home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 953 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 74 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1005 1006 [1007] 1008 1009 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4235236 gange)
maUnit
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15090: 01 Jun 2008, 12:41 »

Lidt rygter fra dagens BT:

læste BT idag, hvor kilder tæt på BIF´ledelsen tilsyneladende skulle have udtalt at spillere de ønsker pt. skulle være…..
Martin Bernburg, Morten Skoubo, Jan Kristiansen, Michael Jacobsen(AAb) og så et par svenske brødre jeg desværre ikke kan huske navnene på (har aldrig hørt om dem)…

men de danske navne glæder mit Brøndby hjerte……

de to svenske brødre er: Pontus Farnerud og Alexander Farnerud

jeg tror heller ikke på jacobsen, men bernburg og skoubo tror jeg mere på.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #15091: 01 Jun 2008, 12:41 »

Det er nu ikke mit rygte Rullende Øjne Det er en bruger far 90min.dk's Wink Bernburg kunne jeg godt forestille mig at vi hentede. Ville dog hellere se en Lars Nilsson Smiley

Tror nu Lars ryger til FCK  Thumbs Up
Men tror nu mere på Skoubo end Bernburg  Rullende Øjne

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Gosser
Manager

« Svar #15092: 01 Jun 2008, 13:05 »

Skoubo og Bernburg ville være for vildt! Damn vi ville have et godt angreb - hvis altså  Skoubo er skadesfri.

Michael Jacobsen er dybt useriøst. Wink

Djævlen
Gæst

« Svar #15093: 01 Jun 2008, 13:06 »

Farnerud brødrene ville nu være det vildeste Smiley

Gosser
Manager

« Svar #15094: 01 Jun 2008, 13:09 »

Bestemt. Det kunne være rigtig spændende. Men det er ret store spillere, og måske for store, til at vi er attraktive for dem.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #15095: 01 Jun 2008, 13:11 »

Der er jeg meget enig, vild opgradering på midtbanen, for så vidt jeg husker er ingen af dem angribere... Men køber vi de to, skal minimum en midtbane spiller væk, sådan som jeg ser det... Men vi skal stadig have den angriber, som ihvertfald scorer 15 mål pr. sæson... Sådan en har vi ikke haft i lang tid... Jeg savner dagene med Turbo Bent, Ebbe Sand, Peter Møller, Peter Madsen(Inden han tog til udlandet), Peter Graulund osv. Dengang vi var sikre på at en af vores angribere nok skulle score, hvor det bare var et spørgsmål om hvornår i kampen de ville gøre det... Those Were The Days Græder

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #15096: 01 Jun 2008, 13:37 »

hvis i siger at m. jacobsen er useriøst så tror jeg altså også at m. bernburg er det... hvis jeg kender nordsjælland ret så er bernburg næppe billig de vil sikkert have 20 mio for ham.. mindst.. og de vil næppe sælge ham til en konkurrende klub.. hvilket er en fuldstændig overdrevet pris som jeg tror vi kan få andre som er  bedre end den pris

men brødrene   Thumbs Up

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #15097: 01 Jun 2008, 13:43 »

De siger jo ikke at Jacobsen er urealistisk, fordi vi ikke har pengene, men nærmere fordi han nok ikke gider skifte til BIF. Der er klubber i europa der er interesserede i ham og så tror jeg ikke han vil forlade et dansk hold, som skal spille CL kval, for et, som skal spille UEFA kval. Det er ikke Brøndbys økonomi der er problemet, men nærmere at spillere nok ikke gider.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #15098: 01 Jun 2008, 13:54 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=153845

Det lyder da som en lys fremtid for os og vores unge hvis de fortsætter sådan.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Yessir
Manager

« Svar #15099: 02 Jun 2008, 03:25 »

hvis i siger at m. jacobsen er useriøst så tror jeg altså også at m. bernburg er det... hvis jeg kender nordsjælland ret så er bernburg næppe billig de vil sikkert have 20 mio for ham.. mindst.. og de vil næppe sælge ham til en konkurrende klub.. hvilket er en fuldstændig overdrevet pris som jeg tror vi kan få andre som er  bedre end den pris

men brødrene   Thumbs Up

FCN viste da med Nordstrand salget, at de gerne sælger til konkurrerende klub hvis prisen er rigtig.
Men det bliver spændende at se om Bernburg er så meget FCK, at han ville afvise skiftet. FCN spiller trods alt også UEFA næste sæson.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2008, 03:31 af Yessir » Logged

absalonsen
Gæst

« Svar #15100: 02 Jun 2008, 10:23 »

Jeg håber FCK henter Alvaro eller Bernburg. funny

Velkommen i Brøndby IF tråden. Her diskuterer/snakker vi om Brøndby og vil skide på, hvem du håber fck henter!

TT:

Jeg håber stadig, at vi glemmer Skoubo. Manden har ikke spillet en hel kamp i meget lang tid, og jeg tvivler på, at det er sådan en spiller vi har brug for. Derimod tror jeg Bernburg kunne passe godt ind på holdet. Mon ikke han bliver lidt lettere at lokke til kluibben, hvis Wieghorst kommer? :-)
De svenske brødre lyder i mine øre lidt urealistiske, desværre, men ville da uden tvivl være forstærkninger. :-P

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #15101: 02 Jun 2008, 10:43 »

FCN viste da med Nordstrand salget, at de gerne sælger til konkurrerende klub hvis prisen er rigtig.
Men det bliver spændende at se om Bernburg er så meget FCK, at han ville afvise skiftet. FCN spiller trods alt også UEFA næste sæson.

for den rigtige pris!!!!! nordstrand var jo aldrig så mange penge værd det samme med bernburg.. allan k. sidder stadig og griner sammen med brixtofte over en god flaske rødvin

Yessir
Manager

« Svar #15102: 02 Jun 2008, 14:00 »

for den rigtige pris!!!!! nordstrand var jo aldrig så mange penge værd det samme med bernburg.. allan k. sidder stadig og griner sammen med brixtofte over en god flaske rødvin

Ehh?
Du skriver jo selv Allan K, hygger sig gevaldigt over det med Brixemanden. Mon så ikke det har været den rigtige pris for ham?

Jeg snakker ikke om rigtig pris for køber, men for sælger.
Allan K. burde kåre som Danmarks bedste kræmmer, for at have sælge sine spillere så godt som han gør.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15103: 02 Jun 2008, 15:00 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84557 - Det er umiddelbart en mulighed Smiley

Echoes, Silence, Patience and Grace

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #15104: 02 Jun 2008, 15:32 »

Sider: 1 ... 1005 1006 [1007] 1008 1009 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010