home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 847 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 50 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1285 1286 [1287] 1288 1289 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4232533 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19290: 18 Aug 2008, 12:51 »

Helt fejlplaceret udtaelse.. For lige at få det på plads, så er Alpha og supras mf. uofficielle, og de to grupper er ikke voldlige, men stemningsskabende, så at give dem skylden er helt væk, da de ikke er voldelige.

Kan ikke være mere enig... Syntes det viser uvidenhed at udtale sådan... De uofficielle er ofte dem som skaber den bedste stemning.. så findes der nogle idioter men sådan er det, og de skal bare i bur!! ticked off

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #19291: 18 Aug 2008, 13:24 »

De uofficielle er stort set de eneste der synger.
Al volume forgår inde omkring midten, og da flere og flere vælger at tilslutte sig de uofficielle miljøer, bliver gruppen af mennesker der støtter brøndby, via sang, snart kun uoficielle.

I øvrigt vil jeg lige tilføje (fordi jeg ik kan lade vær) at de mennesker der stiller sig på nedre faxe, uden at synge, de burde komme i bur!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19292: 18 Aug 2008, 13:52 »

Der er masser i Brøndby support som synger, kan nævne at vk er medlem af BS, og han synger ganske flittigt.. Wink Har også selv været medlem eaf bs.. Men du har ret, de uoff. leverer en meget stor del af stemningen

blomvikings
Manager

« Svar #19293: 18 Aug 2008, 14:42 »

Der er masser i Brøndby support som synger, kan nævne at vk er medlem af BS, og han synger ganske flittigt.. Wink Har også selv været medlem eaf bs.. Men du har ret, de uoff. leverer en meget stor del af stemningen

vk?

verdenskrig
Manager

« Svar #19294: 18 Aug 2008, 14:45 »

Al volume forgår inde omkring midten, og da flere og flere vælger at tilslutte sig de uofficielle miljøer, bliver gruppen af mennesker der støtter brøndby, via sang, snart kun uoficielle.

I øvrigt vil jeg lige tilføje (fordi jeg ik kan lade vær) at de mennesker der stiller sig på nedre faxe, uden at synge, de burde komme i bur!

Jeg er så forbandet enig i alt hvad du skriver... Stemningen foregår øverst på faxe omkring capoerne.. Man kan faktisk tegne en fin streg på faxe der symboliserer for grænsen går.. de uoficielle leverer et fantastisk stykke abejde, og synger konstant... Hvis hele faxe var sådan ville vi være outstanding!

Det pisser mig i den grad af at folk ikke synger og går amok når de er på faxe... Faxe er en stemnings tribune og stemningstribune indebær at man DELTAGER!! Og ikke står og bælder øl og æder pølser... det skal der selvfølgelig også være plads til, men når man er på faxe deltager man... Og i øvrigt burde folk der råber NED MED FLAGET! overveje om de ikke skulle sidde hjemme og glo kampen i tv...

som kindler så rigtigt sagde... En nyder kan bedst sammenlignes med en der går på diskotek, som ikke vil danse, men alligevel stiller sig på dansegulvet!!! Pinligt!! Sur

Hehe har sjovt nok også hørt om en hvis GE, som gør det samme Wink Thumbs Up

Men ja at man er medlem af BS betyder helt rigtigt ikke, at man ikke deltager... kender selv mange som er med i BS men som deltager ganske fint, og som går helt amok Cool

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #19295: 18 Aug 2008, 14:47 »

Cool

N17
Manager

« Svar #19296: 18 Aug 2008, 14:55 »

Hvor er det dog trættende at se jer komme i bukserne over de uofficielle. De er på ingen måde bedre end alle andre, og går det dem lidt imod, så begynder de enten at slås med medfans - eller også så begynder de på en anden sang, selvom en anden er godt igang, og har fået det meste af Faxe med.

De er en gang tøsefornærmet unge, som desværre har fået et prædikat af, at de styre alt på tribunefronten. Deres nutella sang er et andet godt billede på, at de hellere vil rutte deres egen sag i stedet for at bakke op om holdet.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #19297: 18 Aug 2008, 15:03 »

Hvor er det dog trættende at se jer komme i bukserne over de uofficielle. De er på ingen måde bedre end alle andre, og går det dem lidt imod, så begynder de enten at slås med medfans - eller også så begynder de på en anden sang, selvom en anden er godt igang, og har fået det meste af Faxe med.

De er en gang tøsefornærmet unge, som desværre har fået et prædikat af, at de styre alt på tribunefronten. Deres nutella sang er et andet godt billede på, at de hellere vil rutte deres egen sag i stedet for at bakke op om holdet.

Spurs er du nogensinde på stadion... For det her var da godt nok den største gang ævl jeg længe har hørt Ubeslutsom

Hvis du nogensinde har været på faxe vil du finde ud af at stemningen er bedst lige omkring midten, oppe ved capoerne... Netop der hvor de uofficielle står, og hvor jeg i øvrigt også selv står... Din generalisering af de uofficielle er helt ude i hampen da hverken supras, eller alpha på noget tidspunkt har været indvoldveret... Dem som synger nutella, og slås er ssu, sc, sbc, osv...

det er ikke dem vi snakker om når vi snakker stemning... Der snakker vi alpha, og supras, plus de andre som står samlet på midten...

