home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 829 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 42 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1286 1287 [1288] 1289 1290 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4232521 gange)
Yessir
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19305: 18 Aug 2008, 19:02 »

Læs hvad jeg skriver Thumbs Up.. Jeg siger netop at det ikke er alle derovre som gør det... Hvor er min generalisering... Siger bare at jeg igennem min egen erfaring ved at de fleste ballademagere skal findes der, da jeg med egne øjne har set hvordan de gebærder sig...

Jeg er uforstående Peace

Haha right back at ya  Thumbs Up
Det skrev du jo ikke noget om i første indlæg, deraf min nysgerrighed. Det fik jeg opklaret, og så skrev jeg bare hvor den nysgerrighed kom fra. Så du behøver skam ikke være så defensiv, selvom jeg nok burde have forudset det.  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #19306: 18 Aug 2008, 19:09 »

Haha right back at ya  Thumbs Up
Det skrev du jo ikke noget om i første indlæg, deraf min nysgerrighed. Det fik jeg opklaret, og så skrev jeg bare hvor den nysgerrighed kom fra. Så du behøver skam ikke være så defensiv, selvom jeg nok burde have forudset det.  Wink

Men det er da ikke en generalisering, da dem som slås skal findes i de grupper... Det er almen kendt... Siger ikke at det er dem alle sammen, siger blot at de er derfra...

Jeg har jo ikke skrevet: Alle dem som er i de grupper gør det... DET havde været generalisering... JS lagde alle de uofficielle under en kam og sagde at vi alle var nogle idioter... Hvilket han så fik rettet i andet indlæg, og dermed er jeg enig med ham...

Og hvad mener du med defensiv... Det er da klart jeg stiller mig uforstående op når du siger at jeg generaliserer uden at jeg faktisk gør det.. Om det kaldes defensivt i en debat, ved jeg ik noget om Tunge

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager

« Svar #19307: 18 Aug 2008, 19:23 »

Men det er da ikke en generalisering, da dem som slås skal findes i de grupper... Det er almen kendt... Siger ikke at det er dem alle sammen, siger blot at de er derfra...

Jeg har jo ikke skrevet: Alle dem som er i de grupper gør det... DET havde været generalisering... JS lagde alle de uofficielle under en kam og sagde at vi alle var nogle idioter... Hvilket han så fik rettet i andet indlæg, og dermed er jeg enig med ham...

Og hvad mener du med defensiv... Det er da klart jeg stiller mig uforstående op når du siger at jeg generaliserer uden at jeg faktisk gør det.. Om det kaldes defensivt i en debat, ved jeg ik noget om Tunge

Hvis vi skal bruge den logik, skrev JS jo heller ikke ALLE uofficielle i sit første indlæg, du misforstod hvad han mente med uofficielle, han fik forklaret sig i andet indlæg.

Det eneste jeg lige har gjort er at påpege du selv har lavet samme fejl. Nu fik du forklaret dig, også burde den ikke være længere.

Dem som synger nutella, og slås er ssu, sc, sbc, osv...

Hvordan skal jeg udfra det her kunne konstatere at du ikke mener dem allesammen?  Wink

mht. til defensiven så jeg ikke nogen grund til at smide "læs hvad jeg skriver" kortet, for det var jeg jo netop hvad jeg gjorde. Også burde den egentlig have været lukket ved min forklaring omkring nysgerrighed, da det jo netop ikke var et oplæg til videre debat, men som sagt en forklaring til hvor min nysgerrighed kom fra.

Edit: Anyway så slutter det her for mit vedkommende, nu burde jeg have forklaret mig nok.
« Seneste Redigering: 18 Aug 2008, 19:28 af Yessir » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #19308: 18 Aug 2008, 19:28 »

Hvis vi skal bruge den logik, skrev JS jo heller ikke ALLE uofficielle i sit første indlæg, du misforstod hvad han mente med uofficielle, han fik forklaret sig i andet indlæg.

Det eneste jeg lige har gjort er at påpege du selv har lavet samme fejl. Nu fik du forklaret dig, også burde den ikke være længere.

