home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1065 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1249 1250 [1251] 1252 1253 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4226031 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18750: 09 Aug 2008, 22:02 »

1 - 2 - 3

Ser ud til at kendelsen er i orden.. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #18751: 09 Aug 2008, 22:28 »

Lad os slå fast en gang for alle. Bolden er IKKE inde:
Lad os lade være. Jeg er ikke enig. Efter min bedste overbevisning er den inde...

Veni, vidi, vici

absalonsen
Gæst

« Svar #18752: 09 Aug 2008, 22:29 »

Lad os lade være. Jeg er ikke enig. Efter min bedste overbevisning er den inde...

Hvorfor? Hele bolden skal være inde over stregen, hvilket man kan se, på Zones billeder, at den ikke er.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #18753: 09 Aug 2008, 22:35 »

Ja, jeg godt klar over at det skal være hele bolden.
...og jeg synes ikke man kan se det på Zones billeder, både på grund af kvaliteten og på grund af vinklen.
Men jeg har set det nogen gange nu, og Stephan trækker bolden til sig. Men inden han gør det, synes jeg at den er inde over stregen.

Veni, vidi, vici

absalonsen
Gæst

« Svar #18754: 09 Aug 2008, 22:39 »

Kig på billed tre. Skal SA trække bolden til sig der, skal han godt nok have meget lange fingre.

Niszen
Reserveholdsspiller

« Svar #18755: 09 Aug 2008, 22:55 »

Billede 2 & 3 afslører i mine øjne at den er inde!

Manchester United
Odense Boldklub

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #18756: 09 Aug 2008, 23:00 »

Kig på billed tre. Skal SA trække bolden til sig der, skal han godt nok have meget lange fingre.
På billede tre har han halvdelen af hånden på bolden...  Huh

Veni, vidi, vici

BenMusalho
Gæst

« Svar #18757: 09 Aug 2008, 23:00 »

http://www.onside.dk/onsideTV/13776

Så vidt jeg kan se er den ikke inde, som jeg også har skrevet tidligere. Tjek filmen ud. ;-)

Hamza_BIF
Manager

« Svar #18758: 09 Aug 2008, 23:09 »

jaja. er ligeglad med om den så er 5 meter inde.

Pointen er at vi vandt Wink Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Bave
Gæst

« Svar #18759: 09 Aug 2008, 23:22 »

Citat af: Tv2
Snydt for mål
Fem minutter efter var Horsens' Gilberto på spil i en den anden ende, hvor Jacob Berthelsen endte med at begå et kluntet straffespark af den tynde slags, som målmand Søren Jochumsen luskede op for at tage.

Det var imidlertid en dum beslutning. Stephan Andersen ramte i første omgang bolde, der siden smuttede lige over stregen, hvilket linjedommeren ikke kunne se, hvorfor spillet kunne fortsætte. Men Horsens blev snydt for et mål, hvilket tv-billederne også viste.

Tv2 har vel set nogle andre Tv billeder Huh

verdenskrig
Manager

« Svar #18760: 10 Aug 2008, 03:39 »

SÅDAN Opstemt Thumbs Up

Så kan jeg kende vestegnen igen Cool

Vi spiller egentlig røvdårligt, bortset fra de første 10 min af anden halvleg, hvor vi også scorer, men i dag har vi indstillingen med... Og derfor vinder vi... Kampen viser desværre igen igen at Lorentzen er en færdig mand... Han er strategen, men skaber INTET... Kan ik så et lys i ham mere, og syntes vi bør sælge ham!!! Skuffet

Men syntes det er kanon at forsvaret holder stand, med det pres, og de små skader der var.. Berthelsen gjorde det super godt, med max, og overbeviste mig om at han måske alligevel har en fremtid hos os Smiley

Og så havde vi det afgørende held... KLASSE REDNING af stephan, i begge forsøg... Om bolden er inde eller ej vil jeg rent ud sagt skide på... Det er fuldstændigt ligegyldigt... Dommeren skulle træffe en LYNhurtig beslutning, og dømmer den ikke inde... Og vi vinder 1-0... Cool

Skal jeg give mit bud mener jeg ikke den er inde, da den sidste del af venstre side på bolden stadig er over kanten på stregen.. Damm jeg ville gerne se det fra siden Skuffet...

