home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1255 1256 [1257] 1258 1259 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4227042 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18840: 12 Aug 2008, 00:08 »

Det tvivler jeg på.. Vi har også tre gode keepere Smiley

Vi har Williams, Agger og Mortensen som må siges, at være udviklingsspillere. . Det, som mangler, er denne 20+ målmaskine Smiley
Spørgsmålet er så om disse tre spillere har niveau til og afløse klasseangriberen I skal ud og hente ? Umiddelbart, så vil jeg sige nej, uden og vide det 100%, Williams flakker for meget, og han er vel mere en meget offensiv midtbane eller kant ?
Agger og Mortensen har jeg et minimalt kendskab til, men ingen af dem har vel fået ret meget spilletid i Sas-ligaen ?
Jeg synes I bør hente en spiller på 22-23 år, som kan spille en del af kampene, og muligvis have denne erfarne angriber ved siden af sig på 29-30 år, som kan lære noget fra sig.

jeg synes sku keeperne er dårlige
Stephan Andersen er blandt Danmarks fem bedste målmænd, så de skal vel næppe ud og kigge efter ny, når de har noget af det bedste, der kan købes for fornuftlige priser..

Cencur
Manager

« Svar #18841: 12 Aug 2008, 00:08 »

Så har du kigget på de forkerte kanaler Kezman - Stephan har udviklet sig siden den første sæson og et pt. blandt de fire bedste keepere herhjemme.

De tre andre er JC, Kevin Stuhr og Arek Polak.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #18842: 12 Aug 2008, 00:09 »

straffesparket havde alle taget! var også inde :/ men brokker mig ikke. jeg synes han er for dårlig god kamp i lørdags ja men ellers ikk

maaahhh-h-h-h

MLL
Manager

« Svar #18843: 12 Aug 2008, 00:11 »

straffesparket havde alle taget! var også inde :/ men brokker mig ikke. jeg synes han er for dårlig god kamp i lørdags ja men ellers ikk

Nej staffesparket havde næsten ingen taget!!!
Stephan synes jeg har været den bedste i denne sæson, og i sidste halv sæson, hvis man ser bort fra Max.

Tilbage på FmF Opstemt

søgaard
Gæst

« Svar #18844: 12 Aug 2008, 00:11 »

Havde alle taget ? den sad faktisk ok, kunne måske have siddet lidt mere yderligt, men farten var jo god nok. Så det var helt sikkert ikke et straffespark, som han skulle tage.

Cencur
Manager

« Svar #18845: 12 Aug 2008, 00:12 »

Du er jo fuld dreng Opstemt Stephan har reddet os mange gange de sidste halvanden sæson!

Zone 43
Manager

« Svar #18846: 12 Aug 2008, 00:15 »

Spørgsmålet er så om disse tre spillere har niveau til og afløse klasseangriberen I skal ud og hente ? Umiddelbart, så vil jeg sige nej, uden og vide det 100%, Williams flakker for meget, og han er vel mere en meget offensiv midtbane eller kant ?
Agger og Mortensen har jeg et minimalt kendskab til, men ingen af dem har vel fået ret meget spilletid i Sas-ligaen ?
Jeg synes I bør hente en spiller på 22-23 år, som kan spille en del af kampene, og muligvis have denne erfarne angriber ved siden af sig på 29-30 år, som kan lære noget fra sig.

På kort sigt, nej. På lang sigt, ja. Williams har været prøvet af på flere offensive pladser, hvis ikke dem alle. Agger har stort set været skadet siden Flora kampen. Mortensen er en af profileren på 2DØ. Så gerne de to først nævnte udlejes, i tilfælde af, at man henter to angribere.
Er helt enig i, at de to, som mange ser hentes, skal være inde omkring i den alder, du nævner.

jeg synes sku keeperne er dårlige

Så er det næppe meget du har set.. Stephan lavede en del fejl i sit første halvår, ja, men det er begrænset nu. Tørnes er en klasse reserve, vi har. I de showkampe har haft imporeneret, ligesom de gange jeg har set ham i 2. division..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #18847: 12 Aug 2008, 00:18 »

nå ja men jeg synes der burde være bedre målmænd som mig:D

maaahhh-h-h-h

Cencur
Manager

« Svar #18848: 12 Aug 2008, 00:21 »

Så må du tage til prøvetræning og slå Tørnes eller Stephan af holdet ;-)

GudenEricsson
Gæst

« Svar #18849: 12 Aug 2008, 08:13 »

Håber det er sandt, det han siger: http://www.bold.dk/nyt/?vis=87621

Bernburg må for min skyld gerne blive i farum.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #18850: 12 Aug 2008, 09:11 »

Håber det er sandt, det han siger: http://www.bold.dk/nyt/?vis=87621

Bernburg må for min skyld gerne blive i farum.

Enig! Tror ik det er Bernburg vi skal bruge. Jeg tror der bliver trukket en kanin op af hatten når vores nye angriber præsenteres  Cool

-Benja-
Gæst

« Svar #18851: 12 Aug 2008, 09:14 »

Kan ikke se hvem vi skulle hente? Skoubo & Bernburg kommer nok ikke til os, kunne nu være fedt med Rade Prica.

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #18852: 12 Aug 2008, 09:27 »

Enig! Tror ik det er Bernburg vi skal bruge. Jeg tror der bliver trukket en kanin op af hatten når vores nye angriber præsenteres  Cool
Hold da op.. Der bliver ingen angrivere.. alle deres førsteprioriteter som vi kender til, kommer ikke til vestegnen.
Desuden har de udtalt at Duncan, Madsen, William og Farnerud er angrebsdygtige og at de ikke decideret leder efter ny angriber til dette vindue.

Mener det kunne være fint med bernburg, men hvis de skal vente helt til vinter, så til helvede med ham, Smiley

MLL
Manager

« Svar #18853: 12 Aug 2008, 11:51 »

Tilbage på FmF Opstemt

Brodtgaard
Manager

« Svar #18854: 12 Aug 2008, 11:55 »

Suk - håber at det bare er en lille bitte skade:

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/broendby/article1042942.ece

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 1255 1256 [1257] 1258 1259 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010