home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 710 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 300 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1472 1473 [1474] 1475 1476 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4007219 gange)
Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22095: 22 Dec 2008, 11:07 »

jeg synes Skoubo er en meget god spiller og hvad synes i, i øvrigt om peter madsen synes jeg han er en okay spiller og jeg vil nok give ham for en  skala for 1-10 ville jeg nok give ham 6 eller 7 ligger nok der i mellem hvad synes i ? 
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22096: 22 Dec 2008, 11:46 »

Der er jeg delvist enig. Vi har ganske vidst fem decierede(stav) angribere, men kvaliteten er ikke den samme som hos OB og de unævnelige atm, som jeg også har været inde på tidligere.. :-)

Udlej Dave og Agger i et stykke tid og hent Morten Nielsen på en lejeaftale med forkøbsret, så ser det noget bedre ud tbh.

Vi har trods alt den mulighed at smide Farnerud op som hængende angriber i tilfælde af skader hos Jallow el. Duncan.

Jeg er ikke den store tilhænger af Morten Nielsen. Hvordan ved vi, at han er bedre end Dave og Fætter Agger? Ja, Chelsea har hentet ham, men United hentede også Mads Timm, og han blev ikke just en profil. Jeg har ikke set Morten Nielsen spille. Er der nogen, der har det?

Nej, lad os i stedet hente en stærk angriber, så vi har tre, der kan supplere hinanden. Eller måske gøre som AaB: leje en angriber i et halvt år og satse på, at vi kan hente Søren Larsen eller Skoubo hjem til sommer.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22097: 22 Dec 2008, 12:19 »

http://onside.dk/node/23349

Uheldig gruppe Skuffet

Men mig bekendt er vi en anelse bedre end dem og mener vi går videre.. Hvad tror i? Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22098: 22 Dec 2008, 12:25 »

OB: vinder vi over. De har jo et hold, fuld af fysisk stærke spillere, og ikke særlig mange teknisk stærke. Det er ikke rigtig gået dem særlig godt, de seneste år. Smiley
FCM: Halvdelen af deres trup, består jo nærmest af afrikanere, og mig bekendt, har de ikke spillet særlig meget indendørs.
Vejle:  50/50, Ved ikke hvem de stiller op med, men tror det bliver en tæt kamp.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22099: 22 Dec 2008, 13:12 »

Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22100: 22 Dec 2008, 13:39 »

ærgeligt han tager til fck
Logged

maaahhh-h-h-h

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22101: 22 Dec 2008, 13:48 »

Vi har trods alt den mulighed at smide Farnerud op som hængende angriber i tilfælde af skader hos Jallow el. Duncan.

Jeg er ikke den store tilhænger af Morten Nielsen. Hvordan ved vi, at han er bedre end Dave og Fætter Agger? Ja, Chelsea har hentet ham, men United hentede også Mads Timm, og han blev ikke just en profil. Jeg har ikke set Morten Nielsen spille. Er der nogen, der har det?

Nej, lad os i stedet hente en stærk angriber, så vi har tre, der kan supplere hinanden. Eller måske gøre som AaB: leje en angriber i et halvt år og satse på, at vi kan hente Søren Larsen eller Skoubo hjem til sommer.

Jeg ser ikke Alex som angriber, men det er kun et plus, at han kan bruges deroppe. Af hvad jeg har set og hørt om ham, så lyder han som en spænende spiller og en fremtidens mand, hvorfor det kunne være spænende, at se ham hos os :-)

ærgeligt han tager til fck

Vingaard? Jeg er bare glad for, at han ikke er kommet til os! Han er overvuderet tbh..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22102: 22 Dec 2008, 13:52 »

Tja til dem der vil lære mere om Morten Nielsen ville det være en god idé at læse BT (tror jeg det er) i morgen Smiley

Men han lyder spændende hvis man tager i betragning af hvad jeg har hørt om ham indtil nu Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22103: 22 Dec 2008, 15:27 »

Fuck hvor er det dog en nice gruppe Opstemt

Vejle kommer vores talenter til at køre ud af banen, OB er altid piv elendige til indendørs, men jeg glæder mig til at møde dem, da jeg kender en hvis ob fan herinde fra Grin

Fcm har vi ALTID haft et godt tag på, og her henter vi nok et kryds...

Nu glæder jeg mig endnu mere, det bliver en vild vild dag Thumbs Up Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22104: 22 Dec 2008, 15:30 »

Til det med Vingaard...

Det her kommer vi til at fortryde noget så grusomt, når vi sælger Holmen, hvilket er uundgåeligt, med hans nuværende niveau...

Flot scoutet AB, det er det værste lort du i 2 år nu har lavet crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22105: 22 Dec 2008, 15:30 »

Tror som rimelig tit vi kommer til at møde FCK i kvartfinalen og slår dem self. ud! (igen) Opstemt

Tror på vi går hele vejen igen! Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22106: 22 Dec 2008, 15:31 »


Vingaard? Jeg er bare glad for, at han ikke er kommet til os! Han er overvuderet tbh..

Jeg håber at han skuffer i FCK... Primært fordi jeg ikke gider høre på VK råbe højt op, om at vi skulle have hentet ham istedet for Jan K... Så ville den her tråd simpelthen blive ulidelig  Wink
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22107: 22 Dec 2008, 15:31 »

Til det med Vingaard...

Det her kommer vi til at fortryde noget så grusomt, når vi sælger Holmen, hvilket er uundgåeligt, med hans nuværende niveau...

Flot scoutet AB, det er det værste lort du i 2 år nu har lavet crazy

What? Huh
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22108: 22 Dec 2008, 15:39 »

Ja what?(godt indlæg Grin )

Vingaard havde været den perfekte backup til vores to kanter, og ville nemt have kunne være blevet en profil hos os på sigt...

Så henter vores konkurrent i ligaen ham gudhjælpe mig til spotpris... Vingaard har som fodboldspiller ingen mangler.. Han har et hestespark, god i pasningsspillet, arbejdsom, rigtig god på dødbolde, samt aggressiv(stav) og pågående, ellers generelt altid farlig!

En spiller der er en lille klasse under Holmen, men som nemt kan nå op på hans niveau, af at spille i en storklub (Husk at Holmen heller ikke var voldsomt skarp i starten)

Jeg er dybt frusreret over at vi ikke har hentet ham, eller at vi ikke engang har været med i kampen om ham.. Decideret skræmmende!

Men jeg glæder mig næsten til den dag vi sælger Holmen, hvor folk vil tude på rad og række over at vi ikke hentede en erstatning for ham, da vi kunne!...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22109: 22 Dec 2008, 15:45 »

Jeg synes ikke ligefrem, det kan kaldes dårlig scouting af AB, at FCK henter Vingaard. Du ved da ikke, om vi var ude efter ham?

Anyway, jeg synes ikke, det giver mening, det du skriver. Selvfølgelig ville Vingaard ikke skifte til Brøndby for at være "den perfekte backup".
Logged

Sider: 1 ... 1472 1473 [1474] 1475 1476 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010