Hvordan skal jeg udfra det her kunne konstatere at du ikke mener dem allesammen?  Wink

mht. til defensiven så jeg ikke nogen grund til at smide "læs hvad jeg skriver" kortet, for det var jeg jo netop hvad jeg gjorde. Også burde den egentlig have været lukket ved min forklaring omkring nysgerrighed, da det jo netop ikke var et oplæg til videre debat, men som sagt en forklaring til hvor min nysgerrighed kom fra.

1. Fordi han ikke nævnte hvilke uofficielle det var... Han sagde blot uofficielle, og nævnet ikke hvilke grupper han mente... Så nej jeg misforstod ham ikke, han fremlagde ikke sit budskab godt nok, og jeg var ikke den eneste som forstod det sådan..

2. Fordi jeg ikke skriver det Rullende Øjne... Og hvis du læste tidligere i det indlæg( eller senere) vil du se, at jeg skriver at netop ikke alle gør det, da jeg selv har venner fra det miljø, og ved noget om det! Peace

Syntes bare ikke jeg generaliserede... eller rettere... det gjorde jeg ikke, så hvis du får det ud af mit indlæg, kunne de tyde på at du enten har læst det forkert,  eller ikke godt nok Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager

« Svar #19309: 18 Aug 2008, 19:41 »

1. Fordi han ikke nævnte hvilke uofficielle det var... Han sagde blot uofficielle, og nævnet ikke hvilke grupper han mente... Så nej jeg misforstod ham ikke, han fremlagde ikke sit budskab godt nok, og jeg var ikke den eneste som forstod det sådan..

2. Fordi jeg ikke skriver det Rullende Øjne... Og hvis du læste tidligere i det indlæg( eller senere) vil du se, at jeg skriver at netop ikke alle gør det, da jeg selv har venner fra det miljø, og ved noget om det! Peace

Syntes bare ikke jeg generaliserede... eller rettere... det gjorde jeg ikke, så hvis du får det ud af mit indlæg, kunne de tyde på at du enten har læst det forkert,  eller ikke godt nok Rullende Øjne

Nå glem min edit i forrige indlæg...

1. Men som han skrev, talte han ikke Alpha/Supras som værende decideret uofficielle, derfor misforstod du vel hans fortolkning af ordet?

2. Vi prøver igen, du skrev:

Dem som synger nutella, og slås er ssu, sc, sbc, osv...

Hvordan skal man ud fra det her indlæg kunne lege spåkone, og vide du ikke mener allesammen. Du skriver jo bare at det er dem fra ssu, sc, sbc, osv.. Ikke noget om undtagelser.

mht til din tekst efter første smilety: Det er jo det jeg mener. Du fik forklaret dig bagefter, præcis som JS.

Og for tredje indlæg indlæg i træk (læs hvad jeg skriver  Wink) må jeg jo så pointere at jeg skrev min forklaring til min nysgerrighed, og på intet tidspunkt har sagt du generaliserede. Jeg skrev at det ville have været en generalisering, hvis min første antagelse omkring dit indlæg havde været korrekt.

Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 18 Aug 2008, 19:43 af Yessir » Logged

absalonsen
Gæst

« Svar #19310: 18 Aug 2008, 19:46 »

Helt fejlplaceret udtaelse.. For lige at få det på plads, så er Alpha og supras mf. uofficielle, og de to grupper er ikke voldlige, men stemningsskabende, så at give dem skylden er helt væk, da de ikke er voldelige.

Det er rigtigt. Når jeg snakker uoff., snakker jeg hooligans/ballademagere. Men ja, nok lidt forkert formuleret. ;-)

verdenskrig
Manager

« Svar #19311: 18 Aug 2008, 19:56 »

Nå glem min edit i forrige indlæg...

1. Men som han skrev, talte han ikke Alpha/Supras som værende decideret uofficielle, derfor misforstod du vel hans fortolkning af ordet?

