|
BenMusalho
Gæst
|
|
 havde jeg sq ik' set!! Nedern at de scorer på sådan et mål 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
men omvendt skal vi være glade for den ikke står 2/3-0 nu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Øv  Synes dog godt man kan forsvare nederlaget. Der var kun Katongo som angriber og han har en vane med at trække ned i banen. Super ærgeligt men vi tager 4. pladsen!!! Europa venter!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Super ærgeligt men vi tager 4. pladsen!!! Europa venter!!
Tror desværre at man snart kan stemples som naiv, hvis man regner med 4. pladsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Jeg vil sige at i var langt fra vanlig spil standard. I spillede ligesom FCK, dog uden at være farlige, hvilket er ret skidt  Men så gerne BIF vinde i dag, fordi guldet skal til København 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Jeg vil sige at i var langt fra vanlig spil standard. I spillede ligesom FCK, dog uden at være farlige, hvilket er ret skidt Men så gerne BIF vinde i dag, fordi guldet skal til København  enig!! men det kommer ikke til jer. Det ville det heller ikke gøre hvis vi havde vundet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Fuck, hvor var det lige til at lukke op og skide i!! Der er ingen der forstår hinanden, folk laver fejl gang på gang. Alt i alt; LORT!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elne
|
|
Øv  Synes dog godt man kan forsvare nederlaget. Der var kun Katongo som angriber og han har en vane med at trække ned i banen. Super ærgeligt men vi tager 4. pladsen!!! Europa venter!! Enig, skal jo lige siges at vi kun har en decideret angriber med til kampen.
|
|
|
|
|
|
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
JA!!! Ser frem til at magic, peguero og duncan er klar igen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Forstår ikke at Mike Jensen spiller med hver gang ? Han smider hele tiden bolden væk. Det var heller ikke overbevisende indsats af Stephan Andersen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elne
|
|
JA!!! Ser frem til at magic, peguero og duncan er klar igen
Rigtigt.. Men Holmen spillede klasse idag.
|
|
|
|
|
|
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Fuck, hvor var det lige til at lukke op og skide i!! Der er ingen der forstår hinanden, folk laver fejl gang på gang. Alt i alt; LORT!
Enig. Alt bliver smidt væk, ikke nok kommunikation, forsvaret stod dårligt........ Slet ikke god nok indsats. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Forstår ikke at Mike Jensen spiller med hver gang ? Han smider hele tiden bolden væk. Det var heller ikke overbevisende indsats af Stephan Andersen.
ENIG! Ville gerne have set Spelmann ligge og fighte på midtbanen i dag. Ville have være fedt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Forstår ikke at Mike Jensen spiller med hver gang ? Han smider hele tiden bolden væk.
jaja det er flot at bare skyde skylden på Mike Jensen. Han var en af de får der kunne aflevere den i fødderne på angriberne. Istedet vil jeg skyde en del af skylden på Katongo. Nøj var var han piv ringe. ved godt han ikke havde det så nemt oppe i angrebet, men han kunne dårligt nok tæmme en bold idag.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
jaja det er flot at bare skyde skylden på Mike Jensen. Han var en af de får der kunne aflevere den i fødderne på angriberne. Istedet vil jeg skyde en del af skylden på Katongo. Nøj var var han piv ringe. ved godt han ikke havde det så nemt oppe i angrebet, men han kunne dårligt nok tæmme en bold idag.
kan ikke være mere enig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|