for det er mål der afgører fodboldkampe, og så kan man se sig mere eller mindre blind på hans relativt svage kreative evner..

Men når han ikke scorer, så mener jeg rent faktisk ikke han bidrager med noget som helst brugbart i det offensive, og så mener jeg han er en utrolig middelmådig kantspiller.. Han mister konstant bolden, sætter ingen mænd af, og slår KONSTANT dårlige indlæg..

Imo bør Farnegud spille dernede så vi kan få Jallow på toppen, sådan at vi samtidigt kan vise Jan at det han har leveret på det seneste bare ikke har været i orden... Det kan også give ham en pause til at reflektere over hans eget spil, så han forhåbentligt kommer frem til flere afslutninger i kampene..

For det er disse er afgører om han er brugbar eller ej Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23109: 17 Mar 2009, 08:01 »

Positivt nyhed, at stå op til: Marc Nygaard er ikke med i lørdagens kamp. Så må vi da være sikre på, at holde nullet - igen.

http://www.bold.dk/nyt/Marc-Nygaard-kommer-ikke-med-mod-BIF

Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23110: 17 Mar 2009, 09:00 »

Positivt nyhed, at stå op til: Marc Nygaard er ikke med i lørdagens kamp. Så må vi da være sikre på, at holde nullet - igen.

http://www.bold.dk/nyt/Marc-Nygaard-kommer-ikke-med-mod-BIF

Thumbs Up

Jeg må indrømme, at jeg er lidt nervøs for kampen. Umiddelbart råder Randers over en række giftige spillere. Grahn har ved sine tidligere ophold i DK vist gode evner til at skabe ting på egen hånd. Han har endnu ikke fået så meget ud af det, men det er formodentlig kun et spørgsmål om tid før han rammer dagen. Beckmann er lidt den samme historie. Han har endnu heller ikke haft tur i den, men på et tidspunkt vågner han formodentlig op. Derudover er der typer som Berg og Sane, som sagtens kan volde de fleste danske hold problemer.

Endvidere kan jeg godt blive lidt nervøs for vores højreside. Wass har været nogenlunde kørende defensivt efter nytår, men hvis Randers tropper op med Jan Frederiksen og Carsten Fredgaard, så kan vi nok forvente en del raids fra Randers venstreside. Der er jeg lidt nervøs for om Wass kan holde stand. Umiddelbart kan det let blive en særdeles vanskelig kamp.
Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23111: 17 Mar 2009, 09:44 »

Ja det er godt for os at Nygaard ikke er med,. (Selvom han ikke har været specielt skarp her i foråret).

Jeg tager på Essex Park på lørdag. (Jeg bor i Randers, så det er jo dejlig nemt) Smiley
Skal nogen af I andre afsted?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23112: 17 Mar 2009, 10:12 »

Ja det er godt for os at Nygaard ikke er med,. (Selvom han ikke har været specielt skarp her i foråret).

Jeg tager på Essex Park på lørdag. (Jeg bor i Randers, så det er jo dejlig nemt) Smiley
Skal nogen af I andre afsted?

Jeg skal desværre både på arbejde og til fødselsdag lørdag, ellers havde jeg også taget turen. Til gengæld regner jeg med at AGF kampen i 2. sidste spillerunde er et must. Det bliver kampen der giver os mesterskabet Wink.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23113: 17 Mar 2009, 10:35 »

Randers har helt bestemt et par rigtig gode spillere, ingen tvivl om det. Men med Nygaard ude er de klart svækket helt i front, hvilket er positivt set med de blå-gule briller. De skal dog ikke undervuderes, da de kan drille alle hold på en god dag.

Jeg ville gerne have været i Randers og se kampen, men jeg springer over denne gang. Til gengæld snupper jeg kampene i april måned, lige minus de to i det jyske. Det går jeg i hvert fald stærkt ud fra.

http://tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ajax-vil-have-broendby-talent Ubeslutsom
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23114: 17 Mar 2009, 13:41 »

Nej, en billet til Faxe koster 80 kr., det måtte jeg i hvert fald slippe til den pæne billetsælger Tunge
Grunden til at du måtte slippe 80 kroner for en billet istedet for 60 kroner (for børn under 16), er at de ligger 20 kroner i gebyr på købte billetter på kampdagen   Hævet Øjenbryn

Taget fra brondby.com
Citat
Til alle kampe på Brøndby Stadion påligges et kampdagsgebyr på 20 kr. på alle billetter solgt på dagen.
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Sider: 1 ... 1539 1540 [1541] 1542 1543 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010