2. Vi prøver igen, du skrev:

Hvordan skal man ud fra det her indlæg kunne lege spåkone, og vide du ikke mener allesammen. Du skriver jo bare at det er dem fra ssu, sc, sbc, osv.. Ikke noget om undtagelser.

mht til din tekst efter første smilety: Det er jo det jeg mener. Du fik forklaret dig bagefter, præcis som JS.

Og for tredje indlæg indlæg i træk (læs hvad jeg skriver  Wink) må jeg jo så pointere at jeg skrev min forklaring til min nysgerrighed, og på intet tidspunkt har sagt du generaliserede. Jeg skrev at det ville have været en generalisering, hvis min første antagelse omkring dit indlæg havde været korrekt.

Rullende Øjne

1. Hvordan kan man vide det når han ikke nævner deres navne, men heller ikke nævner sbc sc, ssu osv... Plus at han siger unge drenge... Og supras består af unge drenge.. Derfor leder han straks mine tanker hen på dem, når han nu ik nævner en bestemt gruppe!

2. Fordi jeg lige har snakket om at man ikke skal generaliserer.. Dermed kan du jo regne ud, at jeg ikke mener allesammen.. Det var det vi snakkede om med logik den anden aften... Når jeg netop har sagt at man ikke skal generaliserer fans, grupper eller noget, er det vel ret logisk at jeg også mener det i denne sammenhæng Rullende Øjne.. Modsat JS som slet ikke nævner nogle grupper med nævner at de er unge drenge.. Dem som står i sc, uss osv er for det meste op i 20'erne mens dem som er med i supras/aplha ER unge drenge... Derfor kan hans let misforstås mens mit er temligt klart, hvis man lige tænker sig om en ekstra gang... At jeg godt kunne have formuleret det anderledes kan godt være, men syntes stadig mit budskab er ret klart.. Det er derovre ballademagerne skal findes, men ikke dermed sagt at det er ALLE Eller hvad?

Og til det sidste

Og så syntes jeg du var ovre i samme generaliserings problem som du beskyldte JS for at have.   Wink
Så forklar mig venligst PRÆCIST hvad du mener her.. Muligvis har jeg misforstået det, men så lad os få det på det rene Cool

Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #19312: 18 Aug 2008, 19:57 »

http://www.onside.dk/node/14328

Er ikke så vild med N. C. Voldstrøm, men er egentligt enig med ham her. Dog kan man håbe, at to mål i de seneste to kampe betyder, han er på vej i den rigtige retning. :-)

verdenskrig
Manager

« Svar #19313: 18 Aug 2008, 20:00 »

http://www.onside.dk/node/14328

Er ikke så vild med N. C. Voldstrøm, men er egentligt enig med ham her. Dog kan man håbe, at to mål i de seneste to kampe betyder, han er på vej i den rigtige retning. :-)

Jeg er også for engangsskyld 100 % enig med holmstrøm... Duncans attitude er simpelthen en vittighed crazy.. Ligesom hans spil på banen er.. det ændrer to mål slet ikke på.. For mig virker det slet ikke som om at han arbejder med sin teknik på træningsbanen... Hvis jeg var ham ville jeg stå og jonglerer 1 time efter de andre var gået ind hver gang Peace

Han skal virkelig scorer mange mål, for at opveje den elendige fodboldspiller han er... Han havde nok været en klassespiller i den engelske 3-4 division hvor fysikken er det eneste der gælder, men der er også en grund til at de hold der ligger der, ligger hvor de ligger Tunge!

Cool

Yessir
Manager

« Svar #19314: 19 Aug 2008, 02:59 »

1. Hvordan kan man vide det når han ikke nævner deres navne, men heller ikke nævner sbc sc, ssu osv... Plus at han siger unge drenge... Og supras består af unge drenge.. Derfor leder han straks mine tanker hen på dem, når han nu ik nævner en bestemt gruppe!

