home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 845 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 277 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1458 1459 [1460] 1461 1462 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4030046 gange)
BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21885: 06 Dec 2008, 22:43 »

Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21886: 06 Dec 2008, 22:48 »


altid lidt lir på tribunen i en topkamp.. hahah Opstemt
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21887: 06 Dec 2008, 23:07 »

Det var SÅ FEDT idag, virkelig klasse stemning!! Og hold da køft der var mange romerlys, kanonslag og lign Opstemt Opstemt
Super mål af Ousman!!

EDIT:
"0-1 har i set det før" haha, klasse sang Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21888: 07 Dec 2008, 09:57 »

Romerlys, ok.

Andet pyro, ok.

Kanonslag der bliver smidt ned imod børn og fædre imens de venter på at komme ind, ikke ok.

Det lyder fedt og alle fans siger "HEEEEY" når det siger *KNALDEBANG*, men jeg så tre børn stå og græde snot og en springe til sidste for akkurat ikke blive ramt af et kanonslag.

Det gir' en fed effekt, fordi det er forbudt og ikke så let at få med ind (dog åbenbart i Odense), hvorimod det er ligesom med romerlys.. Skal det bruges, skal det bruges på en måde så ingen bliver bange eller ramt.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21889: 07 Dec 2008, 10:03 »

http://www.onside.dk/node/22327 BTW Julekalender Det var en Dejlig tid..... Ligesom det er begyndt og blive igen nu....



FORZA BIF
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21890: 07 Dec 2008, 12:21 »

TR Årets spiller synes det er fuld fortjent http://brondby.com/article.asp?aid=49669&id=145
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21891: 07 Dec 2008, 12:25 »

Romerlys, ok.

Andet pyro, ok.

Kanonslag der bliver smidt ned imod børn og fædre imens de venter på at komme ind, ikke ok.

Det lyder fedt og alle fans siger "HEEEEY" når det siger *KNALDEBANG*, men jeg så tre børn stå og græde snot og en springe til sidste for akkurat ikke blive ramt af et kanonslag.

Det gir' en fed effekt, fordi det er forbudt og ikke så let at få med ind (dog åbenbart i Odense), hvorimod det er ligesom med romerlys.. Skal det bruges, skal det bruges på en måde så ingen bliver bange eller ramt.
Enig. Det er noget svineri. Ligesom at kaste lightere mod SA, det hører desværre ikke hjemme på et stadion.
Logged

.::TheDutchman::.
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21892: 07 Dec 2008, 12:31 »

Enig. Det er noget svineri. Ligesom at kaste lightere mod SA, det hører desværre ikke hjemme på et stadion.

Og ikke bare SA, Ipsen fik da også en hilsen, da vi spiller 2-2(?) med SE, fra Brøndbys opmødte fans.Det er sådanne ting der kan få mig til at ryste på hovedet og skamme mig over deres opførsel. I det hele taget er det noget svineri når der bliver kastet ting ind på banen.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21893: 07 Dec 2008, 12:44 »

Generalt er det noget svinerri med lighter/mønter kast, kanonslag og den slags. Ligemeget om det er OB,FCK,BIF eller hvilket som helst andet hold!
Dog er jeg lidt ligeglad med romerlys -De skal dog ikke kastes på banen eller mod andre!!!
Jeg kan desværre ikke forstå dem som synes dette er fedt? Da det tit, hvis det går galt, går ud over uskyldige.
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21894: 07 Dec 2008, 12:48 »

                               OVERBLIK OVER EFTERÅRET - AF ALTID BRØNDBY! Opstemt

STØRSTE SKUFFELSE(R) :

