home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 747 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 319 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1464 1465 [1466] 1467 1468 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4021932 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21975: 13 Dec 2008, 18:32 »

Syntes også, det er lidt underligt.. Vi kan vel også bare fussionere med dem, nu hvor vi er igang? Nej, føj da!

Længe leve hadet, længe lave rivaliseringen!
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21976: 13 Dec 2008, 18:36 »

Tænker jeg også - vil hellere have, at vi kommer frem selv, i stedet for at samarbejde med vores største rivaler... Men det kommer an på, hvad det indebærer.. Hvis det bare er en shop i lufthavnen, der bliver lavet, hvor man kan købe BIF- og PS&E-ting, ser jeg ikke det store problem ... Men hvis direktørerne derimod snakker sammen om spillere, markedsstrategier osv. skal vi sku ikke gøre det! Det gør man ikke med sine rivaler...
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21977: 13 Dec 2008, 18:50 »

Enig med jer begge to.. Altså en shop, kan man vel altid acceptere, der sælges jo også både Brøndby & Fck tøj i diverse spoirtsforretninger, så der ser jeg heller intet problem!

Problemet kommer, som BenM så rigtigt siger, når man vil begynde at dele strategi sammen.. Så knækker linien totalt for mig, for alt hvad jeg har lært går ud på at Fck og Brøndby er to vidt forskellige klubber som gør tingene på hver deres måde, og hader hinanden!!!

Og det had, kan aldrig overskygge det fornuftige i et sådan samarbejde... Jeg er ikke et sek i tvivl om at det ville komme begge klubber til gode, men her har jeg det lidt som når fck spiller i europa...

Jeg har ikke brug for at Fck får succes, før Brøndby får det, det skal vi nok selv klare !
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21978: 14 Dec 2008, 16:27 »

http://www.bold.dk/nyt/Leon-AGF-eneste-mulighed-i-Danmark

For hulen da også ticked off.. Øv ham gad jeg virkelig godt have set erstatte Gisla til sommer...

Selvom jeg må erkende at Gisla har spillet sig gevaldigt op, og faktisk ser ud til at blive bedre og bedre, ja så må jeg erkende at jeg ser langt mere i leon, end Gislason..

Dog har jeg efterhånden oparbejde den teori om, at grunden til at vi lukker så få mål ind, og generelt giver så få chancer væk, er fordi Gisla altid står foran forsvaret og letter trykket Smiley...

Problemet er så når vi kommer ud i Europa.. Så kan han desværre ikke følge med længere, og vi så jo mod Rosenborg.. Deres modsvar til gislason (Tettey) er fysisk langt bedre, både hurtigheds mæssigt, og i nærkampsstyrke, og som har en langt bedre boldomgang..

Gisla holder desværre ikke når vi skal uden for DK's grænser og spille, men det kan desværre ikke blive Leon som erstatter ham Skuffet...

Fundere over hvem vi så skal erstatte ham med, hvis vi overhoved skal det Ubeslutsom?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21979: 14 Dec 2008, 16:30 »

Nu var Gisla jo lige kommet tilbage fra skade, da vi mødte Rosenborg... Tror, hvis det havde været nu, så havde de været nogenlunde lige. Der er vel også en grund til, at han blev kåret til en af de bedste i Norge!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21980: 14 Dec 2008, 16:30 »

http://www.bold.dk/nyt/Leon-AGF-eneste-mulighed-i-Danmark

For hulen da også ticked off.. Øv ham gad jeg virkelig godt have set erstatte Gisla til sommer...

Selvom jeg må erkende at Gisla har spillet sig gevaldigt op, og faktisk ser ud til at blive bedre og bedre, ja så må jeg erkende at jeg ser langt mere i leon, end Gislason..

Dog har jeg efterhånden oparbejde den teori om, at grunden til at vi lukker så få mål ind, og generelt giver så få chancer væk, er fordi Gisla altid står foran forsvaret og letter trykket Smiley...

Problemet er så når vi kommer ud i Europa.. Så kan han desværre ikke følge med længere, og vi så jo mod Rosenborg.. Deres modsvar til gislason (Tettey) er fysisk langt bedre, både hurtigheds mæssigt, og i nærkampsstyrke, og som har en langt bedre boldomgang..

Gisla holder desværre ikke når vi skal uden for DK's grænser og spille, men det kan desværre ikke blive Leon som erstatter ham Skuffet...

Fundere over hvem vi så skal erstatte ham med, hvis vi overhoved skal det Ubeslutsom?

