home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 844 845 [846] 847 848 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4751227 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #12675: 07 Apr 2008, 09:14 »

Men også meget urealistisk...FCM sælger ikke til BIF medmindre de får et seriøst beløb. Skoubo derimod ku være spændende!  Peace Men spørgsmålet er bare om vi så ville få endnu en evigt skadet spiller  Shockeret

tror ikke det ville være godt at få skoubo tilbage, når han har været så meget skadet. men ja frank kristensen er nok også lidt urealistisk.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #12676: 07 Apr 2008, 09:17 »

tror ikke det ville være godt at få skoubo tilbage, når han har været så meget skadet. men ja frank kristensen er nok også lidt urealistisk.

Man ku jo starte med en 1-årig kontrakt og se hvordan det gik. Hvis han fortsat er skadet: ærgeligt og farvel. Hvis han ikke er skadet: BIF tilbage i toppen  Wink

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #12677: 07 Apr 2008, 09:19 »

ja okay det er selvfølgelig rigtig nok, men vi ville nok godt kunne få ham rimelig billigt.

verdenskrig
Manager

« Svar #12678: 07 Apr 2008, 09:25 »

Man ku jo starte med en 1-årig kontrakt og se hvordan det gik. Hvis han fortsat er skadet: ærgeligt og farvel. Hvis han ikke er skadet: BIF tilbage i toppen  Wink

Et forslag som jeg er enig i Smiley.. Vi skal ikke have en ny bischoff, men hvis Skoubo kan få bugt med skaderne, kunne han være en fremragende signing, da han har den samme evne som duncan med hensyn til målnæse, men bare er så mange klasser over ham som fodboldspiller Thumbs Up.. En et årig kontrakt er i denne situation god, da man her kan få et klart indblik i hvordan hans fysik er, men samtidig også niveau... Set i backspejlet skulle Peter Madsen nok have haft det samme , da han ikke fik oceaner af spilletid i tyskland Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #12679: 07 Apr 2008, 09:25 »

ja okay det er selvfølgelig rigtig nok, men vi ville nok godt kunne få ham rimelig billigt.

Nemlig, og man ku jo bare give ham en lav grund og høje bonusser så han kun får penge når han spiller  Smiley

Men AB har vel kig på en eller anden amatør som ingen andre har hørt om eller set. Det ville jo ik være første gang

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #12680: 07 Apr 2008, 09:27 »

Nemlig, og man ku jo bare give ham en lav grund og høje bonusser så han kun får penge når han spiller  Smiley

Præcis   Peace

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #12681: 07 Apr 2008, 09:30 »

Et forslag som jeg er enig i Smiley.. Vi skal ikke have en ny bischoff, men hvis Skoubo kan få bugt med skaderne, kunne han være en fremragende signing, da han har den samme evne som duncan med hensyn til målnæse, men bare er så mange klasser over ham som fodboldspiller Thumbs Up.. En et årig kontrakt er i denne situation god, da man her kan få et klart indblik i hvordan hans fysik er, men samtidig også niveau... Set i backspejlet skulle Peter Madsen nok have haft det samme , da han ikke fik oceaner af spilletid i tyskland Rullende Øjne

Helt enig. Det var jo hul i hovedet at skrive en 5-årig kontrakt med ham  ticked off

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #12682: 07 Apr 2008, 09:31 »

Helt enig. Det var jo hul i hovedet at skrive en 5-årig kontrakt med ham  ticked off

og jeg vil vædde med at de ikke engang har set ham spille inden de købte ham.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #12683: 07 Apr 2008, 09:32 »

Hehe nej det ville i hvert fald have været svært når han kun sad på bænken.....

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #12684: 07 Apr 2008, 09:33 »

Hehe nej det ville i hvert fald have været svært når han kun sad på bænken.....

ja okay, men derfor kunne man godt have set ham mere an.  Smiley

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #12685: 07 Apr 2008, 09:34 »

ja okay, men derfor kunne man godt have set ham mere an.  Smiley

ENIG  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #12686: 07 Apr 2008, 09:34 »

Ja  Sur

Men omvendt... Havde han hamret 13 kasser ind i efteråret havde vi nok ikke klaget   Tunge Wink

Det er altid nemt at være bagklog Grin.. Men hvis jeg skal være det, burde man have set hans dårlige form komme... Fodbold handler meget om timning, og den har man ikke når man spiller så sjældent som han gjorde... Indkøbet var i og for sig fint, men det var sku for tumpet at give ham en så lang kontrakt ticked off ... Er manden ikke efterhånden 30  ticked off.. ENDNU en om'er af Ab crazy
« Seneste Redigering: 07 Apr 2008, 09:37 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #12687: 07 Apr 2008, 09:36 »

Det skulle da på ingen måde undrer mig  crazy

Med ab's indkompetence in mente, ville det nærmere være den mest logiske forklaring  ticked off
« Seneste Redigering: 07 Apr 2008, 09:39 af verdenskrig » Logged

Cool

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #12688: 07 Apr 2008, 09:37 »

Ja  Sur

Men omvendt... Havde han hamret 13 kasser ind i efteråret havde vi nok ikke klaget   Tunge Wink

Det er altid nemt at være bagklog Grin.. Men hvis jeg skal være det, burde man have set hans dårlige form komme... Fodbold handler meget om timning, og den har man ikke når man spiller så sjældent som han gjorde... Indkøbet var i og for sig fint, men det var sku for tumpet at give ham en så lang kontrakt ticked off ... Er manden ikke efterhånden 30  ticked off..

det har du helt ret i  Wink

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #12689: 07 Apr 2008, 09:39 »

Ja  Sur

Det er altid nemt at være bagklog Grin.. Men hvis jeg skal være det, burde man have set hans dårlige form komme... Fodbold handler meget om timning, og den har man ikke når man spiller så sjældent som han gjorde... Indkøbet var i og for sig fint, men det var sku for tumpet at give ham en så lang kontrakt ticked off ... Er manden ikke efterhånden 30  ticked off.. ENDNU en om'er at Ab crazy

De bagkloge er som regel de klogeste jo  Tunge

Jeg var kritisk allerede da jeg hørte det jeg hørte kontraktlængden, for jeg tvivler på at han er på holdet som 33/34/35-årig.

Men det er lige meget når Kent N kommer til sommer og tager Gilberto med sig. Så er PM fast mand på BIF II  Wink

Sider: 1 ... 844 845 [846] 847 848 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010