Men vi viser i dag, at vi ikke behøver spille godt for at vinde... Men det gode spil, kommer med en klasseangriber, og farnerud tilbage Cool

3 sejre i 4 kampe er sku flot... Svipseren har vi haft... Dem må vi ikke have flere af, men med købet an bernburg ser det dælme godt ud Peace

Men omvendt... er indstillingen der ikke, taber vi alt... Så det er op til spillerne selv!!!

Gør vores drømme til virkelighed

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #18761: 10 Aug 2008, 04:05 »

Men det gode spil, kommer med en klasseangriber, og farnerud tilbage Cool

3 sejre i 4 kampe er sku flot... Svipseren har vi haft... Dem må vi ikke have flere af, men med købet an bernburg ser det dælme godt ud Peace

Det vil af gode grunde tage sin tid for Alex samt de(n) nye angriber(e), at spille godt sammen. Og ja, det vil hjælpe gevaldigt med 1-2 nye angribere. Dave gjorde det godt og er forhåbenlig fast indtil Gil er hentet ;-)

Jeps, en rigtig fin start trods smutteren mod Randers. Du skriver, at Bernburgeren er hentet, hvilket, det er ihf. ikke offenliggjort endnu, ikke passer. ;-)

Gil og Petter Andersson til vores angreb, og så skal bolden spilles hurtigt langs jorden. Så vinder vi fandme guld! Peace

@ Bave: Medierne er generalt enige om, at den var inde, selvom de, noget dårlige, TV-billeder viser noget andet. Det er sikkert Anti-Brøndby'ere som har skrevet de artikler.. Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 04:12 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #18762: 10 Aug 2008, 04:12 »

Det vil af gode grunde tage sin tid for Alex samt de(n) nye angriber(e), at spille godt sammen. Og ja, det vil hjælpe gevaldigt med 1-2 nye angribere. Dave gjorde det godt og er forhåbenlig fast indtil Gil er hentet ;-)

Jeps, en rigtig fin start trods smutteren mod Randers. Du skriver, at Bernburgeren er hentet, hvilket, det er ihf. ikke offenliggjort endnu, ikke passer. ;-)

Gil og Petter Andersson til vores angreb, og så skal bolden spilles hurtigt langs jorden. Så vinder vi fandme guld! Peace

Enig... Bernburg- gil.. Fy for den Grin Opstemt Thumbs Up

Hehe det var en smutter Wink.. Men er ret sikker på at det bliver ham Peace

Nej!.. Vi skal bruge en fysisk stærk, men som samtidig er komplet... Se Horsens... De slår jo aldrig indlæg, men skal presse det igennem midten... Med minimal succes Smiley...

Derfor to komplette angribere hvor den ene er fysisk, og den anden lille hurtig Thumbs Up

Det har alle dage været den bedste konstelation Tunge

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #18763: 10 Aug 2008, 04:19 »

Udfra hvad jeg set af kampe med FCN, så går Bernburgeren tilbage i banen og det er vel ikke en sådan type, vi skal bruge for så kan vi lige så godt bruge Dave?!
Så hellere Gil/Andersson (selvom jeg gerne ser begge) og så en Jan Koller type på de der 2 meter, som vi kan sparke bolden op til. Smiley

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #18764: 10 Aug 2008, 04:21 »

Udfra hvad jeg set af kampe med FCN, så går Bernburgeren tilbage i banen og det er vel ikke en sådan type, vi skal bruge for så kan vi lige så godt bruge Dave?!
Så hellere Gil/Andersson (selvom jeg gerne ser begge) og så en Jan Koller type på de der 2 meter, som vi kan sparke bolden op til. Smiley

Det gode ved Bernburg er at han kan begge dele...  Thumbs Up

Modsat katongo som lavede et dybdeløb i hele sin tid hos os crazy

Cool

Sider: 1 ... 1249 1250 [1251] 1252 1253 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010