2. Fordi jeg lige har snakket om at man ikke skal generaliserer.. Dermed kan du jo regne ud, at jeg ikke mener allesammen.. Det var det vi snakkede om med logik den anden aften... Når jeg netop har sagt at man ikke skal generaliserer fans, grupper eller noget, er det vel ret logisk at jeg også mener det i denne sammenhæng Rullende Øjne.. Modsat JS som slet ikke nævner nogle grupper med nævner at de er unge drenge.. Dem som står i sc, uss osv er for det meste op i 20'erne mens dem som er med i supras/aplha ER unge drenge... Derfor kan hans let misforstås mens mit er temligt klart, hvis man lige tænker sig om en ekstra gang... At jeg godt kunne have formuleret det anderledes kan godt være, men syntes stadig mit budskab er ret klart.. Det er derovre ballademagerne skal findes, men ikke dermed sagt at det er ALLE Eller hvad?

Og til det sidste
Så forklar mig venligst PRÆCIST hvad du mener her.. Muligvis har jeg misforstået det, men så lad os få det på det rene Cool

1. Well det var nu ret nemt for mig at regne ud hvem han mente, hvis jeg tænkte mig om en ekstra gang  Rullende Øjne
Logik er individuelt...

2. Du skal ikke prøve at belære mig om logik, når du tydeligvis ikke har fattet hvad det er. Lad os nu ikke glemme hvem der fik ret i den debat i sidste ende... Fordi man beskylder andre for at generalisere, er ikke ensbetydende med man ikke selv render rundt og gør det. Og ja man skal ikke generalisere fans/grupper/Ultras/Casuals/Fraktioner osv, derfor det netop undrede mig at du skrev som du gjorde. Du kunne/burde netop have formuleret dig anderledes. hvilket du gjorde i andet indlæg, som jeg også tidligere har skrevet, burde der slet ikke være mere at debattere efter det.  Rullende Øjne

Ok for fjerde og (forhåbentlig) sidste gang. Det ville kunne læses som en generalisering. Du fik forklaret dig efter, efter jeg havde spurgt ind til min nysgerrighed, så nu burde ingen kunne beskylde dig for at generalisere. Nu er vi endnu en gang ovre i at læse nutid/datid korrekt. Jeg begynder at tro hvis du bare havde læst det korrekt, så havde vi sparet en masse tid...  Rullende Øjne

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #19315: 19 Aug 2008, 08:11 »

Til jer, der bevæger jer i uofficielle grupperinger:

Af ren nysgerrighed: Hersker der overhovedet nogen form for selvjustits i grupperne? Er det ikke i de "fredelige" tilhængeres interesse at få hældt uromagerne ud? Typisk er der vel tale om relativt få personer. De få, der ødelægger det for de mange. Eller er man bange for at være "stikker"? Konsekvensne kan jo hurtigt blive, at man indfører registrering som i FCK.

Er der mulighed for, at man selv er i stand til at rydde op internt i fangrupperne, og er det noget klubberne kan vælge at fokusere på i deres bestræbelser på at komme uroligheder til livs? Eller er det urealistisk?

verdenskrig
Manager

« Svar #19316: 19 Aug 2008, 08:49 »

1. Well det var nu ret nemt for mig at regne ud hvem han mente, hvis jeg tænkte mig om en ekstra gang  Rullende Øjne
Logik er individuelt...

2. Du skal ikke prøve at belære mig om logik, når du tydeligvis ikke har fattet hvad det er. Lad os nu ikke glemme hvem der fik ret i den debat i sidste ende... Fordi man beskylder andre for at generalisere, er ikke ensbetydende med man ikke selv render rundt og gør det. Og ja man skal ikke generalisere fans/grupper/Ultras/Casuals/Fraktioner osv, derfor det netop undrede mig at du skrev som du gjorde. Du kunne/burde netop have formuleret dig anderledes. hvilket du gjorde i andet indlæg, som jeg også tidligere har skrevet, burde der slet ikke være mere at debattere efter det.  Rullende Øjne

Ok for fjerde og (forhåbentlig) sidste gang. Det ville kunne læses som en generalisering. Du fik forklaret dig efter, efter jeg havde spurgt ind til min nysgerrighed, så nu burde ingen kunne beskylde dig for at generalisere. Nu er vi endnu en gang ovre i at læse nutid/datid korrekt. Jeg begynder at tro hvis du bare havde læst det korrekt, så havde vi sparet en masse tid...  Rullende Øjne

Vil du venligst svare på det jeg rent faktisk skriver i det her, og sidste indlæg... Når John spurs ikke nævner gruppen men nævner at det er børn/unge mennesker er det jo klart at jeg får taker hen på alpha supras når det er de eneste grupper som rent faktisk består konkret af den aldersgruppe, og det var det som fik mig  til at fare op... Du skal sku ikke komme og belærer mig om logik når du ikke er i stand til at se det her...

