|
Niko
Gæst
|
|
Jeg tror vi vinder med 4-1, vi plejer jo at lave 4 mål imod jer! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Så ender kampen 4-5, for uanset hvad så vinder vi. 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Så ender kampen 4-5, for uanset hvad så vinder vi.  Haha! Ville være dejligt at få gang i angrebet EDIT; så kommer starteren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Hvem scorer målene  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Hvem scorer målene  ? katongo og holmen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stod
|
|
Berbatovdk scorer hattrick 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Berbatovdk scorer hattrick  Tror jeg ikke. Han starter jo ikke inde 
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Det er pisseligemeget, bare de vinder... Men kan godt sætte navne på.
Katongo, Retov x2, Holmén og selvmål.
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Tror jeg ikke. Han starter jo ikke inde  haha!! Men han kan jo blive skiftet ind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
haha!! Men han kan jo blive skiftet ind  Jep han bliver sikkert en super-sub
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Hmm.. Har været væk hele ugen, hvad har det været omkring Kent Nielsen, som Mette Cornelius snakkede om?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
For et år siden spillede vi 1-1 i Esbjerg. For ni år siden vandt vi 2-1 i Herfølge. For 10 år siden vandt vi 3-2 over OB hjemme. Så det taler næsten for en sejr den 5/4.  Jeg er bange for, at vi ikke får en sejr, desværre. Tror ikke vi vinder. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Nogle grimme billeder de sender 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
For et år siden spillede vi 1-1 i Esbjerg. For ni år siden vandt vi 2-1 i Herfølge. For 10 år siden vandt vi 3-2 over OB hjemme. Så det taler næsten for en sejr den 5/4.  Jeg er bange for, at vi ikke får en sejr, desværre. Tror ikke vi vinder.  Du er lige som Tv2's teksttv  Jeg tror på et kryds, og håber på et 2tal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Nogle grimme billeder de sender  Jeps  Men vi får revanche i dag!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|