|
Brøndby 1964
|
|
UEFA.com plejer at køre noget livehalløj. Ellers sender Eurosport vist.
ok tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
nogen der kender andre steder end bold man kan se lodtrækningen på?  du kan se det på onside.dk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby 1964
|
|
du kan se det på onside.dk
det fandt jeg os lige ud af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Vi fik Rosenborg! Hjemmebane i første kamp!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elne
|
|
God lodtrækning efter min mening. De er til at snakke med. Selvom de vandt 5-0 over Djurgården igår. Men vi har helt klart en god chance, og ser frem til et nordisk brag af en kamp!
|
|
|
|
|
|
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
|
|
|
|
|
-Johnson-
|
|
Rosenborg er helt fint. Så har vi vel 50/50-chance for at gå videre. Både Brøndby og Rosenborg er langt fra tidligere tiders velmagtsdage. Det bliver spændende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
SÅÅÅDAN!! Sikker lodtrækning!! Alle mand til Trondheim  Revanche fra sidst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DenckerDK
|
|
tillykke med det "nemmeste" hold selvom ingen hold er nemme. Er fck fan men håber at alle danske hold går videre. Lad os nu bare undgå Dortmund
|
|
|
|
|
|
Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.
Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Da Slavia blev trukket, var RBK det hold, jeg helt ville have. Ingen tvivl om, at det bliver uhyr spændende og tæt. Vi får nok at se til, men mener ikke, det er umuligt at gå videre. Skandivisk opgør. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
YES!!!!!!! Var sgu bange for at vi trak Stuttgart eller cska!!! Vi slagter Rosenborg!  Edit: Hvor er det dejligt at være med i Europa igen!  Det har VIRKELIG været savnet.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 29 Aug 2008, 13:39 af GudenEricsson »
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Ja, det er virkelig en god lodtrækning!! Så skal vi bare nakke de stive nordmænd... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DenckerDK
|
|
genrelt en ok lodtrækning for de danske hold. Olympiakos burde nordsjælland have 20% chance for at slå. Man skal lige huske på at de fik smæk til et hold fra Cypern i champions league kval
|
|
|
|
|
|
Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.
Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK
|
|
|
|
|
Elne
|
|
Bestemt ikke nogen dårlig lodtrækning for danskerne. Nordsjælland tager imod Olympiakos, de skuffede fælt i de sidste 2 kampe internationalt om at komme i ChL, FCK trækker Moskva (hvilken et af dem?) og det må siges også at være en overkommelig opgave! Og til sidst får Brøndby besøg af Rosenborg, hvor der bestemt heller ikke er afgjort noget endnu. Jeg synes at det er en rigtig god lodtrækning. Bestemt ingen wall-over for nogle af de danskehold..
|
|
|
|
|
|
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Vi SKAL kunne slå Rosenborg... Og det tror jeg også vi gør! Alle mand til Norge d. 2. oktober... 
|
|
|
|
|
|
Carefree. Where ever we may be. We're the famous CFC!
|
|
|
|