Og hvis du har været på faxe vil du samtidig se forskellen på den øverste del og nederste... Den øverste del hopper, synger, går amok, og det er der hvor pyroen er... Det er kort sagt den engagerede del...

Jo længere ned du kommer på faxe des mindre synger folk, des mindre går folk amok, og des mindre engagerer folk sig... Når capoerne råber et eller andet, får de ofte mishagsytringer med på vejen fra disse personer...

Jeg er på faxe hver gang, og har stået både hos de uofficielle, og på den nedre del af faxe, så du finder ikke en der har et bedre grundlag for udtalelsen...

Syntes din kommentar er usmagelig og en generalisering, og det viser tydeligt at du ikke ofte er på faxe... Og hvis du er det, undrer det mig meget Ubeslutsom

Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19298: 18 Aug 2008, 15:08 »

Du er jo helt væk! Har vi sagt de er bedre end andre? Slås?!?!?!?! LÆS nu hvad der står?! Alpha og Supras slås sgu da ikke? Troede seriøst du kendte lidt mere til Brøndbys fankultur... SSU, BF, Sc er dem der synger nutella sange.. Ikke alpha og supras! Det er dem vi forsvarer, da det er unfair at give dem skylden. Komme i bukserne, tag dig nu sammen! Vi annerkender bare deres flotte arbejde på tribunen...

Lav nu noget ordenligt research inden du lukker sådan en omgang l*** ud!

N17
Manager

« Svar #19299: 18 Aug 2008, 15:11 »

Jeg er tit på Faxe, men regner ikke Alpha og Supras med som decideret uofficielle, da de står sammen med BS. SSU, BF og SC skiller sig altid ud, og stiller sig andre steder. Det er dem, som jeg regner blandt de uofficielle. Der er ingen tvivl om, at det er den øvre del af Faxe som synger og hopper mest, og det er der jeg plejer at stå/hoppe. Men den nederste del er altså også med. De gange, hvor capoerne har været nede foran, der har den nederste del også været med, der har det "kun" været siderne der har manglet. Og det er altså svært at høre noget derude.(vi har stået der af tvang én gang.)

Men Alpha og Supras har jo været der hele tiden. Bare under andre navne eller på andre måder, og tror altså ikke på, at de vil droppe udekampene osv. hvis de skulle registrere sig. I hvert fald ikke, hvis de, som de siger, kun kommer for at skabe stemning, hvilket de da også har vist ofte.

Igen - så mener jeg dog heller ikke at Alpha og Supras er u-undværlige, men der ville nok være en periode, hvor Faxe skulle vænne sig til deres fravær. Men hvis de ikke vil registrere sig, så kan de bare smutte, hvis det er det der skal til. Men håber da de ville registrere sig, da de gør et godt stykke arbejde.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #19300: 18 Aug 2008, 15:22 »

Jeg er tit på Faxe, men regner ikke Alpha og Supras med som decideret uofficielle, da de står sammen med BS. SSU, BF og SC skiller sig altid ud, og stiller sig andre steder. Det er dem, som jeg regner blandt de uofficielle. Der er ingen tvivl om, at det er den øvre del af Faxe som synger og hopper mest, og det er der jeg plejer at stå/hoppe. Men den nederste del er altså også med. De gange, hvor capoerne har været nede foran, der har den nederste del også været med, der har det "kun" været siderne der har manglet. Og det er altså svært at høre noget derude.(vi har stået der af tvang én gang.)

Men Alpha og Supras har jo været der hele tiden. Bare under andre navne eller på andre måder, og tror altså ikke på, at de vil droppe udekampene osv. hvis de skulle registrere sig. I hvert fald ikke, hvis de, som de siger, kun kommer for at skabe stemning, hvilket de da også har vist ofte.

Igen - så mener jeg dog heller ikke at Alpha og Supras er u-undværlige, men der ville nok være en periode, hvor Faxe skulle vænne sig til deres fravær. Men hvis de ikke vil registrere sig, så kan de bare smutte, hvis det er det der skal til. Men håber da de ville registrere sig, da de gør et godt stykke arbejde.

For det første forstår jeg ikke hvad du vil med dit første indlæg... For ingen herinde har forsvaret de grupperinger du nævner... de er alle nogle idioter, og er helt enig, men det er jo ikke dem som vi kalder uundværlige Huh... Kan slet ikke forstå hvordan du overhoved skrev det Peace

Ja det er den nederste del når de går godt.. Lige efter en scoring er hele faxe med, men 5 min efter er det igen kun midten... Og selvfølgelig er der spredt grupper som synger på den nederste del, men generelt er det fandme en tynd indsats, og jeg har selv stået dernede, så har selv oplevet forskellen!!.. Og nej det med at siderne ikke kan høre det er sku ingen undskyldning. Når hele resten af tribunen synger kan det ikke undgås at hører... Høre mange derude fra sige at de sange vi synger er for svære... Så gå dog for fanden ind og øv dem!!! Idioti!!!