Så lad os investere i Tettey :j han kunne være genial at få. Men Rosenborg sælger nok ikke Skuffet
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21981: 14 Dec 2008, 16:32 »

100 % enig, ham gad jeg virkelig godt at se til os.. Manden er jo stærkt som en okse, og vinder ALLE andenbolde Opstemt

Ville være et kongekøb, men tvivler sku også på at Rosenborg vil sælge... Dog skal Gisla uanset hvad have sæsonen ud, og ender vi ved mesterskabet(Hvilket vi gør) ja så har han vundet både pokalen, og mesterskabet i sin tid som ankermand på midtbanen, så et eller andet har den kære Gislason nok gjort rigtigt Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21982: 14 Dec 2008, 16:36 »

Og for lige at følge op på noget Cencur sagde for noget tid siden..

VÅGN nu op... Hvad sker der.. Engang var der dagligt gode debatter, og diskussioner i Brøndby tråden... Nu er den død som en opsprættet laks...

Fandme for trist !!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21983: 14 Dec 2008, 17:21 »

Og for lige at følge op på noget Cencur sagde for noget tid siden..

VÅGN nu op... Hvad sker der.. Engang var der dagligt gode debatter, og diskussioner i Brøndby tråden... Nu er den død som en opsprættet laks...

Fandme for trist !!!

Tja, det er begrænset hvad vi har at diskutere når der ikke er:
Kampe
Transferrygter
Problemer i klubben.

Tavshed er guld, verdenskrig.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21984: 14 Dec 2008, 17:32 »

Tja, det er begrænset hvad vi har at diskutere når der ikke er:
Kampe
Transferrygter
Problemer i klubben.

Tavshed er guld, verdenskrig.

Enig, men der er stadig ting at tage op... Man kan f.eks diskutere spillernes indsats hver for sig, stemning, nostalgi, eller what ever...

Ja det er det, men sku ik på et debatforum crazy

Kan bare rigtigt godt lide at diskutere Brøndby, og man kan uanset hvad ALTID finde emner og diskutere! Skuffet
« Seneste Redigering: 14 Dec 2008, 17:41 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21985: 15 Dec 2008, 06:49 »

Der er snart indendørs stævne, det kan vel diskuteres?

Man kan diskutere overgangen fra Tom til Kent.

Man kan gå agurkamok og nævne et par realistiske spillere man synes kunne tilføre noget til Brøndby. Det kommer dagligt nyheder om at Rommedahl, Larsen, Andreasen & Christiano Ronaldo åbner op for Danmark og SAS ligaen.

Man kan diskutere lys, lyd og stemning.

Skal Brøndby tråden gå i stå indtil første januar, bare fordi der ikke er nogle oplagte emner at diskutere? Er helt enig med verdenskrig, er også helt gal med at snakke Brøndby, for her i Sønderjylland er der ikke så mange Brøndbydrenge at diskutere med.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21986: 15 Dec 2008, 10:17 »

Der er snart indendørs stævne, det kan vel diskuteres?

Man kan diskutere overgangen fra Tom til Kent.

Man kan gå agurkamok og nævne et par realistiske spillere man synes kunne tilføre noget til Brøndby. Det kommer dagligt nyheder om at Rommedahl, Larsen, Andreasen & Christiano Ronaldo åbner op for Danmark og SAS ligaen.

Man kan diskutere lys, lyd og stemning.

Skal Brøndby tråden gå i stå indtil første januar, bare fordi der ikke er nogle oplagte emner at diskutere? Er helt enig med verdenskrig, er også helt gal med at snakke Brøndby, for her i Sønderjylland er der ikke så mange Brøndbydrenge at diskutere med.

Det såmen ganske korrekt - jeg har ikke lagt mærke til transferrygterne, da jeg ikke kan finde tydelige steder hvor vi kan forstærkes.
Til gengæld irriterer det mig at vi nedprioriterer DM i indefodbold, og ikke stiller med flere fra A-truppen. Men mon ikke U-truppen kan vise et godt niveau, og selvom der ikke bliver rykket spillere op i A-truppen til nytår - synes jeg vi har en rigtig god U-trup. Hvilket vi kan se på stillingerne i 2. DØ og U-ligaen.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21987: 15 Dec 2008, 10:27 »

Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21988: 15 Dec 2008, 15:18 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=93543&rss=true

Han kunne sgu være rigtig god at få ind, men hvad skal vi så gøre med TR ? han gider jo nok ikke at være reserve for ham.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21989: 15 Dec 2008, 15:20 »

I vores formation ville han vel bedst kunne bruges som venstre back?

I så fald finder jeg rygtet yderst besynderligt. Vil vi gøre det til en trend at erstatte årets spiller? (Først Howard, så TR.) Thomas Rasmussen har gjort det upåklageligt, og det ville være dybt uretfærdigt at købe en ny spiller til hans plads. Nej tak til Nilsson.
Logged

Sider: 1 ... 1464 1465 [1466] 1467 1468 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010