home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23591
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Anna Lips
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 951 952 [953] 954 955 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4790345 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14280: 11 Maj 2008, 18:56 »

Så blev vores sommerferie bold for dyrt! Dårligt, for at sige det mildt. Nøj, hvor bliver næste uge dog sjov med de seneste to kampe i mente Ubeslutsom

Ta' jer sammen Brøndby IF ticked off

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

patrick J
Manager

« Svar #14281: 11 Maj 2008, 18:58 »

JA HELT enig! stop med det sommerbold, og vind nogle kampe! 1-1 mod Viborg og AGF er for dårligt!! mildt sagt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Hamza_BIF
Manager

« Svar #14282: 11 Maj 2008, 18:59 »

fuck, Fuck, FUck, FUCk, FUCK MAND!

Skide Anders røvmurer mand! ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off/ Græder Græder Græder Græder Græder Græder ticked off Græder ticked off Græder ticked off Sur Sur Sur Sur Sur Sur Skuffet Skuffet Forlegen ticked off

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #14283: 11 Maj 2008, 19:04 »

Proffessionelle spillere skal kunne sætte sig op til kampe som den idag... Og hvis ikke spillerne går ind til de to næste med kød og blod fortjener de ikke den gule trøje!

Jeg er virkeligt skuffet over holdet lige nu... En kamp som idag skal vindes! Og det gjorde vi ikke... Men sådan er det, vi har fået pokalen og dermed det vi gik efter, men alligevel...  Skuffet

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

-Benja-
Gæst

« Svar #14284: 11 Maj 2008, 19:19 »

Hvor er det bare skuffende man, de skal til at tage sig sammen hvis de vil have point mod Aab og FCK.
Vi mangler virkelig en angriber, hvis Duncan og Peter Madsen ikke er gode nok. Katongo kæmper røven ud af bukserne, en stor stærk angriber ved siden af. Williams er ikke noget værd, nøj, det kontra angreb hvor han løb selv. Han kunne have spillet Katongo fri, der mangler gejst.
Men ærgerligt med Ericsson, Randrup og Thomas Rasmussen ude mod Aab.

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #14285: 11 Maj 2008, 21:46 »

Hvor er det bare skuffende man, de skal til at tage sig sammen hvis de vil have point mod Aab og FCK.
Vi mangler virkelig en angriber, hvis Duncan og Peter Madsen ikke er gode nok. Katongo kæmper røven ud af bukserne, en stor stærk angriber ved siden af. Williams er ikke noget værd, nøj, det kontra angreb hvor han løb selv. Han kunne have spillet Katongo fri, der mangler gejst.
Men ærgerligt med Ericsson, Randrup og Thomas Rasmussen ude mod Aab.
det værste er at thomas er ude for ham har vi ikke en erstatning for randrup kan erstattes af wass og ericsson kan nok også erstattes med flere spilere selvom han er dygtig og stadig vigtig del af holdet

Zone 43
Manager

« Svar #14286: 11 Maj 2008, 21:49 »

det værste er at thomas er ude for ham har vi ikke en erstatning for. randrup kan erstattes af wass og ericsson kan nok også erstattes med flere spilere selvom han er dygtig og stadig vigtig del af holdet

Tja.. Det eneste reele afløser, som er til rådighed for TR lige nu, er Max.. Mon ikke at forsvaret kommer til at se således ud til AaB kampen?
Wass - PerPer - Howard - Max

EDIT: Kom lige til at tænke på, om man skulle afprøve en Thomas Mrva i den kamp? Evt. have ham med som udskifter Smiley
« Seneste Redigering: 11 Maj 2008, 21:51 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #14287: 11 Maj 2008, 21:50 »

Daugaard kommer nok til at spille venstre back imod Aab Smiley Wass istedet for Randrup og Retov istedet for Ericsson.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Cencur
Manager

« Svar #14288: 11 Maj 2008, 21:50 »

Per skal ud og løbe med Curth og Nilsson? Tror jeg ikke på.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #14289: 11 Maj 2008, 21:57 »

Tja.. Det eneste reele afløser, som er til rådighed for TR lige nu, er Max.. Mon ikke at forsvaret kommer til at se således ud til AaB kampen?
Wass - PerPer - Howard - Max

EDIT: Kom lige til at tænke på, om man skulle afprøve en Thomas Mrva i den kamp? Evt. have ham med som udskifter Smiley
kunne være spændende med mrva og det ser jo ud til at de er gået på sommerferie alligevel så lad os prøve noget.. men det lyder nok også godt med kim d som back

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #14290: 11 Maj 2008, 21:58 »

så også nødig at perper spillede mod dem.. eller generelt mere det skære at sige det men han er ikke god nok mere virker meget stiv idet

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #14291: 11 Maj 2008, 22:02 »

Elendoigt. Viborg, AGF og Lyngby, der skal bare 9 point til, hvis man vil være med hvor det sjove sker. Også i næste sæson, ellers er man bare ikke god nok!! Elendig kamp. Vi burde kører den hjem til sidst. Men nej nej..

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Zone 43
Manager

« Svar #14292: 11 Maj 2008, 22:02 »

Per skal ud og løbe med Curth og Nilsson? Tror jeg ikke på.

Det er heller ikke mit drømmescenarie, men det kan blive sådan. Ellers skulle man smide Mrva, eller Molle, som jeg lige kom i tanke om, ud som venstreback og så have Max og Howard i midterforsvaret.. Smiley

- Daniel Agger.

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #14293: 11 Maj 2008, 22:07 »

mrva lyder altså også som et sats... men selvfølgelig hvis aab tæver FuCK imorgen og fcm flopper som de plejer og aab dermed vinder guld så kan det jo være lige gyldigt og så sys jeg vi skal prøve mrva men hvis nu at de skal vinde over os for at blive mestre så skal vi nok passe lidt på med de unge talenter for så rende vi ind i en øretæve

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #14294: 11 Maj 2008, 22:11 »

mrva lyder altså også som et sats... men selvfølgelig hvis aab tæver FuCK imorgen og fcm flopper som de plejer og aab dermed vinder guld så kan det jo være lige gyldigt og så sys jeg vi skal prøve mrva men hvis nu at de skal vinde over os for at blive mestre så skal vi nok passe lidt på med de unge talenter for så rende vi ind i en øretæve

Vi er jo ikke bedre..

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Sider: 1 ... 951 952 [953] 954 955 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010