Jo jeg mener alpha, og supras er uundværlige, for det er dem der engagerer sig mest... Efter at de har fundet sammen inde på midten er stemningen blevet klart bedre... Dog savner jeg brøndby inferno ude ved venstre indgang... de gjrode det godt, og fik hele venstre side med...

Jeg mener at det arbejde der leveres på midten er helt essentielt... At fjerne supras/aplha er som at fjerne motoren fra en bil... Så kan den sku ikke køre...

Og jeg kan ikke se hvor stemningen ellers skal komme fra, medmindre hooligansne i højre side får lige pædiagogik banket op i kødkraniet! Sur!!

Cool

Yessir
Manager

« Svar #19301: 18 Aug 2008, 17:40 »

Hvis du nogensinde har været på faxe vil du finde ud af at stemningen er bedst lige omkring midten, oppe ved capoerne... Netop der hvor de uofficielle står, og hvor jeg i øvrigt også selv står... Din generalisering af de uofficielle er helt ude i hampen da hverken supras, eller alpha på noget tidspunkt har været indvoldveret... Dem som synger nutella, og slås er ssu, sc, sbc, osv...

det er ikke dem vi snakker om når vi snakker stemning... Der snakker vi alpha, og supras, plus de andre som står samlet på midten...

Af ren nysgerrighed tillader jeg mig at spørge:
Nu har du tidligere sagt du står oppe ved Suburban, betyder det så også at du går ind for nutella sange og slåskampe?

verdenskrig
Manager

« Svar #19302: 18 Aug 2008, 18:10 »

Af ren nysgerrighed tillader jeg mig at spørge:
Nu har du tidligere sagt du står oppe ved Suburban, betyder det så også at du går ind for nutella sange og slåskampe?

Du må da altid spørge Kys

Men det er ikke rigtigt... Jeg har stået oppe ved dem... Men det seneste halve år har jeg stået lige op af supras, og alpha, hvor GE i tidernes morgen fik lokket mig med op... Men nej jeg går ikke ind for slåskampe, nutella sangen og alskens andre mærkelige påfund...

Når jeg tager på faxe er det for at gå amok PÅ TRIBUNEN i positiv ånd, og synge mig hæs, for at støtte Brøndby...

Så nej jeg går ikke ind for det under nogen omstændigheder... Men det sjove er at jeg kender et par stykker som står derovre, eller faktisk en del, og det er heller ikke alle dem som går ind for de ting du påpeger... Det er bare en par idioter, som, som jeg sagde før, har fået den for meget bag i da  de var små, og nu skal ud og hævne sig på samfundet... Jeg afskyr dem, og de har intet at gøre på stadion, eller for den sags skyld i det danske samfund Sur

det at være til fodbold skal være en god og positiv oplevelse for alle, set i lyset af at man står på faxe og godt kan risikerer at blive væltet, få en øl i nakken, blive krammet af en fed mand, eller hvad der nu hører sig til...

Pga. jeg har den holdning er jeg også træt af at folk siger: Se hvor tumpede brøndby fans er, eller alle brøndby fans er hooligans... For intet kunne være mere forkert, og dem de rsiger det, viser at de er uvidende, og er der noget jeg ikke kan klare er det når uvidne mennesker alligevel skal spille kloge...

Det blev vidst lidt langt, på et kort spørgsmål, men syntes lige jeg skulle have et par ting på det klare her Peace

Cool

Yessir
Manager

« Svar #19303: 18 Aug 2008, 18:20 »

Du må da altid spørge Kys

Men det er ikke rigtigt... Jeg har stået oppe ved dem... Men det seneste halve år har jeg stået lige op af supras, og alpha, hvor GE i tidernes morgen fik lokket mig med op... Men nej jeg går ikke ind for slåskampe, nutella sangen og alskens andre mærkelige påfund...

Når jeg tager på faxe er det for at gå amok PÅ TRIBUNEN i positiv ånd, og synge mig hæs, for at støtte Brøndby...

Så nej jeg går ikke ind for det under nogen omstændigheder... Men det sjove er at jeg kender et par stykker som står derovre, eller faktisk en del, og det er heller ikke alle dem som går ind for de ting du påpeger...

Well jeg læste bare dit tidligere indlæg

Som at hvis man stod med ssu, sc, sbc osv,  så gik man automatisk ind for vold og nutella sange. Og så syntes jeg du var ovre i samme generaliserings problem som du beskyldte JS for at have.   Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #19304: 18 Aug 2008, 18:46 »

Som at hvis man stod med ssu, sc, sbc osv,  så gik man automatisk ind for vold og nutella sange. Og så syntes jeg du var ovre i samme generaliserings problem som du beskyldte JS for at have.   Wink

Læs hvad jeg skriver Thumbs Up.. Jeg siger netop at det ikke er alle derovre som gør det... Hvor er min generalisering... Siger bare at jeg igennem min egen erfaring ved at de fleste ballademagere skal findes der, da jeg med egne øjne har set hvordan de gebærder sig...

Jeg er uforstående Peace

Cool

Sider: 1 ... 1285 1286 [1287] 1288 1289 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010