home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23594
  2 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lomjkenrAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 946 947 [948] 949 950 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4806756 gange)
Andersen
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14205: 07 Maj 2008, 16:21 »

Du ser tilsyneladende ikke nok SAS-liga, Djævlen. For hvis du gjorde, så ville du nok vide, at Duncan nærmest er garant for et mål pr. kamp og er suverænt den skarpeste angriber i Brøndby-truppen.

Han er dog en elendig teknikker, og en klods i Brøndbys angrebs flow. Men som afslutter og målscorer er han sublim.
Dog er jeg enig i, at man bør søge en anden angriber. Men at han ikke laver mål, det er løgn.

absalonsen
Gæst

« Svar #14206: 07 Maj 2008, 16:31 »

Du ser tilsyneladende ikke nok SAS-liga, Djævlen. For hvis du gjorde, så ville du nok vide, at Duncan nærmest er garant for et mål pr. kamp og er suverænt den skarpeste angriber i Brøndby-truppen.

Han er dog en elendig teknikker, og en klods i Brøndbys angrebs flow. Men som afslutter og målscorer er han sublim.
Dog er jeg enig i, at man bør søge en anden angriber. Men at han ikke laver mål, det er løgn.

Jeg er enig med dig her. For et år siden (altså foråret 2007) endte han jo med at slutte foråret med et målsnit, der var bedre end Rade Pricas (som jo endte med at blive topscore).
Hvis han gider holde vøgten nede og lade være med at dumme sig samt blive skadet, så har vi altså en smadder farlig angriber her! Han er fysisk stærk og kan udfordre de bedste FC'ere i ligaen.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #14207: 07 Maj 2008, 16:36 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83360 vi må da håbe han er god til at lave selvmål så Grin

I dag holder jeg dog ikke med ham, så jeg håber han kan score nogle kasser i eget mål Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #14208: 07 Maj 2008, 16:39 »

Umiddelbart mener jeg (på trods af Duncans farlighed) at vi skal hente en angriber efter sæsonen. Og denne gang skal det være en komplet angriber. Hvis man kunne finde en blanding mellem Katongo og Duncan, vil det være perfekt!

Desuden synes jeg at vi bør gøre >MEGET< for at få Alanzinhos underskrift. Og hvis vi så kunne få en back der både kan spille Højre og Venstre, vil jeg gerne garantere en top 3 næste år.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Djævlen
Gæst

« Svar #14209: 07 Maj 2008, 16:40 »

Forhold dig til facts: Han har kun scoret i halvdelen af sine kampe for Brøndby - dermed er han langt fra det du siger, desværre. Det jeg mener er blot, at han godt kan score, men det kommer alt for ofte i perioder, og når Brøndbys resterende angribere ikke scorer meget, så går det bare ikke.

Ja. Dermed er det jo så godt, at jeg aldrig har sagt dette. Smiley Jeg ser ham bare ikke som nogen super målscorer - hvis man vel og mærke tager hans afslutning fra sidste sæson med, men hvis man tænker sådan, så er Mogens Laursen og Thomas Dalgaard SAS-ligaens farligste angribere nogensinde . . .

Hamza_BIF
Manager

« Svar #14210: 07 Maj 2008, 16:43 »

Umiddelbart mener jeg (på trods af Duncans farlighed) at vi skal hente en angriber efter sæsonen. Og denne gang skal det være en komplet angriber. Hvis man kunne finde en blanding mellem Katongo og Duncan, vil det være perfekt!

Desuden synes jeg at vi bør gøre >MEGET< for at få Alanzinhos underskrift. Og hvis vi så kunne få en back der både kan spille Højre og Venstre, vil jeg gerne garantere en top 3 næste år.

Hvis vi skal have en angriber til skal vi også sælge nogle stykker. Vi har jo: Agger, madsen. chris, duncan, david, mark leth, patrick mortensen. / angribere er nok. Der er lige 3 der kan spille på 2. holdet men så har vi stadig 4. Mener derfor at vi skal sælge hvis vi skal købe. Peace

er dog enig i resten Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

dasmessi
Gæst

« Svar #14211: 07 Maj 2008, 21:20 »

Det går da ikke for godt, BIF?.I er bagud til Viborg  Hævet Øjenbryn

MLL
Manager

« Svar #14212: 07 Maj 2008, 21:20 »

Fortæl noget nyt.

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #14213: 07 Maj 2008, 21:21 »

Og? Vi vinder.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14214: 07 Maj 2008, 21:21 »

Ladnu være med det der, dasmessi.

