home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1022 1023 [1024] 1025 1026 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4232814 gange)
maUnit
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15345: 08 Jun 2008, 13:39 »

Flest.. Ja det er fint, men det er jo ikke ens betydning med at det er godt nok...

Jeg siger ikke at han ikke laver nogle mål.. Jeg siger bare at hvis vi vil være nordens bedste skal vi have en angriber der kan mere end med hovedet.. Han skal samtidigt gavne vores spil, så vi til enhver tid kan true vores modstandere..

Jeg vil ikke kalde mig snæversynet.. Jeg vil kalde mig realist.. Hvis vores ledelse havde samme evne, ville vi aldrig have haft en krise!!

Kun det bedste af det bedste er godt nok til Brøndby og den kategori passer Duncan langt fra til Peace

På et godt hold, skal der helst være lidt af vær, en der er god til hovedspillet, en der er god til at drible o.s.v
og Duncan er vel nok danmarks bedste i luftspillet.

så jeg synes sku du har en mærkelig holdning

verdenskrig
Manager

« Svar #15346: 08 Jun 2008, 13:39 »

På et godt hold, skal der helst være lidt af vær, en der er god til hovedspillet, en der er god til at drible o.s.v
og Duncan er vel nok danmarks bedste i luftspillet.

Og hvad nytter det hvis vi ikke spiller med kanter Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #15347: 08 Jun 2008, 13:40 »

Fordi jeg ikke er tilfreds med middelmådighed!!!

Og hvad gavn har vi af ham hvis han er skadet... Kom nu ind i kampen crazy!!!

Han skal sgu nok komme tilbage på sporet. Vent og se. Han er da konstant farlig på indlæg og dødbolde..

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

verdenskrig
Manager

« Svar #15348: 08 Jun 2008, 13:42 »

Han skal sgu nok komme tilbage på sporet. Vent og se. Han er da konstant farlig på indlæg og dødbolde..

Indlæg som vi har mange af når vi ikke har kanter... i get the point.. eller not Tunge

Ja og hvis han skulle er han bare ikke god nok.. Det er fint hvis du mener noget andet, men så vil jeg ikke høre sure miner når vi stadig ligger samme sted om 2-3 år som nu... Ikke at det kun er duncans skyld, men med en bedre angriber ville det hjælpe på indfrielsen af ambitionerne, som vores ledelse har lagt for dagen! Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #15349: 08 Jun 2008, 13:43 »

Og hvad nytter det hvis vi ikke spiller med kanter Rullende Øjne

igen læser du ikke hvad jeg skriver.

jeg tror bare du skal stoppe nu, du skriver det samme igen og igen.

verdenskrig
Manager

« Svar #15350: 08 Jun 2008, 13:46 »

igen læser du ikke hvad jeg skriver.

jeg tror bare du skal stoppe nu, du skriver det samme igen og igen.

Måske, men du kan slet ikke argumentere for din holdning funny.. det er jo helt til grin...

Hvad i guds navn skal vi bruge en boksspiller som KUN kan med hovedet til, hvis vi ikke har kanter.. Det giver jo INGEN mening på nogen måde funny funny crazy

Hvis du nu kender til systemet, spiller vi med en smal diamant, ergo skal vi have to angribere som både kan gå med i kombinationsspillet, og være farlige en mod en, og som kan med hovedet ved døboldet, og når backs kommer i overlab..

Prøv nu at forstå min pointe, da det er grunden til at jeg skriver det samme igen og igen crazy!!

