home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1221 1222 [1223] 1224 1225 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4221939 gange)
Demonwar
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18330: 03 Aug 2008, 19:29 »

Du har ret BIF-Boy det gjorde de funny

men alt i alt syntes jeg det er fortjent Randers vinder Rullende Øjne
måske er det ikke fortjent med 0-3

Vil så sige Randers spiller til tider godt bolden rundt. og til tider skidt.  Hævet Øjenbryn
og Brøndby mangler katongo at spille i dybden(Stave) crazy i stedet for de lange høje  bolde Shockeret

Demonwar/RFC Fan Thumbs Up
« Seneste Redigering: 03 Aug 2008, 19:35 af Demonwar » Logged

MLL
Manager

« Svar #18331: 03 Aug 2008, 19:30 »

Hahahaaha taber til Randers FC. Bare lær og hold med AaB Rullende Øjne

Ser godt ud Brøndby Opstemt pis hold
3-0

Tjaeh idioter er der nok af... suk.

Desuden er stimo ikke lige i den bedste position til at håne. Vi vandt over Aab og hvem husker ikke Randers FC's 5-0 kamp mod Aab.

Tilbage på FmF Opstemt

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #18332: 03 Aug 2008, 19:34 »

Du har ret BIF-Boy det gjorde de funny

men alt i alt syntes jeg det er fortjent Randers vinder Rullende Øjne
måske er det ikke fortjent med 0-3

Vil så sige Rander spiller til tider godt bolden rundt. og til tider skidt.  Hævet Øjenbryn
og Brøndby mangler katongo at spille i dybden(Stave) crazy i stedet for de lange høje  bolde Shockeret

Demonwar/RFC

Fuldstændig enig..... Også synes jeg vi skal sparke Peter Madsen ned på andet holdet og gå ud og finde den angriber i løbet af ugen.... Er sku ved og se det han kommer ikk tilbage....

Brøndby ´96
Arsenal ´96

ManUtd83
Manager

« Svar #18333: 03 Aug 2008, 19:36 »

Sikke noget lort - nu håber jeg ikke Brøndby knækker.

Men sejren var alligevel fortjent, for Randers stod godt nok solidt, og BIF lavede jo ikke noget ordentlige chancer i anden halveg. Og så synes jeg de prøvede igennem midten lidt for meget, frem for at spille over kanten til de offensive backs og få folk i feltet.

Og Daniel Wass var da godt nok skræmmende dårlig defensivt i dag.

EDIT: Nååårh ja glemte lige. Hold kæft hvor er Peter Madsen dog elendig. Han kan jo intet.

Yoggidk
Gæst

« Svar #18334: 03 Aug 2008, 19:47 »

Lidt mere moden, vil jeg sige. Men ændre ikke på at Brøndby har spillet utrolig dårligt!

nej nej, klart ikke..  Cool

Cencur
Manager

« Svar #18335: 03 Aug 2008, 20:07 »

Sikke noget lort - nu håber jeg ikke Brøndby knækker.

Men sejren var alligevel fortjent, for Randers stod godt nok solidt, og BIF lavede jo ikke noget ordentlige chancer i anden halveg. Og så synes jeg de prøvede igennem midten lidt for meget, frem for at spille over kanten til de offensive backs og få folk i feltet.

Og Daniel Wass var da godt nok skræmmende dårlig defensivt i dag.

EDIT: Nååårh ja glemte lige. Hold kæft hvor er Peter Madsen dog elendig. Han kan jo intet.

Helt enig - Wass var meget ringe idag, Madsen var magiløs, Duncan slog rødder på Randers' banehalvdel, Jönsson gik i stykker, Jan Kristiansen opførte sig som en fissefod, Lorenzen forsvandt alt for meget og Holmén løb solen sort for ingen nytte. Surt med en off-day for hele holdet! Katongo og Alexander er savnede allerede nu!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Chakana
Manager

« Svar #18336: 03 Aug 2008, 20:08 »

Der er sikkert mange der tænker: Åh nej, endnu en krise..
Men jeg tror nu bare det er en ganske almindelig, dårlig dag! Vi kommer igen! Thumbs Up

Arsenal Football Club

-Benja-
Gæst

« Svar #18337: 03 Aug 2008, 20:19 »

Far er ikke sur, men skuffet!

