home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1148 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1138 1139 [1140] 1141 1142 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4219539 gange)
Chakana
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #17085: 15 Jul 2008, 17:58 »

Aha..
Nu er jeg med Peace Grin

Arsenal Football Club

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #17086: 15 Jul 2008, 18:02 »

Jeg mener, uden at være integreret Brøndby-fan, det står for Syd Siden Online.

Nemlig. Sydsiden Online eller SSO som den forkortes, er forummet tilknyttet Brøndby Supports hjemmeside.

For at følge med, springer du herind.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager

« Svar #17087: 15 Jul 2008, 18:02 »

DET ER JO IKKE DET JEG SIGER!!!!!!!!!!! crazy

Jeg har aldrig kaldt Vingaard en stjerne men i en 4-4-2 diamant har han nogle kvaliteter som vi bør vælge frem for pontus som bliver kaldt en kontrollerende central midtbanespiller... Lidt ala gisla og retov... Og dem skal man kun bruge en af, på en midtbane ellers bliver spillet hurtigt for let at læse!

Og så tilspørger jeg dig... Har du nogensinde set Pontus spille siden du ved at han er så meget bedre crazy

Og de kvaliteter har vi allerede i Holmén, samt de unge gutter vi har til den position Smiley

Ja, så ham i enkelte kampe, da han spillede i Monaco Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #17088: 15 Jul 2008, 18:08 »

Og de kvaliteter har vi allerede i Holmén, samt de unge gutter vi har til den position Smiley

Ja, så ham i enkelte kampe, da han spillede i Monaco Smiley

vi har ingen ud over Holmen der har de kvaliteter som vingaard har... Og man skal bruge to, tovejsspillere i en diamant...

Ellers bliver defensive svækket, og offensive mangler støtte...

Og du kan ik vurderer ham ud fra en kamp ffs Wink Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #17089: 15 Jul 2008, 18:13 »

vi har ingen ud over Holmen der har de kvaliteter som vingaard har... Og man skal bruge to, tovejsspillere i en diamant...

Ellers bliver defensive svækket, og offensive mangler støtte...

Og du kan ik vurderer ham ud fra en kamp ffs Wink Grin

Selvom de nok kræver noget tid til at omvende sig, så har vi Lorentzen og Tobi.. Ericsson kan vel også smides derind. Vupit, så er der sparet 8-10 mio, eller hvor meget Esbjerg nu forlanger.

Har heller ikke kun set ham i én kamp Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #17090: 15 Jul 2008, 18:17 »

Selvom de nok kræver noget tid til at omvende sig, så har vi Lorentzen og Tobi.. Ericsson kan vel også smides derind. Vupit, så er der sparet 8-10 mio, eller hvor meget Esbjerg nu forlanger.

Har heller ikke kun set ham i én kamp Rullende Øjne

Og tid har vi ikke... ergo henter vi ham, og så sparer vi os selv for at have en spiller i startopstillingen som ik passer ind...

Og vupti.. Pludselig kan vi synge "Vi ligger nr 1" igen Thumbs Up

Og lige en anden ting... Ved ikke hvordan du ellers karakteriserer en tovejsspiller men Lorentzen, ericsson, OG SPECIELT toby er ikke i nærheden af at være tovejsspillere...

Vingaard passer perfekt ind... Han har alt lige fra teknik, til skud, til aggresivitet, til defensivt arbejde, til frækhed i spillet...  Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #17091: 15 Jul 2008, 19:00 »

Og lige en anden ting... Ved ikke hvordan du ellers karakteriserer en tovejsspiller men Lorentzen, ericsson, OG SPECIELT toby er ikke i nærheden af at være tovejsspillere...

Det er jo også det jeg siger.. Giv dem lidt tid, så er den der. Træn dem i det, brug dem der, så skal den nok komme. TR blev jo heller ikke venstre back på én dag vel?

