home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 179 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1507 1508 [1509] 1510 1511 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4032236 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22620: 20 Feb 2009, 23:41 »

Nogen, der ved hvilken bane, kampen mod Rosenborg skal spilles på? Det må vel næstem være kunststofbanen. Kan ikke forestille mig, at man bruger bane 2 på denne årstid.
Andre end mig der forventer at dukke op? :-)
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22621: 20 Feb 2009, 23:42 »

hvis Bane 26 er mulig at bruge, så er det der! Men ellers kunstofbanen
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22622: 20 Feb 2009, 23:48 »

What?! Bane 26 ligger jo herre langt væk fra stadion. Så skal man jo næsten have cyklen med. Tunge
Logged

MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22623: 20 Feb 2009, 23:58 »

"Så skal man jo næsten have cyklen med."

så skal det da også være dovenskab, hvis du ikke gider bruge 10-15 min. på at gå der ud Wink
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22624: 21 Feb 2009, 00:18 »

Det er jo direkte latterligt, at Brøndby ikke for længst, har investeret i rullende fortov! :-)
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22625: 21 Feb 2009, 15:30 »

Som opvarmning til kampen mod fck, synes jeg, at I alle skal se denne video.

#1 i tabellen
#1 på tribunen
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22626: 21 Feb 2009, 15:43 »

Det er ren verdensklasse...

Vi er de bedste herhjemme vi har været det længe vi er Brøndby de gule og blå ( På tribunen)  Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22627: 21 Feb 2009, 15:48 »

Denne her er heller ikke dårlig. God slutning på efteråret.

Læg mærke til videoens hoster  Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22628: 21 Feb 2009, 15:51 »

Forhåbenlig får vi Farnerud, og Thomas Ramussen for sags skyld, klar til kamp om en lille uges tid. Selvom Alex ikke har vist meget af sin klasse i efteråret, så har det lydt meget godt, det han har præsteret siden Kent's ankomst, hvorfor jeg tror, og håber, at han kan blive en profil hos os og i ligaen i forået. Om han vil få en plads i start 11 eller på bænken er pt. underordnet, bare han har klar til kamp. :-)

Det er jo direkte latterligt, at Brøndby ikke for længst, har investeret i rullende fortov! :-)

Ja, det er sgu for ringe. Bestyrelsen raus!

Klasse link btw, Absa. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22629: 21 Feb 2009, 15:54 »

Denne her er heller ikke dårlig. God slutning på efteråret.

Læg mærke til videoens hoster  Thumbs Up
Det var for vildt i Odense Wink var selv med på toget fra Kbh - Odense  Thumbs Up Det var en af de fedeste Aways jeg har været med til
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22630: 21 Feb 2009, 17:58 »

http://brondby.com/article.asp?aid=50226&id=145

Kampen i morgen spilles på bane 11, som er en græsbane. Den kan evt. blive flyttet til kunststofbanen, som ligger lige ved siden af. :-)
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22631: 22 Feb 2009, 08:08 »

Hehe nej ingen kan give AB skylden, og vi jublede jo allesammen da han blev hentet Thumbs Up... Jeg syntes han lød som manden der kunne løfte vores spil til nye højder, men så fik vi som bekendt MKD og han har ikke set sig tilbage siden Wink
Helt enig. Misforstod åbenbart dit følgende indlæg, hvor jeg troede du mente, det var ledelsens skyld Wink
Syntes er er trist og købe en spiller til 6-7 mio og give ham en af suppens højeste lønninger for ikke at kunne bruge ham..
..
Nej en svækkelse ser jeg det helle ikke som, men det var mere en indirekte indikation af at jeg mener vi måske bør sælge ham!

Du vil meget gerne sælge vores spillere hva', vk? Wink Men synes det ville være dumt at sælge ham. Tror godt han kan blive en god spiller for os. Han giver god konkurrence oppe foran. Kent Nielsen ser også ud til at være glad for ham, så jeg tror ikke Farnerud bliver solgt indenfor det første år i hvert fald Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22632: 22 Feb 2009, 12:26 »

Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22633: 22 Feb 2009, 12:39 »

Haha en lille tastefejl, som har resulteret i at Alexander Farnerud har det ondeste målsnit i historien! 81 kampe, 76(!!) mål for Strasbourg!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22634: 22 Feb 2009, 13:58 »

Helt enig. Misforstod åbenbart dit følgende indlæg, hvor jeg troede du mente, det var ledelsens skyld Wink..
Du vil meget gerne sælge vores spillere hva', vk? Wink Men synes det ville være dumt at sælge ham. Tror godt han kan blive en god spiller for os. Han giver god konkurrence oppe foran. Kent Nielsen ser også ud til at være glad for ham, så jeg tror ikke Farnerud bliver solgt indenfor det første år i hvert fald Smiley

Bare i orden Wink

Tja, der skal jo penge i kassen uanset hvad, og vi ved jo at vores økonomi i klubben også er afhængig af spillersalg Peace.. Dette er dog blevet mindre nødvendigt efter Kasi kom til, men han har selvfølgelig ik sat hele sin formue i Brøndby..

Nå nok om det Grin.. Men hvis den kære Alexander Farnerud havde vist sig som den forstærkning vi alle håbede på, så ville jeg skal ikke være nteresseret i at sælge ham Wink... Jeg begræder når vi er nødt til at acceptere storklubbers bud på vores største profiler og den dag vi sælger Jallow, Holmen, MKD, Stephan osv vil være en sørgedag, der næsten kræver sørgebind, fordi det hæmmer holdet samt klubbens videre færd. Det har vi jo tidligere set ved særsyn( læs: krisen)  Skuffet..

Dertil mener jeg at et nyindkøb har et halvt år fra han starter til at han skal slå igennem.. Jeg ved ikke om det er en generel holdning, men det er i hvertfald min Peace... Har spilleren ikke slået til på det tidspunkt, mener jeg man skal begynde at overveje om han passer ind i klubben, og samtidigt om vi har råd til at have en af superligaens dyrest lønnede på bænken..
Farnerud er en dygtig spiller ingen tvivl om det, men jeg syntes han har haft en meget omtumlet karriere, og man kan vel egentlig spørge sig selv om han rent faktisk er så god som vi gjorde ham til? Peace

.. Det er trods alt nogle år siden manden har haft succes med sin fodbold, og jeg syntes det skinder igennem hos os.. Der mangler et eller andet, og kan han tilføje det i sit spil, bliver han rigtig dygtig.. Beholder han sit nuværende niveau mener jeg på ingen måde han forstærker vores hold, da jeg pt syntes han fedter alt alt for meget med bolden, og faktisk sænker det ellers normalt høje tempo vi har i vores angrebsspil Peace..

Men at vi kan have et sådan indkøb siden på bænken siger vel også lidt om hvor genialt vores hold egentlig er, og jeg vil våge den påstand at manden ville være fast i de fleste andre superligaklubber Smiley.. Her skal der bare lidt mere til, og man kan håbe han får det... Ellers er det imo raus as dem Haus Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1507 1508 [1509] 1510 1511 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010