De er for første gang i lang tid svære at finde! ( Opstemt ) Men hvis jeg så SKAL nævne nogen er der 2 der plager mig. Den dårligste præstation i efteråret må vel være Randers-kampen hvor vi taber hjemme? Skal jeg være helt ærlig synes jeg ikke at resultatet var helt fair. Fint hvis de vinder men 0-3 hjemme er for pinligt. Især ikke når jeg synes de ikke spillede specielt meget bedre end os. Også var der jo Rosenborg-kampene hvor jeg som min tid som Brøndby-fan aldrig har været så tæt på at tude (Udover i krise-tiden) Mener vi bør være gået videre. Det der efter min mening knækker os var 0-2 målet på VP. Gutterne kommer godt ud efter pausen og spiller meget godt og pludselig skyder Max den (Self. kan det ske for enhver= id i ham der Konan ya og Skjelsbred scorer. Havde de ikke scoret det mål ville de sikkert ikke få straffesparket på Lerkendal fordi (Kan ikke huske hvem der begik det) og resten af holdet ikke ville være så frustrerede og med et 2-2 resultat ville vi være videre. Var VIRKELIG ked af det der og må da indrømme jeg ikke selv vidste om jeg græd eller hvad jeg gjorde men tror jeg græd en smule.  Græder



OPTUERENE :

Synes det er helt fantastisk hvad vi præsterer i især topkampene! 5 topkampe (FCM, FCK, OB) og en måscorer på 7-0  Shockeret Vi viser at vi er pt. det bedste hold i DK og at det er fortjent at vi er på første ihf. til 1. Marts og forhåbentlig længere! Self. Har forsvaret og Stephan en KÆMPE andel i det da vi ikke lukker et eneste mål ind! Også slipper vi jo ikke udenom 0-6 sejren i Haderslev! Opstemt Køhlert har gjort et fantastisk stykke arbejde så stor cadeau til ham også Wink


Nøglespillerne:

Der er sgu mange! ( Opstemt )

Stephan Andersen: Havd skal jeg sige? han fortjener nærmest at være førstemålmand for Landsholdet og håber virkelig vi kan holde på ham til hans karriere er forbi! Han beviser senest i går hvor god han er! han har i flere år været, er stadig, og vil altid være en af mine helt store forbilleder!

Thomas Rasmussen: Han har sgu været god! klart en af landets bedste backs. Han er med over det hele. Han har nogle gode rates op ad banen men det kører ikke så godt i defensiven. Noget af et sygt langskudsvåben!

EDIT: http://brondby.com/article.asp?aid=49669&id=145

Max Von Schlebrügge: Den mand er jo fantastisk! han styrer hele forsvaret og er en af de sindssygeste krigere i verdenshistorien! der er jo intet der kan stoppe manden! Han kan til gengæld stoppe alt og alle! Opstemt

Midtbanen: Et ord: FANTASTISK! Dk`s klart bedste midtbane! Holmén bla. har virkelig vist på det sidste at han er en rigtig fighter og noget af en kvalitetsspiller. Og især Suppens efter min mening bedste spiller! MICHAEL KROHN-DEHLI! HAvde overhovedet ikke regnet med ham da han kom og troede bare han ville komme på reserveholdet men manden ville jo være førstevalg på alle positioner på Spaniens landshold!

Duncan og Jallow: De fungerer rigtig godt sammen de to! de kan begge banke bolden i kassen og Jallow løber mere en Usain Bolt gør til træning og Dunken er stærkere end Marc Nygaard ( Shockeret )


SALG OG KØB :

SALG:

RETOV: Må indrømme at jeg var meget skuffet da jeg læste det i avisen ( min far sendte den til Pakistan hvor jeg var da det skete) Men regnede stærkt med at AB ville få købt en god erstatning. Var imponeret da jeg så Alex første gang men hans formkurve dykkede i den grad pga. alle skaderne. Men han har også vist sine kvaliteter i de minutter han har fået i de sidste 3-4 kampe. Men Krohn-Dehli må jo næsten være historiens bedste køb af nogen klub i verden! så alt i alt er det også gode penge at få for ham Smiley

SPELMANN: Kan heller ikke se hvad vi kunne bruge ham til? det er kun godt for ham at komme videre med karrieren og ønsker ham held og lykke i Horsens.