Cool

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #15351: 08 Jun 2008, 13:46 »

Indlæg som vi har mange af når vi ikke har kanter... i get the point.. eller not Tunge

Ja og hvis han skulle er han bare ikke god nok.. Det er fint hvis du mener noget andet, men så vil jeg ikke høre sure miner når vi stadig ligger samme sted om 2-3 år som nu... Ikke at det kun er duncans skyld, men med en bedre angriber ville det hjælpe på indfrielsen af ambitionerne, som vores ledelse har lagt for dagen! Thumbs Up

Jeg laver ikke sure miner, for jeg tror at Brøndby kommer stærkt tilbage til Juli.. Daværende sæson skulle bare overståes, for så at koncentrere sig om den nye og komme godt fra start. Og den del er Duncan med i..

verdenskrig
Manager

« Svar #15352: 08 Jun 2008, 13:50 »

Jeg laver ikke sure miner, for jeg tror at Brøndby kommer stærkt tilbage til Juli.. Daværende sæson skulle bare overståes, for så at koncentrere sig om den nye og komme godt fra start. Og den del er Duncan med i..

det med fed, kræver et par gode indkøb..

Det uden har jeg unægteligt svært ved at se.. Så skal Duncan forbedre sig meget Smiley

Cool

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #15353: 08 Jun 2008, 13:53 »

Måske, men du kan slet ikke argumentere for din holdning funny.. det er jo helt til grin...

Hvad i guds navn skal vi bruge en boksspiller som KUN kan med hovedet til, hvis vi ikke har kanter.. Det giver jo INGEN mening på nogen måde funny funny crazy

Hvis du nu kender til systemet, spiller vi med en smal diamant, ergo skal vi have to angribere som både kan gå med i kombinationsspillet, og være farlige en mod en, og som kan med hovedet ved døboldet, og når backs kommer i overlab..

Prøv nu at forstå min pointe, da det er grunden til at jeg skriver det samme igen og igen crazy!!

nu gider jeg sku ikke mere, du læser jo ikke hvad jeg skriver.

du skal nok blive klogere.........

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #15354: 08 Jun 2008, 13:55 »

det med fed, kræver et par gode indkøb..

Det uden har jeg unægteligt svært ved at se.. Så skal Duncan forbedre sig meget Smiley

Du har jo ikke set ham i action de sidste par måneder, så vi ved heller ikke hvor han står nu. Han går da også tit dybt ned i banen og modtager bolden af og til, og så er han jo en targetmand, så du kan ikke få Duncan til at være en ny "Elmander".. Det kan du godt glemme.

verdenskrig
Manager

« Svar #15355: 08 Jun 2008, 13:56 »

nu gider jeg sku ikke mere, du læser jo ikke hvad jeg skriver.

du skal nok blive klogere.........
Grin funny funny funny funny

Fint at du stikker halen mellem benene, når du indser at jeg har ret Thumbs Up

Du behøver heller ikke skrive mere.. Har set din pointe.. Men forstår den PÅ INGEN MÅDE crazy!!

Spørgsmålet er om du har forstået min Rullende Øjne

Og hvad skulle jeg blive klogere på Skuffet

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #15356: 08 Jun 2008, 13:58 »

Du har jo ikke set ham i action de sidste par måneder,

Endnu en grund til at sælge ham.. Han er ude i halvdelen af sæsonen og i resten laver han en håndfuld mål.. Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #15357: 08 Jun 2008, 13:59 »

Du har jo ikke set ham i action de sidste par måneder, så vi ved heller ikke hvor han står nu. Han går da også tit dybt ned i banen og modtager bolden af og til, og så er han jo en targetmand, så du kan ikke få Duncan til at være en ny "Elmander".. Det kan du godt glemme.

Nu har jeg en teori om at man ikke udvikler sig voldsomt meget som fodboldspiller når man er skadet Wink

Kræver heller ikke en ny Elmand da elmander var en off midt type.. Duncan er en old school targetmand der kan med låget, og er fysisk stærkt.. Men så er det vel også det..

I moderne fodbold kræver det en komplet angriber hvis man vil op, og bide skeer med de store Peace

Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #15358: 08 Jun 2008, 14:03 »

S
Zacho er ny. Han sidder ved siden af mig, så han kender ikke sitet endnu.  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #15359: 08 Jun 2008, 14:04 »

Ahhhhhhh okay Thumbs Up... Velkommen til zacho Opstemt

Cool

Sider: 1 ... 1022 1023 [1024] 1025 1026 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010