Og igen... Jeg har lige netop sagt at man ikke skal generaliserer, og så ved jeg ikke om andre alligevel kan finde på det, men jeg har ingen steder sagt at det var alle i ssu, sc, sbc osv som laver vold... Jeg siger de skal findes der, og jeg ved helt seriøst ikke hvordan du får det til det...

Du bedes venligst svare på det jeg skriver og ikke skrive udenom... For hvis du ikke gjorde det, ville du nok forstå det jeg faktisk prøver at fortælle dig crazy... Men det virker ret svært at få sit budskab igennem, når du konsekvent taler udenom, det jeg rent faktisk skriver!!!

Og det er da fint at du kan se hvad spurs skriver, men jeg var ikke ene om at misforstå det... Og GE er ligesom mig en del af tribunelivet, og ved hvad det drejer sig om, så det var ligesom natten tråden ikke kun mig der misforstod det... at du er så genial til at fortolke, men rent faktisk ikke formår at svare på det jeg skriver, viser vel bare at man ikke er perfekt...

Så kan jeg måske kigge lidt på nutid/datid Cool.. Selvom jeg ærlig talt ikke kan se hvad nutid datid har med noget at gøre her Rullende Øjne... Kan du ikke forklare mig det Kys

Og nej der burde som du siger ikke være mere at diskuterer men når du konsekvent ikke kan erkende, at Spurs skriver på en måde som er utrolig let at misforstå, plus at jeg ikke selv mener at jeg generaliserede, hvilket du var den eneste der var i tvivl om, må jeg jo blive ved og få dig overbevist... Men jeg kæmper vidst en umulig kamp Skuffet
« Seneste Redigering: 19 Aug 2008, 08:59 af verdenskrig » Logged

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #19317: 19 Aug 2008, 12:45 »

Östlund på vej? & Graveren fritstillet

Kom så AB, hent de to og to angribere! .. Så kan Randrup omskoles til venstreback og Kanstrup udlejes, så han kan få mere hår på brystet. Så vil vi blot mangle en angriber eller to, som kan gøre forskellen på en dårlig dag, som f.eks. den i forgårs. Prica og Toivonen kunne umiddelbart godt lyde en fin duo udfra mit kendskab til dem. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #19318: 19 Aug 2008, 13:01 »

Østlund er en ikke den vi skal bruge på højrebacken! Især ikke med det system som vi praktiserer lige pt. Han er langt fra offensiv nok og kan kun det samme som Martin Pedersen kan i Aab - Sparke lange bold, smadre andre folk og være lidt for tung i røven nogle gange.

Hvor skal Gravesen spille?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #19319: 19 Aug 2008, 13:04 »

Østlund er en ikke den vi skal bruge på højrebacken! Især ikke med det system som vi praktiserer lige pt. Han er langt fra offensiv nok og kan kun det samme som Martin Pedersen kan i Aab - Sparke lange bold, smadre andre folk og være lidt for tung i røven nogle gange.

Hvor skal Gravesen spille?

Det første er sikkert rigtigt...

MEn gravesen skal erstatte Gislason... Gislason må vi bare erkende ikke er god nok... Han er for langsom, og han spiller på ingen måde hurtigt nok...

en midtbane med

Farnerud

Jan k- holmen

Gravesen

Ville både have fysisk styrke, taktisk styrke, fart, teknik, og rutine... Fuck det ville være god Cool

Cool

Sider: 1 ... 1286 1287 [1288] 1289 1290 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010