En ting kan vi vel være enige om, og det er, ikke at være enige. Vingaard har set godt ud det sidste års tid (RAUW!), ja, men vi ved jo ikke om han kan holde det niveau.

- Daniel Agger.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #17092: 15 Jul 2008, 22:50 »

Ingen der har noget nyt om dagens rygte ??

Brøndby ´96
Arsenal ´96

verdenskrig
Manager

« Svar #17093: 15 Jul 2008, 23:00 »

Det er jo også det jeg siger.. Giv dem lidt tid, så er den der. Træn dem i det, brug dem der, så skal den nok komme. TR blev jo heller ikke venstre back på én dag vel?

En ting kan vi vel være enige om, og det er, ikke at være enige. Vingaard har set godt ud det sidste års tid (RAUW!), ja, men vi ved jo ikke om han kan holde det niveau.

T.r havde i min bog allerede de kvaliteter som en god back skulle have, men sku blot træne sin placeringsevne...

I min verden kan jeg ikke se hvordan Lorentzen og specielt toby nogensinde skal blive den slags spiller...

Men jeg kan da tage fejl... Mener bare ikke at vi har tid til at uddanne spillere... de skal købes for at hæve niveauet NU! Thumbs Up

Cool

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #17094: 15 Jul 2008, 23:19 »

Der er et rutine pressemøde i morgen (dagen før en Europa Cup kamp)

Men Stephan Andersen blev jo præsenteret i et rutine pressemøde før en RL kamp......

Det kan da være at de gør det igen

Zone 43
Manager

« Svar #17095: 15 Jul 2008, 23:23 »

Ingen der har noget nyt om dagens rygte ??

Der er intet nyt siden sidst, så vi må vente til morgen.. Med mindre der sker noget indenfor dagens sidste 40 min. Peace

T.r havde i min bog allerede de kvaliteter som en god back skulle have, men sku blot træne sin placeringsevne...

I min verden kan jeg ikke se hvordan Lorentzen og specielt toby nogensinde skal blive den slags spiller...

Men jeg kan da tage fejl... Mener bare ikke at vi har tid til at uddanne spillere... de skal købes for at hæve niveauet NU! Thumbs Up

Som jeg skriver, så skal de trænes i det og spille nogen kampe sådan, så skal de nok blive god der. At vi så ikke har tid til, at "uddanne" dem, er noget helt andet, og derfor ser jeg også en rutineret mand som Jan K. eller Pontus.. Smiley

- Daniel Agger.

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #17096: 15 Jul 2008, 23:24 »

Der er et rutine pressemøde i morgen (dagen før en Europa Cup kamp)

Men Stephan Andersen blev jo præsenteret i et rutine pressemøde før en RL kamp......

Det kan da være at de gør det igen

Ved du hvad tid de holder pressemøde?

forventer det ikke, men kunne da godt være du ved det? Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #17097: 15 Jul 2008, 23:27 »

Der er intet nyt siden sidst, så vi må vente til morgen.. Med mindre der sker noget indenfor dagens sidste 40 min. Peace

Som jeg skriver, så skal de trænes i det og spille nogen kampe sådan, så skal de nok blive god der. At vi så ikke har tid til, at "uddanne" dem, er noget helt andet, og derfor ser jeg også en rutineret mand som Jan K. eller Pontus.. Smiley

Men hvad hvis de ikke er den slags spillertype som vi har brug for Wink

Cool

Gosser
Manager

« Svar #17098: 15 Jul 2008, 23:28 »

Ved du hvad tid de holder pressemøde?

forventer det ikke, men kunne da godt være du ved det? Smiley

www.danskesportsjou rnalister.dk/?news=25471
« Seneste Redigering: 15 Jul 2008, 23:30 af Gosser » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #17099: 15 Jul 2008, 23:29 »

Men hvad hvis de ikke er den slags spillertype som vi har brug for Wink

Hvorfor skulle det ikke være det? Rullende Øjne

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1138 1139 [1140] 1141 1142 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010