home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 984 985 [986] 987 988 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4765970 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14775: 22 Maj 2008, 14:31 »

Tror heller ikke de to er at finde i truppen efter sommerpausen - Kent Nielsen var nummer 2 på min liste over trænere. Tror han kan få lidt af den gamle brøndbyånd tilbage i truppen, hvor ingen er over, ingen ved siden af klubben.
Håber jeg fandme! Shockeret De kan ikke spille bold. Mike Jensen er et stort talent, men han er bare ikke god nok endnu - mens Duncan er decideret boldmongol crazy Man skal også kunne andet end at heade Grin

Til det med Kent: Tror han kan skabe resultater men det er ikke den mest underholdende form for fodbold? Gad helst se Wieghorst. Den ligger nogenlunde lige mellem KN ER

BenMusalho
Gæst

« Svar #14776: 22 Maj 2008, 14:32 »

Tror i hvert fald Duncan er færdig I BIF... Har hørt at han allerede er blevet fyret/solgt....
Hvor har du hørt det?? Shockeret

Cencur
Manager

« Svar #14777: 22 Maj 2008, 14:37 »

Håber jeg fandme! Shockeret De kan ikke spille bold. Mike Jensen er et stort talent, men han er bare ikke god nok endnu - mens Duncan er decideret boldmongol crazy Man skal også kunne andet end at heade Grin

Til det med Kent: Tror han kan skabe resultater men det er ikke den mest underholdende form for fodbold? Gad helst se Wieghorst. Den ligger nogenlunde lige mellem KN ER

Fordi det vi trænger til efter 2 år miserabel fodbold på vestegnen er en træner som spiller herre offensivt? Tror bare disciplin og taktisk prægende kampe er recepten i ihvertfald hele næste sæson.

Mike Jensen bliver nok udlejet og Duncan bliver solgt, det skulle ihvertfald ikke undre mig.

Har du kilde sheriffen?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #14778: 22 Maj 2008, 14:37 »

Det er bare en fordom at de spiller kedeligt...

Horsens spillede noget kedeligt de første to sæsoner imo, men det var for at sørge for at blive i SAS-Ligaen og herefter kæmpe sig fremad mod toppen og har i år haft en rigtig go' sæson Peace

Jeg tror at med Kent og Henrik på træner bænken, så vil vi komme tilbage, hvor vi hører til - nemlig nr. 1! Thumbs Up

Mike Jensen er et stort talent, men han er bare ikke god nok endnu

Mike "skal bare" udlejes til et hold som Lyngby, Silkeborg e.l. i et år eller to, hvor han kan udvikle sig. Så skulle han gerne være klar til noget SAS-Liga bold på Vestegnen Thumbs Up

Nu er det jo ikke et must, at vi skal underholdende. Bare se på FCK og til dels Chelsea, det er ikke altid flot og underholdende, men det er effektivt! Det er nok noget a la det, som vi skal starte med at spille for at komme tilbage. Så kan vi altid snakke om at underholde bagefter Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #14779: 22 Maj 2008, 14:47 »

Hvor har du hørt det?? Shockeret

Jeg har bare hørt det fra en som kender nogen med gode kilder  Smiley men lad mig lige UNDERSTREGE at det ikke er noget jeg ved, men blot er noget jeg har hørt...

For at underbygge det har jeg også hørt at han i vinters sagde nej til et skifte til AGF efter BIF havde accepteret at sælge for samme pris han blev købt for...

Cencur
Manager

« Svar #14780: 22 Maj 2008, 14:55 »

Javel - Lad os se om et par måneder om det holder vand. Men det ville ikke komme bag på mig hvis han røg her i sommertransfer vinduet.

De skal bare ikke sælge ham til en anden SAS liga klub, gider ikke ha' at han skal bombe imod os! Lad ham smutte til en bundesliga klub, så han kan være en rigtig targetmand.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #14781: 22 Maj 2008, 18:33 »

Sejr kræves på lørdag.. Kan man være andet enig med HH?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #14782: 22 Maj 2008, 18:37 »

Endelig kommer Bif forbi min By ;-) Glæder mig som en sindsyg barre nederen jeg ikk kan komme ned og stå hos Bif fansene og skal i stedet Være på Sparkassenkronjylla nd Tribunen øv bøv

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Zone 43
Manager

« Svar #14783: 23 Maj 2008, 14:02 »

Hvis Duncan bliver solgt, kan han så blive hans afløser?

EDIT:

Fra wiki'en:

Years Club App (Gls)*
1996–2001 Halmstads BK 119 (37)
2001–2005 SC Heerenveen 90 (19)
2005– IFK Göteborg 75 (18)
« Seneste Redigering: 23 Maj 2008, 14:08 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #14784: 23 Maj 2008, 14:06 »

Mener altså ikke vi skal sælge Duncan. Hvis han holder sig skade fri laver han altid mange mål. Det ved man !!

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #14785: 23 Maj 2008, 14:08 »

Synes osse det ville være huld i hovedet og sælge ham.... Men kan godt se hvis man er igang med og hente skoubo tilbage så er der ikke plads til ham...

Brøndby ´96
Arsenal ´96

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #14786: 23 Maj 2008, 14:13 »

duncan er ikke så fast mere efter min mening, sys at vores spil bliver kedeligt når han er med, og vi kan jo også vinde uden ham. men selvfølge hvis vi får kent nielsen som er indbegrebet af kedelig fodbold så er det måske godt at have duncan er med for så kan schlebrugge tonse bolden op til ham og så kører den derfra.. ih hvor bliver det bare sjovt at se fodbold så  Skuffet ticked off

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #14787: 23 Maj 2008, 14:15 »

Hvis Duncan bliver solgt, kan han så blive hans afløser?

EDIT:

Fra wiki'en:

Years Club App (Gls)*
1996–2001 Halmstads BK 119 (37)
2001–2005 SC Heerenveen 90 (19)
2005– IFK Göteborg 75 (18)
Kan huske jeg altid hentede ham i manager til Brøndby da han spillede i Halmstad. Men hvis han ikke starter inde for Götenorg så ved jeg ikke om han er god nok til at være Duncans afløser?

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #14788: 23 Maj 2008, 14:22 »

synes ikke det skal være et must at vi spiller god fodbold

jeg vil hellere blive mestre og så spille en anelse mere kedelig fobold.
Synes Duncan og Katongo ville være et godt par. To vit forskellige typer !

Når Duncan ikke er med fylder vi ikke nok i feltet !
« Seneste Redigering: 23 Maj 2008, 14:25 af mini90 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #14789: 23 Maj 2008, 14:51 »

Truppen mod Randers

16. Stephan Andersen
7. Kasper Lorentzen
8. Kim Daugaard
9. Martin Retov
10. Martin Ericsson
18. Max von Schlebrügge
21. Thomas Rasmussen
23. Martin Spelmann
26. Mike Jensen
28. Chris Katongo
29. Daniel Wass
30. Michael Tørnes
31. David Williams
32. Anders Randrup
33. Jacob Berthelsen
34. Pierre Kanstrup

Andersen
Wass - Max - Randrup - T. Ras
Retov
Spelmann - Lorentzen
Ericsson
Katongo - Dave

Et optimistisk bud: 0-3!

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 984 985 [986] 987 988 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010