Jeg synes det er ret bemærkelsesværdigt at jeres forsvar sejler i dag. I forhold til andre kampe. Troede sgu ellers det  var blevet mega stabilt, men ok, i har en off-day. Jeg tror at Køhlert giver dem en balle i pausen, og i hiver mindst 1 point hjem. :-)
Og? Vi vinder.

Lol, hvordan kan du nu vide det. Lad nu være med at fortsætte den negative tone, og kom med nogle argumenter :-)

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #14215: 07 Maj 2008, 21:23 »

sagde du noget eller skal jeg også begynde og sige nolge sjove ting

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

BenMusalho
Gæst

« Svar #14216: 07 Maj 2008, 21:30 »

Ladnu være med det der, dasmessi.

Jeg synes det er ret bemærkelsesværdigt at jeres forsvar sejler i dag. I forhold til andre kampe. Troede sgu ellers det  var blevet mega stabilt, men ok, i har en off-day. Jeg tror at Køhlert giver dem en balle i pausen, og i hiver mindst 1 point hjem. :-)
Lol, hvordan kan du nu vide det. Lad nu være med at fortsætte den negative tone, og kom med nogle argumenter :-)
Lol?
 Synes nu ikke der var nogen negativ tone, men vi vinder fordi Køhlert giver dem en ordenlig skideballe i pausen. Så falder VFF sammen og TR kommer med en masse dybdeløb crazy Sammen med Randrup. Og så bliver DW skiftet ud.. + vi spiller ned mod FAXE nu, og det giver en kæmpe fordel. Smiley

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #14217: 07 Maj 2008, 22:17 »

Lachris CONGO !!!! crazy

BenMusalho
Gæst

« Svar #14218: 07 Maj 2008, 22:31 »

Ikke den bedste kamp. Spillerne rammer bare ikke dagen. Synes det er sindsygt ærgeligt at vi ikke får hevet den hjem. Vi spillede helt klart bedst. Men jeg synes det viser at vi har brug for en angriber.

Super Dave er slet ikke klar til førsteholdsfodbold endnu, så vi mangler en makker til Katongo. Jeg synes ihf. at katongo skal være fast mand. Han arbejder som en sindsyg og får da også scoret enkelte mål. Så hvis vi fik anskaffet os en rigtig målsluger som også har noget teknik(altså ikke en duncan type) tror jeg at vi har det perfekte angreb. Til forsvaret er jeg i tvivl om vi har brug for flere. Når de bliver spillet ordenligt sammen har vi et fantastisk forsvar, men hvis ikke så er vi altså virkelig på røven. Men hvis vi skal have en forsvarer skal det da helt klart være en højreback. Thumbs Up

Lidt mere om kampen: Synes ikke der er særlig meget der lykkes. Forsvaret sejler, angrebet hænger ikke sammen, og midtbanen har det svært når de to ting ikke fungerer. Lorentzen synes jeg viser rigtig gode takter, og han er helt klart på vej tilbage. Endnu en gang spiller TR, Retov og Holmén en rigtig god kamp. Smiley

Og så er det virkelig irriterende at kommentatorne ikke kan kende forskel på Wass og Toby ticked off Så svært burde det da heller ikke være Grin

absalonsen
Gæst

« Svar #14219: 07 Maj 2008, 23:05 »

Klap kaje eller skrid!

Man burde seriøst melde Brøndby for tortur. At blive kvalt langsomt og smertefuldt må være en bedre oplevelse end at se på det lort. Alle spillere er fuldstændig væk, ALLE! Randrup rør vel bolden fem gange i løbet af de første par minutter, alle fem får han ikke andet end lort ud af! Retov har spillet stabilt og været forårets mand, men i dag var han noget, jeg ikke vil snakke om. Flovt, at vi ikke kan aflevere end bold over 2-3 meter. Flovt, at vi ikke kan tæmme en bold første gang. Hver eneste gang, skal der gerne fem berøringer til før den ligger der.
Når vi forsøger at sætte en kntraangreb igang, foregår det i pensionittempo - langsomt.
Forfærdig oplevelse.

Lorte kamp, lorte spil, lorte stemning alt i alt: LORT! Dagens eneste smukke syn må være månen - det siger vel alt?! Fuck vi får huk i Europa næste år..

Edit; Vi mangle satme en Duncan eller anden boksspiller, der hele tiden ligger inde i boksen. Hver gang vi kommer til indlæg ligger der MAKS en spiller derinde og det er gerne Dave, som ikke kan gøre sig i luften!

Sider: 1 ... 946 947 [948] 949 950 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010