MOLLE: Det samme som Martin Spelmann

KATONGO: Det var virkelig godt at få ca. 15 mio. for ham når vi kan få Jallow for 8-9 mio. + nogle klausuler ( Har ham agenten jeg kender sagt Smiley ) Jallow er lidt mere en "Boksspiller og mener han er en tand bedre end Katongo


KØB:

JAYJAY:

Har ikke lige så mange kommentarer til ham. Han har været plaget af skader men jeg håber han er tilbage til foråret. KARAKTER: På baggrund af at han ikke har spillet så 6,5/10

JAN K: Lidt sløv start men har i perioder vist gode takter som i FCK kampen eller i Haderslev. Fik vi ham ikke på fri transfer? (Var også i Pakistan da vi købte ham) men hvis det var så vil jeg sige 7,7/10


ALEX: har også været lidt skadesplaget men har ligesom Jan vist gode takter i perioder og kender heller ikke til beløbet på ham så jeg siger 6,9/10

JALLOW: Mener han er bedre end katongo. Scorer mere, løber stortset ligeså meget og er henholdsvis stabil i sine præstationer. På baggrund af beløbet siger jeg så 8/10

KROHN-DEHLI: Havd kan jeg sige? manden kunne nærmest spille fast på Man U! Han er jo genial! er ved at spiller sig ind på Landsholdet, stjernespilleri sas ligaen ogmånedens spiller 2 gange i træk! han får 10+/10



KOMMENDE TRANSFERS I JANUAR:

IND:

M. JENSEN: Tvivler stadig lidt på ham men han er beskrevet som et kæmpe talent så nu må vi se hvad der sker når han kommer.

K. DAUGAARD: Det var den person der var øverst på min liste udover PerPer men ham vidste jeg ikke om han havde kvaliteterne til at være assistent. Men det er efter min mening rigtig godt at vi har skrevet kontrakt med ham!

K. NIELSEN: Tvivler VIRKELIG på ham. Er ikke helt sikker på om han har hvad der skal til for at styre et tophold. Mener det er et måske en anelse for stort sats men nu må vi se hvad der sker når han kommer.


UD:

T. KØHLERT: Han har haft en fantastisk karriere og er i mine øjne en af de største klublegender! 36 år er skam ikke så lidt! DU ER FANTASTISK KØHLERT!!! Græder

H. JENSEN:

Altså fra VIP lige bag ved boksen derfra kan man virkelig se at han faktisk er god! Er i princippet lidt ligeglad når det er Daugaard der overtager hans plads! mener han er ca. ligeså god! Smiley

J. HENRIKSEN: Kender ikke så meget til ham så farvel! Ubeslutsom

M. ERICSSON: Det er for både hans og klubbens bedste. Vi kunne alligevel ikke bruge ham til noget og det kan han heller ikke bruge så farvel, farvel  Wink



Den eneste position jeg forventer en backup på er i angrebet! det er for ringe at skulle skifte midtbaner ind i angrebet!
Morten Nielsen
André Senghore
Søren Larsen ( Opstemt ) ej okay Forlegen

Angribere som dem falder mig ind ( Og nogle andre jeg ikke kan huske ) Skuffet



EDIT: Så blev TR årets spiller! Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21895: 07 Dec 2008, 13:22 »

Fed kamp igår! Vigtig sejr, og en utrolig god stemning. Hvad hedder sangen, hvor de synger "vi er gule og blå". Sådan en rock sang.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21896: 07 Dec 2008, 14:06 »

KØHLERT BLIVER ( MÅSKE)! Opstemt : http://onside.dk/node/22314
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21897: 07 Dec 2008, 17:14 »

Kent Nielsen kan faktisk gøre sit arbejde meget næmmere i BIF ved at få point mod FCK i dag Shockeret Hvis fck vinder er de oppe på 37 point og vil dermed med en sejr mod os 1. marts komme på 1! Men hvis ACH får point er presset meget mindre på Kent! Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21898: 07 Dec 2008, 21:28 »

Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21899: 08 Dec 2008, 10:39 »

Sådan Beee! Opstemt

De er vildt fede! Har du flere? Rullende Øjne crazy
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 1458 1459 [1460] 1461 1462 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010