Nøj hvor spillede vi bare elendigt, intet fungerede. Kun stemningen på Faxe tribunen, dog gik den helt død ved scoringen til 3-0.
Vi havde ikke nogen skud på mål, og det var fuldt fortjent at Randers vandt. Men de er et enganglys, præcis som sidste år. Starter fremragende, men går senere helt ned.

Op med humøret, seks point efter tre kampe.

United-styrer
Gæst

« Svar #18338: 03 Aug 2008, 20:25 »

Hold da kæft, hvor var det elendigt.

Fin stemning på Faxe, indtil det blev alt for pinligt. Men på banen var det forkasteligt.

Fuldstændig fantasiløst angrebsspil. Midtbanespillerne flytter bolden langsomt ud til kanten, hvor spillet går helt i stå. Så står de og glor et par sekunder, før de uden tilløb slår et indlæg til en Randers-spiller. Vi havde ikke én eneste rigtig stor chance, og alle - måske undtagen Holmén - var ringe.

Jeg vil næsten gå så langt som at sige, at dette er noget af det værste, vi har leveret i de sidste to år. Og det siger ikke så lidt.

Tillykke til kronjyderne med en fuldt fortjent sejr.
« Seneste Redigering: 03 Aug 2008, 20:26 af United-styrer » Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #18339: 03 Aug 2008, 20:51 »

Det er jo totalt til grin det her...de plejer sku ikke at fejle på den måde når de er på hjemmebane.

Brøndby var klart spilstyrende, og ville frem, men Randers stod komplet i forsvaret...Brøndby kunne jo slet ikke bryde ordenligt igennem!?

Det var næsten som om alle fra BIF havde en off-day, der var i hvert fald ikke nogle der leverede en pragtkamp...

Set over kampen synes jeg ikke sejren er fortjent, men Randers var jo klart bedst til at udnytte deres få chancer, og deres kontraspil var imponerende...

Utroligt at Fredgaard stadig løber så sindssygt stærkt. Wass var jo flere mil efter ham...

Stemningen på stadion var fint nok, og 15.000 mennesker er skam også flot, så er det fandeme noget **** med et nederlag på 0-3...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #18340: 03 Aug 2008, 21:05 »

'hey, jeg er også ung, men tænker ikke som en pap talerken,  Kys

Staver til gengæld som en funny

TK. Brøndbys spilkoncept er meget vovet. De spiller med 4 centrale midtbanespillere + madsen/williams som heller ikke ligger helt fremme og da man bruger på Duncan (skinny) på toppen, skal backsene næsten hele tiden være fremme for at få ham i spil. Når man så mister bolden, hvilket sker en del når i ikke har Farnerud, er der virkelig åbnet op. Gisla og TR er for langsomme hjem og hvis Wass når hjem er det alligevel ligegyldigt da han i forsvaret præsterer marginalt bedre end en kegle. Og hvis en af de faste midterforsvarere er ude ligner forsvaret noget frad de sidste par sæsoner.

It's gonna be legendary

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #18341: 03 Aug 2008, 21:14 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=87225&rss=true Dårlig undskyldning her Køhlert.... Vi er Trods alt Brøndby IF og burd være profesionalle nok til både og spille i europa og i dk.....

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Yessir
Manager

« Svar #18342: 03 Aug 2008, 21:18 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=87225&rss=true Dårlig undskyldning her Køhlert.... Vi er Trods alt Brøndby IF og burd være profesionalle nok til både og spille i europa og i dk.....

Det var en undskyldning der holdte for 8-10 år siden. Dagens danske fodboldhold skal simpelthen være gode nok til at kunne spille to kampe om ugen. Kom igen Køhlert!  Thumbs Up

MLL
Manager

« Svar #18343: 03 Aug 2008, 21:36 »

Det bliver i hvert fald spændene at se handlerne i næste uge.... forhåbentlig!

btw: Hvad er status på JayJay?

Tilbage på FmF Opstemt

dasmessi
Gæst

« Svar #18344: 03 Aug 2008, 22:15 »

Nu har jeg lige været på Brøndby Stadion i dag for første gang, og hold kæft en stemning!. Jeg sad på SAS tribunen og damn en stemning der er over ved Faxe Tribunen. Og med hensyn til kampen var det jo lort for BIF. Men godt for Randers. Ellers var det en god kamp. Derimod vil jeg påpege Duncan som den dårligste spiller i kampen.

Sider: 1 ... 1221 1222 [1223] 1224 1225 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010